Jump to content
loost

Wymaina dwumasy w B6 z DSG

Recommended Posts

Witam,

Czy ktoś z was wymieniał może sam koło dwumasowe w B6 ze skrzynią DSG?

Chodzi mi o to czy dużo jest z tym roboty, co trzeba zdemontować i na co trzeba uważać. Ogólnie o krótką instrukcję w celu zaoszczędzenia czasu na rozpoznanie tematu. Myślę, że takie informacje przydadzą się wielu uzytkownikom chcącym samemu serwisować swojego B6 bo wiadomo jakie są ceny usług :)

 

Aha i jeszcze jedno, co sądzicie wogóle o regeneracji dwumasy? Warto(?), czy dać sobie spokuj i kupić nową? Regeneracja 1200 a nowe 2500 pln.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze pokręc się za jednomasowym kołem, bo chyba Lusac takie robi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Moro

 

Aha i jeszcze jedno, co sądzicie wogóle o regeneracji dwumasy? Warto(?), czy dać sobie spokuj i kupić nową? Regeneracja 1200 a nowe 2500 pln.

 

 

Co do regeneracji jest wielu zwolenników jak i przeciwników ,jeżeli 1200 to cena regenerowanej dwumasy i montażu i dostaniesz gwarancje rok to bym brał ,nowa część 3200 +wymiana w ASO 800 i dwa lata gwarancji więc suma sumarum wychodzi taniej regeneracja dziadostwa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na któreś rozwiązanie sie zdecyduję tylko chodzi mi czy brać się samemu za wymianę? Jeśli nie jest to zbyt czasochłonne i skomplikowane to sam wymienię, ale jeśli sa jakieś myki to wolę dać komuś kto to juz robił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tym jest troche zachodu i jesli nie robiłes podobnych rzeczy wczesniej to lepiej daj do mechanika który zrobi ci to w 1 dzien i ja brałbym nowe kolo a nie regeneracje

Share this post


Link to post
Share on other sites

szczerze? polecam nowe koszty LUK'a 1200 robota 400, także chyba niema co czarować z regenerowanym. Wiem bo sam wymieniałem, także polecam !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie jestem po wymianie i powiem Ci tak sam myślałem żeby regenerować bo koło drogie zamówiłem właśnie te za 1200 i tak silnik drgał bo koło pewnie nie było wyważone dziewne szarpania były gdy np od 40 dałem mu na max w pedał gazu i po 300 kilometrach zaczeło walić jak stare po 170 tyś. W życiu nie decyduj się ne zakładanie koła dwumasowego regenerowanego ja kupiłem nowe luk mam paska 2006 170 ps dsg i koło które tam pasuje jak podawał znajomy z VW to jedyny model 03G 105 266Bk Jeśli masz 170 ps to masz przechlapane bo te koło dostepne tylko w serwisie za ok 3000 tys i nie wierz ludziom na allegro ze jakie kolwiek inne pasuje bo nie pasuje moze kształtem tak ale ono chyba musi miec jakis swoj ciezar Temat znam bo przerabiałem go miesiac temu

Pozdrawiam

 

A i musze pochwalic firme regenerujaca z Kożuchowa z ul moniuszki ze bez problemu oddali kasiorke za tamte regenerowane koło

 

nie doczytalem masz 140 ps wiec Twoje koło bedzie kosztowac to 1300 Luk i takiej właśnie firmy u mnie było fabrycznie zamontowane

Edited by rawenum
dopisek

Share this post


Link to post
Share on other sites
szczerze? polecam nowe koszty LUK'a 1200 robota 400, także chyba niema co czarować z regenerowanym. Wiem bo sam wymieniałem, także polecam !

 

No na pewno nowe koło do DSG za 1200 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Moro
No na pewno nowe koło do DSG za 1200 zł.

Zgadzam sie z Tubrolotem dziwne moje kosztowało 3200 w sierpniu do dsg wiec chyba cos nie tak.Szukałem poza Aso cena była zbliżona

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie,

podepne sie pod temat ,

czy to pewne ze chcac kupic obecnie B6 serwisowane do konca z 2005 ,

w ktorym kolo dwumasowe nie bylo wymieniane ...bede musial je i tak z czasem wymienic nawet jesli na dzien dzisiejszy nie ma obajwow (lub tez nie potrafie ich rozpoznac) ?

 

pozdrawiam

michal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Moro
Panowie,

podepne sie pod temat ,

czy to pewne ze chcac kupic obecnie B6 serwisowane do konca z 2005 ,

w ktorym kolo dwumasowe nie bylo wymieniane ...bede musial je i tak z czasem wymienic nawet jesli na dzien dzisiejszy nie ma obajwow (lub tez nie potrafie ich rozpoznac) ?

 

pozdrawiam

michal

 

no pewnie że tak ,żywotność koła to od 120 do 180 tyś ,zdażają sie przypadki więcej lub mnie:D mi po kupnie padło po 10 tyś ,więc wszystko przed Tobą:D Też nie miałem żadnych objawów przy kupnie ,

A objawy to nierówna praca w pozycji P lub N później stuki nawet przy odejmowaniu gazu to już jest kraniec ;)

Edited by Moro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wychodzi na to, że ostro przepłaciłeś kolego,

jak chcesz mogę dać namiar na tanie i solidne usługi.

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

to dawaj,tylko uprzytomnij sobie,że to dsg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Wy cały czas o dwu-masie ,a ja Ci dobrze radze, popytaj o jednomase - bo to sztywne koła.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest włodos

Koledzy. Proszę o pomoc. Mam Passata 2.0 TDI 140KM DSG z 2006r. Przejechałem 95tyś i na wolnych obrotach(P) mam jakieś stuki. Podczas jazdy nic się nie dzieje nie szarpie nie stuka. Czy to może być ten problem z kołem dwumasowym i do kiedy można z tym jeżdzić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Moro
Koledzy. Proszę o pomoc. Mam Passata 2.0 TDI 140KM DSG z 2006r. Przejechałem 95tyś i na wolnych obrotach(P) mam jakieś stuki. Podczas jazdy nic się nie dzieje nie szarpie nie stuka. Czy to może być ten problem z kołem dwumasowym i do kiedy można z tym jeżdzić?

 

no takie miałem objawy na początku, później nasilało się nawet przy odejmowaniu gazu ale słyszałem to tylko przy otwartych szybach, wiec jak będziesz mieć takie objawy to to ostatni gwizdek.mnie to dopadło przy 175tyś ,sprawdzałem historie w ASO i koło nie było wymieniane wiec i tak długo wytrzymało :)

Edited by Moro

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiedzcie czy przy wymianie kola dwumasowego w passacie b6 dsg 140 trzeba coś jeszcze przy okazji wymieniać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
powiedzcie czy przy wymianie kola dwumasowego w passacie b6 dsg 140 trzeba coś jeszcze przy okazji wymieniać?

przy wymianie dwumasy nic nie trzeba dodatkowo wymieniać. Mój wynik to 147 tys km do wymiany dwumasy :(

AHA zamienników NIEMA

Edited by Pawe(L)

Share this post


Link to post
Share on other sites

witajcie

mam pytanie czy po wymianie dwumasy w passacie 2.0 tdi DSG 140 z 2005r należy coś kodować-adaptować?

ma ktoś jakiegoś manuala? pierwszy raz sie do tego dobieram ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy