Skocz do zawartości

kononowicz

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kononowicz

  • Urodziny 01.01.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wa-wa

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Usterka usunięta. Dla potomnych opiszę sytuację. Uszkodzeniu uległ PRAWY silnik hamulca ręcznego. Nie zamykał tłoczka. Łapał tylko lewy. Dość częsta usterka modelach które mają już swoje lata (mój ma 9 lat). Nowy silnik na alledrogo to koszt ponad 400 zł. Ja temat załatwiłem w warsztacie strikte wyspecjalizowanym w regeneracji zacisków hamulcowych. Wymiana silniczka i całego zacisku z silniczkiem to u nich ten sam koszt. Wymieniałem więc cały zacisk z silnikiem na regenerowany z 12 miesiączka gwarancją. Czas operacji ok 30 minut. Koszt: 250 zacisk + 50 usługa i po problemie. Z usługi jestem b. zadowolony więc podaje namiar na warsztat dla kolegów z Warszawy i okolic: Marki koło Warszawy Al. Piłsudskiego 18a ( okolice centrum handlowego M1 ) tel. 501 194 660 lub 22 799 27 27.
  2. Witajcie kochani. Mam problem z ręcznym hamulcem. Migają kontroli przekreślonego P (pomarańczowa) i czerwona hamulaca + paskudny brzęczyk. Hamulec mechanicznie odblokowuje się. Podłączyłem komputer i wyskoczyło coś takiego jak poniżej: Nie mogę wygoglowac co ta za błędy. Jesteście w stanie cos z tego wyczytać ? W poniedziałek chciałem jechac do w góry :mmm
  3. Cześć. Tako to oto sytuacja: Żona kazała mi przywieść płytki (glazura i terakota) z łodzi do warszawy. Całość waży ok 350 kg. Mam pytanie:: dam rade bez problemu czy tył passata będzie ciągnąć się po asfalcie ? Trochę się obawiam tego transportu z uwagi na znaczną odległość ...
  4. Cześć. Kilkaset kilometrów Po regeneracji turbo zaczęły się w moim pasku problemy. Na zimnym silniku po wystartowaniu na 1 i 2 biegu nie załącza się turbo. Samochód idzie jak by pracował na 1 garze. Po wrzuceniu na 3 bieg i przejechaniu kilkunastu metrów turbo zaczynał łapać na 1 i 2 ale przy jeździe w korkach znowu na 1 jest problem. Ponadto są jeszcze takie objawy, że przy dodawaniu gazu szczególnie na 2 biegu ma muła i po przekroczeniu ok. 2000 obrotów wystrzela do przodu jak bym mu włączył nitro. Powiedzcie mi czy czeka mnie wymiana tego turbo może to być całkiem coś innego ? Gdzie mógłbym w Warszawie zrobić dobrą diagnostykę przyczyny tych problemów ? Ogrania mnie już załamka to już 2 pasek w którym mam problemy z turbiną ...
  5. ok. Kabel sprawdzę. Czyli rozumiem, że czujnik musi znajdować się w drzwiach bocznych kierowcy ...
  6. Witam szanownych kolegów. Kilka dni temu zapaliła mi się kontrolka poduszek. Po podłączeniu interfejsu okazało się, że jest to błąd sensora poduszek (uderzenia bocznego) g179 od strony kierowcy. Błąd nie daje się wykasować ponieważ coś z tym sensorem jest nie tak. W związku z tym mam pytania: 1) Gdzie znajduje się ten sensor w passacie B6 ? 2) Jeśli będę go wymieniał to zamienię uszkodzony na sprawny na odpiętym akumulatorze i będzie wszystko OK - tzn nic mi w twarz nie wystrzeli ?
  7. Witajcie. Nagle podczas mrozów zapaliła mi się kontrolka poduszki powietrznej i tak sobie świeci cały czas. Z tego co przeczytałem to nie da się tego błędu wykasować poprzez zdjęcie klem. I pytanie: czy mogę to zrobić swoim kablem od starego psssata B5 (mam silnik 1.9 TDI 105 KM) czy muszę kupować nowy ?
  8. Witam. Szanowni koledzy możecie mi polecić jakiś dobry warsztat w Warszawie, w którym będę mógł wykastrować profesjonalnie DPF'a ?
  9. U mnie za pojawianie się błędu: 18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring odpowiedzialne jest jedno z zabezpieczeń odcinające komputer. Miejcie to na uwadze, alarmy immo itp ...
  10. Zgadzam się z kolegą. Świece to podstawa dobrego palenia na mrozie i również bardzo prawdopodobna przyczyna ww. problemów.
  11. Ja bym winy szukał w paliwie i filtrze paliwa. Coś przymarza (woda) wytrąca się parafina itp. Wymień filtr, nalej dobrego zimowego paliwa względnie dolej środka przeciw wytrącaniu się parafiny z ropy.
  12. Lewy schowek w bagażniku. Jest w górnej części tego schowka trzeba się pochylić - dobrze mieć czym poświecić. Wężyk w tym miejscu ma kolanko rozpinające się. Wg. mnie masz zapchaną dyszę spryskiwacza. Jak by wężyk się rozłączył to płyn by nie wracał. Dysza ok. 30 zł w ASO. Wyciąga sie np kombinerkami do siebie.
  13. Z tego co widziałem po jednej trąbce z każdej ze stron jak się zaślepkę wyjmie koło halogena. Jeden jest nisko drugi wysoko tonowy. Mi działa tylko ten od strony kierowcy ... Heksagon, jak je wykręcasz, przez zaślepkę czy od dołu ?
  14. Do zielonego miałem oring N 903 186 02 - 19,6x3,6 032 121 142 – sprężyna mocująca (wsuwka plastikowa przytrzymująca czujnik) też warto kupić jak się złamie lub gdzieś odskoczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności