Skocz do zawartości
Passek2.0DPF

Usunięcie DPF-a w Passacie

Rekomendowane odpowiedzi

A my jeździmy w trasach i kontrolki od DPF nie widziałem

 

w firmowym aucie ma sie zapalic? nie zartuj. nie ma prawa. te auta za szybko jezdza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może powie mi ktoś ci ile km w jezdzie miejskiej powinno załączac sie czyszczenie DPF-a

U mnie na poczatku było tak co 300 km a teraz jest co 60. Troche mnie to wkurza bo nieraz na trasie 15 km (tyle mam do pracy) silnik spala ok 12 l/100. Obroty rosna do 1000 i trzesie sie kierownica. Tez sie zastanawiam nad wyłaczeniem softwewrowym tego DPFa zeby mniej palił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no u mnie raz bylo po 500 km , a wczoraj mi się wypalił dopiero po 2000 km, chyba zależy od jazdy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No fajnie 500km to nie 60km

chyba cos jest u mnie nie tak tylko co???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mas vaga to sprawdz w ilu % zapełniony jest filtr, albo źle się zachowujesz jak się zaczyna wypalanie?? w sensie 3 bieg powiedzmy te 80 km/h przez 10-15 min?? ja tak robie jak widze, że wypala. W innym wypadku proces wypalania nie przebiegnie prwidłowo i komputer ponownie chce po chwili wypalać. Albo jakiś czujnik masz uwalony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to conajmniej dziwne u mnie. Auto w zadnym wypadku,nie firmowe :D Poprostu dojazdy do pracy są troszkę dłuzsze i w trasie. Musze podpiąć komputer zeby sprawdzic zapełnienie. A czy mozliwe jest ze poprostu on się nie zapycha przy takim stylu jazdy ? Raczej nie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może powie mi ktoś ci ile km w jezdzie miejskiej powinno załączac sie czyszczenie DPF-a

U mnie na poczatku było tak co 300 km a teraz jest co 60. Troche mnie to wkurza bo nieraz na trasie 15 km (tyle mam do pracy) silnik spala ok 12 l/100. Obroty rosna do 1000 i trzesie sie kierownica. Tez sie zastanawiam nad wyłaczeniem softwewrowym tego DPFa zeby mniej palił.

Witam

U mnie srednio odbywa sie to raz na 1000-1200km jazda 90% miasto, samochod mam juz 2 lata i caly czas jest tak samo, a na jakim oleju jezdzisz bo to jest bardzo wazne zeby olej byl taki jak powinien byc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

asca ja sprawdzalem po wypalniu kanał 75 i pierwszego dnia mialem 4% a drugiego juz 16%, wiec jakos sie zapycha:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jestem po zabiegu usunięcia suchego dpf-u.Paskowi od razu przybyło 4 kuce.Na razie jedynym objawem braku dpf,który zauważyłem jest cichy,głuchy świst słyszalny w pobliżu wylotu tłumika-puszka dpf jest pusta i stąd ten cichy odgłos.Poza tym mniejsze spalanie,komfort nie myslenia o dpf-BEZCENNY!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego 50086 mozesz powiedziec gdzie robiles ten zabieg? i ile Cie to kosztowało? tez mnie to czeka tylko ze w VW T5 2.5tdi. Ktos juz tam wczesniej majstrowal i wypruł wkład tylko ze chyba zapomnial wyłaczyc go w kompie, własnie czasami silnik zaczyna nierowno pracowac i strasznie kopci na bialo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisał the.wolf Zobacz post

wydawalo mi się ze im wyzsza tmp tym lepiej zeby "odblokowac" DPF'a.

I chyba tak jest?

 

Podczas procesu ,,czyszczenia'' filtra w celu uzyskania odpowiedniej temp. spalin wtryskiwana jest dodatkowa dawka paliwa

Edytowane przez kmink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podczas procesu ,,czyszczenia'' filtra w celu uzyskania odpowiedniej temp. spalin wtryskiwana jest dodatkowa dawka paliwa

ta dodatkowa dawka paliwa jest wtryskiwana przez pompowtryski czy gdzies przed dpf-a??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wtrysk paliwa przed DPF nic by nie dał;-)

Edytowane przez kmink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

filtr usuwany był u nas we Wrocławiu

 

co do częstej regeneracji zapraszam na gruntowną diagnostyke

 

kombinacje z FAPem tak jak Kmink napisał nie mają sensu bo do niczego nie prowadzą

 

pozdrawiam

 

Mirass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka ciekawostka odnośnie słynnych emulatorów, robiłem wczoraj już drugi samochód w którym było zamontowane takie cudo, pomijam już jakość montażu;) jedyne co daje takie ustrojstwo to symuluje obecność filtra w układzie, co jakiś czas sterownik i tak przechodził w tryb wypalania/czyszczenia filtra a kontrolki się świecą non top - co w przypadku ewentualnego wystąpienia jakiejś usterki mogłoby zostać niezauważane.

W środę robię kolejne takie auto:D, dodam tylko że kierowcy Ci są z zupełnie innych miast si się nie znają, sprawa dotyczy VW i KIA, może w przypadku innych marek urządzenia te działają inaczej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem że w ostrowcu tez w KINGSOFT mozna taki filter wywalić. Słysząłem też że dużo T5 zrobili. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T5 to najczyściej robione auto, do tego Mondeo/Focus, A4/6 i passat...

 

Dodatkowo większość tych auto została kupiona 2-4tygodne przed wizyta u nas:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje trochę tego kotleta :)

Czy po usunięciu filtra auto pali mniej (np. przy takiej samej jeźdźcie) ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie jeżdżę autem z wywalonym FAP/DPFem więc Ci nie odpowiem jak to jest w praktyce.

Niektórzy użytkownicy twierdzą że spalanie spada, dzieje się to dlatego że FAP/DPF nie jest oczyszczany, nie jest dotryskiwana dodatkowa dawka paliwa tak jak to ma miejsce przy wypalaniu - zwłaszcza gdy filtr wypala się co 500km

Edytowane przez kmink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie jeżdżę autem z wywalonym FAP/DPFem więc Ci nie odpowiem jak to jest w praktyce, klienci natomiast tak się cieszą tym że ich auta znowu zaczęły jeździć że nikt na spalanie nie zwraca uwagi i nikt się tym mi nigdy nie chwalił. Niektórzy użytkownicy twierdzą że spalanie spada, dzieje się to dlatego że FAP/DPF nie jest oczyszczany, nie jest dotryskiwana dodatkowa dawka paliwa tak jak to ma miejsce przy wypalaniu - zwłaszcza gdy filtr wypala się co 500km...

Pytam dlatego ze zastanawiam się czy spalanie się obniży po usunięciu filtra (nie chodzi mi o oczyszczanie) bo do granicy używalności DPF jeszcze mi dlatego [obecnie mam przejechane 46 tys.km:)].

Obecnie Passat posiada 200KM/405NM ok. ile można jeszcze podnieść KM i NM po usunięciu DPF ?

Podsumowując czy warto usunąć DPF przez przed osiągnięciem 110tys. ?

Pozdrawiam

Edytowane przez WolF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności