latinoo_80 Zgłoś #101 Napisano 21 Sierpnia 2010 Panowie skoro pojawiają się osoby, którym przeszkadzają wszelkie odpowiedzi, konwersacje i tematy to może zaczniemy obwiniać modów o to, że nie pilnują forum i nie segregują dokładnie tematów albo całkiem po prostu usuńmy CAŁY portal i miejmy wszystko w d... Po to jest to wszystko żeby można było ze wszystkimi pogadać o wszystkim odnośnie naszych aut. Bo skoro opiekunowie nie przenoszą jakiegoś tematu w inne miejsce to znaczy, że jest OK. Takie moję zdanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #102 Napisano 21 Sierpnia 2010 Trzeba sie wyluzować panowie Pusciłęm tą odme prosto w dół na osłone silnika i czasem mi tam kapnie kropla oleju czy to źle ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #103 Napisano 21 Sierpnia 2010 (edytowane) A błędy !!?? Jakie błędy?? Popatrz dokładnie a zobaczysz, że egr nie jest w żaden sposób połączony z komputerem bo żadne wiązki kablowe do niego nie prowadzą. To prawda, ECU nie jest połączone bo nie musi być. Jest za to na tyle mądre, że wystarczy mu sygnał z MAF, który podczas otwarcia EGR zmienia się prawie dwukrotnie. Zaślepiony EGR nie zmienia wartości MAF i tak właśnie powstają błędy EGR Edytowane 22 Sierpnia 2010 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #104 Napisano 22 Sierpnia 2010 Pusciłęm tą odme prosto w dół na osłone silnika i czasem mi tam kapnie kropla oleju czy to źle ? KROPLA ??? To wielkie nic. A za to jaki czysty dolot po takim zabiegu. A w miedzyczasie kiedy klima włączona to nie idzie dojrzeć tej "kropli" bo z klimy się skrapla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #105 Napisano 22 Sierpnia 2010 A w miedzyczasie kiedy klima włączona to nie idzie dojrzeć tej "kropli" bo z klimy się skrapla. W sumie , to koło odstojnika klimy wiec moze to była kropla czy dwie wlasnie z niego . To była ocena wizualna a nie smakowa tego co tam było na osłonie , patrząc w dół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #106 Napisano 23 Sierpnia 2010 To była ocena wizualna a nie smakowa tego co tam było na osłonie , patrząc w dół Ale nawet na "oko" każdy jest w stanie ocenić daną ciecz czy to skroplona woda czy olej. Prawda? Choćby nie wiem co zrobić to nie da się jednego z drugim tak wymieszać aby stanowiło jedność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #107 Napisano 23 Sierpnia 2010 Ale nawet na "oko" każdy jest w stanie ocenić daną ciecz czy to skroplona woda czy olej. Prawda? Choćby nie wiem co zrobić to nie da się jednego z drugim tak wymieszać aby stanowiło jedność. W sumie racja , ale to była szybka akcja typu - ciemno , otwierasz maske , świecisz latarką czy coś tam nie kapie , i widzisz kilka kropel . Zamykasz maske i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #108 Napisano 25 Sierpnia 2010 mam już zaślepkę częściową(z otworami) jak założę to podziele się spostrzeżeniami co z autem i czy wywala błędy a z innych forów dowiedziałem się ze ta zaślepka częsciowa zmniejsza przepływ spalin piętnastokrotnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #109 Napisano 25 Sierpnia 2010 luźno .... to ile tych otworów tam jest ? jakieś małe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #110 Napisano 25 Sierpnia 2010 3 otwory ale nie mogłem ustalić czy pod wpływem czasu nie bedą się same zalepiać zaślepka wygląda tak " http://allegro.pl/zaslepka-zaworu-egr-tdi-vw-audi-skoda-seat-i1192031573.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #111 Napisano 14 Września 2010 (edytowane) zaślepka z trzema otworami z allegro totalnie się nie sprawdziła już na pierwszy rzut przy montażu widać że te trzy otwory to prawie srednica rurki wtłaczającej spaliny a do tego być może tylko mi się trafiła taka zaślepka ale musiałem podpiłować otwory na śruby bo nie bardzo pasowały...po logach widzę że jest tak samo jak przed częściowym zaślepieniem więc jeśli ktoś się zdecyduje to lepiej kupić całą zaślepkę i ewentualnie w niej wywierdzić jeden mały otór zamiast trzech ...itp na razie w związku z niepowodzeniem z blaszką jezdze na zaślepionym wężyku i na razie nie wywala błędów ale jeszcze za wcześnie na ocenę ps. wywala błędy na komputerze a szkoda bo auto od dołu lepiej idzie... Edytowane 15 Września 2010 przez rafal28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #112 Napisano 22 Września 2010 Czeka mnie czyszczenie egr i kolektorów obu i zmiana uszczelek. Chciałbym zaślepić od razu EGR. Taka zaślepka: http://allegro.pl/zaslepka-egr-1-9-tdi-1-9tdi-vw-audi-skoda-vag-i1240861076.html W którym miejscu ją tu wsadzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #113 Napisano 22 Września 2010 W którym miejscu ją tu wsadzić? w sumie bez znaczenia bo efekt będzie taki sam, ale ja zaślepiłbym na kolektorze wydechowym, jak gruba blaszka to nie powinna sie przepalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej21 Zgłoś #114 Napisano 15 Kwietnia 2011 Sorki za odkopanie ale nie będę zakładał nowego. Ostatnio próbując odkręcić kolektor ssący okazało się że jedna ze śrub mocujących go do bloku silnika jest tak wyrobiona że nie da się jej odkręcić. A jak wiadomo dostęp i tak jest tam utrudniony i teraz nie wiem jak ją wykręcić, macie może jakiś patent na nią?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #115 Napisano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) najpier pare razy spróbuj w nią uderzyć przez jakąś przedłużke ,następnie może większy troszke imbus w nią wbic ,od spodu sprubować zrobic nacięcie na srubokręt,lub jak dojdziesz od spodu do spawać do niej srube na klucz,lub bardziej drastycznie ściąć główke sruby wyciągnąć kolektor i wtedy wykręcić reszte sruby,po próbuj może któraś sie metoda sprawdzi bo śruba i tak na straty to uderzanie przez przedłużke ma na celu zruszenie tej srubyi sklepania troche sruby wtedy imbus powinien złapać Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez bolo02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #116 Napisano 15 Kwietnia 2011 Jak masz spawarke to od razu spawaj przedłużkę. Zostaje jeszcze kwestia grzania śruby chociaz w obu przypadkach dostęp jest ciężki. Widzisz teraz jak ważną rzecza są nowe śruby przy montażu... Rozkręcając, wymieniając części zawsze staram sie dac nowe śrubki. Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #117 Napisano 25 Maja 2011 Zaślepiłem EGR w swoim modelu i od razu błąd wyskoczył Nie za fajnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malixon Zgłoś #118 Napisano 13 Maja 2012 Witam kolegów Zastanawiał się ktoś kiedyś jaki wpływ ma zaślepienie EGRu na pracę turbiny na biegu jałowym? mianowicie po zaślepieniu EGRu więcej spalin jest dostarczane do turbiny co za tym idzie pracuje ona przy wyższych prędkościach obrotowych, więc przy gaszeniu auta mamy turbinę pracującą tak jak by na zegarach było ze 2tyś obrotów, więc przy gaszeniu jest to prawie mordercze dla turbiny, czy się mylę? prosze o jakies sugestie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #119 Napisano 14 Maja 2012 U mnie w AFNie EGR nie włącza się i tak od razu. Włącza się, ja wiem może po minucie na wolnych obrotach. Wg mnie to jeśli wtedy gaszę samochód, jak przyjadę i postoi 20 sekund kiedy nie zdąży włączyć się EGR, to na jedno wychodzi jakby był zaślepiony. A to już inżynierowie musieli przewidzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #120 Napisano 14 Maja 2012 czy się mylę? sie mylisz, ilość spalin trafia taka sama, jedyna różnica to taka iż część spalin nie wraca do silnika w celu podgrzania mieszanki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach