Miedziany Zgłoś #161 Napisano 17 Kwietnia 2014 Siemanizacja. Wlasnie obalilem w swoim passacie skrzynie DSG na glebe aby wymienic kolo dwumasowe. Trzy lata jazdy ze stukami i co miesiac po 1400km, w koncu przyszedl czas na wymiane tego kola. Okazalo sie, ze lozysko igielkowe walu, uszczelniacz walu miedzy skrzynia a silnikiem jak i uszczelniacze L+P dyferencjalu sa takze do wymiany. Jutro jade po odbior zamowionych czesci i zabieram sie za skladanie. Nie focilem demontazu ale zrobie to przy montazu kazdej z w/w czesci az do odpalenia. Rzeczywiscie DSG to skrzynia jak kazda inna i schemat rozpolawiania jej z silnikiem jest taki sam jak przy normalnej skrzyni. Jednak przed montazem mam do Was bardzo wazna prosbe. Nauczony ze skladania silnikow motocyklowych kazde polaczenie gwintowe dokrecam odpowiednim momentem i tutaj tez oczywiste jest, ze chce zrobic tak samo, tylko........... ........dzisiaj wrocilem do kraju i nie mam sposobnosci kupic ksiazki z momentami dokrecania polaczen gwintowych w Passat 3C. Nie ma w ksiegarni a w poniedzialek musze wyjezdzac za miedze. Tu prosba do forumowiczow. Z checia odkupie od kogos ksiazke "Sam naprawiam Passat B6", kto mieszka w poblizu Lubin-Legnica-Glogow. Pozdrawiam Miedziany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #162 Napisano 14 Sierpnia 2014 w benzynie z dsg dwumasa dluzej wytrzymuje? czy jedna cholera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #163 Napisano 14 Sierpnia 2014 Byla seria dwumasy z wadliwymi nitami i to one najczesciej stukaly.ale diesle generalnie maja wieksze wibracje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #164 Napisano 14 Września 2014 witam jak sprawdzic jaka dwumasa zostala zamontowana na pierwszy montaz (jaki model, firma), czy to mozna sprawdzic po nr VIN w ASO? i czy dwumase w aucie z DSG wymienia sie jeszcze z jakas inna czescia?Ostatnio sprawdzalem i cena to ok 1500-1800 zl za DKZ i robocizna jakies 400 zl - czyli ok 2 tys zlotych, czy wg Was to uczciwa cena czy mozna poniesc nizszy koszt oczywiscie przy zachowaniu jakosci towaru i uslugi dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #165 Napisano 15 Września 2014 witam jak sprawdzic jaka dwumasa zostala zamontowana na pierwszy montaz (jaki model, firma), czy to mozna sprawdzic po nr VIN w ASO? i czy dwumase w aucie z DSG wymienia sie jeszcze z jakas inna czescia?Ostatnio sprawdzalem i cena to ok 1500-1800 zl za DKZ i robocizna jakies 400 zl - czyli ok 2 tys zlotych, czy wg Was to uczciwa cena czy mozna poniesc nizszy koszt oczywiscie przy zachowaniu jakosci towaru i uslugi dzieki cena ok:) na pierwsyz montaż szedł LUK w tamtych latach, od niedawna SACHS pojawil sie za rynku zamienników i jest sporo tańszy od LUKA:), cena podana przez Ciebie mieści się w granicach rozsądku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burczynski82 Zgłoś #166 Napisano 13 Października 2014 Dziś wymieniłem dwumase w CC 2009 DSG 170km, czas 3.5h -1 sprawny mechanik. LUK 270funtow Wymiana 200funtow Wreszcie nic nie stuka nic nie puka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek82 Zgłoś #167 Napisano 14 Października 2014 Dzień dobry. Jakby ktoś potrzebował to przez wymianę dwumasy przebrnąłem w marcu tego roku. Za dwumasę firmy Sachs 2295000468 (oryginalna była firmy LUK) + nowe śruby na montaż (ponieważ każdy mechanik, który ma o tym pojęcie mówi, że śruby muszą być nowe) zapłaciłem w Inter Carsie 1370 zł brutto po jakiś nie za dużych upustach na firmę. Wymiany dokonałem w ASO Skody na ul. Gruchacza 39 w Warszawie za 700zł brutto (uważam, że jak na ASO to cena ok.). Po fakcie znalazłem firmę koło Poznania, która skupuje używane dwumasy. Po zadzwonieniu do niej dowiedziałem się, że skupują i regenerują tylko Luka, ponieważ Sachs ma za dużo plastykowych elementów i po regeneracji nie wytrzymuje ich rocznej gwarancji więc się w to nie bawią. Żona od wymiany dwumasa zrobiła dopiero 8000km i na razie jest ok., ale po tych informacjach teraz już bym nie brał Sachsa tylko Luka. Powinien chyba dłużej wytrzymać. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #168 Napisano 28 Października 2014 Panowie, gdzie w Warszawie można wymienić dwumasę fachowo i w rozsądnych pieniądzach? Dzwoniłem do ASO ale mi powiedzieli 1200zł !!! (sama robocizna). Pozdrawiam Dominik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #169 Napisano 28 Października 2014 Panowie, gdzie w Warszawie można wymienić dwumasę fachowo i w rozsądnych pieniądzach? Dzwoniłem do ASO ale mi powiedzieli 1200zł !!! (sama robocizna). Pozdrawiam Dominik Najlepszy specjalista jeśli chodzi o sprzęgła w Twojej okolicy , siedzi w tym temacie od lat https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.sprzegla.com%2Fkontakt%2Fkontakt-Marek-Radzikowski.html&ei=vghQVJGlI8b5yQOcmoHABA&usg=AFQjCNHF9dtzj_iWXJLwpTG-eDR4P6hjMw&sig2=XJTDMWfEv8cikrEo7biChQ Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #170 Napisano 30 Października 2014 Tak jakby ktoś był ciekawy - zadzwoniłem do drugiego ASO (Polmot Auto Skoda na Bemowie) i przemiła Pani po konsultacji z szefem poinformowała mnie że koszt wymiany dwumasy (SAMA ROBOCIZNA) to 1400zł + ew. 400 jak trzeba będzie zrobić zbieżność!!!! ALE HARDCORE! A np w Masters Tunning 500zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter_g Zgłoś #171 Napisano 27 Lipca 2015 Proszę o pomoc w diagnozie. Passat ma 220000 km oryginalnego przebiegu. Podczas zatrzymywania auta w ostatnim momencie gdy auto już staje czuć pod hamulcem delikatne szarpnięcie i delikatny stuk. Tak za każdym razem, stuk jest słyszalny nawet kiedy delikatnie zwolnię hamulec, auto przesunie się dosłownie o parę cm i znów go zatrzymam stuk jest na nowo słyszalny. Również podczas zmiany z P na D wyraznie szarpie. Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi-r Zgłoś #172 Napisano 12 Sierpnia 2015 Witam po dłuższej nieobecności w tym wątku . Wymiana dwumasy - regeneracja w lutym 2011 w Gąskach k/Koszalina / poprzednie moje posty/, przejechane 60 tyś.- z tego 70 % miasto i nic się nie dzieje - to dla tych co się zastanawiają czy nowa czy regeneracja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrix2632 Zgłoś #173 Napisano 6 Listopada 2015 Witam, czy ktoś się orientuje gdzie najlepiej i najtaniej wymienić dwumasę na śląsku ? Passat CC DSG 4MOTION 170 psi, 2010 rok, z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki_23 Zgłoś #174 Napisano 23 Listopada 2016 Siema koledzy. Pytałem w sklepie o dwumas do swojego auta i po vinie wyszło ze musze to w aso zrobić. Macie jakieś doświadczenie w tym temacie. W niemczech bo tutaj mieszkam to samo powiedzieli ze tylko aso. O co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #175 Napisano 23 Listopada 2016 Siema koledzy.Pytałem w sklepie o dwumas do swojego auta i po vinie wyszło ze musze to w aso zrobić. Macie jakieś doświadczenie w tym temacie. W niemczech bo tutaj mieszkam to samo powiedzieli ze tylko aso. O co chodzi? Nie za bardzo rozumiem twoje pytanie. Czemu w ASO ? Nie wiem jak w twoim regionie ale w moim dwumas jest dostępny a z jego wymianą jakiś specjalnych problemów nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki_23 Zgłoś #176 Napisano 23 Listopada 2016 Ja pytałem tu de gdzie mieszkam dwumas. Dałem mu dowód a koleś mówi mi ze tylko aso. Na allegro znalazłem jedno kolo które po vinie pasuje do mojego dsg. Skąd takie rozbieżności? Jeden mówi tak a drugi inaczej. To mnie dziwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowet Zgłoś #177 Napisano 27 Stycznia 2018 (edytowane) Ku przestrodze. Uszkodzona dwumasa w DSG - sąd niestety po 4 latach nie potwierdził moich obaw = sprawę przegrałem, a koło tak wygląda link https://www.youtube.com/watch?v=ZcrULaK9I5M Jak ktoś zainteresowany dodatkowymi informacjami to piszcie koło_DSG_-_wada.mp4 Edytowane 27 Stycznia 2018 przez kowet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moon Zgłoś #178 Napisano 29 Marca 2018 Witam, ostatnio przy wymianie oleju w skrzyni (automat DSG) mechanik powiedział, że niedługo powinienem wymienić koło dwumasowe bo hałasuje. Osobiście tego nie słyszę, ale mogę się nie znać. Czasami przy przełączaniu biegów (z 2 na 3) czuć lekkie szarpnięcie, podobnie przy ruszaniu, a już w ogóle jest problem jak chcę utrzymać stałą prędkość na poziomie 5-10 km, samochód raz przyśpiesza raz zwalnia, tak jakby nie nie wiedział ile mocy potrzebuje żeby jechać równo ze stałą prędkością. W warsztacie powiedzieli, że prawdopodobnie razem z dwumasą będzie do wymiany sprzęgło. 1. Pytanie jak jeszcze rozpoznać objawy zużycia dwumasy poza hałasem? 2. Ile mniej więcej może kosztować dwumasa + sprzęgło do automatu DSG (Passat B6 2008 170KM). Ile może kosztować robocizna? Mi zaśpiewali 6-7k za całość co chyba jest "lekką" przesadą? 3. Jakiej firmy jest oryginalna dwumasa i sprzęgło? Luk'a? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grono04 Zgłoś #179 Napisano 30 Marca 2018 mam pytanie, czy to moze byc dwumasa ??? passat b6 2.0 tdi 140km bmp dsg dzwiek jak na filmiku na zimnym na biegu P oraz N szczegolnie na zimnym silniku, na cieplym nie ma tego dzwieku, jak sie przelaczy na d,s albo r to dziwku nie ma pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #180 Napisano 31 Marca 2018 @grono04 z dużym prawdopodobieństwem tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach