souler Zgłoś #41 Napisano 6 Grudnia 2009 A my jeździmy w trasach i kontrolki od DPF nie widziałem w firmowym aucie ma sie zapalic? nie zartuj. nie ma prawa. te auta za szybko jezdza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarJaw Zgłoś #42 Napisano 9 Grudnia 2009 Może powie mi ktoś ci ile km w jezdzie miejskiej powinno załączac sie czyszczenie DPF-a U mnie na poczatku było tak co 300 km a teraz jest co 60. Troche mnie to wkurza bo nieraz na trasie 15 km (tyle mam do pracy) silnik spala ok 12 l/100. Obroty rosna do 1000 i trzesie sie kierownica. Tez sie zastanawiam nad wyłaczeniem softwewrowym tego DPFa zeby mniej palił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #43 Napisano 9 Grudnia 2009 no u mnie raz bylo po 500 km , a wczoraj mi się wypalił dopiero po 2000 km, chyba zależy od jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarJaw Zgłoś #44 Napisano 9 Grudnia 2009 No fajnie 500km to nie 60km chyba cos jest u mnie nie tak tylko co??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #45 Napisano 9 Grudnia 2009 jak mas vaga to sprawdz w ilu % zapełniony jest filtr, albo źle się zachowujesz jak się zaczyna wypalanie?? w sensie 3 bieg powiedzmy te 80 km/h przez 10-15 min?? ja tak robie jak widze, że wypala. W innym wypadku proces wypalania nie przebiegnie prwidłowo i komputer ponownie chce po chwili wypalać. Albo jakiś czujnik masz uwalony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #46 Napisano 9 Grudnia 2009 No to conajmniej dziwne u mnie. Auto w zadnym wypadku,nie firmowe Poprostu dojazdy do pracy są troszkę dłuzsze i w trasie. Musze podpiąć komputer zeby sprawdzic zapełnienie. A czy mozliwe jest ze poprostu on się nie zapycha przy takim stylu jazdy ? Raczej nie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek 75 Zgłoś #47 Napisano 9 Grudnia 2009 Może powie mi ktoś ci ile km w jezdzie miejskiej powinno załączac sie czyszczenie DPF-aU mnie na poczatku było tak co 300 km a teraz jest co 60. Troche mnie to wkurza bo nieraz na trasie 15 km (tyle mam do pracy) silnik spala ok 12 l/100. Obroty rosna do 1000 i trzesie sie kierownica. Tez sie zastanawiam nad wyłaczeniem softwewrowym tego DPFa zeby mniej palił. Witam U mnie srednio odbywa sie to raz na 1000-1200km jazda 90% miasto, samochod mam juz 2 lata i caly czas jest tak samo, a na jakim oleju jezdzisz bo to jest bardzo wazne zeby olej byl taki jak powinien byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #48 Napisano 9 Grudnia 2009 asca ja sprawdzalem po wypalniu kanał 75 i pierwszego dnia mialem 4% a drugiego juz 16%, wiec jakos sie zapycha:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
50086 Zgłoś #49 Napisano 12 Grudnia 2009 ja jestem po zabiegu usunięcia suchego dpf-u.Paskowi od razu przybyło 4 kuce.Na razie jedynym objawem braku dpf,który zauważyłem jest cichy,głuchy świst słyszalny w pobliżu wylotu tłumika-puszka dpf jest pusta i stąd ten cichy odgłos.Poza tym mniejsze spalanie,komfort nie myslenia o dpf-BEZCENNY! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
point Zgłoś #50 Napisano 12 Grudnia 2009 kolego 50086 mozesz powiedziec gdzie robiles ten zabieg? i ile Cie to kosztowało? tez mnie to czeka tylko ze w VW T5 2.5tdi. Ktos juz tam wczesniej majstrowal i wypruł wkład tylko ze chyba zapomnial wyłaczyc go w kompie, własnie czasami silnik zaczyna nierowno pracowac i strasznie kopci na bialo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #51 Napisano 12 Grudnia 2009 (edytowane) Napisał the.wolf Zobacz postwydawalo mi się ze im wyzsza tmp tym lepiej zeby "odblokowac" DPF'a. I chyba tak jest? Podczas procesu ,,czyszczenia'' filtra w celu uzyskania odpowiedniej temp. spalin wtryskiwana jest dodatkowa dawka paliwa Edytowane 12 Grudnia 2009 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
point Zgłoś #52 Napisano 13 Grudnia 2009 Podczas procesu ,,czyszczenia'' filtra w celu uzyskania odpowiedniej temp. spalin wtryskiwana jest dodatkowa dawka paliwa ta dodatkowa dawka paliwa jest wtryskiwana przez pompowtryski czy gdzies przed dpf-a?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #53 Napisano 13 Grudnia 2009 (edytowane) wtrysk paliwa przed DPF nic by nie dał Edytowane 13 Grudnia 2009 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirass Zgłoś #54 Napisano 14 Grudnia 2009 filtr usuwany był u nas we Wrocławiu co do częstej regeneracji zapraszam na gruntowną diagnostyke kombinacje z FAPem tak jak Kmink napisał nie mają sensu bo do niczego nie prowadzą pozdrawiam Mirass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #55 Napisano 23 Stycznia 2010 Taka ciekawostka odnośnie słynnych emulatorów, robiłem wczoraj już drugi samochód w którym było zamontowane takie cudo, pomijam już jakość montażu;) jedyne co daje takie ustrojstwo to symuluje obecność filtra w układzie, co jakiś czas sterownik i tak przechodził w tryb wypalania/czyszczenia filtra a kontrolki się świecą non top - co w przypadku ewentualnego wystąpienia jakiejś usterki mogłoby zostać niezauważane. W środę robię kolejne takie auto:D, dodam tylko że kierowcy Ci są z zupełnie innych miast si się nie znają, sprawa dotyczy VW i KIA, może w przypadku innych marek urządzenia te działają inaczej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elpassat Zgłoś #56 Napisano 24 Stycznia 2010 wiem że w ostrowcu tez w KINGSOFT mozna taki filter wywalić. Słysząłem też że dużo T5 zrobili. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #57 Napisano 24 Stycznia 2010 T5 to najczyściej robione auto, do tego Mondeo/Focus, A4/6 i passat... Dodatkowo większość tych auto została kupiona 2-4tygodne przed wizyta u nas:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #58 Napisano 2 Lutego 2010 Odgrzeje trochę tego kotleta Czy po usunięciu filtra auto pali mniej (np. przy takiej samej jeźdźcie) ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #59 Napisano 2 Lutego 2010 (edytowane) Osobiście nie jeżdżę autem z wywalonym FAP/DPFem więc Ci nie odpowiem jak to jest w praktyce. Niektórzy użytkownicy twierdzą że spalanie spada, dzieje się to dlatego że FAP/DPF nie jest oczyszczany, nie jest dotryskiwana dodatkowa dawka paliwa tak jak to ma miejsce przy wypalaniu - zwłaszcza gdy filtr wypala się co 500km Edytowane 2 Lutego 2010 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #60 Napisano 2 Lutego 2010 (edytowane) Osobiście nie jeżdżę autem z wywalonym FAP/DPFem więc Ci nie odpowiem jak to jest w praktyce, klienci natomiast tak się cieszą tym że ich auta znowu zaczęły jeździć że nikt na spalanie nie zwraca uwagi i nikt się tym mi nigdy nie chwalił. Niektórzy użytkownicy twierdzą że spalanie spada, dzieje się to dlatego że FAP/DPF nie jest oczyszczany, nie jest dotryskiwana dodatkowa dawka paliwa tak jak to ma miejsce przy wypalaniu - zwłaszcza gdy filtr wypala się co 500km... Pytam dlatego ze zastanawiam się czy spalanie się obniży po usunięciu filtra (nie chodzi mi o oczyszczanie) bo do granicy używalności DPF jeszcze mi dlatego [obecnie mam przejechane 46 tys.km:)]. Obecnie Passat posiada 200KM/405NM ok. ile można jeszcze podnieść KM i NM po usunięciu DPF ? Podsumowując czy warto usunąć DPF przez przed osiągnięciem 110tys. ? Pozdrawiam Edytowane 2 Lutego 2010 przez WolF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach