Skocz do zawartości
Domely

Czyszczenie wtrysków ultradźwiękami lub preparatem typu STP w B6...

Rekomendowane odpowiedzi

Azak34--->250 to cena za komplet czy od sztuki?

 

mniej więcej taki jak podlewanie ogródka przy obecnie panującej aurze,ale paru naiwniaków trafią.

 

 

Jakieś konkretniejsze argumenty?

 

w ASO twierdzą że podczas takiej operacji sprawdzają dokładnie stan pompowtrysków i że taka operacja może znacząco przesunąć w czasie ewentualną ich wymianę - oczywiście biorę na nich poprawkę i stąd mój post.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam juz nie wiem co o tym myslec,czy takie czyszczenie PD ma sens i za jaka cene.Odczulem po kieszeni dosc bolesnie wymiane jednej sztuki i na przyszlosc chce dmuchac na zimne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc zakupilem preparat LIQUI MOLY 500 ml i tam jest instrukca zeby odlaczyc przewod zasilajacy w paliwo i powrotny i oba wsadzic do puszki z preparatem moly i odpalic na czas az sie to w puszce skonczy.Jak ja mam to zrobic? Po pierwsze gdzie sa te przewody , apo drugie to przeciez zapowietrze uklad.Jesli mozna to prosze o porade bardziej doswiadczonych kolegow.

Dzieki Piotrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem że preparat wlewa się do zbiornika i zalewa ropą lub jest jakieś specjalne urządzenie (nie pamiętam nazwy - jakiś tam Cleaner), do którego preparat podłącza się na podobnych zasadach jak opisałeś powyżej. Ale chętnie poczytam też odp. kogoś kto zna temat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, kupiłem srodek liqui moly o numerze katalogowym 2185 do cr i pd... na opakowaniu pisze, ze wystarcza na 75 litrow paliwa...moze pytanie troche banalne ale czy moge wlac caly do baku jednorazowo i oczywiscie zatankowac do pelna?

cos mnie podkusilo i sprobuje... chyba nie zaszkodzi...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie - czy do silnika BMR na popmowtryskach powinno sie zastosować preparat 2186 Diesel Spulung czy 2185 Systempflege Diesel..?

Będę wdzięczny za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2186 Diesel Spulung - ogólnie do diesla według opisu

2185 Systempflege Diesel - dedykowany do pompowtryskow oraz CR

 

moim skromnym zdaniem to ten drugi :) sam sieę zbieram do zakupu tego właśnie 2185 Systempflege Diesel

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi sie wydawało że na odwrót:

 

2186 Diesel Spulung - "Usuwa osady jakie gromadzą się we wtryskiwaczach, pompie wtryskowej, w komorze spalania."

 

2185 Systempflege Diesel - "Środek do ochrony systemu paliwowego. Chroni cały układ paliwowy Common Rail oraz pompowtryskiwacze przed korozją i zużyciem. Podwyższa niezawodność i zapewnia lepsze smarowanie"

 

Z tego mi bardziej wynika że do przeczyszczenia wtrysków to Diesel Spulung ale może źle to rozumiem..?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony polecam MOTUL DIESEL SYSTEM CLEAN.

Preparat ten posiada właściwości obu wymienionych powyżej i dodatkowo zapobiega powstawaniu mikroosadów z usuniętych zabrudzeń, a co wiecej, zapobiega utlenianiu się paliwa dieslowskiego i tworzeniu się mikroorganizmów.

Więcej na: http://www.motul.pl/download/1dieselsystemclean.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Jako że sezon zimowy w pełni i wszystkie dodatki typu STP i inne wyprzedane, natrafiłem na dodatek Castrol TDA do silników diesel'a.

Dodam tylko że nie miałem problemów z autkiem, ale tyle się czyta o pompowtryskiwaczach na forum że i ja postanowiłem dodać coś i do paliwka.

Po zakupie 2 razy tankowałem do pełna dodając Castrol TDA i wnioski:

- przy bardzo dynamicznej jeździe (np. na E-4 traska 600km w 6,5h) średnie spalanie 6,9l/100km.

- przy drugim tankowaniu jazda bez szaleństw max 110km/h + dynamiczne wyprzedzanie + znów stała jazda max 110km/h; autko przejechało 980km, do tego w baku ciągle jest 1/4 paliwa, a komp pokazuje 320km do przejechania.

W aucie 2 osoby + bagaż około 40 kg.

 

Chyba szykuje się absolutny rekord w spalaniu.

Wcześniej nigdy nie zeszło poniżej 6,2l/100km, czyli na baku max 1150km, Teraz 1300 km ?

 

(zawsze tankuje zwykłe paliwo ON ale na sprawdzonych stacjach).

 

Autko po chip tuningu - prawie 150km i 310 Nm.

Edytowane przez olimp510

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie dodatki są lepsze od paliw premium (ultimate, verva itp) czy raczej dają ten sam efekt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witam.

 

A jaki bylby najlepszy preparat do mojego passka , silnik BMP .

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś pytałem się w serwisie bo sam jestem zainteresowany takim zabiegiem

Passat B6 (3C) 170 KM DSG 2006. Czyszczenie ultradźwiękiem to 4x100zł + wymiana jakiś uszczelek 500zł razem jakieś 900-1000zł. Dlaczego chcesz czyścić ???

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

W poniedziałek poszedłem na całość :) i wlałem STP do czyszczenia pompowtryskiwaczy. Butelka czarna z naklejką niebieską. Wlałem ją przed tankowaniem aby się lepiej wymieszało a potem zatankowałem 4/5 baku. Wg instrukcji wlewać na 50-60L w baku więc nie zalałem do pełna bo jak wiemy nasz bak ma 70L. Wlałem preparat bo mam dziwne w czasie jazdy efekty jakby hamowania. Wiem, że nie muszą to być pompowtryskiwacze ale od czegoś trzeba zacząć no i dziwnie zaczyna mi spalać coraz więcej. Zaczynałem od paliwa Diesel Gold na Statoil i zamiast mniej palił więcej.

Przejechałem jakieś 400km od tamtej pory i to co zauważyłem, że odpala jakby łatwiej (może złudzenie) no i spalanie spadło na trasie Kielce - Kraków. Jeżdze tą trasą parę lat i zawsze palił mi ponad 5,5L (spokojnie jezdze 90-120km/h). Ostatni wynik jazdy na trasie 5,2L.

Hmmm nie jestem w 100% pewien ale wydaje mi się, że jednak jest poprawa.

Napisze jeszcze jak skończy się paliwo będę bardziej mądrzejszy :). Obserwacja trwa.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też wlałem Motul ale zrobiłem dopiero 100km po mieście wieć napisze coś jak bak sie skończy. U mnie w mieście przy spokojnej jeździe spala 9,5-10 L Ale ja robie na zimnym silniku 10 km do pracy i potem powrót. W korkach to wciąga 11 czy nawet 12 L.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

A gdzie kupujecie te specyfiki , i jest ktos moze z BMP i wiedza jaki tam mozna wlac do baku ?

 

---------- Post added at 00:01 ---------- Previous post was at 23:21 ----------

 

To jaki najlepszy bedzie i czy maja nie maja te specyfiki wplywu na DPF ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam silnik BMP i wlałem STP. Kupisz na większości stacji. Koszt od 18-20zł za butelkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

OK a masz w swoim pasku BMP, filtr czastek stalych DPF ? Nie dziala STP na niego jakos niekorzystnie ?

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak mam filtr cząstek stałych DPF, narazie jest ok nic się nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Czekam na twoja opinie po wyczerpaniu paliwa w baku z tym specyfikiem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności