Skocz do zawartości

carere

  • Liczba zawartości

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O carere

  • Urodziny 01.02.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    chylice

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hella i stelarsat (czy jakoś tak)
  2. Im dłużej grzebie tym bardziej dochodzę do wniosku że skończy się u elektryka, lecz niestety brak kasy chwilowo. Koledzy jeszcze jedno podejście. Założyłem czarny zamiennik na pompę a szary na wąż od chłodnicy. Spróbuję je zamienić.
  3. Znalazłem opcje w swoim viakenie, na komputer podawana jest temperatura -47.25 stopni C. Ale dlaczego wentylatory chodzą cały czas. Czujniki oba zostały wymienione. Zauważyłem że po przejechaniu 10 km i 10 min. stania w korku dolna rura tam gdzie jest czujnik ma lodowaty płyn.
  4. Posługuje się tylko zwykłym vscanem viakena. Niestety podaje tylko błędy.
  5. No i wyszła lipa. Czujnik na wężu u dołu chlodnicy od strony kierowcy wymieniłem, efekt nadal wyskakuje błąd p0118. Zabrałem się za szukanie drugiego czujnika. Niestety jest pod kolektorem dolotowym. Wyjąłem. Badałem w spoczynku na zimno miernikiem(nie jestem w tym dobry) wyszło że nowy czujnik ma opór 4500 kohm. A stare czujniki mają 5000 kohm. W gorącej wodzie wszystkie zjeżdżały w dół. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co dalej, macie może jakieś sugestie???
  6. Witam, lupka przeszukana, komora silnika też. Koledzy podpowiecie gdzie jest umiejscowiony czujnik cieczy chłodzącej w tym silniku Pacjent VW CC 2009r. 200 km. TSI. Benzyna. Rodzaj silnika CCTA. Wydaje mi się że u dołu po stronie kierowcy na wężu który wychodzi z chłodnicy.(2 piny) ze spinką.
  7. Tak, dosłownie masz rację. Powyżej 3 tyś wywala bład
  8. Witam po długiej nieobecności. Efekt po paru dniach....." do dupy" jak jeżdżę delikatnie to check się nie zapali Ale jeśli wcisnę gaz i obudzę te konie pod maską to check się zapala.
  9. Moje spostrzeżenia na dzień dzisiejszy w sprawie check engine p2015. Skasowałem Wiakenem po wymianie czujnika klap.Dwa dni jeżdżę bez checka. Dziś rano gdy odpalałem auto wyskoczył mi napis" check engine now" i silnik zgasł, po ponownym zapłonie auto odpaliło a kontrolki brak. Ciekawe czy połączyć te dwie sprawy czy to znowu coś innego nawala. Może troszkę niski stan oleju lub płynu chłodniczego
  10. Witam, wczoraj kupiłem wiakena i skasowałem błędy. Jeszcze się nic nie pojawiło. Po ostatnim kasowaniu innym sprzętem check wyskoczył po 5 minutach jazdy. Zobaczę jutro co się będzie działo.
  11. Ten błąd to może jest jak wtyczki rozłączałem. W TDI nie ma tej gruchy. Ja nie mam miejsca na założenie ograniczenia, choć gdzieś widziałem że wkręcają wkręt.
  12. Kupiłem ten czujnik (Ale zamiennik) nowy. Po skasowania błędu, powraca znowu. Kolektor wyczysciłem i dolot też lecz tam nie było tragedii jak to nieraz widać w necie.
  13. P2015 Ale po angielsku ten sam błąd i inna interpretacja, chyba że się mylę
  14. Dzięki Rosół.. A może Ty rozkminisz o co chodzi z tym...." intake manifold damper sensor implausible ignal" według mnie to nie jest błąd klap, tylko coś od przepustnicy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności