Skocz do zawartości

Borus

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Borus

  • Urodziny 21.03.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2006
  1. Czytam i czytam wszystkie posty... Panowie czego się boicie? Jeśli boicie się zdjąć zderzak to rzeczywiście pozostaje Wam ASO lub mechanik. Jeśli podejmujecie się zdjąć zderzak ( odsunąć go lekko ) to co Wam szkodzi zajrzeć do lampy? Nie ma się czego bać. Miałem to samo " AFS inoperative!... " Problemem był rzeczywiście silnik ale... Panowie! Zobaczcie dokładnie lampę w środku. W środku są 3 śruby który wystarczy rozkręcić i wymienić silnik choć też nie do końca bo np. u mnie poluzowała się śruba. Problem znikł. Nie trzeba robić żadnej adaptacji także po wymianie silnika. Jeśli lubicie porobić sobie sami przy aucie to troszkę inicjatywy a na pewno Wam się uda. Znam dokładnie te lampy i służę pomocą jak coś.
  2. nadają się - - - - - aktualizacja - - - - - Da się bez zdejmowania.
  3. Ja kupiłem czujnik w innym kolorze i pomalowałem go na kolor mojego auta ( oczywiście wcześniej przygotowałem go papierem ściernym wodnym aby tylko odtłuścić) i działa bez problemu. Kolor mi zrobił lakiernik właśnie na takie rzeczy typu jakieś poprawki, odpryski blacharskie.
  4. sprawdzasz na ciepłym czy zimny silniku?
  5. Kolego now, odpowiedziałem Ci na priv
  6. Witam, miałem podobny problem tzn. po włączeniu "długich" świateł prawa lampa działała przez 5s a druga w ogóle nie przełączała przesłony. Wczoraj był piękny dzień i miałem trochę czasu więc się zabrałem za rozbiórkę zderzaka tym bardziej, że lał mi się płyn do spryskiwaczy w momencie włączania. Po wyjęciu lampy okazało się, że uszkodził się kabelek przy wtyczce do przesłony. Kupiłem wsuwkę (koszt 20gr ) i zrobiłem wtyczkę. Lampa działa jak należy i nie występuje już błąd. Proponuję wszystkim sprawdźcie wcześniej czy wszystko jest po wpinane a koszty naprawdę mogą zmaleć do groszy. W ASO zapewne by wymienili mi lampę. Pozdrawiam
  7. Panowie pomocy bo coś mnie trafi. Opowiem krótką historię mojego auta, który już będzie 3 raz w serwisie w ciągu 2 tygodni. Mam Paska 2,0 TDI z silnikiem BMP czyli 8 zaworowym sercem. Pierwsze co się uszkodziło ostatnio to plama pod autem od strony pasażera. Otworzyłem maskę auta i mokro było koło zbiorniczka wyrównawczego. Moje zdziwienie, że po otwarciu zbiornika zamiast różowego płynu G12 był uwaga! olej!!! Olej wymieszany z G12. Po odstawieniu auta u znajomego ( serwis SKODA) okazało się, że padła chłodniczka oleju koszt 610zł oryginał - po znajomości i od razu zrobiłem przegląd okresowy, olej, filtry itd. Po tygodniu przestały działać spryskiwacze reflektorów. Hmmm więc znowu znajomy i wymiana silniczka do spryskiwaczy - oryginał 210zł. Po 2 dniach uciechy, że mam sprawne auto UWAGA! włączyła się kontrolka STOP Check Coolant. Wróciłem do Skody. Sprawdzili VAGiem nie było błędów. Stwierdzili, że uszkodzony czujnik w zbiorniczku wyrównawczym, ponieważ tylko go umyli a nie wymienili przy wymianie chłodniczki. Chcieli dobrze - w końcu u znajomego. Musiałem jednak jechać bo miałem ważny wyjazd. Znajomy powiedział spokojnie - przyjedziesz wymienimy. Moje zdziwienie, że w trakcie jazdy mam 50-70 stopni temp. silnika!!! W korku temp. wzrasta do 90. Potem znowu jazda i spada do 50-70max. Oczywiście przy uruchamianiu auta 3 krotny dźwięk i napis STOP Check Collant. Płyn jest w zbiorniku i nie ubywa. Jest w miarę czysty choć są naloty ale pewnie nie dokładnie jeszcze jest wypłukany układ chłodniczy. Oczywiście zadzwoniłem do znajomego stwierdził, że na pewno termostat padł i od razu wymieni jeszcze układ chłodzący wraz ze zbiornikiem wyrównawczym. Pytanie co sądzicie? Czy ktoś miał podobnie? Pytam bo może nie powinienem ufać znajomemu?
  8. Witam wszystkich, tak jak pisałem już wcześniej na pewno mniej pali auto jakieś 0,2l - 0,4l na 100km. Silnik pracuje troszkę ciszej. Odpala od "ręki". To główne cechy które zaobserwowałem. Może to zależy od silnika. Ja mam BMP. Pozdrawiam wszystkich.
  9. Brawo koledzy! Wreszcie trochę rozluźnienia na forum. :kumple Pozdrawiam wszystkich i gratuluje pomysłu
  10. Otwierasz książkę serwisową na 1 stronie i tam na naklejce masz wszystko o swoim aucie - jaki silnik, kolor, skrzynia, wyposarzenie itd. Co wlać? Hmmm są zwolennicy LIQUI MOLY lub STP. Ja jestem za STP. pozdrawiam
  11. OK, przekręć pokrętło aby otworzyć szyberdach. Zauważ że pokrętło przesuniesz na ostatnią pozycję zaznaczoną kropką (ale to nie będzie 180 stopni od położenia początkowego). Szyberdach nie będzie otwarty do końca zostanie ok. 10cm. Aby otworzyć do końca musisz przekręcić pokrętło do 180 stopni. To pole jest narysowane kreską zauważ. Aby przekręcić musisz użyć więcej siły i przytrzymać aby otworzyć do końca. Mam nadzieje, że pomogłem. pozdrawiam
  12. Dzwonisz do ASO, pytasz jaki model czujników masz w aucie (ja tak zrobiłem) a potem szukasz na allegro dokładnie tego czujnika. Powinieneś mieć ...275R. ASO woła ponad 300zł za czujnik a Ty kupujesz na allegro za 50zł . Pozdrawiam i powodzonka. Mam nadzieje, że sam sobie wymienisz bo to bardzo proste.
  13. Ja mam 2006 produkcja a modelowo 2007. Nie mam problemów - nic mi się nie leje.
  14. Masz pokrętło w lewo i w prawo koło schowka na okulary? Jeśli tak to powinieneś mieć 2 pozycje 1 rozsuwanie a 2 uchylanie zgadza się?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności