Skocz do zawartości

Wojtall

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Wojtall

  • Urodziny 26.03.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaro

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam jestem w posiadaniu Passata B8 od kilku miesięcy, do czasu pierwszych mrozów wszystko było OK. Aktualne jeśli temperatura spadnie w okolice zera zaczynają bardzo parować wszystkie szyby. Nie ma znaczenia czy jadę na AC czy bez, nawiew i ogrzewanie działają, filtr kabinowy wymieniony. Profil klimatyzacji ustawiony na intensywny, zmiana ustawień nie pomaga. Co może być przyczyną nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak mocno parującymi szybami, nawet do tego stopnia że jak nie wycieram tej pary to potrafi się skraplać.
  2. Zgodnie z tym co przesłał kolega @Major to auto musi mieć 25lat i nie być produkowane od 15lat, a w internecie można już zobaczyć B5FL na żółtych tablicach. Na jakiej zasadzie dokonano rejestracji skoro żaden B5FL nie ma jeszcze 25lat?
  3. Witajcie mam pytanie odnośnie plików MP3 które są aktualnie odtwarzane z karty SD, czy można ustawić tak by na wyświetlaczu była widoczna okładka płyty która jest dograna do pliku MP3? Aktualnie wyświetla się nazwa wykonawcy i tytuł utworu i po prawej stronie logo ,,nutki'' mam standardowe radio.
  4. Witam czy tylne lampy od B8 sedana polifta pasują do wersji przed liftowej? Czy mogę prosić o podzielenie się doświadczeniami z takiej adaptacji?
  5. Witam wszystkich, posiadam Passata B5FL z listopada 2000 roku, jest to jeden z pierwszych B5FL. Mam pytanie kiedy będzie można go zarejestrować na żółte tablice? Pozdrawiam
  6. Wtyczka kupiona i wymieniona, mam jeszcze pytanie czy do poprawnego działania czujnika konieczne jest wykasowanie błędu z komputera?
  7. U mnie Panowie to samo, jeden z tych delikatnych kabelków się oderwał przy samej wtyczce, czy ta z aukcji poniżej będzie się nadawała? http://allegro.pl/1j0973702-zlacze-vw-1-5-z-kablem-40cm-000979131-i6178168816.html?reco_id=a3b64916-a3fb-11e6-a87d-d89d675bbe78&ars_rule_id=201
  8. Witam Miałem ten sam problem co koledzy, pęknięty wąż ten w kształcie litery S. Wymieniłem go i po sprawie, ale mam jeszcze takie małe pytanie u mnie ten wąż montowany jest na szybko złączki, górna część ta koło turbiny posiada rowki w którą wpada zatrzaskowa opaska (taka klamerka) a dolna wchodzi w metalową rurę. Mam pytanie odnośnie tej dolnej klamerki, czy ma być ona założona swoimi końcami za te dwa wypusty z metalowej rury, czy po prostu wsunięta z góry? Pytam bo nie pamiętam jak było przed demontażem i nie chce ażeby gdzieś się zgubiła.
  9. Witam Panowie czy gdzieś w Polsce można nabyć Solisto Classic to na USB? Proszę o info przekopałem całe Allegro i nigdzie nie ma. Pozdrawiam
  10. Witam Jestem nowy na tym forum proszę o poradę. Chcę kupić B5FL 1,9TDI sedana za ok. 25tyś. jaką wersje silnika polecacie, autko ma służyć do codziennych dojazdów do pracy (dość spory odcinek-200 kilometrów/dziennie autostradą) czy mam kupić silnik 130 konny czy może 101 koni? Jakie są różnice w spalaniu w tych modelach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności