
Gulu
-
Content Count
114 -
Joined
-
Last visited
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
About Gulu
- Birthday 09/25/1981
Informacje osobiste
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1993
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Gulu started following plany mocy dla 1.9 TDI AVF 4MOTION, GTB2260VK w Passacie AFN, Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm and and 7 others
-
Dlaczego do mety nie dojechał?Auto na różnych modach (170/200/230/270/300KM) zrobiło około 100kkm, obecny przebieg około 170kkm, wczęsniej na setupie 230/440 auto zrobiło około 60kkm. Sprawa sie wyjaśniła,jest rysa na tłoku na 4 cylindrze,tłoki z góry i gładzie są w stanie idealnym,gołym okiem widać że nie było dużego EGT bo powłoka tłoka jak i cylindra jest jednolita,bez ubytków czy wypaleń.Naszym zdaniem zmęczenie materiału spowodowało awarie co także bardzo często zdarza sie w seryjnych silnikach....
-
Nie ustawiamy tak dużych boostów bo pózniej w autach które maja najechane XXX tys km wyjeżdza uszczelka pod głowicą.
-
Jesteśmy tam gdzie od 5 lat,i hamownia stoi w tym samym miejscu gdzie poprzednia od 3 lat
-
Miło mi poinformować, iż z dniem dzisiejszym oddajemy do Państwea dyspozycji jedna z bardziej nowoczesnych hamowni 4WD w Polsce. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Długo poszukiwaliśmy urządzenia które w 100% zadowoli nas w użytkowaniu. Wielomiesięczne poszukiwania przyniosły doskonały rezultat. Firma Dynoproject zaproponowała nam produkt o bardzo dobrych parametrach. > Kreatywność oraz ciagłe innowacje firmy Dynoproject wzięły górę nad propozycjami produktowymi innych firm zagranicznych. W połączeniu z fachowym wykonaniem, tworzą znakomity tandem pozwalający stworzyć produkt najwyższej jakości. W 2009 roku zakupiliśmy pierwszą hamownię 2WD firmy Dynoproject aby w tym roku nabyć całkowicie nowy ich produkt 4WD z opcją AWD Urządzenie firmy Dynoproject pozwala na precyzyjne pomiary oraz poddawanie silnika obciążeniom w celach diagnostycznych. Najważniejsze cechy nowej hamowni obciążeniowej 4WD DP4l-OG: Urządzenie mierzy z powtarzalnością rzędu 0,1km. Błąd pomiaru oscyluje w granicy +/-2km. * Parametry końcowe uśredniane są do normy DIN70020. * Możlwość pomiaru auta przednio,tylno lub auta z napędem na obie osie do 1000PS i 1300Nm * Maksymalna możliwa prędkość do osiągnięcia na hamowni-276km/h * Nowoczesne oprogramowanie hamowni pozwala dokonywać: 1. pomiaru mocy, 2. strat na kołach, 3. pomiaru momentu obrotowego, 4. pomiaru cisnienia doładowania, 5. pomiaru składu mieszanki AFR Nasza hamownia posiada specjalne hamulce elektrowirowe(retardery), dzięki którym można zasymulować warunki, jakie pojazd może napotkać na drodze. Nowoczesne pomieszczenie w którym znajduje się hamownia posiada specjalny system wentylacyjny dzięki któremu samochód zachowuje się dokładnie tak samo jak na drodze. Wentylatory które wtłaczają powietrze do pomieszczenia mają wydajność przeszło 57tys metrów sześciennych na godzinę zaś wyciągi angielskiej firmy woods dbają o to, aby powietrze było wymieniane przeszło 4 razy na minute w pomieszczeniu. Uploaded with ImageShack.us Nasza hamownia dysponuje odczytem prędkości każdej pary rolek, dzięki czemu wykorzystuje funkcję wykrycia uślizgu. Nowatorski wzór moletowania rolek podniósł o przeszło 20% przyczepność opon a co za tym idzie dokładność pomiaru. Uploaded with ImageShack.us [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2011, 22:49 W związku z uruchomieniem w pełni firmy proszę o kontakt telefoniczny pod nr 513399363 celem ustalania terminów chip-tuningu grupowego którego liste mozna zobaczyc na forum : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=180506.0 Pozdrawiam Daniel
-
Znów była chwila na strojonko,wiemy już jak moc na górze zrobic co widac na wykresie. Moc na 461Km na doładowaniu 1,8 bara a 443KM nba doładowaniu 1,55 bara,jak widać nie ma po co dmuchac w silnik dużych doładowań.Jeśli będzie siła jutro kolejny dzień walki.
-
Dalsze poczynania,silnik wsadzony,najwiecej czasu dzis zajeło mi zrobienie mądrze wastegata,jutro jak sie szcześliwie uda odpalanie,oto fotki:
-
Mały update: Silnik gotowy,siedzie już któryś dzień z kolei,niestety jest to praca bardzo czasochłonna,myśle że do końca tygodnia dygne trupka ,do zrobienia został DP z wyjsciem na waste,nowe rury do IC oraz dolot do turbo, oto kilka fotek:
-
było. teraz "męskie"turbo garetta duze wtryski itd itd
-
Dzięki wspólpracy z firmą KLS-Sport kończy sie budowąc nowy silnik na naprawde męskim turbo:) Kute tłoki 83mm,seria 82,5 Kute korbowody Szpilki ARP Lekkie koło zamachowe sachs racing wraz z nowym sprzęgłem itd itd.
-
zamykamy liste,prosze dzwonic i sie umawiać na terminy 502730289
-
Usuneliśmy już kilka DPFów w autkach,zapraszam. P.s musisz go usunąć fizycznie jeśli jest zapchany bo zniszczysz silnik,jak?tak że z turbo nie będą odchodziły spaliny.
-
Robiliśmy wiele takich aut więc nie ma problemu,niestety bez hamowni mozemy to zrobic bo napędu nie da sie rozpiąć.cena bez hamowni przy grupowym 1500zł
-
Prosze zrobić liste i sie wpisywać,pozniej będziemy ustalać terminy.
-
W aucie zrobiony tylko soft: Więcej bez wydechu i filtra nie będzie.
-
Nowość to raczej będzie na tym forum bo passatów zmodyfikowanych z silnikami tfsi jest malutko,prezentujemy nasz najnowszy projekt: Lista modyfikacji: Turbo S3 Wtryski S3 Big IC Wydech 3 cale na 2 tłumikach wraz ze sportowym katalizatorem Dolot TTS Całość prac wykonana u nas w firmie.Dodam że to jeszcze nie koniec,za około miesiąc ,dwa będzie to projekt godny uwagi