Skocz do zawartości

lesz1979

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lesz1979

  • Urodziny 08.02.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Leszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chorzów

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Odkopie temat... Ktoś coś ciekawego może powiedzieć na temat tego samochodu... Nęci mnie strasznie ten samochód... czy ktoś z okolic Katowic posiada takie cacko?
  2. Witam! odświeże temat... doradźcie proszę co robić z tym fantem... głównie po redukcji z 6 na 4 bieg podczas gwałtownego przyśpieszania (but w podłoge - skrzynia dsg) samochód szaprpie w granicach 4 tys obrotów ... może za dużo powiedziane , że szarpie... jest to pojedyńcze szarpnięcie, potem następuje zmiana na 5...jakies 13 tys km temat juz przerabiałem i po wymiane filtra paliwa wszystko wróciło do normy... dziś znowu to samo... Panowie czy to możliwe, że filtr znowu jest już tak brudny, że samochód się dławi kiedy potrzebuje wiecej paliwka? a może to pompa vacum pada i nie może paść? zastanawiam się czy już wymianiać filtr na nowy...? planowałem wymieniać ze wszystkimi filtrami podczas wymiany oleju za jakies 5 tys. km. pozdrawiam ---------- Post added at 20:33 ---------- Previous post was at 18:58 ---------- objawy mam właśnie takie jak Ty... udało Ci się rozwiązać problem??
  3. nie nie jest ... moje auto to koncowka 2006r. w vinie juz 2007... tak sobie jeszcze mysle a może to poduszka pod skrzynia np?
  4. Witam Was. Pomóżcie bo mnie juz ręce powoli opadaja... gdyby nie to że tyle juz zainwestowałem w ten samochód to pewnie bym się go pozbył ... z bólem serca ale powoli mam go dosyć.... Panowie mam taki problem i żaden z moich mechaników nie umie sobie dać rady...a może nie chce im się poprostu szukać ...do rzczy... samochód (dsg) na n i d (na pierwszym biegu) przenosi wibracje chyba z silnika...najbardziej są odczuwalne na kierownicy i na fotelu ...takie lekkie mrowienie - mnie to strasznie irytuje.... jak tylko rusze to wszystko mija ...jak stane znowu mrowi... moje odczucie jak bym czuł jak pracuje silnik na kierownicy i na plecach ... oczywiście wymieniłem dwumase 170 tys.. myślalem ze to jest winowajca ale nie dalej to samo... w zasadzie nic się nie zmieniło po wymianie. Mechanik stwierdził że pewnie to "łapy" silnika ...wymienił...dalej to samo swoja drogą nie wiem czy te łapy to poduszki? sprawdziłem wydech czy nie wpada a rezonans... nic nie widać wszystko jest oki a jednak wibruje... macie jakieś pomysły? w ostateczności pojadę do tych złodzieji z ASO i niech szukaja... proszę poradzcie co robic... pozdrawiam!! aha... z silnikiem wszystko oki... korekcje na wtryskach w normie... moc w normie... tylko te cholerne wibracje ...
  5. no to **** a gość mnie zapewniał, że do dsg...
  6. dowiedzaiłeś się może jak jest?
  7. Panowie ale tu nie chodzi o zamiennik tylko oryginał sachsa- tak mnie zapewnia handlowiec! Poza tym Inter cars to raczej renomowana hurtownia - nie wydaje mi się aby mogli sprzedawać podróbki... co Wy na to? qrcze, że też nie można tego zobaczyć bo towar jest na zamówienie.
  8. Panowie... podbijając temat... chyba czeka mnie to co prędzej czy później każdego - wymiana dwumasy - w aucie odczuwalne są wibracje na luzie, dodatkowo na zimnym silniku słychać jakieś dziwne szuranie czy raczej stuki z okolicy koła 2masowego. Dzwonilem dziś z ciekawości do intercarsu w jakiej cenie mieli by takowe koło do mojego samochodu i Pan mnie miło zaskoczył- powiedział mi że 1800 zł po czym stwierdził że jak ponegocjuje to za 1500 je kupie...ponoć z sachsa.... moje pytanie brzmi czy ta cena jest możliwa czy handlowcowi coś się pomyliło???nadmienie, że nie podawałem vinu pytał tylko z jakiego miesiąca jest samochód....
  9. Witam! mam wstępna diagnozę - tak jak łukasz_rider sugerował oczywiście przegub wewnętrzny a nawet dwa! na jednym jest duzy luz a na drugim już pęknieta gumowa osłona - zatem najprawdopodobniej wymienie oba. Mam jeszcze jedno pytanie do znawców czy wystarczy wymienić same przeguby czy półoś tez? ...to chyba lepszy wiadomość niż dwumas;) dzis jechałem tym samochodem 300 km i myslalem ze się rozleci tak drżał... oby to były te przeguby!
  10. jestem przekonany na 99 %, że komp nie pokaże żadnego błędu... sam silnik pracuje w porządku - obroty nie skaczą a na N żadne większe wibracje samochodu nie wsytępują ... obawiam się najgorszego...dwumasy.
  11. Witam Panowie. Podczas jeżdżenia po górach przy przyśpieszaniu najpierw na 3 biegu za jakiś czas na 4 i 5 poczułem drgania karoserii na boki. Drgania nie są odczuwalne na kierownicy - sama buda drży na prawo i lewo. Niestety ta przypadłość dopadła mnie na urlopie gdzie nie mam możliwości zdiagnozowania samochodu w serwisie. Autu ma przebieg 166 tys, skrzynia dsg Bez obciążenia na luzie objaw nie występuje. W tej chwili drżenie występuje również na prostej drodze przy przyśpieszaniu - najbardziej odczuwalny na 3 i 4 biegu. Czy ktoś ma jakieś sugestie co może być powodem ww usterki? Pozdrawiam.
  12. sylwek1972 miałem ten sam problem samochód przerywał przy gwałtownym przyspieszaniu po wymianie filtra paliwa... myślałem ze sypie mi sie dsg! okazało się ze filtr boscha dawał takie objawy po wymianie na oryginal VW jak reka odjal.
  13. na prawde szczerze współczuje
  14. właśnie juz dziś rozmawiałem z aligatorem z dyno w tychach... wlaśnie przenoszą się do katowic i zaprasza mnie za 2 tyg. chyba się zdecyduje... te wszystkie obawy to wina naszego forum;) jak się czyta co ludziom pada w naszych samochodach to strach jezdzic... ale tlumacze sobie ze mnie to nie spotka...) do zobaczenia na szosie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności