kmink Zgłoś #61 Napisano 5 Lutego 2010 Jak Ci nie szkoda pieniędzy to możesz wywalić filtr, jeśli działa prawidłowo to nie ma sensu jeszcze go ruszać bo spalanie nie spadnie tak żebyś to zaraz poczuł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #62 Napisano 6 Lutego 2010 Jak Ci nie szkoda pieniędzy to możesz wywalić filtr, jeśli działa prawidłowo to nie ma sensu jeszcze go ruszać bo spalanie nie spadnie tak żebyś to zaraz poczuł. Dzięki pojeżdżę do 100 tys i go wywalę żeby nie mieć później z nim problemow. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #63 Napisano 11 Lutego 2010 Pochwalę się...dzisiaj zrobiliśmy kolejnego Passta z mokrym FAPem - w Środzie Wielk, w zeszłym tygodniu "rozkminilismy" skodę Superb z którą nie dały sobie rady inne znane, duże firmy:D Podaje to jako ciekawostkę ponieważ z Passatami B5fl jak również Superbami prawie nikt sobie nie radzi:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #64 Napisano 17 Lutego 2010 Pochwalę się...dzisiaj zrobiliśmy kolejnego Passta z mokrym FAPem - w Środzie Wielk, w zeszłym tygodniu "rozkminilismy" skodę Superb z którą nie dały sobie rady inne znane, duże firmyPodaje to jako ciekawostkę ponieważ z Passatami B5fl jak również Superbami prawie nikt sobie nie radzi jakies konkretniejsze info ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #65 Napisano 18 Lutego 2010 Cytat:Napisał kmink Zobacz post Pochwalę się...dzisiaj zrobiliśmy kolejnego Passta z mokrym FAPem - w Środzie Wielk, w zeszłym tygodniu "rozkminilismy" skodę Superb z którą nie dały sobie rady inne znane, duże firmy Podaje to jako ciekawostkę ponieważ z Passatami B5fl jak również Superbami prawie nikt sobie nie radzi jakies konkretniejsze info ? O jakie konkretne informacje pytasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
point Zgłoś #66 Napisano 17 Marca 2010 polecam aligatora (dynosoft Tychy) usunal mi dpf-a w t5 2.5 Auto nie kopci juz,calkiem inna jazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mroova Zgłoś #67 Napisano 21 Marca 2010 Potwierdzam takie samo zachowanie w moim passku. Jutro dzwonie do chlopakow z walbrzycha i wycinka. W d... mam to euro 4, a uwierzcie, zapchany dpf moze duuuzego syfu narobic, wlasnie wrzucilem 5 klockow w remont lacznie z walem, korbowodem, turbina. Panowie, jedno jest pewne, planuje zakup 1,9 , jak bedzie z dpf to na dziendobry dpf raus, nowy rozrzad, plyny i mozna sie cieszc nowym zakupem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zioro01 Zgłoś #68 Napisano 22 Marca 2010 daj znać jak pasek będzie się spisywał po usunięciu dpf? w moim pasku po 192tys km w aso wyczyścili do 40% i powiedzieli że dalej się nie da;/ wiecie kto poza chłopakami z walbrzycha usuwa to gó*** mechanicznie? a nie tylko programem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #69 Napisano 1 Kwietnia 2010 Passat Mroovy już po zabiegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #70 Napisano 2 Kwietnia 2010 rozumiem, że filterek mechanicznie i programowo usunięty? mroova jakąś różnicę odczułeś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravber Zgłoś #71 Napisano 20 Kwietnia 2010 Panowie przeczytałem cały wątek i mam pytanie jak objawia się awaria dpf-a? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #72 Napisano 24 Kwietnia 2010 rabver na pewno zauważysz jak coś będzie nie tak...w najgorszym wypadku zapali Ci się check+lampka od świec żarowych zacznie migac+na fisie wywali wieelki rysunek filtra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #73 Napisano 31 Maja 2010 witam ja mam takie pytania : po pierwsze mam autko od 3 miesięcy jedno co mnie zastanowiło to prędkość max 190km/h (coś słabo wydawało mi się że powinno być lepiej ), czy w czasie jazdy zapchany DPF objawia się czymś konkretnym ? mam takie objawy , obroty silnika wzrastają , spalanie wzrasta do wartości 1,8 litra na godzinę (oczywiście na postoju ) z okolic łącznika elastycznego zaczynają wydobywać się spaliny . Nie zapala się żadna kontrolka . I kolejna sprawa jak można sprawdzić i gdzie poziom zanieczyszczenia filtra (tu chodzi mi sposób zrobienia tego VAGiem - konkretnie jaki kanał i która pozycja co powinno sie wyświetlać , podobno to mokry filtr w przypadku mojego silnika to gdzie sprawdza się poziom płynu ? pozdrawiam i dzięki wielkie za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #74 Napisano 31 Maja 2010 mam takie objawy , obroty silnika wzrastają , spalanie wzrasta do wartości 1,8 litra na godzinę (oczywiście na postoju ) W tym momencie wypala sie DPF z okolic łącznika elastycznego zaczynają wydobywać się spaliny Lacznik elastyczny masz do wymiany I kolejna sprawa jak można sprawdzić i gdzie poziom zanieczyszczenia filtra (tu chodzi mi sposób zrobienia tego VAGiem - konkretnie jaki kanał i która pozycja co powinno sie wyświetlać Sprawdzic zanieczyszczenie (zapchanie) filtra mozesz w kanale 75 pozycja 3, wartosc zapchania jest pokazana w procentach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #75 Napisano 31 Maja 2010 no dokładnie tak zrobiłem w kanale 75 pozycja 3 pokazuje 0,5% (to znaczy tak jak wsiadłem i podłączyłem było 0,2 % przejechałem 30 km to wzrosło do 0,5% )troche dziwi mnie ta wartość po przecinku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #76 Napisano 6 Lipca 2010 Witam od dluzszego czasu obserwuje to dziadostwo u mnie. bo cos jest nie tak, a mianowicie zbyt czesto sie wypala, ostatnio wypalal sie 100km temu i dzis znowu, wedlug VAGa zaczol sie wypalac przy okolo 35-40% zapchania i konczy wypalanie przy 8-9%, bledow zadnych w sterowniku niema, co moze byc tego przyczyna, mial ktos juz cos takiego? Mam zamiar niebawem wywalic DPFa, ale chce poczekac az skonczy sie czynnik ktory jest pod kolem zapasowym. Wywalal to juz ktos w Pasku z tym silnikiem co moj? Jakie sa plusy i minusy po usunieciu filtra? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy Zgłoś #77 Napisano 6 Lipca 2010 Siema. Mój DPF odpalał się też zbyt często aż w końcu nie pomogła nawet procedura wypalanie komputerowego. Teraz mam cały czas tryb awaryjny. Pod koniec tygodnia jadę na usunięcie DPF'a. Mam nadzieje, ze po wywaleniu będzie już spokój. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #78 Napisano 6 Lipca 2010 Bartek bylo twoje auto tez jakby troche slabsze i jakby tak glucho pracowal silnik mimo ze DPF byl wypalony, ja mam takie objawy i jakby slabiej przyspieszal (wkrecal sie na obroty), jak mozna sprawdzic stan czy usterke DPFa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy Zgłoś #79 Napisano 7 Lipca 2010 Siema. U mnie co kilkanaście km odpalał się tryb spalania 2l/h (oczywiście na biegu jałowym, obroty ok1000/min no i śr. spalanie wynosiło ok 10l/100km. Nie zauważyłem u siebie takich objawów żeby jakoś słabiej przyspieszał. Stan zapchania filtra możesz sprawdzić vagiem, poda ci tą wartość w %. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #80 Napisano 7 Lipca 2010 Bartek a kiedy jedziesz go usowac? Daj pozniej znac co i jak, jakie wrazenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach