Skocz do zawartości
przemek4net

[2.5TDIV6] Wroclaw: chip u autoseby (relacja)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Bylem u autoseby nie tak dawno i bylo to tak..

Podczas "czynnosci diagnostycznych" (we wlasnym zakresie albo jakas doplata) na seryjnej serii moja skrzynia tiptronic tak oszacowal moc i moment (blok 009 odczytywany przez zlacze diagnostyczne)

max moc 160

max moment 308

(dane producenta 150/310 2.5tdi AFB)

Reszta podzespolow jak przeplywka, egr itp wskazywaly ze auto jest "sprawne technicznie" wiec poszlo na chipa

 

....

Po chipie ta sama skrzynia te szacunki robi juz "troche inaczej"

 

RPM Torque PS

-od 2ki w palnik-

2592 368 135.84

3008 392 167.92

3392 400 193.22

3776 400 215.10

4096 380 221.66

4128 372 218.69

-zmiana biegu na 3ke-

3328 !408 193.37

3520 400 200.51

3680 400 209.63

3872 392 216.15

4064 384 222.24

4192 380 !226.85

(log na szybko)

 

Co sie generalnie stalo?

- wymieniono mi 2 naprawde malutkie kosteczki w ECU...

6d1f97755c16a9d6m.jpg

Co w tych kosteczka jest innego?

- zmieniona zostala mapa ladowania i wtryskow(zyczenie kierowcy i ograniczniki)

Ile kosztowalo?

-350pln (chip + montaz)

Wrazenia?

-bylo warto:)

Dlaczego nie bralem hamowni za 100pln doplaty?

-bo to nie byla rolkowa hamownia ale "hamownia drogowa" (ktora kojarzy mi sie z gtechem bardziej niz z hamownia) i w jej oprogramowaniu nie bylo opcji "automat"

Czy dostalem gotowaca sciagnietego emule?

-nie, soft zostal zrobiony poprzez korekte map zczytanych z moich oryginalnych kosci (zarowno te kosci jak i ich zawortosc w pliku dostalem od autoseby)

-W mapach mam to co chcialem/sobie obmyslilem (mozna zdac sie na niego w pelni jak ktos nie ma o tym pojecia)

Ile to trwalo?

-ok. 2-3h przy pierwszej wizycie i jakas h przy drugiej (Seba naniosl mi poprawki, tj zmiana "zyczenia kierowcy" i "ogranicznikow")

Jak wyglada punkt autoseby

-on + pracownik, jakis sprzet w domu, ktorego nie widzialem (lutownice czytniki i te sprawy pewnie) oraz ta hamownia drogowa (generalnie nic przypominajacego warsztat samochodowy). Raczej robi tylko chiptuning (warunkow na wymiane klientowi intercoolera czy turbiny raczej nie ma)

Skad wiem co "narobil mi tuner"? Bo pierwsze co zrobilem to odpalilem vag-coma i sprawdzilem czy jest to co chce...

Reasumujac: Wiec jezeli chodzi o 2,5tdiv6 to szlak zostal przetarty (moj zasuwa az milo-ale moj nie mial blokady na pompie!) ale widzialem tam najrozniejsze bryki wiec warto sie dowiedziec "u zrodla" jak kogo interesuje.

Pozdrawiam,

Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eNdzior

Jaki przebieg ma Twój pasek? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki przebieg ma Twój pasek? :)

 

Przebieg nie ma znaczenia bo pewnie juz nie raz zarowno w Twoim jak i moim aucie mechanicy juz grzebali (mam chyba 205tys jak Ci to b. interesuje). Pare rzeczy przed chipem musisz sam sprawdzic albo jechac do kogos kto Ci to za kase zrobi

- wazne bys skrzynie tip mial w pelni sprawna (zadnych stukow, dziwnego zachowania ze zmiana biegow itp)-> to ocenic sam umiesz

- jezeli nie masz to kup kabelek vag-com (80-120pln taki zwykly nieoryginalny kabelek) bo z 2,5tdi przyda Ci sie!!! i naucz sie robic logi (na wielu forach opisane jest dobrze co i jak: zacznij np. od dzialu "diagnostyka vag" na tym forum)

- zloguj sobie tez blok 009 (moment obrotowy) w tiptronicu przed i po ... bedziesz mial porownanie czy cos sie zmienilo: Tiptronic zawyza ale wyniki ma powtarzalne wiec porownanie bedziesz mial

- zdiagnizuj auto i ewentulanie napraw jak cos niedomaga (MAF, n75 czy co tam ewentulanie wyjdzie)

- podniesienie (wiecej koksu i podniesienie ladowania) czy zmniejszenie mocy/momentu wzgledem tego co mam to zaden problem (w okreslonych granicach) ale na tym co mam powiedziec moge, ze tiptronic zmienia biegi poprawnie (niektorzy miewali problemy ze zmiana z 4ki na 5tke przy pelnym bucie po chipie) wiec nie ma co kombinowac. Tuner nie rusza programu skrzyni biegow wiec nie ma co szalec bo tip bedzie wariowal!

- niezaleznie do kogo bys nie poszedl nie bierz opcji z hamowaniem automatu od tego nie przybdzie Ci ani jeden kon a skrzynia moze ucierpiec

- czesto tunerzy diagnozuja Ci auto w cenie (np drobne 1500pln, z tego co wiem autoseba tez to zrobic moze za +200pln) ale robienie diagnostyki przez tunera na 5min przed chipem to jakas bzdura bo jak cos wyjdzie to wszyscy beda pewnie udawac ze jest ok bo inaczej tuner musialby Ciebie do domu odeslac a samemu sobie fajrant wczesniej zrobic (jak juz to niech diagnoze robi Ci wczesniej abys mial czas na naprawy)

- po chipie auto przy jezdzie miejsko-zakupowej zachowuje sie dokladnie tak samo jak przed bo tunerzy najczesciej zmieniaja mapy "przy pelnym bucie" wiec nie ma to wplywu na trwalosc autoa czy zuzycie paliwa przy codziennej eksploatacji

Pozdrawiam,

Przemek

widze, ze z Wroclawia jestes jak ja, jak chcesz sie spotkac to daj znac na priva, z checia poogladam sobie Twoje auto bo w sumie jest blizniacze z moim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robienie diagnostyki przez tunera na 5min przed chipem to jakas bzdura bo jak cos wyjdzie to wszyscy beda pewnie udawac ze jest ok bo inaczej tuner musialby Ciebie do domu odeslac a samemu sobie fajrant wczesniej zrobic (jak juz to niech diagnoze robi Ci wczesniej abys mial czas na naprawy)

- po chipie auto przy jezdzie miejsko-zakupowej zachowuje sie dokladnie tak samo jak przed bo tunerzy najczesciej zmieniaja mapy "przy pelnym bucie" wiec nie ma to wplywu na trwalosc autoa czy zuzycie paliwa przy codziennej eksploatacji

 

 

 

dobry tuner mowi wprost co jest nie tak i, jesli klient sobie zyczy, tuner usuwa usterki na miejscu, oczywiscie jesli ma potrzebne graty [zazwyczaj maja]

 

 

 

zmieniaja mapy przy pelnym bucie? :eek: znaczy do ilu obrotow jest nic, a kiedy jest ogien? w takim razie po kij ten caly chiptuning skoro nie ma z niego pozytku przy spokojnej jezdzie? trzeba uprawiac psj zeby nie wzroslo spalanie? :o

 

 

 

wyjasnij co i jak, bo ja sie nie znam na tdi, a widze niezle w tym siedzisz. umiesz robisz logi? to moze wrzuc grupe 3, 8, 11...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez urazy dla fana chiptuningu z Allegro

 

widziałem twoje logi z A4-klub gdzie widać przeładowanie na turbo...paliwo wysterować to pikuś w porównaniu do opanowania boostu :D świadczą o tym inne wykresy tego Pana, gdzie krzywe to idealne przeniesione są dane do góry. Osoba ta o chiptuningu zna sie na tym jak ja na hodowli bydła. Softy jego są wzorowane na włoskich i portugalskich tiunerów - zainteresowanych odsyłam do lektury w internecie

 

co do hamowni drogowej to mało wiesz...

 

bez urazy dla fana chiptuningu z Allegro

 

widziałem twoje logi z A4-klub gdzie widać przeładowanie na turbo...paliwo wysterować to pikuś w porównaniu do opanowania boostu :D świadczą o tym inne wykresy tego Pana, gdzie krzywe to idealne przeniesione są dane do góry. Osoba ta o chiptuningu zna sie na tym jak ja na hodowli bydła. Softy jego są wzorowane na włoskich i portugalskich tiunerów - zainteresowanych odsyłam do lektury w internecie

 

co do hamowni drogowej to mało wiesz...

diagnoza 200zł ? Klient z ulicy za test dynamiczny płaci 50zł i to nie ważne czy stary TDi czy nowa Audi A6 EDC16 bo posługujemy się oryginalnymi testerami VAG ect.

Jeśli coś nie domaga to żegnamy klienta, albo usuwamy usterkę wiec nie wciskaj mi tu takich kitów..zresztą jak robiliśmy grupowy chiptuning dla VW-Passat to miało takie miejsce zdarzenie i klient nie dopłacił majątku. I tak robią profesjonalne firmy a nie chip-garaże, gdzie wszystko kosztuje tyle co indywidualny program:cisza:

 

Scaliłem 2 posty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- czesto tunerzy diagnozuja Ci auto w cenie (np drobne 1500pln, z tego co wiem autoseba tez to zrobic moze za +200pln) ale robienie diagnostyki przez tunera na 5min przed chipem to jakas bzdura bo jak cos wyjdzie to wszyscy beda pewnie udawac ze jest ok bo inaczej tuner musialby Ciebie do domu odeslac a samemu sobie fajrant wczesniej zrobic (jak juz to niech diagnoze robi Ci wczesniej abys mial czas na naprawy)

 

A to teraz bzdury piszesz.

Jesli myslisz ze poczytales pare forumowych txt i sam sobie zrobisz dziagnoze lepiej niz profi tuner to mnie rozwaliles...(chociaz moze zrobisz to znacznie lepiej niz AUTOSEBA za 200zl)

Jesli myslisz ze jak auto kibel to robimy na wariata by $ przyjac to sie mylisz...

Mam warsztat gdzie na bierzaca serwisuje TDI oraz skadam je od postaw. Jak auto niedomaga to nie zrobie chipsa dopuki nie bedzie gralo. Jak klient nie chce naprawic to jedzie do domu albo innego tunera (vide AUTOSEBA) ktory mu wgra co bedzie chcial- nawet teleranka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polatasz na tym programie ze skrzynia tiptronic i przekonasz sie że jednak moment byl za wysoki :) chociaz to nie o jego wartość chodzi a bardziej o jego przebieg i sposób narastania, warto zrobic pomiar na hamowni bo wtedy bardzo dobrze jest widoczne jaki jest przebieg (bezpieczna górna granica dla tiptronic to 400Nm pod warunkiem że nie jest to nagły skok tej wartości) ... jaki niby jest problem przy pomiarze na hamowni auta ze skrzynią tiptronic ?? u mnie dalo rade zrobic pomiar przed i po bez problemu na hamowni podwoziowej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazbieralo sie tego wiec hurtem po kolei

dobry tuner mowi wprost co jest....oczywiscie jesli ma potrzebne graty [zazwyczaj maja]

Jesli myslisz ze jak auto kibel to robimy na wariata by $ przyjac to sie mylisz...

Mam warsztat gdzie na bierzaca serwisuje TDI oraz skadam je od postaw. Jak auto niedomaga to nie zrobie chipsa dopuki nie bedzie gralo. Jak klient nie chce naprawic to jedzie do domu albo innego tunera

 

aha.. wiec jako gosc przyjechal pol polski do Ciebie (na tuning grupowy np) i diagniza: tubina do regeneracji i termostat do wymiany (wymaga rozbierania przodu i demontowania rozrzadu w V6tdi) oraz maf zaniza (profesjonalna diagnoza zgodna z rzeczywistoscia zeby nie bylo)

 

to co sie dzieje?

 

robisz auto na uwalonej serii (no bo watpie ze masz przeplywki to wszystkich odmian 2.5tdi ni mowiac o innych silnikach) czy klient wraca z reka w nocniku (tutaj jestes czysty... tylko klient wraca zaplakany)?

 

 

-> Diagnoze lepiej zrobic przed chipowaniem zeby nie bylo tych dylematow <-

 

Punkt 1 . Logi 3, 8, 11 i wirtualne przeladowania

widziałem twoje logi z A4-klub gdzie widać przeładowanie na turbo.

nie bede Ci tlumaczyl bo to wiesz, ze pewne przeladowania sa zawsze 2.5tdi nawet serii (pomijam auta z nieszczelnoscia w dolocie:) ) oraz ponizej widac je w aucie... po Rogalu.

 

3, 8, 11

3

2529 879.2 855.7 95.5

2761 879.2 855.7 95.5

2993 879.2 871.4 95.5

3202 879.2 863.5 95.5

3410 879.2 859.6 95.5

3619 879.2 843.9 95.5

3805 879.2 824.3 95.5

4037 879.2 800.7 95.5

4153 879.2 785 95.5

4362 879.2 761.5 95.5

8

2552 43.9 49.6 46.4

2993 56.2 52.1 50.2

3503 56.2 52.1 50.8

3851 56.2 50.5 50.8

4222 56.2 49.6 49.9

3712 56.2 50.8 51.5

3410 56.2 52.1 51.1

3642 56.2 51.5 51.1

3805 56.2 50.5 51.1

3944 56.2 49.9 51.1

4153 56.2 49.9 51.1

4315 56.2 49.3 50.2

 

11

2877 2264.4 2193 66.7

3109 2284.8 2295 64.7

3318 2315.4 2335.8 65.1

3526 2346 2356.2 64.3

3712 2346 2356.2 64.7

3898 2346 2356.2 63.9

4083 2346 2366.4 61.9

4246 2335.8 2376.6 60.8

logi 3 i 8 zrobione juz po korekcie, 11 przed korekta ale ladowanie nie bylo korygowane

Teraz jako punkt odniesienia inne auto chipowane (co zdradzil jego wlasciciel -> u Rogala) nawet 2x: na 185 i na 200 -z tym, ze przy chipowaniu na 185 nie trzymalo seri (wlasciciel twierdzi ze to nie padniety maf ale wiem, ze pare miesiecy pozniej przeplywke wymienial wiec moze ...)

W plikach logi w kolejnosci

-jakis tam afb (nie moj)

-stage1 wersja 185

-stage2 wersja 200

Wiem, ze logi na 185 robione byly pare miesiecy po czipowaniu - kiedy przeplywka juz dogornela - wiec ogranicznik maf pewnie w koncowce obrotow nie byl w momencie chipowania tak niski, logi z wersji na 200 byly robione przy sprawnym aucie (wg wlasciciela)

3

0b1a7bf9800cbdd5m.jpg

8

04dd64f41f76598am.jpg

11

681a7a26eb8b850em.jpg

Przeladowania? Tak ogolnie w 2.tdiv6 czy o mnie to bylo?

 

 

Osoba ta o chiptuningu zna sie na tym jak ja na hodowli bydła. Softy jego są wzorowane na włoskich i portugalskich tiunerów

Jak tuner pluje na tunera to napewno pochwali sie wzrocowymi logami auta 2.5tdi v6, ktore od niego wyjezdza..

Moj soft jest wzorowany na wartociach, ktore podalem Sebie, wlochem nie jestem...

 

Punkt 2 . Hamownia drogowa

co do hamowni drogowej to mało wiesz...

Chetnie sie dowiem wiecej...

 

Pytanie1: skad wage auta bierzesz bo zdajesz sobie sprawe ze rozbieznosci +-50 kilo wagi rzeczywistej wzgledej katalogowej to nic nadzwyczajnego (moje poprzednie auto 75 kilo roznicy wzgleden "katalogu"...)?

Pytanie2: jakie wpisujesz przelozenie w skrzyni w przypadku dajmy na to 3ki w automacie tiptronic? (bo producent mojej skrzyni podaje przelozenie w zaleznosci od momentu...)

Pytanie3: czy podczas mierzenia automatu zaraz po katowaniu z wysokimi obrotami wrzucasz mu N? Jezeli tak to zdajesz sobie sprawe czym to grozi skrzyni? (jak klient nie wie to nie pyta...)

Pytanie4: w moim automacie nawet w tipie przy gwaltownym pelnym bucie przy obrotach ponizej okolo 2800 nastapi redukcja -> wiec mierzymy dopiro od okolo 3tys?

Pytanie5: mimo wlaczonego trybu tiptronic przy pelnym bucie po dojsciu do okolo 4300 wchodzi kolejny bieg -> wiec przy 4200 trzeba przerwac i wrzucic to "N"?

Pytanie6: Czy wynikiem pomiaru tiptronica TDI (pomijam problem masy, przelozenia skrzyni, skutku wrzucania N) jest wykres od 3tys do 4,2tys? (troche jakby malo zeby za to placic czy ryzykowac skrzynie?)

 

 

http://www.forum.vw-passat.pl/newreply.php?do=newreply&p=238521

jaki niby jest problem przy pomiarze na hamowni auta ze skrzynią tiptronic ?? u mnie dalo rade zrobic pomiar przed i po bez problemu na hamowni podwoziowej

Nie mam hamowni i nawet na drogowej sie nie znam wiec Ci kogos zacytuje...

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53557&postdays=0&postorder=asc&highlight=wowo+logi&start=120

Carlnova

Kolego Rogal

Czy mógłbyś przybliżyć kwestię, czy na Twojej hamowni (mało optymistycznej) da się zhamować AFB z tiptronicem bez żadnych zagrożeń dla tipa ?

 

Rogal

Witaj.

Nie hamowałem takiego auta i raczej nie będę tego robił. Problem polega na tym, że do poprawnego pomiaru należy zbadać opory toczenia a do tego w przypadku skrzyń automatycznych należy przełączyć ją na neutral na pewnym etapie pomiaru. To może zaszkodzić skrzyni chwilowym spadkiem ciśnienia oleju... może... nie musi... ale to jest za duże ryzyko tylko dla tego żeby mieć wykres.

- jak klient nie wie to nie pyta

 

 

Punkt 3. Wtopy i wpadki i cala historia chipowanych aut u autoseby

Nie bede sie do tego ustosunkowywal. Ja namierzylm tylko zadowolonych uzytkownikow i samemu polecam

Pozdrawiam,

Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw ze zrozumieniem przeczytaj co sam napisałeś rano o hamowni jako "wynalazku na koło". Hamownia ma funkcje hamowania automatu, ale ze względu na bezpieczeństwo skrzyni ja osobiście odradzam klientowi.Klientom przed modyfikacją polecamy zważenia auta.Tara wag to ok.10-20kg. Ze względów bezpieczeństwa swojego i klientów stawiamy hamownie podwoziową

 

hmmm..nie zadowolony klient..ja znalazłem - i to jeden świeży - odsyłam do wątku http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=52982 bo ten człowiek wczoraj do mnie dzwonił i powiedział że we Wrocławiu mu Autoseba zrobił soft - zdziwiony ? analizę wykresu zostawiam Tobie jak i logów doładowania z softu na "200KM". Podpowiedź brzmi - zgadnij gdzie kończy się zakres MAP sensora i wartości nie rosną a turbo dmucha.

 

 

Mirass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm..nie zadowolony klient..ja znalazłem - i to jeden świeży - odsyłam do wątku http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=52982 bo ten człowiek wczoraj do mnie dzwonił i powiedział że we Wrocławiu mu Autoseba zrobił soft - zdziwiony ? analizę wykresu zostawiam Tobie jak i logów doładowania z softu na "200KM". Podpowiedź brzmi - zgadnij gdzie kończy się zakres MAP sensora i wartości nie rosną a turbo dmucha. Mirass

 

"chip na 200" to nie moj soft, nie robiony u autoseby ale ja bym go za darmo nie chcial (nie wydaje mi sie do konca normalne jak zyczenie kierowcy jest kompletnie nieograniczone)... ale drobnostka, miales pewnie na mysli MAF a nie MAP jak sadze

 

Pytalem sie autora postu z tego watku co zapodales czy u seby robil i czy ma logi przed i po (dlatego spozniona odp)

Taka odp uzyskalem

"w tym aucie tylko hamowanie u niego

logi ? tzn co ? z hamowni?"

Wiec albo pokreciles przypadki albo "strony sie dogadaly" (np zwrot kasy?) i autor postu nie chce robic antyreklamy

 

Niezaleznie kto mu czipa robil..., czego to by dowodzilo?

- nie wiedzac o skutkach wrzucania na N w automacie tuner sprzeda nam hamowanie automatu

- wykres hamowania automatu jest "dziwny" (takze na tej serii???)

- jadac jak blondynka do tunera nie wiedzac co czlowiek chce mozna sie spodziewac wszystkiego -> jadac trzeba wiedziec z jakim (stan) autem sie jedzie i czego sie chce

 

Z mojej strony to wszystko, jak ktos chce sie czegos dowiedziec to zapraszam na priva

Pozdrawiam i wesolego jajka,

Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wątek cytowany się zgadza...no i kolega Tomigsi ale o tym raczyłes zapomnieć....polecam audi a4 klub dla odświeżenia pamięci

 

..dziwna sprawa..a może celowe ? twój post brzmi jak reklama, skoro twój mistrz zachipował uszkodzony silnik z auta cytowanego z SR.PL to nie profesjonalne-nie powienien nawet dopuścić do modyfikacji...czyżby 300-400zł było ważniejsze?

p.s. o pomyłce nie ma mowy-zawsze można odsłuchać rozmowę :)

 

skoro taki obcykany jestes to zapewne wiesz że logi nie odzwierciedlają całego softu a jedynie sytuacje mierzone, czyli w 99,9% pełne obciążenie

 

 

o hamowaniu automatu wypowiedzialem się ale jak widać nie doczytałeś wiec napisałem w wątku specjalnie dla mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wpisujesz w googlach autoseba i pierwszy z gory link http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=180796&f=9

autoseba pisal ze wieeeele razy hamowal automat i wie ze sie to moze zle skonczyc ale mu sie nie zdazylo...serdecznie poelcam ale wyhamowac przed pojsciem do autoseby

osobiscie wole oszczedzic i pozniej chipsa zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wogle gratulacje,bo trzeba mieć naprawdę odwagę by zrobić czipsa za taką kasę i pisać bzdury,wogle jesteś już utopiony bo masz czipsa w aucie więc inaczej nie bedziesz nastawiony do innych "drogich" tunerów,co ci napiszą będzie zwykle bzdurą,powodzenia w użytkowaniu.Poczytałem na forum o AUTOSEBA i zauważyłem żę często jego odpowiedź brzmi "próby trwają"P.S. był na TVN TURBO program o takim zdarzeniu jak u ciebie ,gość chylił czoło i przyznał się że za 300zł zrobił czipsa,niestety korby i inne urządzenia wyszły bokiem,niestety wydał coś ok.10000zł na naprawę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze doszły mnie słuchy że nie jaki AutoSeba robi modyfikacje na bazie moich albo wgrywa moje. Były już różne wersje. Chciałbym zdementować te plotki, nigdy moja Firma nie współpracowała z jego do tej pory i napewno w przyszłości to sie nie zmieni.

 

Kolejna rzecz to analiza logów, trzeba wiedzieć jak je wykonać w mocnym aucie i jak je interpretować. Tego nie będę wyjasniał z przyczyn oczywistych.

 

Co do samych logów to nie zobaczysz na nich wszystkich zmian naniesionych w sofcie.

 

Ostatecznie napisze słowo o hamowniach. Dynomet to bardzo dobre urzadzenie, a pomiar wykonany właściwie oddaje realną moc auta. My nie hamujemy automatów ze względów o których pisałem w zacytowanym przez kogoś tekście. I innej opcji nie ma, automat nie jest po prostu hamowany.

 

Proszę nie cytować, nie wklejać oraz nie wciskac komus w usta nie wypowiedzianych przez niego tekstów.

 

Jeżeli uważasz że AutoSeba wykonał dobrze swoja prace to bardzo fajnie, życze Ci szerokiej drogi.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeczytajcie sobie ten temacik na motonews... ja bym temu gosciowi auta nie dal... auto bedzie szlo jak przecinak a temp. spalania jak huta katowice sie rozkreci. Jak dla mnie to gosc nie odpowiada konkretnie na pytania i troche sie mote.

 

STANOWCZY SPRZECIW!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Klient z ulicy za test dynamiczny płaci 50zł i to nie ważne czy stary TDi czy nowa Audi A6 EDC16 bo posługujemy się oryginalnymi testerami VAG ect.

 

Gdzie tak jest? Bo chętnie podjadę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
paliwo wysterować to pikuś w porównaniu do opanowania boostu

 

Odezwał się ten,który praktycznie w każdym vp idealnie opanowuje boosta,chowając go o dziwo,za fabrycznymi limiterami odczytu mapsensora.Turbo brd,boost 2601 przy zadanym 2590.8:jupi,to dopiero sztuka opanowania boosta.

Tylko najlepsi tak potrafią ogarnąć temat i z tak wielkim zapałem podchodzić do tego tematu.

Prawie tak samo,jak jechać po innych tunerach.

 

I tak robią profesjonalne firmy a nie chip-garaże

 

Nic dodać,nic ująć.

 

Co do pseudo hamowni drogowej,to skoro są takie dobre,po kiego kupowałeś stacjonarną??

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie tak jest? Bo chętnie podjadę...
Odezwał się ten,który praktycznie w każdym vp idealnie opanowuje boosta,chowając go o dziwo,za fabrycznymi limiterami odczytu mapsensora.Turbo brd,boost 2601 przy zadanym 2590.8,to dopiero sztuka opanowania boosta.

Tylko najlepsi tak potrafią ogarnąć temat i z tak wielkim zapałem podchodzić do tego tematu.

Prawie tak samo,jak jechać po innych tunerach.

Zamieszczone przez mirass

I tak robią profesjonalne firmy a nie chip-garaże

Nic dodać,nic ująć.

 

Co do pseudo hamowni drogowej,to skoro są takie dobre,po kiego kupowałeś stacjonarną??

Moze cos przeoczylem, ale odpowiadacie na posty z przed 7miu lat ;)

 

Ceny juz na pewno nie te, i dostep do technologii i wiedzy tez latwiejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moze cos przeoczylem, ale odpowiadacie na posty z przed 7miu lat

zasłużyli na:

images?q=tbn:ANd9GcQOOQ8v1NWjYzISBFMY6h37a_OTVfwPHzP6YN7BM3eXmvwkKsUH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności