carere
-
Liczba zawartości
107 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O carere
- Urodziny 01.02.1982
Informacje osobiste
-
Imię
michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
chylice
Samochód
-
Generacja
CC
-
Silnik
B6 2.0 TSI 200KM
-
Rok produkcji
2010
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
benzyna ccta czujnik cieczy chłodzącej
carere odpowiedział carere → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Hella i stelarsat (czy jakoś tak) -
benzyna ccta czujnik cieczy chłodzącej
carere odpowiedział carere → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Im dłużej grzebie tym bardziej dochodzę do wniosku że skończy się u elektryka, lecz niestety brak kasy chwilowo. Koledzy jeszcze jedno podejście. Założyłem czarny zamiennik na pompę a szary na wąż od chłodnicy. Spróbuję je zamienić. -
benzyna ccta czujnik cieczy chłodzącej
carere odpowiedział carere → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Znalazłem opcje w swoim viakenie, na komputer podawana jest temperatura -47.25 stopni C. Ale dlaczego wentylatory chodzą cały czas. Czujniki oba zostały wymienione. Zauważyłem że po przejechaniu 10 km i 10 min. stania w korku dolna rura tam gdzie jest czujnik ma lodowaty płyn. -
benzyna ccta czujnik cieczy chłodzącej
carere odpowiedział carere → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Posługuje się tylko zwykłym vscanem viakena. Niestety podaje tylko błędy. -
benzyna ccta czujnik cieczy chłodzącej
carere odpowiedział carere → na temat → Silnik, skrzynia biegów
No i wyszła lipa. Czujnik na wężu u dołu chlodnicy od strony kierowcy wymieniłem, efekt nadal wyskakuje błąd p0118. Zabrałem się za szukanie drugiego czujnika. Niestety jest pod kolektorem dolotowym. Wyjąłem. Badałem w spoczynku na zimno miernikiem(nie jestem w tym dobry) wyszło że nowy czujnik ma opór 4500 kohm. A stare czujniki mają 5000 kohm. W gorącej wodzie wszystkie zjeżdżały w dół. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co dalej, macie może jakieś sugestie??? -
Witam, lupka przeszukana, komora silnika też. Koledzy podpowiecie gdzie jest umiejscowiony czujnik cieczy chłodzącej w tym silniku Pacjent VW CC 2009r. 200 km. TSI. Benzyna. Rodzaj silnika CCTA. Wydaje mi się że u dołu po stronie kierowcy na wężu który wychodzi z chłodnicy.(2 piny) ze spinką.
-
Tak, dosłownie masz rację. Powyżej 3 tyś wywala bład
-
Witam po długiej nieobecności. Efekt po paru dniach....." do dupy" jak jeżdżę delikatnie to check się nie zapali Ale jeśli wcisnę gaz i obudzę te konie pod maską to check się zapala.
-
Moje spostrzeżenia na dzień dzisiejszy w sprawie check engine p2015. Skasowałem Wiakenem po wymianie czujnika klap.Dwa dni jeżdżę bez checka. Dziś rano gdy odpalałem auto wyskoczył mi napis" check engine now" i silnik zgasł, po ponownym zapłonie auto odpaliło a kontrolki brak. Ciekawe czy połączyć te dwie sprawy czy to znowu coś innego nawala. Może troszkę niski stan oleju lub płynu chłodniczego
-
Witam, wczoraj kupiłem wiakena i skasowałem błędy. Jeszcze się nic nie pojawiło. Po ostatnim kasowaniu innym sprzętem check wyskoczył po 5 minutach jazdy. Zobaczę jutro co się będzie działo.
-
Ten błąd to może jest jak wtyczki rozłączałem. W TDI nie ma tej gruchy. Ja nie mam miejsca na założenie ograniczenia, choć gdzieś widziałem że wkręcają wkręt.
-
Kupiłem ten czujnik (Ale zamiennik) nowy. Po skasowania błędu, powraca znowu. Kolektor wyczysciłem i dolot też lecz tam nie było tragedii jak to nieraz widać w necie.
-
P2015 Ale po angielsku ten sam błąd i inna interpretacja, chyba że się mylę
-
Dzięki Rosół.. A może Ty rozkminisz o co chodzi z tym...." intake manifold damper sensor implausible ignal" według mnie to nie jest błąd klap, tylko coś od przepustnicy
-