Gość tomo1978 Zgłoś #241 Napisano 14 Lipca 2012 (edytowane) Czy prawidłowo zrobiona kastracja funkcji DPF powinna mieć wycięty błąd czujnika sondy lambda w silnikach 170 KM? Edytowane 16 Lipca 2012 przez tomo1978 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek31 Zgłoś #242 Napisano 9 Sierpnia 2012 Dzieki Tom za info, rzeczywiście znają się na rzeczy i bez problemu temat DPF ogarniają bez najmniejszego problemu. U mnie już wszystko gra. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marjak71 Zgłoś #243 Napisano 9 Sierpnia 2012 byłeś u Kminka w poznaniu czy krakowie ? jak długo trwał zabieg? byłem u kminka w Poznaniu , usunięcie DPFa 4-5 godz , zrobienie programu 2 godz , wszystko działa super, spalanie spadło o ok 0,5 jak się jedzie po autostradzie , w mieście raczej nie wzrosło . Przyspieszenie fajne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal8844 Zgłoś #244 Napisano 10 Sierpnia 2012 Witam. Ostatnio jeżdżę tylko w trasie, jest ciepło, a mimo tego dpf wypala mi się aktywnie co ok. 300-350 km. Mam skrzynię DSG, więc trudno tego nie zauważyć, bo podczas wypalania później zmienia biegi, trzyma na obrotach ok. 2100 obr/min podczas gdy normalnie wrzuca już wyższy bieg. Czy to wypalanie trochę nie za częste? Passat ma 133 kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
breedpl Zgłoś #245 Napisano 6 Września 2012 Witam Mam nie mały problem z dpf a mianowicie, w aucie pojawila się świecąca kontrolka od dpf oraz migająca spirala swiec i check ...sprobowalem go wypalic na trasie ale nic to nie dało auto stracilo moc (z tego co sie orientuje chyba przeszlo w tryb awaryjny), po tym zabiegu udałem się na sprawdzenie komupterem i oczywiscie okazało sie ze filtr zapchany..komputerowe wypalanie nic nie dało ( temp. spalin ponoć wyniosla tylko 280 stopni a powinna byc około 700 stopni) zostało jeszcze chemiczne usunięcie brudu z filtra ale i to nie przyniosło efektu. Moje pytanie brzmi czy szukać jakieś firmy która zajmuje się profesjonalną regeneracją dpf i jest skuteczna na tyle zeby go zregenerować ? czy poszukać kogoś kto go wytnie i wgra nowy program do komputera (tylko nie wiadomo jak sie to przelozy na sprawnosc, zywotnosc i działanie silnika). Passat b6 2.0 TDI CR 170 dsg 2008r (CBBB) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #246 Napisano 6 Września 2012 breedpl usunięcie DPFa nie ma żadnego znaczenia dla żywotności silnika czy podzespołów to nie chiptuning... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
breedpl Zgłoś #247 Napisano 6 Września 2012 Ok, w takim razie szukać jakiegos serwisu który profesjonalnie potrafi regenerować te filtry ? (chodz tutaj istnieje ryzyko ze po jakimś czasie znowu to nastąpi) czy lepiej wyciąć i wgrać orginalny program (tu też jakieś ryzyko napewno jest czy wszystko będzie ok bez jakiś efektów ubocznych itd) co byscie w takim przypadku sugerowali i przy takim modelu silnika ? wogóle robił ktoś juz wycinke dpf z programem przy takim typie silnika czy to nie ma znaczenia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyzor.be Zgłoś #248 Napisano 7 Września 2012 Jeżeli nie zamierzasz w przyszłości robić chip-tuningu to masz wybór. Najlepiej to policz sobie koszta, ile kosztuje taka regeneracja/wymiana filtra a ile usuniecie fizyczne i komputerowe w profesjonalnej firmie która się tym zajmuje. VW przewiduje chyba 100tys km bez problemowej jazdy ale kolega w Polo 1.6 CR tdi zapchał swojego w 30tys km po mieście... Na jak długo? to wszystko zależy ile, gdzie, i jak długo jeździsz. Jedyny efekt uboczny usunięcia filtra to większa emisja spalin, a poza tym to większa moc i moment (szczególnie po chiptuningu), mniejsze spalanie,.., Różnice może niewielkie: dobre 5km/10Nm i dziesiąte części litra na 100/km ale na +, i co najważniejsze, wieczny spokój z filtrem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #249 Napisano 9 Września 2012 Ok, w takim razie szukać jakiegos serwisu który profesjonalnie potrafi regenerować te filtry ? (chodz tutaj istnieje ryzyko ze po jakimś czasie znowu to nastąpi) czy lepiej wyciąć i wgrać orginalny program (tu też jakieś ryzyko napewno jest czy wszystko będzie ok bez jakiś efektów ubocznych itd) co byscie w takim przypadku sugerowali i przy takim modelu silnika ? wogóle robił ktoś juz wycinke dpf z programem przy takim typie silnika czy to nie ma znaczenia ? mi jest to obojętne większość klientów wyrywa chwasta żeby się pozbyć problemów w przyszłości w moim podpisie masz linki, wejdź i poczytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marjak71 Zgłoś #250 Napisano 11 Września 2012 mi usuwał kmink , także robil program i jestem b. zadowolony . Tak jak kmink pisze wyrwać chwasta , a czy u niego to już sprawa indywidualna breed , ja jestem zadowolony zwłaszcza ,że już nie muszę myśleć o przybywaniu oleju w misce olejowej , bo z DPFem nie miałem problemów ,ale oleju chyba przybywało. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aj27 Zgłoś #251 Napisano 2 Października 2012 kto zna procedurę zerowania masy popiołu po usunięciu dpfa poprzez vcds. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kononowicz Zgłoś #252 Napisano 18 Października 2012 Witam. Szanowni koledzy możecie mi polecić jakiś dobry warsztat w Warszawie, w którym będę mógł wykastrować profesjonalnie DPF'a ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scenna Zgłoś #253 Napisano 23 Października 2012 WITAM Poszukuję dobrego warsztatu w dobrej cenie:D, który usuwa DPF, we Wrocławiu lub okolicach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #254 Napisano 23 Października 2012 WITAMPoszukuję dobrego warsztatu w dobrej cenie, który usuwa DPF, we Wrocławiu lub okolicach? Ja to robilem w Wlbrzychu, ale z Wrocka to juz nie tak daleko, tu masz namiar: http://forum.vw-passat.pl/members/36120-kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airajti Zgłoś #255 Napisano 31 Października 2012 Panie i Panowie. Mechanik powiedzial, ze usunal DPF. Po 5k km znow komputer krzyczy DPF Instructions. Gosc twierdzi, ze usunal fizycznie DPF, ale zostawil fabryczne ustawienia komputera. Twierdzi, ze do silnika 170km nie ma nakladek, tylko trzeba stosowac emulatory. Pomocy... nie wiem czy mnie oszukal gosc czy nie Mial byc rozwiazany problem DPF raz na zawsze, a to g**no dalej mnie meczy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oskar1979 Zgłoś #256 Napisano 1 Listopada 2012 dpf MUSI zostac usuniety ze sterownika. tylko emulatory? nie prawda! jest tutaj dosyc prawdziwych fachowcöw, ktörzy potwierdza sory, ale trafiles na mechanika. ktöry naprawde nie wiedzial co robi. wyciac i rure wstawic to kazdy chyba potrafi - wyprogramowac, nie kazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #257 Napisano 1 Listopada 2012 Panie i Panowie.Mechanik powiedzial, ze usunal DPF. Po 5k km znow komputer krzyczy DPF Instructions. Gosc twierdzi, ze usunal fizycznie DPF, ale zostawil fabryczne ustawienia komputera. Twierdzi, ze do silnika 170km nie ma nakladek, tylko trzeba stosowac emulatory. Pomocy... nie wiem czy mnie oszukal gosc czy nie Mial byc rozwiazany problem DPF raz na zawsze, a to g**no dalej mnie meczy! Zmień warsztat, jak ci ktoś mów że nie ma "nakładki":swirus do tego silnika to góXno się zna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airajti Zgłoś #258 Napisano 1 Listopada 2012 Dziekuje bardzo za odpowiedz. Najlepsze jest to, ze teraz tak mowi (ze nie ma nakladek programowych)... wczesniej twierdzil z DPFem nie bedzie zadnego absolutnie problemu. I tak dla potomnych- nie polecam warsztatu w Lubinie, a dokladnie na tzw Starym Lubinie przy zakladzie oponiarskim Gumiland. No, chyba, ze sie zreflektuje ale watpie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #259 Napisano 1 Listopada 2012 Też daleko do Poznania nie masz, goń do Kmink'a nie raz polecanego już tutaj w temacie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnemich Zgłoś #260 Napisano 1 Listopada 2012 Panowie prosze o doradctwo , Passat 170 ps DSG, BMR rok 2006 przebieg 190 tys od paru tygodni codziennie przeprowadzal wypalanie pdf-u az zapalila sie kontrolka od PDF , swiec i jeszcze inna no i tryb awaryjny .Probowalem przeprowadzic wymuszone czyszczenie PDF-u tzn. 80 km/h 3 bieg 30 min i nic . Wstawilem samochod do VW , diagnoza filtr zapchany 67 gr na 60 . Co teraz robic wymiana nie wchodzi w rachube, czy samochodem w trybie awaryjnym zrobie 900 km jadac do Polski na usuniecie nie uszadzajac silnika , czy zrobic regeneracje filtru , ale na jak dlugo ona wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach