mirass
-
Liczba zawartości
48 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mirass
- Urodziny 20.12.1981
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Oborniki Śląskie/ Wrocław
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
mirass obserwuje zawartość → [2.5TDIV6] Wroclaw: chip u autoseby (relacja), Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm, Usunięcie DPF-a w Passacie i oraz 7 innych
-
witam kolego ty w podpisie masz 46mg/r, a ja w pasku dalem dawke narastająca do 49 mg na samym szczycie.identycznie jest z momentem aby nie rozwalić sprzegla.Moment jest plaski jak stół na poziomie 360Nm. Nie sypalem napieciem nastawnika bo byłoby sporo więcej a zależało na braku dymu. Idealnie współpracuje z tym cooler zrobiony przez Gula. Prywatnie powiem że do tej pory myślałem ze najlepszą pompe 11mm miałem kiedys w swoim AGR. Teraz juz wem ze mylilem sie. pozdr i zapraszam na http://www.ecuproject.pl
-
do każdego auta przykładamy się jak do swojego czekamy na resztę zapisanych pozdr
-
częste i niepełne wypalanie filtra wskazuje na niedostateczne własciwosci kataliktyczne filtra. Stąd komputer podaje coraz więcej środka w przypadku mokrych DPF-ówi paliwa gdyż nie chce dopuscić do zapchania się filtra. Wyłączenie obu wersji filtrów nie stanowi już dla znjących tematów tjunerów problem. Usterka turbosprężarki wydaje się być zbiegiem okoliczności, ponieważ do usuniecia filtra należy zdemontować pierwszy odcinek wydechu, a nie wykonuje sie to na aucie. Calkowite i dokladne usunięcie zawartości filtra jest gwarancją bezawaryjnego uzytkowania auta. pozdr mirass
-
witam.zgodnie z ustaleniami otwieramy grupowe chipowanie od środy 27 lipca. W soboty też bedziemy pracować ale prosiłbym aby nie przeciążać ich. Terminy umawiamy ze mna pod tel. 502730289. Prosilbym na wstępie powiedzieć że chodzi o grupowy chiptuning i określić jaki ma się silnik i ewentualne zmiany dokonane w osprzęcie. Do zobaczenia przy naganianiu koników
-
wiec ja rzuce trochę światła na sprawe. Mi osobiście wysłał tylko sms'a ze coś sie stało w niedziele a w poniedziałek autem zajął się gulu. otóż zdiagnozowałem mu Audi przedsprzedazowo i było mocno wyjechane - odradziłem zakup. Passat będący przedmiotem dyskusji, oczerniania mojej osoby co do koksu ect. przyjechał i został zdiagnozowany. Pompowtrysk jeden przylewa - zalecam wymanę kompletu! Komplet pompowtrysków z 2007 roku został zamontowany przy włascicielu. Ja wykonałem gest dobrej woli i zorganozowalem je bez marży ect. O nowych pompkach nie bylo mowy ze wzgledu na koszta. Turbo było OK. Od daty diagnozy do tuningu mineło ok. 1,5-2 miesięcy a nie dwóch tygodni. Wowczas okazało się że turbo nie ładuje z dołu, a nie rozwaliłem te turbo na strojeniu! Gruszka wgnieciona, skrzywiona belka. Stąd weszło inne turbo. O nowym nie było mowy ponieważ właściciel mocno pietnował cene. Wówczas dopiero zostały zmienione wtryski paliwa! Co do softu.Wypowiedziałem się na racingforum. Doładowanie 1,2 bara, seryjne czasy wtrysku, dawka 55mg/r. Jest to typowy parametr na ok.143-146KM. w passacie wyszło 150KM. Na rolkach ani na drodze nie było dymu ani odkurzu. moc jak napisał przedmówca zależy od stanu podzespołów. sam trafilem kilka BKD co miały w serii 155-161KM. lekko dotyka sie soft i moc idzie na ok.180KM. Póżniej trafia sie BKD z seria 139KM i ori przebiegiem 55tys. a wszystko sprawne. tabelki przyrostu tabelkami, zycie zyciem. btw: nikogo nie traktuje jak wroga
-
filtr usuwany był u nas we Wrocławiu co do częstej regeneracji zapraszam na gruntowną diagnostyke kombinacje z FAPem tak jak Kmink napisał nie mają sensu bo do niczego nie prowadzą pozdrawiam Mirass
-
podmiana softu na BHW nic nie da.Silnik stosowany na rynek amerykański bez filtra ale na skrzynie automatyczna, więc nie pójdzie prostym strzałem pod manuala. Roboty z usunięciem jest duzo - uwierz mi. Aukcje allegro po 500zł to czyste oszustwa.
-
należy wystukać środek. Obowiązkowo zostawiamy czujnik temperatury spalin bo względem jego liniowości komputer dawkuje paliwo. Warto zostawić też drugą sondę EGT.Czujnik różnicy ciśnień nie jest konieczny. Następnie zostaje zabawa z wylączniem FAPa w komputerze. Co do firm na allegro to bylbym mocno ostrożny zesto gesto wygląda to na wywalenie puszki i koniec. pozdr
-
z wkładką daj sobie spokój, ta puszka ze standardowym filtrem wydoli do ponad 200KM. Dalsze mody blokuje turbosprężarka.
-
tak, we wrocku robimy
-
cena z grupy to 1100zł, 1200zł z ulicy jest dla silników VAG na pompie VP37. W przypadku grupowego chiptuningu nie robimy rozdzieleń na PD i EDC16
-
Nie widzimy problemów.Ale po dziś dzień nie skontaktował się z nami kolega Laki i siecki czy rezygnują z modyfikacji, przekładają ect.
-
żadna tajemnica 150zł (netto) w Katowicach stoi już hamownia obciążeniowa, we Wrocławiu dostępna będzie od poniedziałku. Dodatkowo we wro będzie możliwość zmierzenia AFR-u na rolkach btw: osoby do grupowego chiptuningu do wrocławskiego oddziału proszone są o umawianie się
-
proszę kolegów o zaktualizowanie listy i kolegę cycu zapraszamy
-
Panowie zamykamy obecną edycję grupowego wirusowania. Wszystkich proszę o kontakt w którym oddziale chcę robić modyfikacje i scalmy do to jednego posta. We Wrocławiu możemy przyjąć 3 auta w czwartek, 2 w piątek.Pozdrawiam