Skocz do zawartości
Domely

Czyszczenie wtrysków ultradźwiękami lub preparatem typu STP w B6...

Rekomendowane odpowiedzi

nie no kolega chyba miał na mysli rozpuszczenie z ON (wg. proporcji) w obudowie filtra. Powiedzmy ze 100ml na 10L paliwa to na taką obudowę filtra (ok. 0,5L) jakieś 5ml :jasne

 

 

No właśnie nie, miałem na myśli wlanie czystego spulunga nie rozcienczonego z ON

 

Poczytaj o Diesel Spulung to przekonasz się, że w starszych dieslach liqui moly zalecalo PODPIĘCIE SIĘ POD PUSZKĘ BEZPOŚREDNIO, także samochód jak najbardziej może pracować na samym preparacie.

W nowych silnikach podpięcie się pod puszkę jest niemożliwe bo nie ma jak wytworzyć odpowiedniego ciśnienia i generalnie nie bardzo jak się do tego zabrać natomiast w starych autach jak najbardziej albo lało się do baku albo zasilenie auta bezpośrednio z puszki o czym możesz sobie poczytać na necie bo temat jest znany.

 

Liqui Moly lansuje zresztą cały system czyszczenia wtrysków specjalnym urządzeniem i pomysł jest taki jak mówie tzn. odłączany jest bak a samochód pracuje przez ok 20-30 min zasilany tylko z preparatu który zalewasz do urządzenia.

 

pozdrawiam

Maciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Co do bio to się zgodzę, ale eco to oznaczenie nie dodatków w paliwie, ale tańszej wersji - po prostu to zwykły ON bez uzdatniaczy jak chociażby Verva, Ultimate, czy Gold. Spokojnie można tankować.

 

Te dwa oznaczenia mi sie myla . BIO to wiadomo dodaja jakis roslinny olej ,ktory zawali DPF-a ,ale ECO jak to rozwinac (ecologiczne) , czy to znaczy ze te Vervy, Ultimate i inne ON z dodatkami sa nie ecologiczne ? Przecie samo ON juz jest nie ekologiczne .

 

Lotos ma ON ,Shell ma diesel extra ,a Orlen i Bliska wlasnie dopisek ECO .

Czemu taka roznica w nazwie zwyklego ON ,po co to tak pisza ?

 

---------- Dodano o 23:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:21 ----------

 

Dwa tygodnie temu robiłem czyszczenie pompowtryskiwaczy w ASO, preparatem Tunap 135

 

Jak mozesz to opisz koszty takiego czyszczenia .

 

Czy przed tym czyszczeniem w ASO nie wlewales do baku innych specyfikow, ktore tu wczesniej opisywano ?

 

I co z DPF-em chwile po tej operacji z Tunap 135 ?

 

---------- Dodano o 23:32 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:27 ----------

 

właśnie wróciłem z gór mój brat ma VW passat B6 1.9 TDI r prod 2007 ja takiego samego Passata r.prod 2006r rejestracja 2007 (podobny przebieg)codziennie rano odpalalismy samochody z uwagi na duzy mróz ponad -25 C Jego passat za kazdym razem odpalał za pierwszym razem mój dopiero po chwili, jedyna różnica brat wlewał dodatek do czyszczenia pompowtryskiwaczy Liqui Moly Diesel SPULUNG ja nie Nadmieniam że tankowalismy to samo paliwo. Chyba jednak działa ten srodek i napewno poprawia rozruch co wiąże się z czystymi popowtryskiwaczami

 

 

Moze byc wiele roznic pomiedzy dwoma autami ,majacymi wplyw na taki stan ,chocby sprawnosc aku i altka .

 

---------- Dodano o 23:54 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:32 ----------

 

Jakość paliw na poszczególnych stacjach różni się jedynie uczciwością ich zarządcy

 

I to chyba najwieksza prawda .

 

Kolejna to kiedy stacja jest ulokowana w uczeszczanym miejscu a kiedy na uboczu . Na uboczu wieksze prawdopodobienstwo badziewia w ON . Kiedy stacja leciwa jest to tez cos moze byc nie tak .

 

Co do podzialu wlascicieli ze wzgledu na ryzyko :

 

1. prywatne

2. prywatne pod szyldem

3. marketowe

4. mniejsze koncerny

5. duze koncerny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lotos ma ON ,Shell ma diesel extra ,a Orlen i Bliska wlasnie dopisek ECO .

Czemu taka roznica w nazwie zwyklego ON ,po co to tak pisza ?

 

ECO najprawdopodobniej ma oznaczać Ekonomiczny (ECONOMY=oszczędność).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ekodiesel to przyjazny dla środowiska olej napędowy, który wyróżnia się siedmiokrotnie niższą zawartością siarki (0,005%) niż wymagane jest to w krajach UE. Stosując ekodiesel użytkownicy pojazdów przyczynią się do ograniczenia emisji siarki w spalinach samochodowych.

 

Tak pisze Orlen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe. Powinni to bardziej reklamowac na swoich stacjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje kotleta

Jestem właśnie w trakcie testowania środka do czyszczenia wtrysków diesla a dokładnie liqui moly show_image_in_imgtag.php.jpg

 

Powód na wolnych obrotach autem dziwne rzucało a czuć najbardziej było w środku kiedy nie było słychać już silnika ale same drgania jakie przenosi test Vagiem wyszedł pozytywnie zero czegoś co mogło by powodować takie objawy a za nim wyjmę wtryski postanowiłem zrobić test tym preparatem bo jak reklamuje producent jest w stanie zlikwidować takie objawy jeśli to wina zabrudzeń i nagaru

 

Po tygodniu juz widac pierwsze efekty bo silnik o wiele lepiej pracuję na niskich obrotach wcześniej testowałem srodek STP ale marny efekt zero różnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie a co uważacie na temat dodatku firmy NEXUS? Kolega tak stara mi się jego wmówić ale nawet nie wiem jaki dokładnie. Czy ktoś z Was go kiedykolwiek używał?? Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kiedy nie było słychać już silnika ale same drgania
chyba mówimy o innym silniku, nie słychać w środku AVF zwłaszcza na postoju, chyba mi ktoś wymienił silnik lub trafiłem na silnik z defektem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Obejrzałem na necie troszkę filmików z procesu czyszczenia pompek przez Liqui Moly Diesel Spuling. Nie do końca jednak wiem jak ten zabieg przeprowadzić.

Tutaj są filmiki:http://www.youtube.com/watch?v=-3zpwPNijnI

Wg mojego rozumowania trzeba zrobić tak:

1.Odpiąć waż paliwowy zaznaczony na rysunku na czerowno,

2.Odpiąć waż nadmiaru paliwa zaznaczony na zielono

3. W miejsca z których odpięliśmy przewody paliwowe we filtrze wpiąć przewody zakupione przez nas i włożyć do pojemnika z płynem do czyszczenia

I teraz pytanie co zrobić z oryginalnymi przewodami(zielony-czerwony)Zmostkowac je jakoś aby paliwo nie ciekło czy jak? Bo na 2 filmikach z linków jest zupełnie inna metoda. Prosił bym o pomoc,może ktoś robił ten zabieg u siebie?

http://imageshack.us/photo/my-images/826/filtroe.jpg/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności