Skocz do zawartości

.:Wilas:.

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O .:Wilas:.

  • Urodziny 16.12.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Grudziądz

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2016
  1. Dostałem od znajomego schemat podłączenia z programu BOSH ESI Tronic i podłączenie wygląda zupelnie inacze. To jak to jest?Które podłączenie jest poprawne?
  2. Witam Wczoraj wymieniałem zaworek N75 w moim Pasio b5 AHU.. Po djęciu wężyków podciśnień ze starego zaworka zadzwoniła mi komórka i przez rozmowe zapomniełem jak były podłączone wężyki:( I taka moja prośba czy ktoś może mi podpowiedzieć jak mam podłączyć wężyki?Może jakieś zdjęcie od posiadaczy AHU Z góry dziękuje za wszelką pomoc.Pozdrawiam
  3. w takim razie który przewód ciąć?
  4. Passat B5 1,9 TDI AHU Wyczytałem że można zrobić odcinkę 15.. Popatrzyłem na schemat i takie moje pytanie czy dobrze zrobie jeśli przetne przewód z pinu 33 przy ECU i zastosuje przełącznik w kabinie? Nie będzie żadnych błędów i czy ta odcinka unieruchmi samochód?I jeśli mogę tu zrobić odcinkę i się sprawdzi to jaki gruby zastosować przewód i jak mocny musi być przełącznik?długość przewody nie wpłynie na działanie ECU? Jeśli źle rozumuje to proszę o sprostowanie mnie i w miare możliwości udzielenie informacji gdzie i jaki przewód ciąć (kolor).
  5. Witam Wszystkich Co to za ustrojstwo (zaznaczone na czerwono)??? Jak się stanie przodem to jest zaraz za chłodnicą (wentylatorami). Pytam bo mnie to strasznie wkurza gdyż to strasznie tyrka (puka). Co to i co może być przyczyną?
  6. Zarówno głośniki w drzwiach jak i skrzynia
  7. Dziś sobie jade, słucham głośno muzyki i nagle zaczął w głośnikach przerywać mi dźwięk i szeleścić, jak ściszyłem ustalo:(Co może być przyczyną?Skrzynie mam BLAUPUNKT GTB 1200 750W a zasila ją wzmacniacz SOLING. Wzmacniacz podłączony pod high input, wzbudzanie z 12V CD bo nie mam w kostce wyjścia sterowanie anteną. Zasilanie wzmacniacza 10mm2 przewodem. Radio Gamma IV Nie chce poprostu :533:
  8. Witam Montowałem wczoraj wzmacniacz.Plus od akumulatora,masa z budy i biore sie za podłączenie pod radio a tu moje zdziwienie bo nie mam przewodu w kostce od sterowania antena i wbudzanie radia wziąłem z kostki gdzie jest podłączona zmieniarka a konkretnie podpiąłem się pod czerwony przewód (chyba ma opis CD +12V). I takie moje pytanie czy tak może zostać,czy to w niczym nie przeszkadza,nie zaszkodzi zmieniarce? Radio mam fabryczne gamma IV
  9. Osłony są i są w nienaruszonym stanie. Jak pracuje na wolnych obrotach to wszystko ok,słychać tylko ten klanker diesla (choć u innych trzeba sie wsluchać żeby go uslyszeć a umnie słychać jak cholera,wiem że silnik nie jest równy silnikowi).Jak zaczynam przyspieszać zaczyna być słychać to tyrkanie i im więcej obrotów tym intensywniejsze.Wydech raczej odpada bo jak lezałem pod samochodem to tlumniki są OK chyba że gdzieś koło kolektora ale raczej wątpie w to. Stojąc przodem do silnika na wprost chłodnicy przy silniku jest takie małeguwniuszko (tak jakby mały cylinderek) i jak mam włączony zapłon to to zaczyna lekko stukać w środku Dodam jeszcze że vag nie pokazuje żadnych błędów.Aha i jeszczejedno mnie drażni,jak wyłączam silnik to zatelepie nim
  10. Witam Mam passata 1.9 TDI AHU z 1998 roku. Wydaje mi sie że za głośno chodzi silnik, a jak przekrocze 2500 obr/min to normalnie żał mi tego silnika bo taki odgłos. Strasznie słychać takie jakby pyrkanie i im większe obroty tym bardziej słychać to pyrkanie. I ogólnie mocno słychać u mnie tzw. klinker w dieslu ale wydaje mi sie że tak nie powinno być, że powinno być słychać tylko delikatny pomrók diesla.Jeżdze także golfem IV też 1.9 90km i tam aż chce sie jechać dieslem..Co może być powodem takiej pracy silnika??? Oleju nie bierze,jest zalany półsyntetyk,żadnych wycieków,turbina ładnie pracuje.
  11. dostałem to wszystko co jest na obrazku.i jak mam to podłączyć???
  12. Witam Wszystkich Zakupiłem sobie lampy fk angel eyes.Dołączona była instrukcja podłączenia ale jak ją zobaczyłem to osłupiałem.Poniżej ją przedstawiam... Myśłem że podłączenie będzie polegać na podpięciu do fabrycznych wtyczek. Po co to podłączenie do akusa???Dodatkowo do tego długiego przewodu przychodzi jakiś mały przekaźnik czy coś.Nie wiem o co chodzi. Macie takie lampki u siebie więc powiedzcie o co chodzi z tym przewodem do akusa i czy wystarczy podłączyć lampy pod fabryczne wtyczki. A druga sprawa to nie moge przekręcić tego czpnia który jest w miejcu gdzie powinien przyjść silniczek od fabrycznych lamp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności