mroova
-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mroova
- Urodziny 27.04.1979
Informacje osobiste
-
Imię
K
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
*
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
-
Rok produkcji
2004
-
mroova obserwuje zawartość → Regulacja pompowtrysków
-
Czy pompowtrysk może stukać? - ROZWIĄZANE
mroova odpowiedział pol7777 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
A góra czym smarowana? Jak wali górą pompki, to wali do oleju. -
Rozumiem że chodzi tu o "małą" regulację? To złe ustawienie ma wpływ na pracę silnika, głośność, spalanie?
-
Dzięki, są jakieś normy, kiedy źle albo kiedy bardzo źle? Mam Vaga ale zbyt mocny nie jestem.
-
Czy pompowtrysk może stukać? - ROZWIĄZANE
mroova odpowiedział pol7777 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Kolego rozbieraj i to szybko. Ja właśnie kupę kasy wydałem na remont silnika przez takie klekotanie. Okazało się że walnęła sprężyna na pompowtrysku i zalało olej paliwem, następnie z powodu rozrzedzonego oleju zatarło wał. Poszedł wał, korbowód, pompowtrysk, turbina(smarowanie). Też tak zaczęło stukać metalicznie a silnik cały czas miał temp i moc w normie i bez kopcenia!!! W serwisie(w Szczecinie Tadeusz) po osłuchaniu powiedzieli że to dwumasa ale przy delikatnej jezdzie dojadę 300 km do miejsca zamieszkania gdzie chciałem sie tym zająć. Gdyby trafili diagnozą nie odpalałbym silnika a tak wje..li mnie na mine która mnie kupe kasy kosztowała. Nie ignoruj tego stukania tylko ściągaj pokrywe, wałek i zobacz czy nie masz którejś "pompki" w dwóch częściach -
Witam Panowie miałem dość duży remont silnika w BGW 2.0tdi. Przy okazji wymiana rozrzadu. Teraz nie za bardzo chce odpalac na ciepło. Trzeba zakręcić chwile. A przed remontem odpalał na dotyk na zimno jak i na ciepło. Nie jestem pewien czy mechanik dobrze pompowtryski ustawił. Po dokręceniu wrócił 220 stopni. Ale z tego co tu gdzieś na forum znalazłem to powinno być nie więcej niż 180 stopni. Dodam jeszcze że wywaliłem DPF ze zmianą softu. Proszę o poradę. No i jak wyżej podałem chodzi o 2.0 Tdi 2004 silnik BGW. Z góry dzięki za poradę
-
Panowie a jak to zrobic w polskim Vagu 4,9?
-
Chodzi oto ze wychodzi ze B5 po lifcie to straszny wynalazek i tyle.
-
Potwierdzam takie samo zachowanie w moim passku. Jutro dzwonie do chlopakow z walbrzycha i wycinka. W d... mam to euro 4, a uwierzcie, zapchany dpf moze duuuzego syfu narobic, wlasnie wrzucilem 5 klockow w remont lacznie z walem, korbowodem, turbina. Panowie, jedno jest pewne, planuje zakup 1,9 , jak bedzie z dpf to na dziendobry dpf raus, nowy rozrzad, plyny i mozna sie cieszc nowym zakupem
-
[silnik] przewody podciśnieniowe - ktory gdzie.
mroova odpowiedział mhyjek → na temat → Dokumentacje, opisy
Panowie a moze ma ktos schemat podcisnien do 3BG 2.0TDI BGW 2004r? -
Kolego Weso dzieki
-
Kolego, duzo zaplaciles za usuniecie DZIADA?
-
Mam dokladnie ten sam problem, ale to jest wiazka w samej manetce czy ta widoczna po zdjeciu kiery i obudowy kolumny?
-
A ma ktos schemat do 2.0 TDI BGW? Bede wdzieczny
-
Czujnik temperatury silnika 2.0 TDI
mroova odpowiedział Darekvw508 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Podlaczm sie pod temat. Podobno gdzies z tylu silnika patrzac od przodu. Tez mam 2.0 TDI BGW i nie moge go namierzyc -
Mam tez do wymiany ten zielony czujnik temperatury ale za cholere nie moge namierzyc w ktorym znajduje sie miejscu.Mam Passata 3BG 2.0TDI bgw. Podobno gdzies na silniku ale nie moge namierzyc.Prosze o pomoc