Skocz do zawartości
marek29

Zmiana zegarów 919 na 920 CAN Działa!

Rekomendowane odpowiedzi

a moze ktos z Was wie ja sa zegary 3B0920849 podlaczane z navi MCD aby byla miedzy nimi komunikacja?? czy tez byl potrzebny tuner TMC?

Tu masz wszystko http://forum.vw-passat.pl/threads/56225-Zamiana-nawigacji-MCD-na-MFD-podlaczenie-MFD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Hmm. Wygląda na to że MCD działa z fisem po can bez tunera tmc. Jak myślicie czy jak polacze poprzez can to nic nie zepsuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm. Wygląda na to że MCD działa z fisem po can bez tunera tmc. Jak myślicie czy jak polacze poprzez can to nic nie zepsuje?

 

No i na dziendobry schody :( licznik podpiety na stole pod vag commander 1.4 (china) i ****!!nie czyta eepromu!podczas identyfikacji normalnie go wykrywa ale gdy probuje zgrac eeprom aby otrzymac pin to wywala (trying different....) malo tego znalazlem na slowackim forum eeprom do wersji europejskiej wsad i jak go wyedytowalem to jego zawartosc wyglada zupelnie inaczej niz w b5 i superb przed Faceliftingiem. Teraz sie zastanawiam czy jak zgram eeprom normalnym programatorem to czy ktos z Was bedzie wstanie mi wyciagnac z niego Pin? Pamietajcie ze to licznik z Superb1 po faceliftingu z bialym podswietleniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy do passata przed liftem podejda zegary za polifta z 1/2fisa bez kombinacji? a jak nie to co ewentualnie trzeba by przerabiac. Z gory dziekuje :) Pzdr!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czytałeś w ogóle ten temat??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok a czy ktoś już zmieniał sensor AB w b5 według wskazówek marka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok a czy ktoś już zmieniał sensor AB w b5 według wskazówek marka?

 

Tak, ja zmienialem. Instrukcja jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyskoczyły błędy bocznych czujników..jaki sensor kupiłeś? Adaptowałes coś w sterowniku? Zamieniałeś kable wsówkami czy lutowałeś przewody?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok a czy ktoś już zmieniał sensor AB w b5 według wskazówek marka?

 

Tak Marek Go zmieniał a ja od tamtego czasu jeszcze sie nie zebrałem chodź wszystko leży...

Widzę wątek się rozwinął :)

 

P.S. Rośliny ozdobne i sadownicze! Dla klubowiczów taniej co tam masz ? z sadowniczych ? licencjonowane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich zainteresowanych. Ja też przymierzam się do zmiany zegarów, zakupiłem 3bo 920 825 a 1\2 fis wersja eu za 80 pln. Zmieniłem już manetki na te ze sterowaniem za 25 pln i teraz pytanie jakie ecu wiem ze te z końcówkami fr i fq. Czy jest między nimi jakaś różnica cz jest to obojętne. Znalazłem oba ale różnią się ceną i to dosyć znacznie. Czekam na podpowiedz.http://moto.allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-komputer-silnika-0281010172-i2943453502.htm lZNALAZŁEM JESZCZE TAKI.CENA DOBRA ALE CZY PODEJDZIE .

Edytowane przez norbi118

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Panowie,

 

Wytłumaczcie mi łopatologicznie, bom ciemny w sprawach elektronicznych, a po przeczytaniu tego tematu nie wiem już nic a nic.

 

Czy do swojego Passata B5 '98, silnik AEB, mogę zamontować zegary z W8 (te do 300km/h)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FR jest od benzyny a FQ podejdzie ci bo jest od diesela,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
FR jest od benzyny a FQ podejdzie ci bo jest od diesela,

Jakbyś zacytował komu odpowiadasz,było by jaśniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś kabelki zacząłem rozprowadzać od manetek do zegarów i ok ale też CAN zacząłem i zdziwienie przy zegarach zielona wtyczka piny 23.24.25. wolne ale przy ECU pin 75 68 wychodzą przewody do CAN i giną w wiązce przy zegarach co zrobić. Ktoś podpowie.

Edytowane przez norbi118

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Dziś kabelki zacząłem rozprowadzać od manetek do zegarów i ok ale też CAN zacząłem i zdziwienie przy zegarach zielona wtyczka piny 23.24.25. wolne ale przy ECU pin 75 68 wychodzą przewody do CAN i giną w wiązce przy zegarach co zrobić. Ktoś podpowie.

 

U mnie było tak samo ECU pin 75 i 68 też zajęte, po prostu je wypiąłem i wpiąłem te dokładane idące od licznika. Ktoś wcześniej pisał, że przeciął te przewody i połączył z tymi co dokłada do licznika.

U mnie niestety przeróbka wstrzymana - nie znam PIN nowego sterownika z CAN (dokładam zegary Immo3) - żeby go odczytać trzeba wylutować EEPROM 24C02 z sterownika i zczytać jego zawartość.

 

Jestem po zczytaniu eeprom sterownika 038906018FS i nie udało mi się znaleść PIN - po wyłączeniu immo w sterowniku można odpalić auto ale mruga kontrolka immo w liczniku - licznik mam 3B0920827A.

Edytowane przez blackpirate
aktualizacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie było tak samo ECU pin 75 i 68 też zajęte, po prostu je wypiąłem i wpiąłem te dokładane idące od licznika. Ktoś wcześniej pisał, że przeciął te przewody i połączył z tymi co dokłada do licznika.

U mnie niestety przeróbka wstrzymana - nie znam PIN nowego sterownika z CAN (dokładam zegary Immo3) - żeby go odczytać trzeba wylutować EEPROM 24C02 z sterownika i zczytać jego zawartość.

 

Jestem po zczytaniu eeprom sterownika 038906018FS i nie udało mi się znaleść PIN - po wyłączeniu immo w sterowniku można odpalić auto ale mruga kontrolka immo w liczniku - licznik mam 3B0920827A.

Witam . Ja też przeciąłem te przewody i je podłączyłem z tymi dokładanymi do kostki licznika. Jeżeli włożę nowe zegary z 3 bg na starym ECU to czy będę mógł zmieniać parametry na fisie żeby zobaczyć czy wszystko dobrze podłączyłem .Oczywiście bez odpalania silnika .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli włożę nowe zegary z 3 bg na starym ECU to czy będę mógł zmieniać parametry na fisie żeby zobaczyć czy wszystko dobrze podłączyłem .Oczywiście bez odpalania silnika .

Myślę, że tak. Możesz też spróbować odpalić silnik - zgaśnie po sekundzie - blokuje immo - sprawdzone w boju. Ja czekam na manetkę, na razie mam mrugającą kontrolkę immo, trochę przeszkadza to mruganie w trakcie jazdy, w wolnym czasie będę próbował to ogarnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę, że tak. Możesz też spróbować odpalić silnik - zgaśnie po sekundzie - blokuje immo - sprawdzone w boju. Ja czekam na manetkę, na razie mam mrugającą kontrolkę immo, trochę przeszkadza to mruganie w trakcie jazdy, w wolnym czasie będę próbował to ogarnąć.

 

Już próbowałem i niestety tylko komunikat się zmienia w języku francuskim immo aktywny poczym przełącza na temperaturę i trip 1 poza tym żadnej reakcji na przełączanie manetkami. dodam że zegary mam 3BO920825A

Edytowane przez norbi118

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już próbowałem i niestety tylko komunikat się zmienia w języku francuskim immo aktywny poczym przełącza na temperaturę i trip 1 poza tym żadnej reakcji na przełączanie manetkami. dodam że zegary mam 3BO920825A

 

U mnie też jest na dzień dobry trip 1 i wskazanie temperatury - na razie mam "-" bo czujnik jeszcze nie podpięty. Jak rozumiem manetkę już zmieniłeś?

Język możesz zmienić przez adaptację:

 

[select]

[17 - Instruments]

[Adaptation - 10]

 

Kanał 004 - Ustawienie języka komputera pokładowego

00001 niemiecki

00002 angielski

00003 francuski

00004 włoski

00005 hiszpański

00006 portugalski

00008 czeski

 

 

Może ktoś podpowie czy da się sparować licznik immo3 3B0920827A ze sterownikiem silnika 038906018FS? W tym sterowniku jest EEPROM 24c02. Na razie wyłączyłem immo w sterowniku silnika i pasek odpala pomimo mrugającej diody immo na liczniku. Zegary z B5FL z wyświetlaczem 1/2FIS w porównaniu do moich starych to niebo a ziemia.

Dodam, że oryginalnie miałem licznik o oznaczeniu 3B1919860C.

Edytowane przez blackpirate
info o starym liczniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ecu ma Can to jak najbardziej będzie działać kwestia dopasowania immo.

 

To z silnika ahh, ma Can. Info na 3 stronie tego tematu.

Edytowane przez symeks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności