Skocz do zawartości

mroova

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mroova

  • Urodziny 27.04.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    K
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    *

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2004
  1. A góra czym smarowana? Jak wali górą pompki, to wali do oleju.
  2. Rozumiem że chodzi tu o "małą" regulację? To złe ustawienie ma wpływ na pracę silnika, głośność, spalanie?
  3. Dzięki, są jakieś normy, kiedy źle albo kiedy bardzo źle? Mam Vaga ale zbyt mocny nie jestem.
  4. Kolego rozbieraj i to szybko. Ja właśnie kupę kasy wydałem na remont silnika przez takie klekotanie. Okazało się że walnęła sprężyna na pompowtrysku i zalało olej paliwem, następnie z powodu rozrzedzonego oleju zatarło wał. Poszedł wał, korbowód, pompowtrysk, turbina(smarowanie). Też tak zaczęło stukać metalicznie a silnik cały czas miał temp i moc w normie i bez kopcenia!!! W serwisie(w Szczecinie Tadeusz) po osłuchaniu powiedzieli że to dwumasa ale przy delikatnej jezdzie dojadę 300 km do miejsca zamieszkania gdzie chciałem sie tym zająć. Gdyby trafili diagnozą nie odpalałbym silnika a tak wje..li mnie na mine która mnie kupe kasy kosztowała. Nie ignoruj tego stukania tylko ściągaj pokrywe, wałek i zobacz czy nie masz którejś "pompki" w dwóch częściach
  5. Witam Panowie miałem dość duży remont silnika w BGW 2.0tdi. Przy okazji wymiana rozrzadu. Teraz nie za bardzo chce odpalac na ciepło. Trzeba zakręcić chwile. A przed remontem odpalał na dotyk na zimno jak i na ciepło. Nie jestem pewien czy mechanik dobrze pompowtryski ustawił. Po dokręceniu wrócił 220 stopni. Ale z tego co tu gdzieś na forum znalazłem to powinno być nie więcej niż 180 stopni. Dodam jeszcze że wywaliłem DPF ze zmianą softu. Proszę o poradę. No i jak wyżej podałem chodzi o 2.0 Tdi 2004 silnik BGW. Z góry dzięki za poradę
  6. Panowie a jak to zrobic w polskim Vagu 4,9?
  7. mroova

    Drżący problem.

    Chodzi oto ze wychodzi ze B5 po lifcie to straszny wynalazek i tyle.
  8. mroova

    Usunięcie DPF-a w Passacie

    Potwierdzam takie samo zachowanie w moim passku. Jutro dzwonie do chlopakow z walbrzycha i wycinka. W d... mam to euro 4, a uwierzcie, zapchany dpf moze duuuzego syfu narobic, wlasnie wrzucilem 5 klockow w remont lacznie z walem, korbowodem, turbina. Panowie, jedno jest pewne, planuje zakup 1,9 , jak bedzie z dpf to na dziendobry dpf raus, nowy rozrzad, plyny i mozna sie cieszc nowym zakupem
  9. Panowie a moze ma ktos schemat podcisnien do 3BG 2.0TDI BGW 2004r?
  10. Kolego, duzo zaplaciles za usuniecie DZIADA?
  11. Mam dokladnie ten sam problem, ale to jest wiazka w samej manetce czy ta widoczna po zdjeciu kiery i obudowy kolumny?
  12. A ma ktos schemat do 2.0 TDI BGW? Bede wdzieczny
  13. Podlaczm sie pod temat. Podobno gdzies z tylu silnika patrzac od przodu. Tez mam 2.0 TDI BGW i nie moge go namierzyc
  14. mroova

    Błąd 18047 i 17664

    Mam tez do wymiany ten zielony czujnik temperatury ale za cholere nie moge namierzyc w ktorym znajduje sie miejscu.Mam Passata 3BG 2.0TDI bgw. Podobno gdzies na silniku ale nie moge namierzyc.Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności