Skocz do zawartości

spaluchwp

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O spaluchwp

  • Urodziny 15.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bolechowo k.Poznania

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, dawno nie odwiedzałem forum bo autko jak narazie jeździ i nie było po co. :-) A o to moje pytanie, bo tak czytałem ten temat i wpadło mi słowo " mechanizm różnicowy " już tłumacze, u mnie mimo chęci do dzisiaj nie wymieniłem oleju ( już od 3 lat buczy ), ale jeśli chodzi o ten mechanizm często wkurza mnie jak ruszam agresywnie na asfalcie, to czuć jakby koła buksowały, lecz opona ani pisku ani nic . Ogólnie nawet czuć jak by mechanizm puszczał ,tylko ze nawet esp potrafi zamrugać na liczniku ,ale brak odczucia na silniku czy przy rozpędzaniu. Może jestem przewrażliwiony , ale inne auta to albo agresywnie hamują szybsze koło co jest odczuwalne, albo hamuje silnikiem co tez można odczuć , czy też usłyszymy pisk kół lub podskakiwanie kół , wtedy wiem że koła buksują. A u was jak to wygląda ? Sprzęgło wykluczam. A ten olej muszę wymienić wreszcie.
  2. Odgrzewam kotleta bo mam problem i to duży. Miałem objawy jak u was przy skręcie kołami w lewo i jechaniu wolno do tyłu lub do przodu słychać było z prawej strony auta buczenie/wycie, czytałem że oprócz przegubu, łożyska może być winny również olej w skrzyni ( przepracowany ). Oczywiście miałem to zrobić ale ciągle to odkładałem aż problem samoistnie ustał, za to teraz przy tych samych założeniach już nie buczy a unosi/nadrzuca/poszarpuje prawym kołem. Byłem dopiero co na przeglądzie żadnych luzów nie stwierdzono ( oglądałem osobiście używając oczywiście porządnej brechy ). Zbieżność też jest ok ( opony nie są jakoś dziwnie starte czy coś auta nie ściąga). Całość jest o tyle dziwna że np jadąc po śniegu prawe koło jakby odskakiwało, uśliziwało się. Jest to mocno wyczuwalne i słyszalne w kabinie. Na suchej nawierzchni najczęściej czuć przy cofaniu w lewo że to koło pracuje z oporem, można odczuć że przednia prawa strona auta aż się unosi. Czy to może być przegub, mimo że go nie słychać żeby strzelał czy coś. Jak przegub to wew czy zew. prosiłbym o pomoc
  3. Ponawiam posta powyżej, bo switche już dostałem ale elektro-mechanik mnie załamał twierdząc że będzie to wina bardziej rygla niż switchy. Pojechałem do ASO bo tam go serwisowałem i pamiętam że coś tam mi robili z tą blokadą, i faktycznie wymienili mi moduł i nawet sam serwisant stwierdził że to będzie rygiel ale cena to już 3400 zł, i teraz nie wiem co robić rozbierać i zmienić te switche czy może kupić używaną kolumnę kierowniczą i zamienić tylko moduły, a może jeszcze inna alternatywa. Pomocy
  4. Witam, Chce potwierdzić objawy. U mnie przy odpaleniu czasem zapala sie czerwona ikona kierownicy występuje piszczenie mówiące o awarii auta, wraz z opisem na liczniku i przy próbie odpalenia auto odpali na ok 1 sek i gaśnie. Zeczelo sie jakieś 3 tygodnie temu teraz z biegiem czasu błąd sie nasila. Do wymiany te switche ? Po podłączeniu vcds liczne błędy związane z kolumna kierownicza i imobilajzerem . Błąd 02861 w module imobilajzera i 005488 w silniku Z góry dzięki za pomoc Aha moze ktoś przesłać link do instrukcji naprawy bo nie mogę znaleźć na forum działającego ?
  5. U mnie gruszka działa troszkę pomogło ale problem czasem wraca. Co prawda obroty już nie podskakują na 1000obr/min, ale zdarza się że auto zaczyna się zamulać od dołu żeby przy wyższych obrotach być żwawe jak młody bóg. Obstawiam teraz DPF lub znane pęknięcie głowicy. Auto ma już przebieg ponad 250tys km a DPF ciągle oryginał, a ku głowicy przekonuje mnie ubytek płynu chłodzącego szczególnie latem, i biały dym co jakiś czas z wydechu lub niemiłosierny smród z wydechu. Znajomi nigdy nie pozwalają mi zostawiać odpalonego auta jak rozmawiamy w jego pobliżu. Obroty 1000obr/min sugerują wypalanie DPF, awarię czujnika położenia wału lub awarie czujnika położenia wałka rozrządu . Auto słabe od dołu obrotów a przy wyższych bardzo żwawe i czułe na dotyk pedału przyspieszenia. ( U mnie tak było )
  6. Mam rok 2008 jestem drugim właścicielem, auto polskie ASO bezwypadkowy w 100% serwisowany do 2013 roku, a po tej zimie auto wygląda jak 15 letni opel ( bez obrazy dla opla ), - klapa tył - wyskoczyły pęcherze przy prawej lampe, i masakryczne pęcherze przy narożniku tablicy rejestracyjnej. gdzie nie gdzie rudy nalot w zakamarkach klapy - maska - rudy nalot na spodniej przedniej i spodniej tylnej stronie ( na zgrzewach ) - drzwi przód od strony kierowcy - rudy nalot na uszczelce dotykającej środkowy słupek auta - drzwi przód od strony pasażera - pod drzwiami łuszczący się lakier. - o dziwo cały spód auta bez widocznych oznak korozji nadwozia, elementów zawieszenia, wydechu itp. Na tak młode auto oraz na taką markę jest to niewybaczalne !
  7. Witam, Ciekawe czy ktoś kiedyś ogarnie ten temat i napisze konkretnie typy modułów do poszczególnych wyposażeń i ich obsługi ( moderatorowi mówimy pobudka :spie ) Moje pytanie mam 5N0035730 bez literki i nie obsługuje mi XPERIA Z brak jakiegokolwiek połączenia samochód - xperia, natomiast odwrotnie xperia - samochód, telefon wykrywa radio ale połączyć się nie można. Po zapoznaniu się z postem wyczytałem że najlepszym wyjściem będzie ( oprócz zmiany telefonu :-) ) zmiana modułu na 5N0035730B Czy są jeszcze inne moduły nowsze, lepsze pasujące do czerwonego FIS'a i RNS510 Premium ?? Gdzieś w tym poście było napisane że 5N0035730D pasuje zarówno do białego jak i czerwonego FIS'a, jednak kilka postów wcześniej wyczytałem że 5N0035730D tylko do zestawu z białym FIS'em jak to jest naprawdę.
  8. Ja zamontowalem 30 min temu i powiem ze masakra z tym montażem. Idiota który wymyślił śrube od kolektora w kanale za przepustnica i egr'em powinien wisieć na ja.... Na drzewie. Ile zajął ci montaż tylko szczerze bo mi wraz z wymiana oleju i filtrów oraz wyczyszczeniem egr, prżepustnicy i dolotu 6h. Teraz zrobił bym to w 2 h ale nie znałem wogole budowy tego silnika. Ogólnie masakra po pierwszej przejazdzce stwierdziłem dużo lepszy komfort jazdy ale zobaczymy co dalej. Pozdrawiam Aha wszystkim co wymieniają tylko membrane informuje ze końcówka siłownika która zamontowana jest do klatek dolotu wyciera sie co sprawia ze nie otwierają sie do końca, a sama końcówka może sie urwać, u mnie był strasznie wytarty co sprawiało by przy prawidłowym działaniu membrany maksymalnie 70% otwarcia klapek.
  9. Część odebrana dokładna cena to 57,12 zł numer części to 03G 129 061 C. Dzisiaj zamontuje i napisze co i jak.
  10. Dzisiaj byłem w serwisie i zamówiłem siłownik podcisnieniowy , cena 53,60 zł , odbiór na jutro. Różnica wynikała z kolektorow plastikowych lub aluminiowych montowanych w silnikach. Można tez bez problemu dostać kolektor z tym silownikiem w zestawie na znanym portalu aukcyjnym za ok 400 zł ( patrzylem pobierznie )więc w razie braku dostępu czesci do aluminiowego kolektorow kupić plastikowy i po problemie. Jutro jak założe nowy siłownik napisze czy wszystko działa jak powinno.
  11. Widzę ze oprócz aktywności Tomekpn nikt wiecej sie nie udziela. Jutro zadzwonie do serwisu w wolnym czasie i dowiem sie co i jak żeby być pewnym
  12. Potrzebował bym numer części z ETKI bądź dokładną nazwę tej części wtedy zacznę działać
  13. Witam, Znowu ja wracam do mojego tematu. Problemem jaki trapił moje auto na początku okazały się czujnika położenia wału i wałka rozrządu ( tak tłumaczyli mi w serwisie ) . Problem faktycznie mogły być te czujniki bo czasem pojawiało się coś na VCDS, i auto do dnia dzisiejszego nie miało wyższych obrotów, można powiedzieć że cały rok jeźdźiło jak powinno. Teraz pisze bo mam znowu problem z MOCĄ auta , tzn : Znajomy kiedyś przypadkiem przejechał się moim autem i stwierdził że jego GOLF VARIANT 2.0 TDI 140KM ma dużo większego kopa niż moje auto, i może faktycznie ma rację bo ostatnio zaczynam redukować biegi przy wyprzedzaniu co kiedyś było nie do pomyślenia i nawet przy 100km/h na 6 biegu auto wyrywało do przodu a teraz jest takie ...... nijakie.... Auto nie dymi, nie pali więcej, czasem szarpnie, turbo kręci od 1800 do 4000 obr/min choć coraz częściej dopiero zaczyna kręcić od 2200 obr/min , VCDS nie wykazuje żadnych błędów. Zauważyłem jak w pierwszym poście że auto ma kopa w dni chłodne / wilgotne . Dziś też poczytałem troszkę w forum i tym poście i piszecie o podciśnieniu i awarii tych mieszków i tak : poleciałem do auta sprawdzić te siłowniki podciśnieniowe w sumie 2, pierwszy od strony podszybia z góry ( chyba od tych łopatek od turbo ) zasysam powietrze i cięgno działa ( porusza się ) , potem patrze na drugi siłownik od strony rozrządu między obudową rozrządu a silnikiem, cięgno obryzgane od oliwy ściągam wężyk zaciągam się i nic siłownik ani drgnie, dmucham nie idzie czyli na moje walnięty. I teraz tak od czego jest ten siłownik i jaki ma numer katalogowy żeby go ewentualnie zamówić. Do reszty siłowników jeżeli są nie mogę dojść bądź ich nie widzę. proszę o informacje SILNIK BMR 2008 rok 170KM
  14. No tak czytam i czytam ale nic konkretnego nie wyczytałem, podaj może konkretnie jaki moduł założyć żeby była igła
  15. Żeby nie powielać tematów zapytam tutaj. Mam paska z RNS510 i zawsze korzystałem z funkcji łączenia się przez bluetooth z moimi telefonami. Jednak od kiedy kupiłem nowy telefon SONY XPERIA Z funkcja przestała działać bo nie obsługuje go niby moduł bluetooth w aucie. I tu moje pytanie co należy kupić / zmienić żeby funkcja bluetooth znowu zaczęła działać ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności