Skocz do zawartości
Passek2.0DPF

Usunięcie DPF-a w Passacie

Rekomendowane odpowiedzi

poczytaj tu w temacie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem na uratowaniu auta w Poznaniu w tune force i polecam. Poprzedni serwis dawał ostro dupska a tutaj chłopaki od ręki dziabnęli i działa wszystko do dzisiaj. Czujnik różnicy ciśnień nie jest w ogóle podłączony. ;-)

Naprawdę polecam, bo poprzednio się przejechałem i wiem, że temat DPF potrafi być męką właściciela jeżeli oddamy do złego warsztatu.

Edytowane przez Saimek
zmiana treści

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis został u mnie usunięty. Autostrada, tempomat 140, klima bo 32 stopnie : spalanie 6.1/100 - i like :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa tygodnie miałem zabieg fizycznego i programowego usunięcia DPF

Zrobiłem to przy okazji wymiany chłodnicy spalin

 

Koszt 500 zł wraz z wymianą owej chłodniczki + sama chłodniczka 150 zł

 

Odczucia

 

Passat wyraźnie bardziej chętny do jazdy więcej mocy a co najważniejsze spalanie właśnie zrobiłem trasę 2450 km którą robie co roku już od kilku lat i zawsze zużywałem około 195 l a tym razem zużyłem 163l

Aż samemu nie chce mi się wierzyć ze aż taka różnica

Wychodzi ze spalanie spadlo ponad 1litr na 100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !!!

Kilka słów dołożę od siebie do tematu DPF.

Kłopoty z DPF zaczęły mi się po awarii silnika. Podobne do tych które opisuje "patrykpopiolek".

Nie będę do tego wracał. Kiedyś dokładnie to opisywałem w innym wątku.

Po naprawie silnika 2 razy wymieniałem zregenerowany filtr DPF [robione w Poznaniu]. Pomagało na jakieś 3 do 4 miesięcy.

Póżniej zrobiłem czyszczenie w serwisie BOSCH i znowu 3 do 4 miesięcy i tryb awaryjny itp itd.

Zdecydowałem się na radykalny krok i usunięcie DPF. Zrobiłem to w Zielonej Górze.

Bardzo fachowo bez śladu wyrzucony środek z fitra DPF + założony emulator. Bez żadnej ingerencji w komputer. [1500zł]

Jeżdżę juz tak 14 miesięcy i wszystko jest OK - polecam ten sposób chociaż by z tego względu , że jest bezawaryjny i odwracalny

Edytowane przez Japass57
Wstawiłem cenę usługi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja dziś byłam u dwóch diagnostów, kontrolka świec żarowych zapalała się w czasie jazdy i gasła kiedy chciała, podłączyli, wyskakiwał błąd, że brak płynu w DPF (pojemnik pusty). W moim dziku zbiornik na 4 litry, koszt 1 litra 340zł plus napełnianie 150-180zł (serwis na Struga). Jako, że zaraz ruszamy do pracy za granicę, to zostaje napełnić, a w przyszłość -> pozbyć się problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nalejesz 1 ltr to starczy na jakies tam 30k km.

ale dpfa to lepiej sie pozbyc - teraz masz powöd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie w okolicach krakowa polecam zaklad autotechnika w jaworniku znaja sie na zeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość telecom-uss

A u mnie sprawa z DPF wygląda tak:

Auto zakupiłem 2 tygodnie temu, zabieg wycięcia mechanicznego i programowego miał być zrobiony profesjonalnie przez poprzedniego właściciela. Efekt:

Pasior ciągnie ładnie od 1800 obrotów do 3200 później do 3900 jakoś słabo ale idzie i od 3900 znów ciągnie. Dziś pod VCDS-em stwierdzono że turbinka pracuje idealnie, wtryski( po akcji serwisowej w lutym) są jak najbardziej ok. Dodam że po odpaleniu gdy jest zimny kopci przez chwile na biało a gdy już się rozgrzeje, to jak stoi na jałowym to lekko kopci na czarno, jak przyspiesza też kopci na czarno.

Gdzieś na początkowych kartach tego wątku znalazłem wpis aby odłączyć przepływke i zobaczyć czy auto wywali błąd, zrobiłem to i błędu nie widać, warto w tym miejscu zaznaczyć, że wszystkie kostki elektryczne od DPFa które są pod maską( od strony kierowcy) są rozłączone, błędów również nie ma. Gdy włączam zapłon to dioda od dpf na obrotomierzu się świeci i po chwili gaśnie.

Wiec chyba stałem się ofiarą wgrania jakiegoś lipnego softa.

Wydaje mi się że słusznym rozwiązaniem będzie wgranie ori softa i "wycięcie" DPFa zgodnie ze sztuką

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

 

gdzie w warszawie można się pozbyć DPFa szybko sprawnie i przy okazji za rozsądne pieniądze?

Mam 73% zapopielenia i niestety zaczynają się klopoty więc jedyne rozwiązanie jakie widze to pozbycie się tego cholerstwa.

 

I pytanie do kolegów po zabiegu - kopci?

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I pytanie do kolegów po zabiegu - kopci?

 

Kopci :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wiegu

Witam

 

Czy może mi Pan podać namiar na tą firmę z Łowicza co usuwają filr cząstek stałych??

 

Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś polecić takie miejsce w Warszawie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie ma namiarów na polecony warsztat w Wawie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lexy
Nikt nie ma namiarów na polecony warsztat w Wawie?

 

Jesteś zainteresowany odezwij sie na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o środkach na czyszczenie dpf?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się też pod temat. Dziś odebralem auto po usunięciu DPFu. Mam silnik 1.6 tdi CR 105km bluemotion (silnik CAYC). Zabieg usunięcia zleciłem firmie tune soft z Tomaszowa Lubelskiego. Auto stalo u nich dwa dni tzn wczoraj zawiozlem dzis odebrałem. Jeżeli chodzi o jazdę to widze różnicę, auto chętniej wchodzi na obroty i leiej sie zbiera. Ale zawsze pozostaje jakaś nutka niepewnosci tym bardziej po tym jak poczytAłem jak Wam usuwali filtry. Gość jest pewny tego co zrobił, po usuniecih auto ponownie zalogował i na dana chwile nie wywala żadnych nieprawidlowosci. Tylko zapytam Was o jedno:przy zaplonie pojawia sie kontrolka filtra na ułamek sekundy, gość mowi ze wszystko jest to co z dpf wylaczone z obsługi i zeby wyłączyć kontrolke musiałby grzebać przy zegarach.. czy tak moze być? Czy coś jest nie tak zrobione i kontrolki nie powinno być. Jak sam moge sprawdzic czy wzzystko jest ok? Ps auto ma wszystkie części z logo continental...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam pytanie do fachowców w tym dziale. Czy możliwe jest, że źle usunięty programowo DPF będzie wywoływał w ECU permanente wypalanie filtra i non stop dymienie na siwo oraz żrący zapach z tłumika? Poprzedni właściciel w rozmowie telefonicznej powiedział, że auto zaczęło dymić po usunięciu DPF. Kontrolka DPF zapala się i gaśnie po przekręceniu zapłonu, auto jak w podpisie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności