-
Content Count
1,043 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
About motomouse
- Birthday 03/14/1977
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łódź
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM DSG6
-
Rok produkcji
2017
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Jakby ktoś chciał zobaczyć FA w akcji to zapraszam tutaj : https://youtu.be/cuH4lwxV6vU Normalnie jakby ducha zobaczył
-
Sprawdziłem u siebie i nic takiego się nie dzieje. Możesz użyć innej przeglądarki niż Chrome ? Np. Opery ?
-
Od czego te ikonki ? Nie od jakiegoś AV ? Nie masz czasem włączonej opcji czyszczenia historii/cookies po zamknięciu karty ?
-
Jak wyłączyć ACC, ale dalej korzystać z tempomatu?
motomouse replied to HTN's topic in Tematy techniczne
Oczywiście - standardowe ustawienie to odległość od "przeszkody" w wymiarze połowy aktualnej prędkości - w metrach. Wraz ze wzrostem tej prędkości odległości bezpieczne rosną, a wraz z przesuwaniem granicy maleją, ale w dalszym ciągu mamy powiązanie prędkości / odległości. -
Jak wyłączyć ACC, ale dalej korzystać z tempomatu?
motomouse replied to HTN's topic in Tematy techniczne
Nope. Ja mam ACC ustawiony na drugą najmniejszą odległość, i w przypadku o jakim mówisz to zaczyna zwalniać jakieś 100 m. przed pojazdem z przodu. Czyli jak na prędkości autostradowe to odpowiednio. Włączenie kierunkowskazu powoduje przerwanie zwalniania i przyśpieszanie od zadanej prędkości. -
Jak wyłączyć ACC, ale dalej korzystać z tempomatu?
motomouse replied to HTN's topic in Tematy techniczne
Wystarczy włączyć kierunkowskaz i nie zwalnia. -
Bagażnik Variant - pojemność, zmienna podłoga
motomouse replied to wojtek_b's topic in Ogólne tematy i dyskusje
Ano. Octavia też. -
Zamontowałem rejestrator.
-
A ja mam propozycję Żeby ukrócić wszelkie dyskusje proponuję Wielki Test Spalania vw-passat.pl Zbieramy się na A1 w okolicach Łodzi, powiedzmy w poniedziałek 30.04, po godz. 22.00 - wtedy ciężarówki już mają zakaz, ruch będzie mały, to będzie można zrobić testy i przy 140 i przy 150 a nawet 170 ;-). Na podstawie ruchu wyczaimy czy polecimy w stronę Wrocławia S8, czy na północ A1 czy na A2 Warszawa/Poznań.
-
Zasadnicza. Ukształtowanie terenu ma ogromny wpływ na spalanie, podjazdy mniejszy niż zjazdy.
-
To powiedz jeszcze gdzie tą średnią robiłeś.
-
Tylko, że w przypadku benzyny ilość NOx jest kilka razy mniejsza niż przy dieslu. I dalej łapie się nawet na EURO6. Wobec tego stosowanie układów SCR niepotrzebnie komplikuje i podraża konstrukcję. Zapewne chodziło o cytowanie całego posta. Cytat selektywny to coś innego
-
Ke ? A po co oni chcą dorzucić SCR do benzyny ?
-
Jak będziecie chcieli wysłać coś większego - w sensie ciężkiego i na palecie, to dajcie znać na priv