kowet Zgłoś #101 Napisano 23 Maja 2011 Nie powiem, że dwumasa na 100 % - u mnie po wymianie dwumasy tego typu objawy ustały - pozostał pierwotny problem ale to już inna historia - mój teść ma A3 2,0 TDI ok. 170 tyś. km. serwisowany w ASO od nowości do dziś i zawsze mówili, że te "motory tak mają" najlepiej niestety podjechać do dobrego mechanika aby go sprawdzili - wtryski z tego, że jesteś w Londynie to raczej OK - dobre paliwo, chyba, że znowu... coś z eletroniką. Z ostatniej rozmowy z mechanikiem powiedział tak: "po tym co się naoglądałem przy używanych dieslach to kupiłbym tylko benzynę i dałbym sobie spokój z dieslem" i ja chyba tak zrobię - następny to będzie benzynka i raczej też TOURAN - auto super wygodne, małe na zawnętrz i duże w środku:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawaroti Zgłoś #102 Napisano 26 Maja 2011 sprzęgło docisk poduszki silnika/skrzyni sprzęgło i docisk to chyba nie w DSG (sam nie wiem), a jak można sprawdzić czy poduszki do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chlebeck Zgłoś #103 Napisano 26 Maja 2011 wiem że to nie ten dział ale nie mogę nic poszukać. mam małe pytanie. mam paska z 99 roku 1.8 125ps. mam problem z włączaniem jedynki lub wstecznego. wystarczy że delikatnie auto się sunie jest wszystko ok. myślę że to sprzęgło. więc mam pytanie czy mam dwumasa czy nie. z tego co się orientuję to dwumasy występują w dieslach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #104 Napisano 28 Maja 2011 Ty nie masz dwumasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chlebeck Zgłoś #105 Napisano 29 Maja 2011 dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #106 Napisano 14 Lipca 2011 Czy ktoś może porównywał koła dwumasowe od AUDI i VW - chodzi mi oczywiście o te do 2.0 TDI DSG. W dokumentacji jest napisane że są różne ale chodzi mi o fizyczne porównanie. Z tego co wiem do skrzyni manualnej można podmieniać chociaż serwisy mówią że się nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #107 Napisano 15 Lipca 2011 Co prawda nie mam DSG, ale nie będę zaczynał nowego tematu ... Wymieniałem niedawno silnik, przy okazji wymieniłem dwumas, docisk i łożysko, od tej pory (oprócz innych przebojów z silnikiem, które zażegnałem) mam problem z wyjęciem biegu wstecznego oraz wrzuceniem jedynki (nie zawsze), jeśli zgaszę silnik, to biegi chodzą wyśmienicie. O co chodzi ?? Na co zwrócić uwagę ?? Możliwe, żeby łożysko było wadliwe ?? Komplet zakupiłem Sacha. z góry dzięki za info. Pozdrawiam ps.układ odpowietrzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pmirtner Zgłoś #108 Napisano 19 Lipca 2011 Kochani ! Czytam Wasze wypowiedzi i ryczeć mi się chce. Nie ma żadnych zamienników. Jedynym producentem jest firma LUK. Cena koła krztałtuje się w granicach 2400-2700 zł. Gdybyście założyli koło jednomasowe ( jest to nierealne) Wasz samochód zamieniłby się w helikopter. Wiem coś o tym , ponieważ od 20 lat zajmuje się naprawą i regeneracja sprzęgieł oraz kół dwumasowych. WWW. dwumasowe.com.pl. Pozdrawiam. PMirtner Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #109 Napisano 20 Lipca 2011 to nie dział reklamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #110 Napisano 20 Lipca 2011 Kochani ! Czytam Wasze wypowiedzi i ryczeć mi się chce. Nie ma żadnych zamienników. Jedynym producentem jest firma LUK. Cena koła krztałtuje się w granicach 2400-2700 zł. Gdybyście założyli koło jednomasowe ( jest to nierealne) Wasz samochód zamieniłby się w helikopter. Wiem coś o tym , ponieważ od 20 lat zajmuje się naprawą i regeneracja sprzęgieł oraz kół dwumasowych. WWW. dwumasowe.com.pl. Pozdrawiam. PMirtner Nie przesadzaj.... za 2000-2200 idzie załatwić oryginał nówka prosto z serwisu... tylko trzeba chętnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowet Zgłoś #111 Napisano 20 Lipca 2011 Kochani ! Czytam Wasze wypowiedzi i ryczeć mi się chce. Nie ma żadnych zamienników. Jedynym producentem jest firma LUK. Cena koła krztałtuje się w granicach 2400-2700 zł. Gdybyście założyli koło jednomasowe ( jest to nierealne) Wasz samochód zamieniłby się w helikopter. Wiem coś o tym , ponieważ od 20 lat zajmuje się naprawą i regeneracja sprzęgieł oraz kół dwumasowych. WWW. dwumasowe.com.pl. Pozdrawiam. PMirtner Panie Piotrze mnie również chce się ryczeć a raczej wyć... dlaczego.... bo zamienników nie ma, ewentualnie regeneracja ... i tu pojawia się pytanie co jeśli koło nie jest zbyt dobrze zregenerowane? oczywiście jest gwarancja jednak nie ma czasu i mechanika który zrzuci skrzynię za free i założy inne kółko - ja mam właśnie takie koło i po serwisie w ASB Długołeka powiedziano mi że koło regenerowane nie jest super ale "może być" objaw - podczas gaszenie samochodu jest wyraźnie słyszalny stuk możliwe że koło jakie miałem było jeszcze dobre. Nie mówię że każdy musi być perfekcjonistą w swoim fachu - wiem bo u mnie również trafiły się pomyłki. Przykre jest tylko to, że ktoś kto zdejmuje lub dostaje koło nie może powiedzieć że to jest OK to jeszcze może być a inne to już złom i tylko wymiana - wówczas kasuje się za diagnozę i jest super. Przecież nie każdy kierowca musi być mechanikiem. Proszę mnie żle nie zrozumieć ale mój BYŁY mechanik niestety naraził mnie na koszty 1500 zł. i nic nie zrobił (wymiana koła na regenerowane) bo sam nie umiał stwierdzić jak wygląda uszkodzona dwumasa. A po drugie to MAŁY minus dla Pana firmy za brak diagnozy po otrzymaniu koła na "podmiankę". Powód wymiany był zupełnie inny a opisałem go w innym wątku: http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?t=464 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #112 Napisano 20 Lipca 2011 Regernowal ktos ostatnio kolo dwumasowe i moglby polecic kogos kumatego w tym fachu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowet Zgłoś #113 Napisano 20 Lipca 2011 Ja regenerowałem i mimo tego że nie jest ono jak nowe to mogę polecić tą firmę. http://www.dwumasowe.com.pl filia w Gąskach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawka Zgłoś #114 Napisano 21 Lipca 2011 (edytowane) Wiem, że czytają nas ludzie z ASO (szefowie też). Wakacje w pełni, w warsztatach wiatr hula po stanowiskach - może jakaś super promocyjka na dwumas. Zamiast kroić po 4 tyś. proponuję obniżyć marżę na częscich o 10% a robociznę skalkulować po 170 zł/rbg (zamiast 190zł) i mamy brutto 3500 zł a może u mniej pazernych wyjdzie jeszcze taniej. Gwarantuję kolejki chętnych na wymiane przed zimą bo teraz tak go nie słychać ale jak zimno to ludzie ogladaja się i pytają - co tak metalicznie ociera w tym aucie. Obopólny sukces gwarantowany! Edytowane 21 Lipca 2011 przez pawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #115 Napisano 21 Lipca 2011 Wiem, że czytają nas ludzie z ASO (szefowie też). Wakacje w pełni, w warsztatach wiatr hula po stanowiskach - może jakaś super promocyjka na dwumas. Zamiast kroić po 4 tyś. proponuję obniżyć marżę na częscich o 10% a robociznę skalkulować po 170 zł/rbg (zamiast 190zł) i mamy brutto 3500 zł a może u mniej pazernych wyjdzie jeszcze taniej. Czytają ludzie z ASO tylko chyba kolega nie czytał 4 wpisy wcześniej dwumas 2200 + robota serwis około 800 = 3 tyś to chyba lepiej niż kolegi 3,5 tyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #116 Napisano 21 Lipca 2011 ktoś napisał, że oryginalnie montowany jest LUK, a ja założyłem komplet Sach-a, wyszło troszkę drożej niż LUK, a problem mam taki jak opisałem wyżej: wymieniłem dwumas, docisk i łożysko, od tej pory,mam problem z wyjęciem biegu wstecznego oraz wrzuceniem jedynki (nie zawsze), jeśli zgaszę silnik, to biegi chodzą wyśmienicie. Układ odpowietrzany i dalej lipa, możliwe, że łożysko zostało stare (nie wymienione), wiem, że jedyna opcja to rozbiórka. Jakieś pomysły ?? Żadnych stuków, puków nie ma, tarć metalicznych również. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
servee79 Zgłoś #117 Napisano 21 Lipca 2011 (edytowane) Zamiast kroić po 4 tyś. proponuję obniżyć marżę na częscich o 10% a robociznę skalkulować po 170 zł/rbg (zamiast 190zł) i mamy brutto 3500 zł Warto podzwonić po ASO i zapytać o zniżki. Na śląsku np. jedna z sieci ASO mająca swoje oddziały w kilku miastach ma happy hours i w godzinach popołudniowych (od 16) dają 20% zniżki na części i robociznę. Samochód nie musi być u nich regularnie serwisowany. Edytowane 21 Lipca 2011 przez servee79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #118 Napisano 21 Lipca 2011 Ja kupiłem dwumase w ASO za 2179 zł, (razem ze śrubami) wymiana 350 zł (poza ASO) u mojego mechanika, który w zyciu nie dotykał DSG, ale jak zdjął skrzynie to stwierdził ze skrzynia jak skrzynia, takie pomieszanie manuala z automatem, poza tym nic nowego, wymiana zajęła 4 godziny cisza bezcenna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andy_wawa Zgłoś #119 Napisano 23 Lipca 2011 witam - i ja podłączę się pod ten temat. mam VW 170ps DSG z 2008r z przebiegiem 75600km. okazuje się, że padła 2masa (koszt naprawy w ASO w Wawie podają na ok 5.00 PLN). Jeszcze nie zmieniona jest 2masa niemniej jednak wczoraj odebrałem od nich samochód (niezbędny na wyjazd - a z tym da się jeszcze chwilę niby jeździć). Czytałem cały temat i oznaki zgadzają się z tym co piszecie - stuki przy zapalaniu/gaszeniu, nierówna praca w pozycji P/D, przy odpuszczaniu gazu również stuki. Ale dodatkowo dzisiaj po odebraniu samochodu i przejechaniu ok 50km zapaliła mi się kontrolka od świec żarowych - co to może oznaczać? stoję przed ASO - będę wdzięczny za szybką odp. nie wiem czy "dym" robić ale strach jechać w trasę ok 600km. Na marginesie - pozgaszeniu i zapalaniu ponownie silnika kontrolka zgasła. niemniej droga długa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kierek16 Zgłoś #120 Napisano 13 Sierpnia 2011 Witam podepnę się pod wątek. Ktoś we wcześniejszych postach już o tym wspomniał ale nikt mu nie odpowiedział. Mój problem jest taki przy mocnym wciśnięciu gazu przy zmianie biegu z 2 na 3 lu 3 na 4 dochodzi krótki świst z silnika podobny do świstu paska klinowego, poźniej jest już wszystko ok. Przy większych prędkościach i zmianie z 4 na 5 lub 5 na 6 trgo nie słychać. Ja mam silnik BMP i skrzynię DSG. z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach