Skocz do zawartości

kemot

  • Zawartość

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kemot

  • Urodziny 20.08.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zabrze

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. w przypadku mojego auta to najbardziej jest widoczne zużycie paliwa (1-2l/100km na trasie a w mieście to nawet 3l/100km) i częstotliwość wypalania, najbardziej wkurza to że robię trasę wracam do domu i na światłach na osiedlu rozpoczyna się proces wypalania (8/10 właśnie tak jest )
  2. 1,6 TDI 105 kM jaka cena jest przywrócenia oprogramowania z przed akcji, też chętnie bym to zrobił (Śląsk) może ktoś już robił. Kilka stów to mało precyzyjne info.
  3. kemot

    Rns 315

    tam nie ma mowy o podobnym problemie, a nie jestem u nich zarejestrowany i nie ma pewności że nie będzie podobnie jak tu, że ktoś mi da link na nasze forum.
  4. kemot

    Rns 315

    Witam ja mam trochę inny problem, a mianowicie problem z połączeniem telefonu z 315 - pierwszy telefon jaki miałem z tym zestawem to Sony z1 łączył się w miarę czasem mu się zdarzało że musiałem wyłączyć i włączyć Bluetooth, obecny telefon to Huawei nova plus na początku byłem super zadowolony szybko się łączył i prawie zawsze, natomiast po aktualizacji telefonu zaczęły się problemy, prawie za każdym razem muszę wyłączyć i włączyć Bluetooth żeby się połączył, ktoś mi doradził żeby radio przywrócić do ustawień fabrycznych, ale to nic nie dało - może jakieś inne pomysły
  5. Wracając do problemu wężyka, wymiana trwała ok. 3h i niestety po wymianie okazało się że dalej się leję (nie sprawdziłem wiązki po zakupie) mając wiązkę tą pierwszą postanowiłem ją naprawić. Kupiłem wężyk zbrojony do paliwa za 30PLN i taśmę taką jak jest owinięta wiązka, po rozcięciu wiązki okazało się że ten karbowany wężyk rozpada się w palcach, odciąłem tylko końcówki widoczne na zdjęciu i wykorzystałem do nowego i powstała wiązka z wężykiem praktycznie niezniszczalnym. (ponownie jak miałbym to robić pozostawił bym gumę w karoserii rozciął bym tylko taśmę izolacyjną, którą owinięta jest wiązka i wymienił sam wężyk )
  6. dzięki za podzielenie się informacją mam takie pytania : montowałeś sam ? czy nie ma problemu z radiem bo słyszałem że uciekają fale i interesuje mnie telefon można odbierać i wybierać z kierownicy
  7. największą bolączką mojego fabrycznego jest nawi po prostu katastrofa najgorsze urządzenie od 15l jakich używałem, dlatego chciałem podmienić i zastanawiałem się nad którymś z tych: http://www.eonon.co.uk/Vehicle-Specific-Android-Car-GPS-Car-stereo-Head-Units-for-Volkswagen-SEAT-SKODA.html ma ktoś coś podobnego ?
  8. ostatnio pojawiło się masę takich stacji, które podobno pasują do naszych samochodów bez jakichkolwiek przeróbek powinno wszystko działać (sterowanie z kierownicy, wyświetlanie inf. samochodu), ja mam rns 315 i szczerze mówiąc nawigacja doprowadza mnie do szału (mój brat ma 510 i jest to niebo a ziemia). Mam pytanie czy macie doświadczenie z czymś takim za 1000 - 2000, czy warto kupić (czy można podłączyć antenę GPS czy mikrofon te zabudowane w samochodzie)
  9. miałem wgrany w marcu zrobiłem kilka tys (większość trasa). i jak się wypalał tak się wypala i szlak mnie trafia bo wracam z trasy staje na światłach a on się zaczyna wypalać i to się powtarza (na początku wracałem na DTŚ żeby się wypalił, ale ile można dodatkowo robić 30km bo tyle najczęściej potrzeba) ja tylko chciałbym swoje auto spowrotem - nie był to demon prędkości i przyspieszenia ale za to bardzo ekonomiczny (w tamtym roku z Chorwacji spalił 5,2 z max dopuszczalną prędkością) a teraz 3 x nie
  10. bardzo chętnie bym to zrobił tylko podobno są jakieś problemy po tej akcji (czy się mylę) - - - - - aktualizacja - - - - - matek--1 za wszystko czy za sam soft ? chętnie bym odrobinę mojego przy okazji podkręcił mam kontakt z gościem z Anglii który pracuje w serwisie VW oni EGR jak padnie po akcji wymieniają za darmo, on twierdzi że serwis swoim sprzętem nie może przywrócić starego. jak coś się dowiesz o możliwościach korekty to daj znać, pozdrawiam
  11. po tym co teraz wiem, nie pozwolił bym dotknąć się samochodu niestety stało się po akcji wyjechałem minęło 4 miesiące, czy ktoś się spotkał z tym żeby przywrócili stan z przed ?
  12. witam czy komuś udało się przywrócić oprogramowanie ? niestety mi wygrali przy wymianie szyby (jak pan w serwisie stwierdził nie mogą wypuścić jak jest akcja serwisowa ) jeszcze nie wiedziałem co jest grane i się zgodziłem, u mnie w silniku 1,6 TDI wzrosło spalanie ok. 1l i oczywiście bez przerwy wypala się filtr. Byłem u nich ale oni mi dali do przeczytania oświadczenie że oprogramowanie nie wpływa na pogorszenie osiągów czy spalanie i tyle się dowiedziałem. Dlatego mam prośbę jak komuś się udało wrócić do starego to proszę o podpowiedź gdzie i za ile
  13. odnośnie tej wymiany softu to nie wiem jak będzie z naklejkami w Niemczech (EURO ) bo kilka lat temu do B6 naklejkę dostałem w dwie minuty sprawdzili dowód rejestracyjny tabelkę i już, a w tym roku czekałem chyba 20 min bo coś sprawdzali na kilku swoich stronach zanim mi dali, jeśli ktoś się nie zgodzi a serwis to odnotuje w systemie to może być problem z dostaniem tej naklejki - ale to jest moje podejrzenie
  14. Ponieważ nikt nie był w stanie mi pomóc w kwestii wężyka postanowiłem sam jakoś do tego dojść, może się komuś przyda. Faktycznie wymiana samego wężyka jest co najmniej uciążliwa bo i tak trzeba wyjąć wiązkę ( tą z prawej strony klapy), kable wraz z wężykiem są szczelnie owinięte taśmą w części naciągnięta jest koszulka ochronna a to wszystko przeciągnięte przez gumę, tą którą widać po otwarciu klapy. Wymiana omawianej wiązki w ASO Gliwice 1200 PLN taką ofertę mi przedstawiono, ja kupiłem wiązkę (od gościa co miał wystawione części do b7 kombi) za 65 PLN w tym 15 przesyłka wiązka wygląda jak nowa. Teraz tylko trzeba rozebrać tapicerkę klapy oraz prawy boczek bagażnika bo za nim tak w połowie jest kostka i szybko złączka wężyka. jak zrobi się cieplej będę wymieniał, po wymianie spróbuję wymienić sam wężyk w starej wiązce
  15. witam passat b7 kombi - mam problem z wężykiem spryskiwacza tylnej szyby, płyn leje mi się z podsufitki w prawym tylnym rogu, byłem w ASO powiedzieli że trzeba wymienić całą wiązkę koszt 1200 PLN, moje pytanie czy naprawdę nie można tego jakoś naprawić bo znalazłem (1J0955751D - wężyk, nie wiem czy to taki, a jeśli tak to jak się tam dostać żeby czegoś nie urwać, czy wężyk jest gdzieś łączony ? podejrzewam że mój jest pęknięty gdzieś na przejściu do klapy
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności