sivy Zgłoś #81 Napisano 7 Lipca 2010 Prawdopodobnie jutro pojadę, bo mam dość tego, ze wszytkie autobusy mnie wyprzedzają na mieście:p:p. Dam znać jakie będą efekty po. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #82 Napisano 8 Lipca 2010 No i znowu dzis po przejechaniu autostrada 150 km zaczol sie wypalac, wedlug VAGa filtr byl zapchany 46%, dlaczego tak szybko sie zapycha, co moze byc tego przyczyna, bo jeszcze niedawno bylo wszystko normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #83 Napisano 9 Lipca 2010 hmm, jednak te nowsze autka , to wiecej problemow jak jazdy ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #84 Napisano 10 Lipca 2010 Ja od 3lat jeżdżę z DPF-em i nie narzekam, nic się nie wypala, a jeżeli tak to ja tego nie zauważam. Nie wiem jak Panowie jeżdżą ,że co chwilę się zapycha? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy Zgłoś #85 Napisano 14 Lipca 2010 Ty masz trochę innego DPF'a "suchego" mniej obsługowego. Jakbym miał auto od nowości to pewno trochę inaczej by to wyglądało, a jak ktoś wcześniej nie dbał o odpowiedni stan płynu to później są problemy...Swoją drogą DPF właśnie usunąłem, więc teraz mam nadzieję, ze będę miał spokój. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy Zgłoś #86 Napisano 19 Lipca 2010 Usunąłem elektronicznie DPF'a. Po 'zabiegu' wszystko wydawało sie być ok, spalanie spadło auto jeździło normalnie, kontrolki na zegarach w nornie. Po paru dniach zdarzyło się kilkukrotne zawieszenie trubawki(brak mocy pod pedałem gazu) po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy. Wczoraj jadące ze Świdwina poszedł siwy dym z wydechu i z turbiny-turbina padła, no i trzeba było holować auto do Szczecina:/ Zastanawiam się czy istnieje związek pomiędzy uszkodzeniem turbinki a nie usunięciem DPF'a mechanicznie co miało nastąpić dzisiaj. Ma ktoś pomysł? Swoją drogą czy ktoś się orientuję gdzie można się udać na regenerację tgurbawy w okolicach Szczecina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirass Zgłoś #87 Napisano 19 Lipca 2010 częste i niepełne wypalanie filtra wskazuje na niedostateczne własciwosci kataliktyczne filtra. Stąd komputer podaje coraz więcej środka w przypadku mokrych DPF-ówi paliwa gdyż nie chce dopuscić do zapchania się filtra. Wyłączenie obu wersji filtrów nie stanowi już dla znjących tematów tjunerów problem. Usterka turbosprężarki wydaje się być zbiegiem okoliczności, ponieważ do usuniecia filtra należy zdemontować pierwszy odcinek wydechu, a nie wykonuje sie to na aucie. Calkowite i dokladne usunięcie zawartości filtra jest gwarancją bezawaryjnego uzytkowania auta. pozdr mirass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #88 Napisano 22 Lipca 2010 Witam, mam kilka pytan i mam nadzieje ze znajdzie sie tu ktos zyczliwy i pomoze Jestem swiezym nabywca B6 2.0 TDI 140PS 2005r. W dniu wczorajszym postanowilem podjechac do tunera celem zmiany programu. Chcialem dodac kilka konikow i momentu. Zdziwienie zaczelo sie w momencie shamowania z wynikiem 122KM i 280NM, gdzie sie podzialo 18 KM i 40NM?? Zostala sprawdzona turbina,przeplywka. wszystko ok. Po wgraniu nowego programu wyszlo 145KM i 355NM a mialo byc pod 170 i jakies 380NM. podejrzenie padlo na filtr cząstek stalych,dodam ze passat ma przebieg 176kkm. Czy jest taka mozliwosc ze przez ten filtr zniknelo tyle mocy?? Spalanie tez nie jest za ciekawe tzn w trasie ciezko mi zejsc ponizej 6,5 a w miescie w granicach 9,5. Czy ma ktos jakies sugestie co moze byc nie tak?? Czy fizyczne usuniecie dpf i wylaczenie go cos zmieni?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #89 Napisano 25 Lipca 2010 Czyzby temat zamarł??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #90 Napisano 25 Lipca 2010 to co to za tuner ze nie rozgryzł tematu?? byles u profesionalisty?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #91 Napisano 25 Lipca 2010 bbartt1986 nie sądzę aby winny był DPF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #92 Napisano 26 Lipca 2010 to co to za tuner ze nie rozgryzł tematu?? byles u profesionalisty?? Byłem w Gdyni w "Strefie Tuningu" wspólpracuja z V-techem. Wlasnie tam stwierdzili ze moze to byc wina czesciowo zapchanego DPF-u. Dodam że oznaczenie silnika to BMP. bbartt1986 nie sądzę aby winny był DPF Skoro to nie wina DPF to gdzie szukać przyczyny?? Turbo ładuje fakt że troche późno bo przy ok 2300 obr/min. Drażniący temat,ehhh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dbc Zgłoś #93 Napisano 27 Lipca 2010 Kolego ja pozbylem sie DPF i jestem zadowolony kosztowalo mnie to 1200 zl zostal usuniety z programu kompotera ..Zrobili mi to w okolicy Warszawy Pozdrawiam ---------- Post added at 10:07 ---------- Previous post was at 09:57 ---------- Rafał, Kolego moge Ci pomoc jak jestes z okolic Wawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #94 Napisano 27 Lipca 2010 No niestety ale jestem z okolic gdańska,cały czas się zastanawiam nad wyjęciem tego badziewia ale samemu,przy okazji wyjme turbinke i sprawdze w jakim jest stanie,potrzebuje tylko jakiegos odwaznego,który wyjmie tą porcelanke z DPF-u no i potem na wyłaczenie za jedyne 1300zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #95 Napisano 31 Lipca 2010 ...potrzebuje tylko jakiegos odwaznego,który wyjmie tą porcelanke z DPF-u no i potem na wyłaczenie za jedyne 1300zł ee tam, dasz radę :-) gdybyś przejeżdżał przez Poznań to zapraszam do siebie...ostatnio nasz mechanik pobił kolejny rekord i wyciągnął DPF z paska w 23min :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #96 Napisano 1 Sierpnia 2010 ee tam, dasz radę :-)gdybyś przejeżdżał przez Poznań to zapraszam do siebie...ostatnio nasz mechanik pobił kolejny rekord i wyciągnął DPF z paska w 23min :-) W sumie to 13 sierpnia bede w Obornikach także całkiem blisko. Nie do końca liczy się czas lecz jakość wykonanej usługi, Jaka jest cena i ile trwa kompletne wyciagniecie,opróżnienie go no i ponowne założenie?? Pomijajac fizyczne usunięcie DPF w jaki sposób jest wył??? Emulatorem czy programem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #97 Napisano 3 Sierpnia 2010 Szkoda ze nie zajechales do mnie....usuwamy te badziewa ze 3 w mc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #98 Napisano 3 Sierpnia 2010 Szkoda ze nie zajechales do mnie....usuwamy te badziewa ze 3 w mc A jak jest cena wyjecia tego badziewia i czy korzystacie z emulatora czy programowo wylaczacie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #99 Napisano 3 Sierpnia 2010 2200zl na gotowo programowo usuwamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #100 Napisano 3 Sierpnia 2010 2200zl na gotowo programowo usuwamy Hmmm...Spooooro. DZieki ale mam troszke taniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach