Skocz do zawartości
Passek2.0DPF

Usunięcie DPF-a w Passacie

Rekomendowane odpowiedzi

Przy włączeniu zapłonu nie zapala mi się lampka od DPF, czy jest mozliwosc, ze go nie mam? (w oznaczeniu auta jest 7GG, wiec teoretycznie powinien byc).

 

No chyba już prościej się nie da. Po prostu wsadż palucha do rury.Potrzyj o ściankę wewnętrzną i zobacz jaki jest palec.Jak czarny to dpfa brak,jak czysty to masz dpfa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy po usunięciu wkładu filtra DPF wewnątrz Waszych aut jest głośniej? Czy też głośniej jest tylko na zewnątrz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zostawi ona pusta puchem to będzie głośniej i turbo szybciej powie papa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, czy po usunięciu wkładu filtra DPF wewnątrz Waszych aut jest głośniej? Czy też głośniej jest tylko na zewnątrz?

Słychać nieco mocniej gwizd turbiny podczas przyspieszania, natomiast sam dźwięk silnika zmienia trochę barwę-głośniej nie jest w żadnym wypadku.

Jak masz zostawi ona pusta puchem to będzie głośniej i turbo szybciej powie papa

Bzdura.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usunąłem DPF w BMR. Po tej całej operacji na zewnątrz auta zmienił się nieco dźwięk (nie jest głośniej, ale dźwięk z rury wydechowej jakby z jaskini), w środku nie słyszę żadnej zmiany. Ale auto delikatnie kopci. Obiektywnie nie czuję różnicy w osiągach czy spalaniu (w każdym razie nie jest ona diametralna).

Aha: po wszystkim okazało się, że na seryjnym sofcie mój BMR ma 175KM i 365Nm :-) . Z uwagi na zwiekszonie dymienie po "koksowaniu" do 193KM pozostałem przy seryjnym oprogramowaniu i 175KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A u mnie kopci jak jasny gwint, aż wstyd na światłach i co gorsza nie wiem gdzie jest tego przyczyna - czy EGR, turbo, odma.... Kopci na siwo, płynu nie ubywa. Podmieniałem przepływke- bez rezultatu, wymieniłem vaccu- też bez zmian Może macie jakieś pomysły, żeby nie błądzić?

Po usuniętym DPF kopci na siwo w przypadku uruchomienia procedury wypalania filtra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgodził bym się z tą teorią ale on praktycznie kopci cały czas a nie okresowo.

Miałem na myśli okresowe kopcenie-w czasie procedury wypalania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A u mnie kopci jak jasny gwint, aż wstyd na światłach

Wstyd to jedno... Ale jak z zaliczeniem przeglądu przez kopcący samochód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam do usunięcia DPF Kube z AUTOCENTRUM z Aleksandrowa Kujawskiego jeśli w kujawsko pomorskim. Usunął dpf z tłumika, zrobił program i przy okazji ze 177 zrobił mi 205km. Ja byłem zadowolony. fajne miejsce nowoczesne bardzo i obsługa 1sza klasa. Płaciłem za wszystko poniżej 1000 więc też konkurencyjnie. W razie problemów służe poradą. ja już przejechałem tak 30k i narazie nic złego nie wróciło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Was,

 

słuchajcie chce wyciąć DPF'a. Rozglądam się za usługodawcą na śląsku. Znalazłem na gościa który robi to za nie duże pieniądzę: oto jego aukcja:

http://allegro.pl/usuwanie-filtr-czastek-stalych-fap-dpf-i5743747223.html

Gość piszę: Mapy są obrabiane ręcznie!!! Tablica błędów zostaje nienaruszona!!!

Cena za samo programowe usunięcie to 350 zł. Reszta na domówienie. Piszę że robi to przez OBD (chyba nie da się inaczej ... ?).

Nie wiem o co pytać bo temat jest mi obcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Kolego nie szukaj po jakiś dziwnych aukcjach chorych masz w pobliżu CTR TUNING Zabrze to są fachowcy w swojej dziedzinie gdybym miał bliżej bym im każde moje auto podstawiał na Tuning czy wcinki DPF'a

 

Pozdrawiam

Edytowane przez bartekzks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Kolego nie szukaj po jakiś dziwnych aukcjach chorych masz w pobliżu CTR TUNING Zabrze to są fachowcy w Swojej dziedzinie gdybym miał bliżej bym im każde Swoje auto podstawiał na Tuning czy wcinki DPF'a

 

Pozdrawiam

 

Dzięki,

stronę mają bogatą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Krakowie masz Heko, magików, którzy nie robią kompleksowo wszystkiego sobie odpuść bo potem będzie spychologia jak cos nie wyjdzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W Krakowie masz Heko, magików, którzy nie robią kompleksowo wszystkiego sobie odpuść bo potem będzie spychologia jak cos nie wyjdzie...

 

Jeden gość odpisał mi że niektóre firmy kasują tablice błędów. Poniekąd on wyczytuje nasz soft obrabia go i wczytuje z powrotem.

 

W Częstochowie znalazłem firmę juratuning.pl dość pozytywne opinie i ceny są do zaakceptowania.

Z kolei VAGCenter z Rybnika zaproponował mi wycięcie DPF za 450 zł soft + spawanie czyli chyba najtaniej.

 

Wszyscy mi odpisują że żadnen czujnik nie jest usuwany - rozumiem, że tak ma być ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak skasują CI tablice błędów to będzie płacz i będziesz tego żałował !! Przemyśl czasem, (nawet często tuning) po taniości niesie za sobą konsekwencje i potem jest płacz i lament . Jak szukasz jak najtaniej to lepiej zrezygnuj nie tędy droga ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak skasują CI tablice błędów to będzie płacz i będziesz tego żałował !! Przemyśl czasem, (nawet często tuning) po taniości niesie za sobą konsekwencje i potem jest płacz i lament . Jak szukasz jak najtaniej to lepiej zrezygnuj nie tędy droga ....

 

Nie pisałem, że chce skasować tablicę błędów.

Nie zawsze jest tak, że jeśli za coś zapłacisz furę kasy to masz gwarancję, że to co masz jest najwyższej jakości/ile razy się o tym przekonałem ...

 

Chodzi mi o to, że nie wiem o co pytać szpeców od DPF'ów ... Wiem, że nie chce kasowania tablicy błędów, wiem, że nie chcę mieć usuniętych czujników ... Sądziłem , że ktoś mi coś podpowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale co Ci mają podpowiedzieć?

dzisiaj każdy domorosły "elektronik" (nie wiem co elektrycy i elektronicy...mechanicy mają wspólnego z programami, bo to w 100% inna dziedzina sztuki) oferują super tuning i super profesjonalne usuwanie dpf, a tak naprawdę walą w sterownik gotofffca zassanego z neta, albo klikają w jakiś ruski programik, który robi to za nich...itd.

jeśli auto jeździ, nie wali czekami, to klient laik, chwali ich po wszystkich odpustach, dopiero jak jest jakiś problemik, zaczynają się schody

więc sam sobie odpowiedz na pytanie :bezzebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie pisałem, że chce skasować tablicę błędów.

Nie zawsze jest tak, że jeśli za coś zapłacisz furę kasy to masz gwarancję, że to co masz jest najwyższej jakości/ile razy się o tym przekonałem ...

 

Chodzi mi o to, że nie wiem o co pytać szpeców od DPF'ów ... Wiem, że nie chce kasowania tablicy błędów, wiem, że nie chcę mieć usuniętych czujników ... Sądziłem , że ktoś mi coś podpowie.

 

Po prawidłowym powtarzam PRAWIDŁOWYM wywaleniu DPF'a fizycznie i elektronicznie ze sterownika 2 czy nawet 3 czujniki są zbędę i je usuwasz z AUTA !!! Jedź do porządnych znanych TUNERÓW on i zrobią wszystko bez zbędnych pytań, lub jedź do Mirka ze stodoły daj te 300 lub mniej i nie płacz w razie co tyle w tyle temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

deuz, dobrze zrobiony program to jedno, a drugie to samo wyjęcie filtra...w passacie jest przy tym trochę roboty i IMO lepiej jak to robi ktoś kto już nie jednego DPFa szarpał, bo wie co i jak odkręcić, żeby nie popsuć czegoś innego. Zrobisz jak uważasz ale powinieneś się do Krakowa przejechać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
deuz, dobrze zrobiony program to jedno, a drugie to samo wyjęcie filtra...w passacie jest przy tym trochę roboty i IMO lepiej jak to robi ktoś kto już nie jednego DPFa szarpał, bo wie co i jak odkręcić, żeby nie popsuć czegoś innego. Zrobisz jak uważasz ale powinieneś się do Krakowa przejechać.

 

i to jest argument coś o czym można już pogadać. Nie mniej jednak nie uważam, że na śląsku nie ma fachowców którzy się tym zajmują.

Odnośnie czujników. Rozumiem, że one dalej sobie mogą działać ale ECU nie przetwarza danych z tych czujników.

EDIT.

nie szukam fuszery, ale lubie wiedzieć co mi z autem ktoś dłubie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności