Skocz do zawartości

czajek82

  • Liczba zawartości

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czajek82

  • Urodziny 04.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mazowieckie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć.

    Parę dni temu zakupiłem Passata b7 z nawigacją rns 315. 

    Czy mógłbyś podzielić się informacją gdzie kupiłeś kartę w której można zmienić cid.

    Znalazłeś już źródło mapy do ściągnięcia?

    Z góry dzięki pozdrawiam Cyprian.

  2. Ja po długich poszukiwaniach znalazłem odpowiednią kartę. 64GB made in Korea działa :-). Może ktoś podesłać linka do map do RNS315 v9 East - Wschód
  3. https://www.olx.pl/oferta/vw-rns-315-amundsen-media-system-2-2-aktualizacja-map-v9-west-east-CID5-IDiYvUW.html#0887514a72 Ewidentnie widać, że coś się ruszyło w sprawie RNS315. Widać, że włożona jest karta micro sd Samsunga do przejściówki. I właśnie takie informacje znalazłem na GPS Power. Tylko tak jak napisałem mam problem z zarejestrowaniem się na ich forum i nie mogę zobaczyć linków.
  4. Cześć kolego marcinsgdz. Mam prośbę masz może linki lub inny z forumowiczów do tego sposobu jak zrobić kartę z mapami do RNS315. Nie mogę się zarejestrować na tej stronie GPS Power, a linki widoczne tylko dla zarejestrowanych.
  5. Wczoraj do późnego wieczora walczyłem z tym nieszczęsnym obrazkiem i podzielę się z wami jak dokonałem zmiany samochodu wyświetlanego na OPS. Może komuś to pomorze. Może gdzieś już to było jeżeli tak to przepraszam w każdym bądź razie ja takiego opisu nie znalazłem. Najważniejszy jest wykaz samochodów jaki znalazłem gdzieś w sieci. Nie sprawdzałem czy wszystkie samochody są dobrze podane, ale kilka, które sprawdziłem zgadzały się. 00 default, from CAN 01 Polo 6R 02 New Beetle 03 New Beetle Cabrio 04 Scirocco 06 Jetta 07 Golf 6 Variant 08 Golf 6 Cabrio 09 Touran 0A Golf Plus OC Tiguan 0D Sharan 0E Eos 0F Passat CC 10 Passat Sedan 11 Passat Variant 13 Caddy 14 T5 2A Skoda Octavia 2B Skoda Octavia Wagon 2C Skoda Yeti 2D Skoda Superb 2E Skoda Superb Combi Pierwsze 2 cyfry lub cyfra/litera musimy wprowadzić do kodowania, natomiast nazwa samochodu jest oczywiście przyporządkowana do obrazka jaki będzie wyświetlany na OPS. W moim przypadku wszedłem w VCD w pozycję 37 – Navigation i oczywiście dalej w kodowanie (coding) i tu pojawiły się poważne schody, ponieważ tak jak pisałem wcześniej w moim RNS 315 nie miałem żadnego opisu przy okienkach, mogłem jedynie zaznaczyć jakiś bit lub go odznaczyć nie wiedząc czego dotyczy i co spowoduje. Metodą prób i błędów doszedłem do tego, w którym Byte zmienia się obrazek. Po kolei patrzyłem na każdy Byte jakie ma liczby bądź liczbę/literę i jako, że u mnie na RNS miałem VW Beetle to powinienem mieć w jakimś Byte liczby 02 lecz tak nie było ponieważ miałem zaznaczone 00 czyli obrazek po CAN co w moim wypadku się nie sprawdzało ponieważ nie miałem na OPS Passata B6, który powinien pojawić się po CAN tylko Beetla, z którego pochodziło radio. W każdym bądź razie po wielu próbach doszedłem, że zmianę obrazka na OPS robi się w Byte 6 więc w nim musiałem zmieniać bity, żeby zmienić obrazek na OPS. Trzeba zaznaczać jeden lub 2 bity, żeby uzyskać odpowiedni obrazek. Podczas zaznaczania różnych bitów zmieniają się wartości w okienku/kodowaniu i docelowo powinna pojawić się tam taka liczba lub liczba/litera (według powyższego wykazu) żeby uzyskać samochód jaki chcemy np. zaznaczając bit 2 u góry pojawią się liczby 02 i po zapisaniu kodowania na OPS pojawi się Beetle, po zaznaczeniu bitu 6 u góry pojawią się liczby 06 a na OPS pojawi się Jetta. Uproszczając ja musiałem wejść w pozycję 37 - Navigation / Coding / Byte 6 / i zaznaczyć odpowiedni bit, żeby w górnym okienku pojawiła się odpowiednia liczba lub liczba/litera oznaczająca samochód jaki chcemy mieć na OPS Mam nadzieję, że opisałem to logicznie i komuś to pomoże.
  6. Witam wszystkich forumowiczów. Po awarii mojego RNS 510 zakupiłem RNS 315 z bluetooth. Wszystko działa bardzo fajne jestem bardzo zadowolony z obsługi telefonu itp. Jest tylko jedna niedogodność RNS 315 jest z 2014 roku i pochodzi z samochodu VW Beetle więc na OPS podczas parkowania na mam widocznego VW Beetle. Jak można i czy w ogóle można zmienić obrazek na Passata B6. Mój VCDS łączy się z RNS 315 bardzo pobieżnie. Podejrzewam, że radio jest za młode. Po wejściu w adaptacje mam tylko okienka te które się zaznacza bądź odznacza jak chcemy coś zakodować. Nie ma natomiast żadnych opisów przy okienkach więc nie wiem co chcę uruchomić bądź wyłączyć. Czy ktoś z forumowiczów ma jakieś doświadczenie z RNS 315, czy ktoś zmieniał obrazek auta na ekranie OPS? Pozdrawiam.
  7. Zna ktoś z forumowiczów kombinację przycisków, żeby dokonać resetu urządzenia do ustawień fabrycznych.
  8. Dzień dobry. Przepraszam, że zakładam nowy temat, ale podobnego problemu nie znalazłem. Miałem RNS 510, ale z powodu awarii byłem zmuszony na zmianę na tańsze. Kupiłem RCD 310. Radio kupiłem używane niby było z nim wszystko ok. Czytał płyty itp. do ostatniego razu. Po wyjęciu jednej płyty kładłem drugą, ale córeczka pociągnęła mnie w tym momencie za rękę i w tym samym momencie radio próbowało ją wciągnąć jednak tego nie zrobiło bo ja odsunąłem rękę z płytą. Rezultat jest taki, że na radiu mam napis CD-IN, czyli myśli, że ma płytę cd, natomiast fizycznie nie ma jej i nie da się włożyć żadnej płyty. Przycisk wyjmowania płyty nic nie zmienia. Radio nie wciąga płyty, po naciśnięciu wyjęcia płyty wyświetla napis CD ERROR i SERWIS. Miał ktoś z was podobny problem nie wiem co z nim zrobić.
  9. Dzień dobry. Mam taki sam problem jak opisywany przez ciebie, czyli obroty i błąd 01598 - Drive Battery Voltage. Powiedz mi czy błąd po doładowaniu akumulatora ustąpił kompletnie czy nadal ci powracał. Mam identyczne objawy. Wymieniłem nawet w alternatorze regulator napięcia bo niby szczotki były już dość krótkie i jakieś 2 łożyska. Akumulator sprawdzony w sklepie i niby ok. Zresztą alternator też był niby dobry. Robię głównie krótkie odcinki i dopiero po przeczytaniu twojego posta o doładowaniu tknęło mnie, że może coś w tym być.
  10. Udało się jednak wyjąć włącznik świateł. Było z nim wszystko ok zapadki są całe i normalne się chowają więc już pewnie zostanie tajemnicą czemu tak ciężko było go zdemontować. Tak jak wszyscy pisali trzeba go mocno wcisnąć i przekręcić w prawo i pociągnąć jednak w moim wypadku nie było tak łatwo i po wielu wielu próbach obwinąłem jego wystającą część grubą (tą którą się włącza poszczególne światła) irchą i złapałem kombinerkami dopiero taki zabieg pomógł. Nie wiem czemu akurat tak było w moim b6 może za dobrze spasowany. Co nie zmienia faktu, że napsuł mi dużo nerw i już miałem zrezygnować z jego wymiany. Więc jeżeli ktoś będzie miał podobny problem życzę dużo cierpliwości i polecam mój sposób tylko oczywiście trzeba rozsądnie się obchodzić z kombinerkami, żeby nie zniszczyć włącznika.
  11. Dzięki. Będę jutro próbował, ale skoro w 2 innych samochodach zajęło mi to kilka sekund to w B6 chyba jest coś nie tak męczyłem się z tym dzisiaj ponad godzinę i zrezygnowałem. Myślałem, że miał ktoś podobny problem i poradził sobie w jakiś mniej konwencjonalny sposób.
  12. Tej opcji też już próbowałem. Sprawdzałem nawet w firmowej Fabi II i też dosłownie kilka sekund i włącznik wyjęty Natomiast w B6 nic nie pomaga. W B5 i w Fabi po wciśnięciu nie da się włączyć świateł przekręcając włącznik w prawo. Idzie tylko kawałek i zatrzymuje się i wtedy ciągnąc go do siebie wyjmuję go. W mojej B6 gdy go wcisnę i przekręcam normalnie zapalają się światła tak jak opisałem wcześniej. Nie pomaga mocniejsze wciśnięcie, pchanie od strony bezpieczników, cały czas włącznik jest jak by nie został odblokowany. Czuć, że zapadki cały czas go trzymają. Miał ktoś podobnie jeżeli tak to jak sobie poradził z wymianą.
  13. Dzień dobry. Przyłączę się do pytania jak wymienić ten włącznik od świateł. Mam B5 i zrobiłem to w kilka sekund wg opisów i filmików. Wszystko było ok szybko i prosto. Natomiast w B6 nie udało mi się go wyjąć. Wciskam go mocno i przekręcam w prawo tylko tu pojawia się problem. Załączają się światła pozycyjne i jak próbuję go do siebie pociągnąć to wysuwa się samo pokrętło i po kolei zapalają się halogeny i później tylne przeciw mgielne teoretycznie tak jak powinno być gdybym nie próbował go wyjąc tylko włączyć dane światła. Jak dla mnie włącznik jest popsuty w takim sensie, że nie cofa tych zapadek, które go trzymają. I jak można dalej rozwiązać wymianę tego włącznika nie demontując całej deski? Proszę o jakieś rady.
  14. Dzień dobry. Odświeżę trochę temat, żeby nie zakładać nowego. Też pojawia się u mnie problem z podwyższonymi obrotami, ale jest on trochę innego rodzaju. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Zapełnienie dpf w normie. Co jakieś 500km robię trasę min. 150km. Po wymianie aku na nowy napięcie na zgaszonym silniku na aku 12,5V po zapaleniu silnika 14,5V, czyli z tego co mi wiadomo jest jak książka pisze. Coraz częściej silnik na biegu jałowym osiąga obroty rzędu 1000-1100. Bez znaczenia, czy silnik jest ciepły, czy zimny. Robi się tak podczas jazdy, gdy np. dojeżdżam do skrzyżowania i się zatrzymam na D to mam 1000-1100obr. i podczas postoju. Np. podjeżdżam na parking przełączam skrzynię na P i czekam chwilę (wiadomo staram się dbać o turbinę) i po kilkunastu sekundach silnik zwiększa obroty z 800 np na 1000obr. Nie wiem co jest tego powodem, ale ostatnio zauważyłam pewną przypadłość, że jak silnik wejdzie na obroty to po kilku naciśnięciach pedału gazu tak do ok. 2000obr. i odpuszczeniu silnik powoli zmniejsza obroty i wracają one do normalnego poziomu ok. 800. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Jest może jakiś czujnik położenia gazu, czy coś podobnego? Miał ktoś taki problem? Nie wiem gdzie szukać przyczyny bo skoro VCDS nic nie pokazuje to jak pojadę do serwisu to pewnie też bez sensu wydam kasę na diagnozę i ich sprzęt pewnie też nic nie pokaże. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
  15. Sprawdzałem VCDS w pozycji nr 17 - INSTRUMENTS mam zaznaczoną opcję pokazywania niskiego poziomu płynu wykonałem test i znaczek na desce rozdzielczej zaświecił się. Nie wiem czemu nigdy wcześniej nie pokazał się. Wypryskam płyn do zera i będę sprawdzał dalej. Może czujnik się zepsuł. Powinien wtedy wyskakiwać jego błąd w VCDS, bo żadnego nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności