teddybar Zgłoś #141 Napisano 9 Lutego 2010 nie wiem jak to możliwe ale tutaj wszyscy zachwalają DSG a na forum zagranicznym wątek z problemami na temat DSG ma 21 stron. Bo DSG to jak w temacie skrzynia marzenie! Liczył ktoś ile na tym forum jest stron na temat problemów z VW Passatem? A też fajny samochód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Butryn Zgłoś #142 Napisano 9 Lutego 2010 a z ciekawości zapytam - jakie macie przebiegi (ci co mają DSG). Nie chcę być źle zrozumiany, bo jak dla mnie to skrzynia jest super, tylko obawiam się że w przyszłości będą problemy z kosztami napraw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lokos Zgłoś #143 Napisano 9 Lutego 2010 178 000 co 40 000tyś wymiana oleju i tus i wszystko oko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #144 Napisano 9 Lutego 2010 no ja mam 180 tyś i świeżo po wymianie koła dwumasowego :)olej w skrzyni co 60 koła wymieniany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prnd Zgłoś #145 Napisano 17 Lutego 2010 Koło dwumasowe to standard jeżeli chodzi o problemy z DSG. Ja mialem od nowości w A3 z łopatkami przy kierownicy. chodzila idealnie mimo że 2006 i pierwsze wypusty. Zrobiłem 90 000 bez problemu 90 km/h z tempomatem i 4,3 litra ropy mi 2.0 TDI spalał. więcej o DSG mozna znaleźc : http://www.prnd.pl/porady-asb/dsg-automatyczna-skrzynia-biegow-kod-02e Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #146 Napisano 17 Lutego 2010 Mój ma 120tys, łopatki DSG. Odpukac - bez problemu. Zrobione na nim 50tys w 15mies. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0gi Zgłoś #147 Napisano 17 Lutego 2010 a j 142tys km i skrzynia bez zadnych problemów do tej pory odpukac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #148 Napisano 17 Lutego 2010 Ja mam zrobione 180 tyś , ale głównie trasa i nie ma problemu ze skrzynią jak na razie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_touran Zgłoś #149 Napisano 28 Lutego 2010 170 tys wymiana oleju co 60 i narazie odpukac smiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #150 Napisano 28 Lutego 2010 także wszystko przed wami panowie, wiecznie żyć nie będzie dwumas;) oczywiście oby jak najpóźniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #151 Napisano 1 Marca 2010 u mnie w tej chwili 98 000km i dopiero zrobilem pierwsza wymiana oleju, ale juz zaczynalo cos szarpac tak jakby brakowalo paliwa czy cos podczas przyspieszania Wlasnie dowiedzialem sie za pada mi juz dwumas wiec humorek dopisuje mi dzisiaj tylko usiasc przy 0,5l 40% trunku i zalać swój żal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan201 Zgłoś #152 Napisano 1 Marca 2010 Nie ma co panikować z tym dwumasem. Pada tak samo przy manualu jak i przy DSG, ze wskazaniem na manual ze względu na większe szarpanie przy zmianie biegów. Niektórzy pisali, że stuka na zimnym już po przebiegu 70 - 80 kkm, niektórzy w tym ja mam lekkie brzęczenie z dwumasy na zimnym silniku ustające po rozgrzaniu. Mam przebieg około 160kkm. Narazie tego nie mam zamiaru ruszać, dopiero jak usłysze na ciepłym silniku lub podczas jazdy. Przy dsg dwumas jest droższy (około 2800-3000zł) ale nie wymieniasz już sprzęgła jak w manualu. Dodatkowo wymiana w dsg jest prostsza bo nie trzeba centrować tarczy sprzęgła, wymieniać łożyska wyciskowego itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #153 Napisano 1 Marca 2010 dużo też zależy od samej jazdy i doświadczeń ,umówmy się to nie jest auto do rajdów , mocny but w podłogę od niskich obrotów ,czy na dsg czy na manualu skraca żywot koła dwumasowego,także deptajcie po rozbujaniu panowie;)myślę że właśnie tak zajechałem swoje koło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #154 Napisano 1 Marca 2010 z mojego doświadczenia.\ poprzednim moim autem bylo bmw e46 320d z 2001 roku. Oj wysluzylo sie ono bardzo duzo mialo wgranego mocnego wirusa czyli kosmiczny moment obrotowy i targalo asfalt nieziemsko. Do tej pory mam jeszcze filmiki na youtubie ale do czego zmierzam, w momencie kiedy go sprzedawałem mialem 300 000 km i z powodu wysokiego momentu obrotowego już piąty zestaw sprzegłowy. A o dwumasie nigdy nawet nie musialem mysleć. Czyli co? z VW jest slabsze kolo dwumasowe niz w starym BMW która targałem tak, że tylne tarcze robiły się czerwone? W skrzyni dsg nie ma prawie żadnych szapnięć przy zmianie przełożeń a dwumas pada mi po 100 000km? Coś mi tu śmierdzi, być może ktoś zaoszczedził na materiałach.... hehe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jek1 Zgłoś #155 Napisano 1 Marca 2010 no ja mam 180 tyś i świeżo po wymianie koła dwumasowego :)olej w skrzyni co 60 koła wymieniany I jak po wymianie? Szarpanie i hałas ustał? Niektórzy piszą że po wymianie jeszcze gorzej. Szarpie i drży przy przaspieszaniu. A jak u ciebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #156 Napisano 1 Marca 2010 I jak po wymianie? Szarpanie i hałas ustał? Niektórzy piszą że po wymianie jeszcze gorzej. Szarpie i drży przy przaspieszaniu. A jak u ciebie? u mnie nic nie drży ,nie ma szarpania ,ale też nie było go jak dwumas padał jedynie stuki na p lub n i przy odpuszczaniu gazu stuki(walenie ), Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyzo Zgłoś #157 Napisano 5 Marca 2010 jaki mniej wiecej jest bezwaryjny przebieg skrzyni? czy bac sie auta z przebiegiem 180kkm z DSG? chcialbym nic przejezdzic tak ze dwa lata. (ok 50 kkm) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #158 Napisano 5 Marca 2010 jeśli autem poprzednio nie jezdził jakiś rzeznik i skrzynia była odpowiednio serwisowana to nie ma powodów do obaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyzo Zgłoś #159 Napisano 5 Marca 2010 auto jest sprzedawane przez dealera Audi - ale to chyba nie jest jakas wielka gwarancja. kurde. za duzy wybor tych passatow na rynku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan201 Zgłoś #160 Napisano 5 Marca 2010 Myśle, że 180kkm jeżeli jest prawdziwe i samochód był uczciwie serwisowany nie zrobiło na silniku i skrzyni wielkiego wrażenia. Sam mam przejechane 162kkm z DSG nie ma najmniejszych problemów, to samo moge powiedzieć o silniku no i o całym aucie. Ale to pewnie zasługa regularnego (bez oszczędzania) serisowania auta. Jedynie dwumas czasami zabrzęczy jak zimny na P lub na N. Taki urok nowoczesnych rozwiązań poprawiających komfort (koło dwumasowe) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach