Skocz do zawartości
loost

Wymaina dwumasy w B6 z DSG

Rekomendowane odpowiedzi

Twierdzą, że nie ma potrzeby wymieniać oleju i filtra w skrzyni dsg.

 

Przy wymianie dwumasy, czy w ogóle? W ogóle to wymiana co 60 tyś km. Czyli przy Twoich 207 tyś olej powinien być wymieniony przy ~180 tyś. Wymiana dwumasy nie idzie w parze z wymianą oleju w skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Twierdzą, że nie ma potrzeby wymieniać oleju i filtra w skrzyni dsg. Czy tak jest faktycznie? Jeśli tak to nie dość, że będzie taniej to jeszcze dla mnie za wcześnie na wymianę oleju w skrzyni.

 

Ja spotkałem się z twierdzeniem że w B6 2007 rok silnik 2,0 nie ma dwumasy , ja czekałem z wymiana dwumasy do czasu jak mi wyszedł czas wymiany oleju w skrzyni dlatego robiłem wszystko za jednym razem . wymiana oleju w skrzyni DSG jest ujęta w czynnościach serwisowych co 60 tyś.Nie jest to kosmiczny wydatek w porównaniu do nowej skrzyni :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja spotkałem się z twierdzeniem że w B6 2007 rok silnik 2,0 nie ma dwumasy , ja czekałem z wymiana dwumasy do czasu jak mi wyszedł czas wymiany oleju w skrzyni dlatego robiłem wszystko za jednym razem . wymiana oleju w skrzyni DSG jest ujęta w czynnościach serwisowych co 60 tyś.Nie jest to kosmiczny wydatek w porównaniu do nowej skrzyni :)

źle to ująłem. Mam 207 tkm, a olej w skrzyni był wymieniany przy 190 tkm. Pytam bo trochę za wcześnie, jeśli nie trzeba. I teraz wiem, że nie trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki problem, że puścił mi uszczelniacz pomiędzy skrzynią biegów, a silnikiem. Dowiedziałem się, ze jest tam koło dwumasowe. To prawda??? 2.0 FSI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poprosze o adres do koszalina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam tylko telefon a to jest ok. 15 km od Koszalina

604779271

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
poprosze o adres do koszalina

Nadbrzeżna 68

Gąski

woj. Zachodniopomorskie

76-034 Gąski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nadbrzeżna 68

Gąski

woj. Zachodniopomorskie

76-034 Gąski

 

tak ale tam tylko regenerują , cały warsztat gdzie wymieniają jest ok. 5 km od Gąsek i ja tam wstawiłem autko , rozebrali , przywieźli z Gąsek koło zregenerowane i załozyli.Jak ktoś z samym wymontowanym kołem to do Gąsek , jak z całym autem na demontaż i montaż to do warsztatu - numer w poprzednim moim poście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak ale tam tylko regenerują , cały warsztat gdzie wymieniają jest ok. 5 km od Gąsek i ja tam wstawiłem autko , rozebrali , przywieźli z Gąsek koło zregenerowane i załozyli.Jak ktoś z samym wymontowanym kołem to do Gąsek , jak z całym autem na demontaż i montaż to do warsztatu - numer w poprzednim moim poście.

Dawno robiłeś wymianę? Jesteś zadowolony? Ustąpiły wcześniejsze "dolegliwości"?

 

---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 18:55 ----------

 

Dzisiaj byłem pod Koszalinem na regeneracji dwumasy DSG i wymianie oleju w skrzyni. Powiem tak - obsługa super , fachowość widać że się znają na wszytskim co dotyczy aut grupy VW , pracuja na oryginalnych częściach i wiecie co , wszytsko robią w jeden dzień 6-7 godzin i co mnie najbardzie zdziwiło właściciel przychodzi i mówi " prosze samochód , niech Pan jedzie sobie do miasta" daje kluczyki od auta firmowego i jadę.Nie wiem jak z jakością bo dopiero jeden dzień po ale wracałem do domku miałem 170 km/h i na razie ok. Poza tym inna jazda po zrobieniu dwumasy. Koszt 800 + 300 robocizna -bez faktury za dwumasę.

i jak? wszystko działa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze za krótko bo wymianę robiłem niecały miesiąc temu , ale ustało stukanie na postoju , nie ma problemów z wrzucieniem wstecznego biegu jak auto stoi pochylone, wcześniej trzeba było czasami troche siły użyć i było lekkie szarpniecie. Przed wymianą już zaczynała na postoju czasami lekko drgac buda , tego tez już nie ma. Jeździłem około 1 roku wiedząc że jest problem z dwumasą , teraz generalnie jest lepiej. wymieniłem również olej w skrzyni i może to tez ma jakiś wpływ na pracę skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tak sobie czytam i czytam...

Mam TOURANA 2,0 TDI DSG z przebiegiem 202 tyś.

Właśnie jutro się okaże czy mój mechanik załatwił mi dwumasę za 2 tysia - mój ma identyczne objawy - drżenie przy przyspieszaniu nierówna praca na postoju - rozmawiałem z serwisem w Gąskach i potwierdził wszystko co napisaliście wyżej - gdyby to były wakacje to spakowałbym rodzinę i pojechał na wczasy - dzieci i żona na plażę a ja do serwisu i wszyscy zadowoleni :mlask

Edytowane przez kowet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie dwumasy DSG w moim 2.0 TDI 170 PS

 

i powiem wam, ze wszystkie bolączki, czy szarpanie czasami przy ruszaniu, szarpanie przy zrzucaniu czy wrzucaniu biegów, jak ręką odjął

 

auto jak nowe normalnie

 

wymiana odbyła się przy przebiegu 137054 km

 

mój mechanik był w delikatnym szoku, bo luzy na kole nie były tak jak normalnie, w kierunku rotacyjnym (były ale małe), ale w kierunku przesuwnym góra dół.

 

Nie wiecie czy ktoś skupuje zużyte koła dwumasowe do DSG ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem po wymianie dwumasy DSG w moim 2.0 TDI 170 PS

 

i powiem wam, ze wszystkie bolączki, czy szarpanie czasami przy ruszaniu, szarpanie przy zrzucaniu czy wrzucaniu biegów, jak ręką odjął

 

auto jak nowe normalnie

 

wymiana odbyła się przy przebiegu 137054 km

 

mój mechanik był w delikatnym szoku, bo luzy na kole nie były tak jak normalnie, w kierunku rotacyjnym (były ale małe), ale w kierunku przesuwnym góra dół.

 

Nie wiecie czy ktoś skupuje zużyte koła dwumasowe do DSG ?

 

Ja też jestem po wymianie ale dałem sobie założyć regenerowane koło i... lipa - nie mogę znaleźć przyczyny tych dziwnych zachowań... już nie wiem co robić... możliwe, że regenerowane koło jest złe ale nie dam sobie głowy obciąć - muszę poszukać jakiegoś mechanika, który mi powie co jest nie tak. Pomocy!!! czy ktoś zna jakiegoś magika z woj. opolskiego lub śląskiego?

 

Co do skupu to firma moto-rege poznań filia gąski skupuje używki dwumas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem nowe i szarpanie nie ustąpiło. Jedynie co się poprawiło to nastąpiła cisza, nie słychać już żadnych brzdęków itd.

 

Swoją drogą może ktoś wie co może być przyczyną szarpania przy gwałtownym ruszaniu jeżeli nie jest to dwumasa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja założyłem nowe i szarpanie nie ustąpiło. Jedynie co się poprawiło to nastąpiła cisza, nie słychać już żadnych brzdęków itd.

 

Swoją drogą może ktoś wie co może być przyczyną szarpania przy gwałtownym ruszaniu jeżeli nie jest to dwumasa?

sprzęgło docisk poduszki silnika/skrzyni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak jest dwumasa po NIEMIECKU ?? mam historie auta ale po szwabsku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie dwumasy objawy nie ustąpiły ale obecnie jestem je wstanie dokładnie określić - podczas przyspieszania przy ok. 2,1 - 2,3 tyś obrotów następuje drganie i później jest już OK. Dzieje się tak na każdym biegu (DSG w trybie sekwencyjnym i automatycznym bez względu czy jest D czy S) Może teraz jakieś sugestie co sprawdzić? Mechanik podejrzewał skrzynię ale to chyba ją wyklucza - może coś od silnika lub z osprzęty?

Czekam na wiadomości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po wymianie dwumasy objawy nie ustąpiły ale obecnie jestem je wstanie dokładnie określić - podczas przyspieszania przy ok. 2,1 - 2,3 tyś obrotów następuje drganie i później jest już OK. Dzieje się tak na każdym biegu (DSG w trybie sekwencyjnym i automatycznym bez względu czy jest D czy S) Może teraz jakieś sugestie co sprawdzić? Mechanik podejrzewał skrzynię ale to chyba ją wyklucza - może coś od silnika lub z osprzęty?

Czekam na wiadomości

 

Sprawdz wstryski, i paliwo,

 

bo to bardziej wskazuje na problem po stronie silnika niż skrzynii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

 

Mam na celowniku mam paska z Grudnia 2007 2.0TDI 170 ps BMR, skrzynia automatyczna DSG, samochod ma przejechane 240 tys km. Serwis byl dokonywany przez dwa lata przez ASO a pozniej inny garaz ale nie taki osiedlowy.

Po przeczytaniu waszych postow pojechalem sprawdzic zachodwanie przy P i N.

 

Kiedy jest wrzucone P auto ma male wibracje ktore czoc na fotelach, brak dzwiekow z maski przy otwartym oknie.

 

Po wrzuceniu N wibracje ustaja ( noga na hamulcu ) i zamiast nich srednio co 7-10 sekund pojawia sie jedno dwa mini szarpniecia odczuwalne na fotelach.

 

Czy to brzmi jak problemy z kolem dwu masowym?

Edytowane przez misobol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności