Dereszko
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Dereszko
- Urodziny 09.09.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Jacek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
3miasto
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG 4x4
-
Rok produkcji
2012
-
Hmmm czołem Ja mam "podobne" objawy ale pojawiły się po zamontowaniu pseudo ksenonów
-
2.0 TDI 170KM dziwne zachowania silnika.
Dereszko odpowiedział Kamilek1307 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Witam Miałem niestety te same objawy a przyczyną było kiepskiej jakości paliwo. Po wymianie filtra paliwa i zatankowaniu na innej stacji auto śmiga bez problemu. Jako ciekawostka i potwierdzenie przyczyny ten sam problem pojawił się u znajomego w Vectrze po zatankowaniu na tej samej stacji. -
ja jednak obstawiałbym dwumasę .... mam to samo od ponad 11 tys. km, w lecie jest słabsze stukanie, a zimą troszkę się nasila ... jako ciekawostkę podam, że moja dwumasa ma 227 tys. km bez wymiany
-
Witam po obejrzeniu filmiku daje 100% że to jest odgłos turbo i nie jest to nic niepokojącego.... po prosu przy schodzeniu z wyższych obrotów upuszczany jest nadmiar ciśnienia w układzie doładowania (miałem przed passatem 1.8 turbo i były identyczne odgłosy) pozdr
-
Czyszczenie wtrysków ultradźwiękami lub preparatem typu STP w B6...
Dereszko odpowiedział Domely → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
2186 Diesel Spulung - ogólnie do diesla według opisu 2185 Systempflege Diesel - dedykowany do pompowtryskow oraz CR moim skromnym zdaniem to ten drugi sam sieę zbieram do zakupu tego właśnie 2185 Systempflege Diesel pozdr -
Z tego co wiem to nie musisz kupować filtrów i oleju w serwisie. Znajomy ma Jette na gwarancji i na każdą wymianę w okresie gwarancji przywoził swoje filtry oraz olej.
-
Hmm zazwyczaj do większych tarcz stosowane są większe zaciski hamulcowe a co za tym idzie nie jest to typowe "plug&play". Nie jestem pewien jak to wygląda w przypadku zamiany śr.312/286 na śr. 345/310 koledzy z dostępem do "Etki" musieliby potwierdzić moje wywody. pozdr