Patrick Zgłoś #61 Napisano 3 Lipca 2010 Dziś drugi raz od zaslepienia wężyka wywaliło mi błąd. Chyba zostawię go otwarty, a niech sobie zawór pracuje-wtedy błędu nie łapie wogóle, a syfu i tak nie ciągnie i tak, bo spaliny mam zaślepione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #62 Napisano 3 Lipca 2010 W 101 PD wywala błedy, w reszcie np 130PD już błędów nie wywala, ciekawe czemu?? Patrick jesli nie wywali błędu to tak zostaw, jedyne wyjscie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #63 Napisano 3 Lipca 2010 Wiesz dla mnie to nie problem-póki co wywaliło błąd drugi raz w przeciągu 3 miesięcy i kilku tysięcy kilometrów, a skasowanie go to minuta roboty. Ale faktycznie chyba odblokuje wężyk i tak zostawie, skoro wcześniej nie łapało błędu wogóle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymonwol Zgłoś #64 Napisano 3 Lipca 2010 Dzięki za przepis na te wredne śruby. Próbowałem już samego WD40 ale kilka dni psikania przed próbami nic nie dało. Chyba czas uśmiechnąć się do mechanika żeby pneumatem jakimś to odkręcił :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #65 Napisano 3 Lipca 2010 W 101 PD wywala błedy, w reszcie np 130PD już błędów nie wywala, ciekawe czemu?? u mnie wywala bardzo szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #66 Napisano 4 Lipca 2010 (edytowane) Dzięki za przepis na te wredne śruby. Próbowałem już samego WD40 ale kilka dni psikania przed próbami nic nie dało. Chyba czas uśmiechnąć się do mechanika żeby pneumatem jakimś to odkręcił Nie wiem czy że wiesz iż te nakrętki odkręca się na zimnym silniku, one pod wpływem temp. zaciskają się. Co do EGR to mam zaślepiony przy kolektorze i wężyk też, jeżdżę rok i od tamtej pory 0 błędów. Edytowane 4 Lipca 2010 przez mebelman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kollon Zgłoś #67 Napisano 4 Lipca 2010 przetestował już ktoś zaślepienie w AVFie z powodzeniem bez żadnych błędów komputera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carster Zgłoś #68 Napisano 4 Lipca 2010 Problemem nie jest typ silnika tylko wersja softu sterownika silnika... w Euro 4 nie ma szans na "tradycyjne" zaślepienie EGR-u, choć już samochody z końca Euro 3 miały "monitoring" pracy zaworu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #69 Napisano 4 Lipca 2010 Ja na próbę zaślepiłem go na parę dni ale żadnych zmian nie zaobserwowałem i usunąłem zaślepki i dalej tak jeżdżę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #70 Napisano 4 Lipca 2010 A ja właśnie odetkałem wężyk. Po skasowaniu błędu w czasie drogi po 80km znów błąd zawitał. Skoro tak to wężyk odetkałem-niech sobie pracuje. Spalin mi i tak nie wpuści Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #71 Napisano 15 Sierpnia 2010 To w końcu gdzie zaslepić EGR najlepiej ? Miejsce 1 lub 2 i spaliny wchodzą w układ EGR ale nie idą dalej , czy miejsca 3 i zaślepiamy zaraz przy wejsciu z koloktora wydechowego do EGR i spalin nie ma nigdzie w nim ( ale jak z tymi siłownikami tam itd ) Jak z błedami przy zaslepianiu w tych róznych miejscach w 3BG BGW 2.0tdi 136KM ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #72 Napisano 15 Sierpnia 2010 Zaślepiając 1 i 2 odcinasz drogę spalin do silnika. Zaślepiając 3 odcinasz drogę spalin do chłodnicy spalin-czyli tracisz dogrzewanie płynu chłodzącego przez spaliny, co w zimę ma znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #73 Napisano 15 Sierpnia 2010 Zaślepiając 1 i 2 odcinasz drogę spalin do silnika. Zaślepiając 3 odcinasz drogę spalin do chłodnicy spalin-czyli tracisz dogrzewanie płynu chłodzącego przez spaliny, co w zimę ma znaczenie. A to fakt , o tym nie pomyślałem . Czyli lepiej 1 i 2 . A jak z błedami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #74 Napisano 15 Sierpnia 2010 Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie błąd wychodzi po jakimś czasie od ściągnięcia wężyka z zaworu, bo w 1.9 tdi zawór otwiera się i zamyka pod ciśnieniowo. Jeśli wężyk jest na miejscu, zawór pracuje sobie i błędów nie mam, a spalin i tak już nie wpuszcza bo dopływ jest zaślepiony. Więc tak zostawiłem. Jak będzie u Ciebie-musisz sam zobaczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #75 Napisano 16 Sierpnia 2010 (edytowane) błąd wychodzi po jakimś czasie od ściągnięcia wężyka z zaworu O jaki wężyk Ci chodzi ? Nie wie ktoś czy długość odmy ma znaczenie ? Wydaje mi sie że nie . U mnie jest dość długi przewód bo jest wypuszczony dołem za skrzynią biegów , a wiadomo ze troche cieżko jest znaleźdź proste przejscie pod osłonami z dołu itd. Tym bardziej że z prawej strony gdzie jest odma , od dołu jest kolektor wydechowy itp wiec musiałem ją puścić lewą stroną pod osłonami i troche długa sie zrobiła. Ale nie mam załamań przewodu, a średnica 20mm raczej nie jest w stanie się zapchać itp Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez vvv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #76 Napisano 16 Sierpnia 2010 Napisałem, że nie wiem jak u Ciebie, ale w 1.9 tdi zawór sterowany jest pod ciśnieniowo-jeśli ściągne wężyk podciśnienia z zaworka, to wtedy wywala mi błąd. Jeśli go zostawię, to mimo zaślepionego dolotu spalin nic nie wywala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #77 Napisano 16 Sierpnia 2010 (edytowane) Ja mam podpięcie przez 2 kostki. Brak wężyka , tylko 2 kostki Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez vvv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #78 Napisano 16 Sierpnia 2010 witam czy ktoś już testował tę blaszkę z allegro z trzema małymi dziurami do przepuszczania spalin żeby nie wywalało błędu?czy faktycznie to działa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #79 Napisano 16 Sierpnia 2010 z trzema małymi dziurami do przepuszczania spalin Jak zamykać to zamykać ! Po co te dziury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #80 Napisano 16 Sierpnia 2010 no bo jak nie ma dziur to komp wywala błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach