Skocz do zawartości

piotr_1975

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piotr_1975

  • Urodziny 19.05.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mirosławiec

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. byłem pod Koszalinem, wymieniłem dwumasę, na razie jeżdżę wstrzymując oddech. Poprzednie problemy ustąpiły (rzucanie przy uruchamianiu, problemy z wbiciem R na wzniesieniu), ale zaczął jakby bardziej twardo odpalać (większe szarpnięcia silnikiem). Nie wiem czy to dwumasa w nowym wydaniu?
  2. Dawno robiłeś wymianę? Jesteś zadowolony? Ustąpiły wcześniejsze "dolegliwości"? ---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 18:55 ---------- i jak? wszystko działa?
  3. źle to ująłem. Mam 207 tkm, a olej w skrzyni był wymieniany przy 190 tkm. Pytam bo trochę za wcześnie, jeśli nie trzeba. I teraz wiem, że nie trzeba.
  4. witam podjechałem tam dzisiaj, faktycznie 1100 za wymianę dwumasy (800 regenerowana dwumasa + 300 wymiana). Jedno mnie tylko zaskoczyło. Twierdzą, że nie ma potrzeby wymieniać oleju i filtra w skrzyni dsg. Czy tak jest faktycznie? Jeśli tak to nie dość, że będzie taniej to jeszcze dla mnie za wcześnie na wymianę oleju w skrzyni. Później podjechałem do serwisu VW na sprawdzenie zawieszenia i za wymianę jednej tulejki w wahaczu (od strony kierowcy) plus osłona przegubu z robocizną zawołali - UWAGA - 1100 zł... (koszt części to 150 zł). Oczywiście nie zrobiłem...
  5. mam możliwość kupienia zdemontowanego z 30 tys. przebiegu - warto? (poniżej tysiąca)
  6. no to bomba, po Waszych informacjach już mam 100% pewności, że dziwne dźwięki na P lub N, które pojawiają się znienacka a później po rozgrzaniu znikają, to początek końca mojej dwumasy, 207 tys. km... auto mam od niedawna i wygląda na to, że dwumasa nie był jeszcze robiona
  7. a ja mam dziwne dźwięki (jakby mechaniczne) na zimnym silniku. Nie pojawiają się od razu po włączeniu, ale po chwili. Co dziwne auto na podnośniku pod innym kątem dźwięki ustają, mechanik trzymał rękę na skrzyni i ewidentnie w momencie pojawienia się tych stuków/dźwięków było to na skrzyni. W miarę rozgrzewania się silnika dźwięki ustają. Po przejechaniu paru kilometrów i pełnego rozgrzania silnika już się nie pojawiają. Skrzynia DSG, passat z 2006, silnik BMP
  8. ale nie pojawia się od razu po włączeniu silnika, dopiero po chwili a później coraz rzadziej i coraz krócej, aż znika
  9. jest już po wymianie, poza tym ustępuje po rozgrzaniu, słychać tylko na zimnym
  10. Mam zagwozdkę z silnikiem BMP - Passat 2006 2.0 TDI DSG. Na zimnym silniku po chwili pojawia się mały stukot. Na P lub N. Po przełączeniu na R lub D znika, znika też po dodaniu gazu, albo po rozgrzaniu się silnika. Myślałem, że to wiatrak chłodnicy, albo klimatyzacja, ale to nie to. Ktoś ma pomysł na to?
  11. ma ktoś informacje, czy do rcd 300 da się podłączyć iPoda? Jeśli nie to jakiego radia poszukać jako zamiennika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności