motomouse Zgłoś #201 Napisano 23 Kwietnia 2010 nie sądze żeby to była turbodziura No to może inaczej - diesle maja duży moment obrotowy juz od samego dołu. Może skrzynia chcąc uniknąć przeciążeń, a przy tym zwiększyć trwałość, w trybie "normalnym" nieco dławi obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #202 Napisano 23 Kwietnia 2010 O już lepiej Teraz jakby jej to dławienie delikatnie ograniczyć byłoby super:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #203 Napisano 23 Kwietnia 2010 Teraz jakby jej to dławienie delikatnie ograniczyć Tryb "S" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #204 Napisano 23 Kwietnia 2010 No i tu jest problem - moim skromnym zdaniem przy tym silniku tryb S nie nadaje się do jazdy. Trzyma za wysokie obroty - na dłuższą metę ten silnik diesla może tego nie źnieść (o spalniu nie wspomne bo w mieście spoko wchłonie nawet 12-13L). Jak już pisałem w tym wątku przydałby się jakiś tryb pracy skrzyni pomiędzy D a S. A najlepiej D ale z wyeliminowaniem opóźnienia reakcji na gaz i jakby to nazwać chyba opóźnienia "wysprzęglenia"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #205 Napisano 25 Kwietnia 2010 O już lepiej Teraz jakby jej to dławienie delikatnie ograniczyć byłoby super Witam Poprawa a co tam wykabinowales nowego ? Pzd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #206 Napisano 26 Kwietnia 2010 Chyba źle zrozumiałeś Chodzi o to że npisałem że lepiej jak kolega motomouse przyznał ze to skrzynia dławi obroty a nie turbodziura powoduje czkawkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #207 Napisano 26 Kwietnia 2010 a nie turbodziura powoduje czkawkę... Ależ może powodować - ale to raczej nie przy ruszaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #208 Napisano 27 Kwietnia 2010 Chyba źle zrozumiałeś Chodzi o to że npisałem że lepiej jak kolega motomouse przyznał ze to skrzynia dławi obroty a nie turbodziura powoduje czkawkę... Ok . juz wszystko jasne . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #209 Napisano 22 Lipca 2010 Koledzy a może wiecie czy w silnikach vw golfa 1,9 tdi 105 km była montowana skrzynia DSG ? Planuje zakup golfa mk5 2004-2005 r z silnikiem 1,9 i jestem ciekaw czy tam ta skrzynia występowała? Inne pytanie,ile więcej pali taki samochód ze skrzynia DSG od manuala? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #210 Napisano 22 Lipca 2010 Gdzieś czytałem że z DSG spalają mniej. Ale niech się posiadacze wypowiedzą, ja tego jeszcze nie doświadczyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #211 Napisano 23 Lipca 2010 Przeniosłem 16 postów o spalaniu do ODPOWIEDNIEGO wątku! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lanumisu Zgłoś #212 Napisano 23 Września 2010 Nawiazujac do skrzyni DSG - w moim pasku 170 KM, zauwazylem ze w trybie "D" drugi bieg przynajmniej u mnie przy normalnym przyspieszaniu wlancza sie stosunkowo krotko w porownaniu z innymi biegami. Czy w Waszych pojazdach jest podobnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabel Zgłoś #213 Napisano 23 Września 2010 (edytowane) U mnie jest podobnie . Jedynka i dwójka są bardzo krótkie i są wybierane przeważnie przy ruszaniu. A dalej to już bajka. Edytowane 23 Września 2010 przez diabel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #214 Napisano 23 Września 2010 Nawiazujac do skrzyni DSG - w moim pasku 170 KM, zauwazylem ze w trybie "D" drugi bieg przynajmniej u mnie przy normalnym przyspieszaniu wlancza sie stosunkowo krotko w porownaniu z innymi biegami. Czy w Waszych pojazdach jest podobnie? U mnie to samo ,miałem wrażenie kiedyś że w ogóle go nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #215 Napisano 23 Września 2010 A najlepiej D ale z wyeliminowaniem opóźnienia reakcji na gaz i jakby to nazwać chyba opóźnienia "wysprzęglenia"... Zrob chipsa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #216 Napisano 23 Września 2010 Nawiazujac do skrzyni DSG - w moim pasku 170 KM, zauwazylem ze w trybie "D" drugi bieg przynajmniej u mnie przy normalnym przyspieszaniu wlancza sie stosunkowo krotko w porownaniu z innymi biegami. Czy w Waszych pojazdach jest podobnie? Tak umnie podobnie . Jedynka a potem gdzies miedzy 1 a 1.5 tys.obr.min wpada drugi , jadac normalnie jak emeryt w niedziele . Co wiecej jak auto sie toczy to nadal utrzymuje sie drugi bieg ,dopiero jak przystopowane (toczy sie w tepie pantofelka ) lub zatrzymane, to wtedy wskakuje jedynka . I wydaje mi sie mimo opini ze skrzynia DSG sie uczy i dostosowuje do kierowcy (tzn. ciskajac pedal zmienia biegi wysoko , emeryt nisko ) ,ze pomimo to bieg 1 i 2 zmieniac bedzie raczej na tych samych poziomach obrotow . Inaczej jest oczywiscie na S. Widze tez cos takiego jadac na S , ze jak normalnie sie rozpedza auto to biegi zmienia po 3.0-3.2 obr.min. , ale jak sie bardziej wciska pedal gazu to 3.5 tys.obr./min osiaga przed zmiana . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #217 Napisano 23 Września 2010 A mi się wydaje że tylko jedynka jest krótka, od dwójki już tak samo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lanumisu Zgłoś #218 Napisano 24 Września 2010 No to czytajac wypowiedzi kolegow, wszyscy mamy podobnie z ta 2-ka. Myslalem ze u mnie dsg jest zle zaprogramowana. Ok, dzieki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #219 Napisano 24 Września 2010 Zrob chipsa A to pomaga na opisane prze mnie dolegliwości? Jeżeli tak to mogę nawet dzisiaj tyle że nie wiem gdzie. A jak to wpłynie na spalanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa Zgłoś #220 Napisano 24 Września 2010 (edytowane) Co Wy z tą dwójką? Ja uważam, że skrzynia jest bardzo przyjemnie zestopniowana. Jest tak akurat. I jedynka i dwójka. Nie za długo, nie za krótko. To od stylu jazdy zależy, ile automat będzie trzymał na poszczególnych biegach. Skrzynia się uczy i dostosowuje. Jak jadę spokojnie, to jedynkę trzyma krótko, wrzuca zaraz dwójkę, nie wkręcając silnika powyżej 1,8 tysiąca obrotów. To samo robi z dwójka i pozostałymi biegami. Może się wydawać, że biegi są krótkie, bo nawet spokojnie przyspieszając moment i robi się 7 - 8 dych na liczniku. A chyba nikt nawet z manualem normalnie nie jeździ 80 km/h na dwójce. A jak trzeba, to na jedynce potrafi dociągnąć do czerwonego pola zwijając asfalt, wrzuci dwójkę i jeszcze pisnąć potrafi... Normalnie jadąc, przy tej prędkości miałbym już 4-kę. Edytowane 24 Września 2010 przez Majosa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach