Skocz do zawartości
Passek2.0DPF

Usunięcie DPF-a w Passacie

Rekomendowane odpowiedzi

Na Śląsku jedyna firma godna polecenia to

Dynosoft...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

 

usunąłem DPF i zrobiłem chipka na 134 KM.

Po wywaleniu filtra wiadomo - słychać świst turbo i jest troszkę głośniej .

Nie rozumiem tylko jednej rzeczy po jeździe na postoju po półtora minuty "załącza" się chyba turbinka lekko ją słuchać. Tak mi się wydaje że turbinka a nie inne urzadzenie, którego normalnie nie słyszałem, gdy tłumione było DPF'em.

Rozmawiałem z tunerem, mówił, że jeśli coś było to było wcześniej i tego nie słyszałem.

Ktoś coś zasugeruje ?

Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja usunolem dpf niby programowo też ale jak wejdę w kompa i w blok od dpf to pisze stan zapełnienia 0 dpf został usunięty fizycznie ale pusta puszka została widać na niej sprawy zrobiony program na 196km narazie wszystko śmiga ale czasem wywala błąd Sądy? Kasuje i jest dobrze ale to może kwestia tych mrozów? wszystkie czujniki są na miejscu to nie wiem teraz czy to jest poprawne usunięte? I powinien być wystawiony katalizator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja usunolem dpf niby programowo też ale jak wejdę w kompa i w blok od dpf to pisze stan zapełnienia 0 dpf został usunięty fizycznie ale pusta puszka została widać na niej sprawy zrobiony program na 196km narazie wszystko śmiga ale czasem wywala błąd Sądy? Kasuje i jest dobrze ale to może kwestia tych mrozów? wszystkie czujniki są na miejscu to nie wiem teraz czy to jest poprawne usunięte? I powinien być wystawiony katalizator?

 

Ja nic takiego nie mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

V tech łowicz twierdzi że katalizator oszczędzi turbine

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś chciał, to moge i fizycznie i programowo wyrzucić DPF w każdym samochodzie z koncernu VAG jak i BMW. ( fizycznie właściwie z każdego samochodu ale wolę od razu usuwać programowo a to moge zrobić tylko w koncernach VAG i BMW ) Od razu taki DPF moge skupić, jakbyście wcześniej chcieli wiedzieć ile za taki to numery poproszę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile taki dpf średnio kosztuje ja swojego nie otrzymałem spowrotem bo podobno był już szrot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To Cie w konia zrobili... DPF nigdy nie jest szrot.. Jezeli od auta z Twojego podpisu to kolo 500zł musiałbym mieć dokładny numer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówił że sadza zawalony równo? to bylo powodem jego usunięcia auto przerywalo podczas przyspieszania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszelkie filtry,katalozatory zasze sie stare bierze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie ma znaczenia, sadzą jest zabity bo jest, ale mimo wszystko ma w sobie to co powinien mieć, katalizatory tez skupujemy. W konia Cie zrobili i tyle, podjedz i im to powiedz. Bo jestes w plecy minimum 300zł. ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A wlasnie, jeszcze kwestia ile zapłaciłeś bo możliwe że po prostu odliczyli Ci to od kosztow. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usunięcie dpf fizyczne i programowe 900zl wirus 600zl to razem 1500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie miałbyś DPF za 700zł i zwrot starego, sprzedajesz lekko za 300-500zł.. :) A co do wirusa to też zawsze mogę ogarnąć, również z Launch control, popcorn rev limiterem, hard cut i co sobie życzysz.. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze żebym wiedział co to jest :noniebardzo no teraz już po ptakach muszę załatac chłodnice spalin i ponownie włączyć Egr jak będę jechał to mu powiem o tym dpfie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie "bajery" :) musisz na youtube szukać. A egr po co chcesz włączać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłączylem go ze względu dziurawej chłodnicy spalin musiałem odłączyć od niej chłodzenie wodne bo płyn uciekał ale teraz auto ma ciężko bardzo się nagrzac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja nic takiego nie mam

 

 

Wszystko zależy od tego jaki ECU siedzi w aucie ;-)

Inaczej sprawa wyglada w PD140KM a inaczej w PD170KM czy CR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A można jakoś zgrać mapę silnika żeby ktoś zobaczył czy jest dobrze zrobiona? Mam kabel Vag komander do korekty liczników czy trzeba z edc zgrać eprom?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mi hp probook wroci z gwarancji to bede mogl Ci to sprawdzic, czekam az wroci wiec nie wiem kiedy dokladnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to musiałbym jechać do ciebie czy jak

?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności