piotr555 Zgłoś #61 Napisano 30 Lipca 2010 po prawej stronie od dolu masz weza ktory idzie od turbawki , przewaznie z niego syczy, jest tam takie miejsce , gdzie sie przeciera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #62 Napisano 4 Sierpnia 2010 witam zauważyłem delikatna smugę oleju pod kolektorem dolotowym, możliwe że jest nie szczelny i z niego syczy i dlatego dymi na czarno? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADAMO82 Zgłoś #63 Napisano 13 Sierpnia 2010 witam mam podobny problem,jadac spokojna jazda ok.80-90km/h ze stala predkoscia ponirzej 2000tys.ob odczuwam szarpanie tak jakby auto chcialo przyspieszyc i zwalnia,dzieje sie to nawet na tempomacie.Czy to morze byc wina kturegos wezyka czy moze cos inego,gdzie szukac przyczyny.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mtomczak Zgłoś #64 Napisano 13 Sierpnia 2010 witam mam podobny problem,jadac spokojna jazda ok.80-90km/h ze stala predkoscia ponirzej 2000tys.ob odczuwam szarpanie tak jakby auto chcialo przyspieszyc i zwalnia,dzieje sie to nawet na tempomacie.Czy to morze byc wina kturegos wezyka czy moze cos inego,gdzie szukac przyczyny.pozdrawiam Ja miałem coś takiego jak miałem pęknięty intercooler. Po wymianie ustąpiło, przestał dymić, zrobił się bardziej dynamiczny, nie kopci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11961 Zgłoś #65 Napisano 28 Stycznia 2011 to samo mialem tylko w 3b, tak jak koledzy pisza bedzie to rura zapewne gorna od intercoolera, na szrocie kupisz za ~60-100zł uzywke. na 2 szybkozłaczki jest. Ja mialem problem z znalezieniem jej bo na 2 opaski zwykłe ale sie tez udalo:) Witam. Właśnie taki wąż poszukuję (do silnika ATJ na dwie opaski) jak możesz podaj mi adresy e-mail lub nazwy szrotów na których pytałeś i udało ci się załatwić taki wąż. Ja już chodzę około 1/2 roku i nigdzie ich nie ma ( można kupić bez problemu na szybkozłączki - niestety do paska z 2000 r przed liftingiem nie pasuje). Gdybyś był tak uprzejmy podam Ci swój adres e-mailowy- być może masz lepsze dojścia aby kupić używkę a ja postaram się aby na mój koszt przesłali. Mój adres e mailowy : [email protected] Z góry dziękuję. Pozdrawiam Mario11961 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiadrian Zgłoś #66 Napisano 13 Maja 2011 witam. wymieniłem właśnie IC w swoim passacie ponieważ był pęknięty od spodu i powietrze spierdzielało przez niego, jeżdziłem tak około miesiąca poczym teraz założyłem dobry lecz jeszcze jestem na etapie wymiany rozrządu i auto stoi. Słyszałem taką opinię że jeśli pękł mi IC to musiało być to spowodowane czymś a konkretnie zapieczeniem łopatek lecz objawów jako takich nie było(brak notlauf-ów) i czy takie przypuszczenia mogą być słuszne bo jeśli tak to szkoda żeby mi następny IC rozpruło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtall Zgłoś #67 Napisano 10 Lipca 2011 Witam Miałem ten sam problem co koledzy, pęknięty wąż ten w kształcie litery S. Wymieniłem go i po sprawie, ale mam jeszcze takie małe pytanie u mnie ten wąż montowany jest na szybko złączki, górna część ta koło turbiny posiada rowki w którą wpada zatrzaskowa opaska (taka klamerka) a dolna wchodzi w metalową rurę. Mam pytanie odnośnie tej dolnej klamerki, czy ma być ona założona swoimi końcami za te dwa wypusty z metalowej rury, czy po prostu wsunięta z góry? Pytam bo nie pamiętam jak było przed demontażem i nie chce ażeby gdzieś się zgubiła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #68 Napisano 10 Września 2011 Witam. Wlasnie pojawil sie u mnie problem spadku mocy i charakterystycznego syku powietrza przy dodawaniu gazu (lecz nie zaobserwowalem jeszcze czarnego dymu no moze tylko dziwny zapach spalin) pytanie: czy zeby sprawdzic waz idacy od turbo do intercoolera trzeba koniecznie wjechac na kanal? moze da rade go zdjac od gory, po zdjeciu filtra powietrza i tej rury co idzie od filtra do turbo? czy zeby wymienic intercooler trzeba wjechac na kanal? (bo istnieje jeszcze taka opcja ze ulegl rozszczelnieniu i to jest istota problemu) wszystkie inne weze sprawdzone... dolna rura od intercoolera zaolejonaw okolicach opaski ale tak juz bylo duzo wczesniej i nie bylo spadku mocy ani syku powietrza do dzis. koledzy co sugerujecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #69 Napisano 10 Września 2011 (edytowane) Witam. Wlasnie pojawil sie u mnie problem spadku mocy i charakterystycznego syku powietrza przy dodawaniu gazu (lecz nie zaobserwowalem jeszcze czarnego dymu no moze tylko dziwny zapach spalin)pytanie: czy zeby sprawdzic waz idacy od turbo do intercoolera trzeba koniecznie wjechac na kanal? moze da rade go zdjac od gory, po zdjeciu filtra powietrza i tej rury co idzie od filtra do turbo? czy zeby wymienic intercooler trzeba wjechac na kanal? (bo istnieje jeszcze taka opcja ze ulegl rozszczelnieniu i to jest istota problemu) wszystkie inne weze sprawdzone... dolna rura od intercoolera zaolejonaw okolicach opaski ale tak juz bylo duzo wczesniej i nie bylo spadku mocy ani syku powietrza do dzis. koledzy co sugerujecie? Masz dostep do vag-a ?Przydałyby się logi.To byłoby przydatne w próbie diagnozy.Intercooler zmienisz bez kanału ale "od dołu".Trzeba zdemontować zderzak. Edytowane 10 Września 2011 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #70 Napisano 11 Września 2011 No niestety nie mam vaga i musze szukac po macku. Co do intercoolera to czy ktos probowal spawac rozszczelniony? Czy nierozszczelniony intercooler nadal moze byc przyczyna (np. zaolejony, zapchany)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #71 Napisano 11 Września 2011 (edytowane) Panowie, wszystko jasne. Dzis sprawdzilem wszystko i po wymontowaniu filtra powietrza, dostalem sie do rury (w ksztalcie litery S) idacej od turba do coolera i po wymontowaniu jej znalazlem w niej duza dziure... jak na razie, wyczyscilem i okrecilem ja tasma i pare dni ma wytrzymac. Jak na razie wszystkie objawy opisywane wyzej ustaly ale oczywiscie ta rura jest do wymiany. pozdro. Edytowane 12 Września 2011 przez dariush Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #72 Napisano 7 Października 2011 Panowie, wszystko jasne. Dzis sprawdzilem wszystko i po wymontowaniu filtra powietrza, dostalem sie do rury (w ksztalcie litery S) idacej od turba do coolera i po wymontowaniu jej znalazlem w niej duza dziure... jak na razie, wyczyscilem i okrecilem ja tasma i pare dni ma wytrzymac. Jak na razie wszystkie objawy opisywane wyzej ustaly ale oczywiscie ta rura jest do wymiany. pozdro. Powiedz kolego czy już wymieniłeś tę rurkę? I czy wszystko jest OK? Ja wymieniłem wczoraj tę rurkę (cena koszmar - w ASO 420 zł za 3B0145828G) no i próba czy wszystko jest OK? Gdy tylko turbina się załaczyła (ok 100 m przejechałem) usłyszałem "strzał" no i dalej mam problem . Czarna chmura za mną - wstyd gdzieś jechać. - Dlaczego turbo nie przechodzi w stan serwisowy, tylko tak mocno dmucha? - Co może być przyczyną? - Inni wymianiali rurkę i problem znikał, u mnie to nie rozwiązało problemu. - Zanim oddam auto do "specjalisty" co i gdzie mogę jeszcze sprawdzić? Wszelkie sugestie mile widziane. Może ktoś miał podobny przypadek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #73 Napisano 7 Października 2011 a dobrze zalozyles opaski na ta rurke ?? (te matalowe blaszki ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #74 Napisano 7 Października 2011 a dobrze zalozyles opaski na ta rurke ?? (te matalowe blaszki ) Starałem się jak mogłem. Docickałem młotkiem poprzez wkrętak . Wczoraj już było ciemno żeby coś sprawdzić (udało mi się pod chmurką w lekkich szarościach poskładać) i ruszyłem testować. No i strzał jak opisałem. Dziś będę po południu sprawdzał co poszło (a że poszło to pewne). Zastanawia mnie tylko dlaczego nie wpada w tryb serwisowy??!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #75 Napisano 7 Października 2011 hmm rura powinna wejsc spokojnie bez sily, a na to nakladasz takie obejmy w krztalcie U i one powinny same zaskoczyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #76 Napisano 7 Października 2011 hmm rura powinna wejsc spokojnie bez sily, a na to nakladasz takie obejmy w krztalcie U i one powinny same zaskoczyc. Dokładnie - rura weszła lekko, młotka użyłem wciskając te obejmy , aby dobrze ułożyły się w rowkach i dobrze trzymały zatrzaski na rurze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #77 Napisano 7 Października 2011 a sprawdzales pozniej reka wyjac te opaski ? trzymaly dobrze, bo je tez trzeba wsadzic w odpowiednia strone wąsami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #78 Napisano 7 Października 2011 a sprawdzales pozniej reka wyjac te opaski ? trzymaly dobrze, bo je tez trzeba wsadzic w odpowiednia strone wąsami. Umieściłem je tak jak były wcześniej (zrobiłem pamięciową ilustrację ). Mnie bardziej zastanawia, dlaczego pompuje aż tak duże ciśnienie, skoro strzał nastąpił tuż po dodaniu gazu. Turbo i zapieczone kierownice, informuję że nie jeżdżę jak PSJ. Czy może EGR ma coś z tym wspólnego (rok temu czyściłem go, ale ostatnio kwakał mi od jakiegoś czasu). Czy może też czujnik ciśnienia doładowania, miłem takie błędy (przed wymianą rurki): 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground P1156 - 35-00 - - 17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus P1161 - 35-00 - - 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - ale po skasowaniu zniknęły (i po strzale) nie powróciły?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #79 Napisano 7 Października 2011 pierwsze, trzeba sprawdzic czujnik doladowania, moze jest zawilgocony, rozlaczyc przeczyscic piny, wszystkie wezyki sa podpiete ? moze cos gdzies Ci się odpieło ? Poszukaj jeszcze tych błędów w googlach, wyskoczy Ci troche odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad5516 Zgłoś #80 Napisano 17 Października 2011 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej witam wyskakuje mi na vagu coś takiego i nie wiem gdzie to znaleźć. podczas przyspieszania słychać syczenie i auto traci moc (wyłącza turbo). pomóżcie mi to jakoś zdiagnozować Gdzie jest ta rura rozgałęźna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach