kemot Zgłoś #61 Napisano 21 Kwietnia 2014 witam u mnie wygląda to tak, pierwszy raz problem z zapaleniem pojawił się kilka miesięcy temu (1 raz) potem był spokój od pewnego czasu zdarza się to raz w miesiącu a teraz częściej. Zauważyłem że problem pojawia się jak auto stoi przodem do góry (nie wielki przechył) teraz stawiam na ulicy odwrotnie (przodem w dół) i na razie odpala, dodam że zapalał na sekundę i gasł i trzeba było kręcić tak jak tu większość opisuje (pompkę w zbiorniku słychać za każdym razem, układ suchy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #62 Napisano 22 Kwietnia 2014 Rozrusznik. Miałem to samo i ten wątek poradził by go wymienić. Problem zażegnany na zawsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogii Zgłoś #63 Napisano 22 Kwietnia 2014 (edytowane) :) Edytowane 31 Lipca 2014 przez rogii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemot Zgłoś #64 Napisano 22 Kwietnia 2014 rogii u mnie wygląda to trochę inaczej po 1 - nigdy nie wiem po której nocy nie odpali, po 2 - na sekundę jakby zapalał a potem o wiele więcej muszę kręcić zanim chwyci, potem to już tak jak u Ciebie pali na dotyk. Byłem dziś u gościa który sprowadza Tourany ma warsztat a że to te same silniki to pomyślałem zapytam, po moim opisie od razu stwierdził że to uszczelniacze na pompowtryskach, może to zrobić ale wolny termin za tydzień, więc czy to było to powiem w przyszłym tygodniu. A tak z innej beczki do facet na wszystkie sprzedawane u siebie auta daje 12m gwarancji - ciekawa opcja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogii Zgłoś #65 Napisano 25 Kwietnia 2014 (edytowane) :) Edytowane 31 Lipca 2014 przez rogii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #66 Napisano 28 Kwietnia 2014 Mieliście dużo dymu z rury wydechowej przy odpalaniu gdy byłą to pompa paliwa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #67 Napisano 30 Kwietnia 2014 Zauważyłem ze jak jest postawiony przodem do dołu jest znacznie lepi, odpala normalnie, jak przodem w dół albo na prostym to jest problem z odpaleniem i delikatny dymek. Niezależnie czy ciepły czy zimny. Zapowietrza sie układ ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #68 Napisano 4 Maja 2014 ...postawiony przodem do dołu jest znacznie lepi, odpala normalnie, jak przodem w dół albo na prostym to jest problem z odpaleniem... Takie objawy miałem przed wymianą uszczelniaczy pompowtryskiwaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #69 Napisano 23 Maja 2014 Do kolegów, którzy wymieniali uszczelniacze na pompowstrykach - przy jakich przebiegach mieliście sparciałe te gumki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #70 Napisano 23 Maja 2014 Do kolegów, którzy wymieniali uszczelniacze na pompowstrykach - przy jakich przebiegach mieliście sparciałe te gumki? 180tys ale pewnie ze 300 ma silnik chodzi jak zyleta gumki +jakies metalowe sruby zestaw do wtryskow z tymi gumkami lekko obrotami bujalo jest lepiej ale cos tak minimalnie czasem bujnie + wymieniona pompa paliwa w baku okolo 500zl problemy z odpalaniem czasem jak odpalil to dymu bialego sporo teraz spoko ogolnie furka spoko do jezdzenia po wsi:P miasta ale autoban brakuje 6 biegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siweczek25 Zgłoś #71 Napisano 26 Czerwca 2014 (edytowane) A więc odświeżam temat-dodam ze przeczytałem cały wątek i kilka podobnych. Po nocnym spoczynku rano ciężko pali-odpali za 1 razem ale już po jakiś 6s i zapaleniu się lampki o ciśnieniu.Unikam tego i kręce z 3 sek i za 2 razem odpala praktycznie normalnie.Wcześniej problem był tylko gdy było zimno,teraz to poranna tradycja.Jak już odpale to poźniej pali praktycznie od strzała.Dzisiaj odkręciłem filtr i wlączyłęm zapłon-paliwo podaje mocno. Jak sprawdzić czy to wina rozrusznika?Z kolei to chyba za kazdym razem miałbym problem a tu po nawet 4h odpala normalnie,dopiero po nocy (około 8h)problem.A może też być wina Aku?(2 lata temu kupiłem) Za 2 dni czeka mnie wyjazd za granice na kilka miesięcy i wolałbym się z tym uporać jak najszybciej.Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc. Edytowane 26 Czerwca 2014 przez siweczek25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #72 Napisano 26 Czerwca 2014 Jak sprawdzić czy to wina rozrusznika? Chyba tylko podmianka na taki z końcówką "L" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #73 Napisano 26 Czerwca 2014 Jeżeli rozrusznik kreci to moin zdaniem wina pompy vacum poszukaj fachowca który może sprawdzić jakie ciśnienie podaje pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #74 Napisano 27 Czerwca 2014 Jeżeli rozrusznik kreci to moin zdaniem wina pompy vacum Sorki ale będę się spierał bo na własnym przykładzie wiem (a też mam BMR-a), że pomogła wymiana rozrusznika (opisywałem to kilkanaście postów wyżej-post#46). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #75 Napisano 27 Czerwca 2014 Sorki ale będę się spierał bo na własnym przykładzie wiem (a też mam BMR-a), że pomogła wymiana rozrusznika (opisywałem to kilkanaście postów wyżej-post#46). Dokładnie, chyba ktoś tu nie poczytał choć trochę wątku. To, że rozrusznik kręci to jeszcze nie wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #76 Napisano 27 Czerwca 2014 Dokładnie, chyba ktoś tu nie poczytał choć trochę wątku. To, że rozrusznik kręci to jeszcze nie wszystko. O.k. Ja tylko chciałem pomóc - poddaje się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #77 Napisano 27 Czerwca 2014 O.k. Ja tylko chciałem pomóc - poddaje się Ale ja potwierzdzam twoje zdanie, że to rozrusznik. Sam to zrobiłem i pisalem w tym wątku o tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lupus28 Zgłoś #78 Napisano 27 Czerwca 2014 Panowie, a czy ten rozrusznik to tylko przy dieslach pomaga ? Też mam problem z odpalaniem, z tym ze ja mam benzyniaka . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #79 Napisano 29 Czerwca 2014 mgboczna Możesz się spierać ale też miałem problem z odpalaniem później z cofaniem się paliwa po jakimś czasie jak aku był naładowany to kręcił jak głupi i zapalał ale to kwestia paru dni potem powtórka i problemy z porannym odpalaniem dokładnie jak u siweczek25 wymieniłem pompę vacum i pali jak ta lala . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #80 Napisano 30 Czerwca 2014 (edytowane) mgbocznaMożesz się spierać ale też miałem problem z odpalaniem później z cofaniem się paliwa po jakimś czasie jak aku był naładowany to kręcił jak głupi i zapalał Nie będę się spierał bo chyba nie o to chodzi ale zauważ jedną rzecz- jak napisałeś: "aku był naładowany .........". U mnie aku mógł być prosto ze sklepu i tak za pierwszym porannym kręceniem rzęził i nie chciał zapalić. Być może to wina tulejek na wirniku w rozruszniku ale nie wiem. Ktoś mi kiedyś powiedział, że jeżeli rozrusznik przy rozruch ( a co za tym idzie wał korbowy) nie osiąga iluś tam obrotów to komputer nie pozwala odpalić. Edytowane 30 Czerwca 2014 przez mgboczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach