dariush
-
Liczba zawartości
104 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dariush
- Urodziny 20.03.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Dariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lbn/Antwerpia
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Turbo juz wlozone. Auto przyspiesza pieknie ale na biegu jalowym i na 1-2 biegu strasznie kopci..... Od wlozenia turbo zrobilem moze ze 35 km.Sprawdzilem stan oleju na bagnecie i jak zrobie 100km to znow sprawdze i zobacze czy ubylo. Ale czy powinienem po osiagnieciu 90 stopni go konkretnie przegonic i wtedy mu szybciej przejdzie to dymienie? :smutek Jak myslicie?
-
Rozmowy na każdy temat, bez pytan technicznych!!! Istnieje opcja "SZUKAJ"
dariush odpowiedział paput → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
He he he...... Niezle!!!! :victory -
Rozmowy na każdy temat, bez pytan technicznych!!! Istnieje opcja "SZUKAJ"
dariush odpowiedział paput → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
O i u mnie sie przepalil.......:bry -
witam. Turbinka o nr 038145702J (niby do mojego autka) Pytanko: jakie oznaczenie bedzie na tabliczce znamionowej? W firmie gdzie regeneruja turbiny potrzebuja dane wlasnie z tej tabliczki. Z mojej uszkodzonej turbinki na razie nie moge odczytac bo jest ona nadal w aucie. Wymienie jak juz bede mial regenerowana. pozdro.
-
Witam.Potrzebuje odczytac nr z tabliczki znamionowej na mojej turbinie gdyz firma ktora je regeneruje wymaga takich danych.Podanie numerów OEM lub S/N jest konieczne do właściwej identyfikacji turbosprężarki.. Moja turbinka jest nadal w aucie. Pytanie do was jak odczytac nr z tej tabliczki na turbinie bez jej wyjmowania??????? A moze w ETCE mozna to sprawdzic??? z gory Dziekowa.....
-
Witam Padlo mi turbo i jeszcze nie wyjalem go z auta. Pytanko o jakie turbo pytac zeby pasowalo do mojego paska AVF? Czy kod z etki wystarczy dla sprzedawcy czy musze odczytac kod z GARETTA z tabliczki znamionowej? (normalnie do mojego silnika to chyba T03) kod z etki to chyba 038145702J jezeli myle sie to mnie poprawcie dzieks.
-
Miska założona, olej zalany, filtr wymieniony i odpalił bez problemu.Silnik pracuje równo i trzyma obroty. Turbina zaś do wymiany lub regeneracji. Nawet na wolnych obrotach już lekko dymi. Podczas jazdy zauważyłem ze auto wogule nie ma mocy a każde nawet lekkie dodanie gazu objawia się wzmożonym kopceniem z tyłu auta. Towarzyszy temu taki specyficzny dzwięk jakby wycie z pod auta.... To raczej zatarta turbina. i teraz pytanie; ile w PL kosztuje regeneracja turba? (w moim przypadku moga to być zatarte łozyska) ile kosztuje robocizna czyli wyjecie i włożenie turba?
-
witam jakie turbo podejdzie do mojego paska???
-
Miska zdjeta ku mojemu zdziwieniu panewki ok.Mechanior mowi ze olej na ktorym jezdzilem CASTROL 5W40 MAGNATEC troche przyczynil sie ze panewki nie zdazyly dostac po dupie. Jutro nowa miska nowy olej i filtr oleju i bedziemy go odpalac.
-
Witam koledzy, potrzebuje nr miski olejowej do mojego auta z tego co sie orientuje do mojego paska powinna byc z czujnikiem poziomu oleju.... pozdro.
-
Stukanie w kierownicy przy hamowaniu
dariush odpowiedział Rekin1988 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Mialem podobnie , u mnie to byl spory luz na wahaczu dolnym i stukalo wlasnie przy hamowaniu. -
Zgadza się niezły bigos Dzwoniłem do mechanika, chyba jutro spróbujemy zdjąć miskę olejowa. Następnie trzeba będzie skontrolować stan panewek tak jak pisze tommi029. Jeżeli panewki ok to nowa miska, zalać olej i próbować odpalić a potem to już kontrola ciśnienia oleju i ciśnienia na tłokach. Jeżeli panewki dostały po dupie to raczej w remont nie będę się pchał. Zostaje opcja szukać używany silnik albo sprzedać auto jako uszkodzone Czy ktoś z was już ryzykował kupno używanego silnika? Gdzie szukać (allegro)? Czy będę potrzebował kompletny silnik (z osprzętem czy bez)? A i w jakim przedziale kształtują się ceny silników AVF (żeby nie przepłacić) A może będzie pasował silnik od AVB (101km)? Proszę też o wskazówki odnośnie moich pytań 3 posty wyżej. pozdro.
-
Witam proszę o pomoc . Dziś pękła mi miska olejowa (leżący policjant a zaraz za nim nierówna kostka brukowa).Po chwili zaświeciły się kontrolki od oleju. Nie było gdzie stanąć a że do celu pozostało mi około 1000 metrów postanowiłem dojechać bez zbędnego żyłowania silnika.Przy lekkim dodaniu gazu coś zaczynało gwizdać z pod silnika a auto traciło moc i zaczęło lekko kopcić . Zaraz po tym w miejscu gdzie mogłem się zatrzymać wyłączyłem silnik. Turbo raczej będzie do wymiany bo gdy nie ma smarowania to bardzo szybko pada, no i silnik (możliwe zatarcie) Tu pytania do was koledzy: 1.Czy jeżeli silnik sam nie stanął podczas tej krótkiej jazdy to znaczyłoby ze niekoniecznie sie zatarł? 2.Te lekkie kopcenie z tyłu i gwizdanie przy dodaniu gazu to oznaczało ze turbina nie ma smarowania? Czy coś zupełnie innego? 3.Czy jest zróżnicowanie misek olejowych do poszczególnych rodzai silnika? Jakiej szukać do mojego paska? 4.Jak wygląda sprawa wymiany w AVF, są jakieś sposoby by nie demontować zbędnych części, ile z tym roboty, jakie narzędzia, jakie koszty?
-
Dzis zdjalem tapicerke z klapy i rozlozylem klamke. Okazalo sie ze jest zasniedziala wiec wyczyscilem ja i teraz moge otworzyc klape z klamki - wkoncu jakies rozwiazanie. Pilot reaguje na otwarcie klapy wiec spooks!Ale wkladka zamka dalej zablokowana w pozycji poziomej pomimo uzycia duzej ilosci WD-40.
-
Witam koledzy. Mam problem otwieraniem tylniej klapy kombi. Po nacisnieciu lub przytrzymaniu srodkowego przycisku na pilocie (orginalne piloty) migna tylko kierunki a zamek nieodryglowuje klapy(nie slychac pracy silownika) Klamka wcale sie nie rusza tak jakby byla fabrycznie nieruchoma albo zapieczona - czy to narmalne? Przycisk do odryglowania klapy wewnatrz auta dziala ale po jego nacisnieciu trzeba szybko pociagnac za klape do gory, jezeli zrobi sie to za pozno klapa jakby otwarta (ma okolo 2 cm luz) ale dalej ja cos trzyma i komputer pokazuje ze bagaznik otwarty.(w tym przypadku slychac prace silownika) W klapie wkladka zamka znajduje sie w pozycji poziomej. Do zamka moge wlozyc kluczyk ale nie moge go przekrecic ani w lewo ani w prawo. Obficie popsikalem w srodek zamka wd-40 ale jak narazie dalej tak samo. Dodam ze te auto mam prawie pol roku i jak go kupilem tak juz bylo. Szukalem na forum ale nie znanazlem rozwiazania do mojego przypadku. To czesta usterka w passkach wiec moze ma ktos jakies pomysly.