riccardoa Zgłoś #301 Napisano 27 Listopada 2012 a moze ktos z Was wie ja sa zegary 3B0920849 podlaczane z navi MCD aby byla miedzy nimi komunikacja?? czy tez byl potrzebny tuner TMC? Tu masz wszystko http://forum.vw-passat.pl/threads/56225-Zamiana-nawigacji-MCD-na-MFD-podlaczenie-MFD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sashxxx Zgłoś #302 Napisano 27 Listopada 2012 Tu masz wszystko http://forum.vw-passat.pl/threads/56225-Zamiana-nawigacji-MCD-na-MFD-podlaczenie-MFD Hmm. Wygląda na to że MCD działa z fisem po can bez tunera tmc. Jak myślicie czy jak polacze poprzez can to nic nie zepsuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sashxxx Zgłoś #303 Napisano 28 Listopada 2012 Hmm. Wygląda na to że MCD działa z fisem po can bez tunera tmc. Jak myślicie czy jak polacze poprzez can to nic nie zepsuje? No i na dziendobry schody licznik podpiety na stole pod vag commander 1.4 (china) i ****!!nie czyta eepromu!podczas identyfikacji normalnie go wykrywa ale gdy probuje zgrac eeprom aby otrzymac pin to wywala (trying different....) malo tego znalazlem na slowackim forum eeprom do wersji europejskiej wsad i jak go wyedytowalem to jego zawartosc wyglada zupelnie inaczej niz w b5 i superb przed Faceliftingiem. Teraz sie zastanawiam czy jak zgram eeprom normalnym programatorem to czy ktos z Was bedzie wstanie mi wyciagnac z niego Pin? Pamietajcie ze to licznik z Superb1 po faceliftingu z bialym podswietleniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bercik1 Zgłoś #304 Napisano 13 Grudnia 2012 czy do passata przed liftem podejda zegary za polifta z 1/2fisa bez kombinacji? a jak nie to co ewentualnie trzeba by przerabiac. Z gory dziekuje Pzdr! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #305 Napisano 13 Grudnia 2012 a czytałeś w ogóle ten temat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javor1500 Zgłoś #306 Napisano 3 Stycznia 2013 Ok a czy ktoś już zmieniał sensor AB w b5 według wskazówek marka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #307 Napisano 3 Stycznia 2013 Ok a czy ktoś już zmieniał sensor AB w b5 według wskazówek marka? Tak, ja zmienialem. Instrukcja jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javor1500 Zgłoś #308 Napisano 4 Stycznia 2013 U mnie wyskoczyły błędy bocznych czujników..jaki sensor kupiłeś? Adaptowałes coś w sterowniku? Zamieniałeś kable wsówkami czy lutowałeś przewody? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #309 Napisano 14 Stycznia 2013 Ok a czy ktoś już zmieniał sensor AB w b5 według wskazówek marka? Tak Marek Go zmieniał a ja od tamtego czasu jeszcze sie nie zebrałem chodź wszystko leży... Widzę wątek się rozwinął P.S. Rośliny ozdobne i sadownicze! Dla klubowiczów taniej co tam masz ? z sadowniczych ? licencjonowane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #310 Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Witam wszystkich zainteresowanych. Ja też przymierzam się do zmiany zegarów, zakupiłem 3bo 920 825 a 1\2 fis wersja eu za 80 pln. Zmieniłem już manetki na te ze sterowaniem za 25 pln i teraz pytanie jakie ecu wiem ze te z końcówkami fr i fq. Czy jest między nimi jakaś różnica cz jest to obojętne. Znalazłem oba ale różnią się ceną i to dosyć znacznie. Czekam na podpowiedz.http://moto.allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-komputer-silnika-0281010172-i2943453502.htm lZNALAZŁEM JESZCZE TAKI.CENA DOBRA ALE CZY PODEJDZIE . Edytowane 15 Stycznia 2013 przez norbi118 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #311 Napisano 15 Stycznia 2013 Hej Panowie, Wytłumaczcie mi łopatologicznie, bom ciemny w sprawach elektronicznych, a po przeczytaniu tego tematu nie wiem już nic a nic. Czy do swojego Passata B5 '98, silnik AEB, mogę zamontować zegary z W8 (te do 300km/h)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek3334 Zgłoś #312 Napisano 19 Stycznia 2013 FR jest od benzyny a FQ podejdzie ci bo jest od diesela, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #313 Napisano 19 Stycznia 2013 FR jest od benzyny a FQ podejdzie ci bo jest od diesela, Jakbyś zacytował komu odpowiadasz,było by jaśniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #314 Napisano 19 Stycznia 2013 (edytowane) Witam. Dziś kabelki zacząłem rozprowadzać od manetek do zegarów i ok ale też CAN zacząłem i zdziwienie przy zegarach zielona wtyczka piny 23.24.25. wolne ale przy ECU pin 75 68 wychodzą przewody do CAN i giną w wiązce przy zegarach co zrobić. Ktoś podpowie. Edytowane 19 Stycznia 2013 przez norbi118 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #315 Napisano 19 Stycznia 2013 (edytowane) Witam. Dziś kabelki zacząłem rozprowadzać od manetek do zegarów i ok ale też CAN zacząłem i zdziwienie przy zegarach zielona wtyczka piny 23.24.25. wolne ale przy ECU pin 75 68 wychodzą przewody do CAN i giną w wiązce przy zegarach co zrobić. Ktoś podpowie. U mnie było tak samo ECU pin 75 i 68 też zajęte, po prostu je wypiąłem i wpiąłem te dokładane idące od licznika. Ktoś wcześniej pisał, że przeciął te przewody i połączył z tymi co dokłada do licznika. U mnie niestety przeróbka wstrzymana - nie znam PIN nowego sterownika z CAN (dokładam zegary Immo3) - żeby go odczytać trzeba wylutować EEPROM 24C02 z sterownika i zczytać jego zawartość. Jestem po zczytaniu eeprom sterownika 038906018FS i nie udało mi się znaleść PIN - po wyłączeniu immo w sterowniku można odpalić auto ale mruga kontrolka immo w liczniku - licznik mam 3B0920827A. Edytowane 19 Stycznia 2013 przez blackpirate aktualizacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #316 Napisano 20 Stycznia 2013 U mnie było tak samo ECU pin 75 i 68 też zajęte, po prostu je wypiąłem i wpiąłem te dokładane idące od licznika. Ktoś wcześniej pisał, że przeciął te przewody i połączył z tymi co dokłada do licznika.U mnie niestety przeróbka wstrzymana - nie znam PIN nowego sterownika z CAN (dokładam zegary Immo3) - żeby go odczytać trzeba wylutować EEPROM 24C02 z sterownika i zczytać jego zawartość. Jestem po zczytaniu eeprom sterownika 038906018FS i nie udało mi się znaleść PIN - po wyłączeniu immo w sterowniku można odpalić auto ale mruga kontrolka immo w liczniku - licznik mam 3B0920827A. Witam . Ja też przeciąłem te przewody i je podłączyłem z tymi dokładanymi do kostki licznika. Jeżeli włożę nowe zegary z 3 bg na starym ECU to czy będę mógł zmieniać parametry na fisie żeby zobaczyć czy wszystko dobrze podłączyłem .Oczywiście bez odpalania silnika . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #317 Napisano 20 Stycznia 2013 Jeżeli włożę nowe zegary z 3 bg na starym ECU to czy będę mógł zmieniać parametry na fisie żeby zobaczyć czy wszystko dobrze podłączyłem .Oczywiście bez odpalania silnika . Myślę, że tak. Możesz też spróbować odpalić silnik - zgaśnie po sekundzie - blokuje immo - sprawdzone w boju. Ja czekam na manetkę, na razie mam mrugającą kontrolkę immo, trochę przeszkadza to mruganie w trakcie jazdy, w wolnym czasie będę próbował to ogarnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #318 Napisano 20 Stycznia 2013 (edytowane) Myślę, że tak. Możesz też spróbować odpalić silnik - zgaśnie po sekundzie - blokuje immo - sprawdzone w boju. Ja czekam na manetkę, na razie mam mrugającą kontrolkę immo, trochę przeszkadza to mruganie w trakcie jazdy, w wolnym czasie będę próbował to ogarnąć. Już próbowałem i niestety tylko komunikat się zmienia w języku francuskim immo aktywny poczym przełącza na temperaturę i trip 1 poza tym żadnej reakcji na przełączanie manetkami. dodam że zegary mam 3BO920825A Edytowane 20 Stycznia 2013 przez norbi118 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #319 Napisano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Już próbowałem i niestety tylko komunikat się zmienia w języku francuskim immo aktywny poczym przełącza na temperaturę i trip 1 poza tym żadnej reakcji na przełączanie manetkami. dodam że zegary mam 3BO920825A U mnie też jest na dzień dobry trip 1 i wskazanie temperatury - na razie mam "-" bo czujnik jeszcze nie podpięty. Jak rozumiem manetkę już zmieniłeś? Język możesz zmienić przez adaptację: [select] [17 - Instruments] [Adaptation - 10] Kanał 004 - Ustawienie języka komputera pokładowego 00001 niemiecki 00002 angielski 00003 francuski 00004 włoski 00005 hiszpański 00006 portugalski 00008 czeski Może ktoś podpowie czy da się sparować licznik immo3 3B0920827A ze sterownikiem silnika 038906018FS? W tym sterowniku jest EEPROM 24c02. Na razie wyłączyłem immo w sterowniku silnika i pasek odpala pomimo mrugającej diody immo na liczniku. Zegary z B5FL z wyświetlaczem 1/2FIS w porównaniu do moich starych to niebo a ziemia. Dodam, że oryginalnie miałem licznik o oznaczeniu 3B1919860C. Edytowane 22 Stycznia 2013 przez blackpirate info o starym liczniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #320 Napisano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Jezeli ecu ma Can to jak najbardziej będzie działać kwestia dopasowania immo. To z silnika ahh, ma Can. Info na 3 stronie tego tematu. Edytowane 22 Stycznia 2013 przez symeks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach