axo Zgłoś #141 Napisano 15 Marca 2011 ja usunelem filtr ,wszystko ok przez tydzien czasu. teraz zapalila sie kontrolka od filtra i na sile probuje go wypalic a filtra nie ma wiec co jakis czas kiedy podawana jest dodatkowa dawka paliwa rzuca chmurą dymu.pomóżcie:dolamam (moc jest) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl Zgłoś #142 Napisano 15 Marca 2011 ja usunelem filtr ,wszystko ok przez tydzien czasu. teraz zapalila sie kontrolka od filtra i na sile probuje go wypalic a filtra nie ma wiec co jakis czas kiedy podawana jest dodatkowa dawka paliwa rzuca chmurą dymu.pomóżcie(moc jest) do tunera śmignij - załatwi sprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #143 Napisano 15 Marca 2011 Sterownik silnika szuka DPF...trzeba to wyciac z programu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #144 Napisano 22 Kwietnia 2011 ja usunelem filtr ,wszystko ok przez tydzien czasu sam usuwałeś filtr czy w jakiejś firmie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #145 Napisano 27 Kwietnia 2011 Panowie, usuwanie filtra jest sprawą często dużo bardziej kosztowną niż jego naprawa - regeneracja. w ciągu kilku sek. mogę Ci wymienić 5przyczyn powodujących zapchanie filtra...w autach jeżdżących w polskich warunkach/realiach w większości po przelotach 200tys km++ gdzie co chwile może wydążyć się awaria, gdzie często zlokalizowanie faktycznej usterki powodującej awarię filtra jest niemożliwe bez poniesienia sporych kosztów regeneracja DPFa jest po prostu bez sensu...zwłaszcza jak po usunięcia filtra szukana usterka nie powoduje już więcej żadnych odczuwalnych dla klienta i jego portfela skutków... My też regenerujemy filtry, wymieniamy na nowe itd. ...posiadając specjalistyczny sprzęt(a nie wiadro wody i domestosa) można bez problemu wyczyścić filtr z sadzy jak i popiołów i innych osadów, ale nic to nie da jeśli nie usunie się usterki która spowodowała uszkodzenie DPFa...a to już nie jest takie łatwe i przyjemne...w świeżych autach, z małymi przebiegami jest to opłacalne - zwłaszcza jak ktoś ma auto na gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieek Zgłoś #146 Napisano 15 Maja 2011 a co koledzy myślicie o firmach, które po wysłaniu wsadu ecu modyfikują go za połowę ceny i wgrywamy go na własną rękę + usunięcie mechaniczne w swoim zakresie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #147 Napisano 15 Maja 2011 (edytowane) Tak mi się nudziło przy niedzieli... Poniżej dwa krótkie filmiki, pacjent to A4 2.0TDI 140KM BWP DPF swoje już przeżył a klient planuje trochę modów dlatego postanowił go wywalić. Oczywiście nie pokazałem jak program jest modyfikowany tylko serie i efekt po programowaniu ...ludzie siedzący w temacie od razu zobaczą różnice :-) http://tuneforce.pl/1.MPG http://tuneforce.pl/2.MPG Edytowane 31 Maja 2011 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fusekp Zgłoś #148 Napisano 31 Maja 2011 Na lubelszczyżnie w tomaszowie Lubelskim wywalaja atkie filtry, robiłem u nich moda podnoszącego moc, zauważyłem że rownież usuwają to ustrojstwo, cena rowniez nie zawygórowan 550zł w tym gwarancja 2 lata. tel do nich 668 14 30 40. Podobno spalanie spada, gdyż auto nie przechodzi w tryb wypalania filtra, gdzue zwiększone jest spalanie podczas tego cyklu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #149 Napisano 31 Maja 2011 Fusekp 3 posty w 3 tematach gdzie tylko 1 temat pasuje do zachwalania tunera... KRYPTOREKLAMA i to slaba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fusekp Zgłoś #150 Napisano 2 Czerwca 2011 Przepraszam ale nie jest to reklama ale wyrazenie własnej opinii po przeprowadzonej usludze, wszyscy polecają rogala, nie wiem nie byłem u niego wiec z pewnością rowniez bym chwalił. Wydaje mi sie że od tego jes chyba forum aby komuś doradzic pomoc. A to ze chcwalę aż tak to jest za co skoro usługa została wykonana bardzo dobrze. Jeżeli masz jakieś ale, możemy sie umowić przyjedz i zobacz jak jest zrobione moje autko, wówczas sam ocenisz. ---------- Post added at 14:19 ---------- Previous post was at 14:16 ---------- Więc jak masz wolny czas zapraszam do siebie, potestujesz, i wyrazsisz swoją opinnie, z chęcią posłucham co ma do powiedzenia inny tuner co do modyfikacji jaką przeprowadził mi inny tuner. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #151 Napisano 2 Czerwca 2011 Taaa a swistak siedzi i zawija.... Masz temat : Wrazenia po chipsowaniu pasata i tam Twoja opinia jest jak najbardziej na miejscu. Dwa inne tematy to reklama. Jak by kazdy user tak reklamowal nachalnie swojego "tunera" byle temacie to by tylko smieci byly na forum. Bedzie temat chipsowanie na pomorzu to tez wrzucisz swoja (?)auto-reklame? Tak pozatym pokaz wykres bo ten wynik dosc optymistyczny jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #152 Napisano 3 Czerwca 2011 Rob ma rację - kolega się dopiero co zarejestrował i zachwala na lewo i prawo. śmierdzi reklamą że ho ho - koniec off topic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fusekp Zgłoś #153 Napisano 4 Czerwca 2011 W takim przypadku zapraszam kolegów do mnie, będziecie mogli ocenic autko, jak rownież sprawdzić czy jestem tylko posiadaczem czy też tunerem. Nie widzę problemu jezeli admin będzie chciał usunąć moje posty, biorąc kolegów zdanie ze jest to niby reklama. Udzieliłem się na forum tylko i wyłącznie że chcę jednak kogoś polecić, kogos kto robi dobrze a zarazem w rozsądnych cench. rob555 - jak dobrze myśle rowniez przeprowadzasz modyfikacje, powiedz mi w jakich cenach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieek Zgłoś #154 Napisano 4 Czerwca 2011 Usuwał ktoś może dpf'a w v-techu w olsztynie? Albo ogólnie w warmińsko-mazurskim rob555, a cena dla 2.0 TDI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n00 Zgłoś #155 Napisano 5 Czerwca 2011 (edytowane) Czesc A ja mam takie pytanko m.in do rob555 Posiadam 2.0 TDI BMR zrobionego na 200/410nm przebieg 70tys z dpf nie było problemu, poza czujnikiem różnicy ciśnienia czy jakoś tak Auto jeździ głownie w trasie , ale zaczyna już trochę brakować mocy myślę nad usunięciem DPF i tu moje pytanie czy po usunięciu będzie możliwość aby mu dodać kilka nm ? bo znalazłem wykres na OCP , O2 RS BMN bez DPF'a zrobiona na ok 200/450nm Pozdro Edytowane 5 Czerwca 2011 przez n00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #156 Napisano 5 Czerwca 2011 W takim przypadku zapraszam kolegów do mnie, będziecie mogli ocenic autko, jak rownież sprawdzić czy jestem tylko posiadaczem czy też tunerem. jeśli w aucie masz usunięty DPF to wrzuć na forum screana z 68 i 75grupy jeśli był robiony również chiptuning to zloguj i też wrzuć na forum...wtedy będziemy mogli się wypowiedzieć n/t modyfikacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zico122 Zgłoś #157 Napisano 26 Czerwca 2011 Podepnę się i zapytam Panowie jak długo mogę jeździć po wyskoczeniu kontrolek od dpf i spirali świec. Gdzie w Krakowie można się zgłosić na naprawę dpf-a (poza aso).Znacie może dobry warsztat (Kraków) jeśli chodzi o vw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #158 Napisano 22 Sierpnia 2011 Mam 275tyś km i zaczeły się problemy z DPF-em. Co stanie się gdy tylko fizycznie usune DPF-a z wydechu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #159 Napisano 22 Sierpnia 2011 Jak wytniesz go a nie usuniesz programowo to komputer będzie wywalał błedy i oczywiście cały czas w trybie awaryjnym. Proponuje wyciąć dpf, wstwić strumnienice, i podjechać do jakiegoś tunera co załatwi sprawe programową w 20 minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #160 Napisano 27 Sierpnia 2011 Jak wytniesz go a nie usuniesz programowo to komputer będzie wywalał błedy i oczywiście cały czas w trybie awaryjnym. Proponuje wyciąć dpf, wstwić strumnienice, i podjechać do jakiegoś tunera co załatwi sprawe programową w 20 minut. 1. ŻADNEJ strumienicy! 2. W 20min to można co najwyżej...sam sobie dopowiedz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach