Skocz do zawartości
brysio76

Brak mocy. Czy to turbina?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam passata b6 140KM przy wkręcaniu go powyzej 3000 obr czasami silnik traci moc i wchodzi w awaryjny tryb.Po ponownym uruchomieniu jest niby w porządku.Słyszałem różne mozliwości awarii czy ktos moze mnie bardziej poinformować? Czasami tez lepiej idzie ,a czasami jest jakis zamulony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam passata b6 140KM przy wkręcaniu go powyzej 3000 obr czasami silnik traci moc i wchodzi w awaryjny tryb.Po ponownym uruchomieniu jest niby w porządku.Słyszałem różne mozliwości awarii czy ktos moze mnie bardziej poinformować? Czasami tez lepiej idzie ,a czasami jest jakis zamulony.

 

kolega tak miał w B5.5 TDI 105km też jak wcisnął gaz do dechy to tryb awaryjny się od razu włączał i nie wiem dokładnie ale miał zapchany "filtr" coś chyba jak EGR i co mu kazali zrobić z VW pojechać na autostradę i go trochę przypiłować np na 4 biegu i zrobił tak i go przewietrzył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez odczytania błędów to sobie można wróżyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

amatorskiego podł komputera był błąd coś z recyrkulacją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
amatorskiego podł komputera był błąd coś z recyrkulacją

To sobie "coś" napraw...

 

A tak na poważnie - nie ważne jaki komputer - jak odczytał błąd to było go zapisać i poszukać na forum lub założyć nowy temat podając nr błędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na niskich biegach przy ostrym ruszaniu kiedys zauważyłem czarny dym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz węże które idą z turbiny do intelcoolera czy nie ucieka gdzieś powietrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co mi sie zdaje to turbo potrafi sie rozpieprzyc na kilka roznych sposobow (zapieczenie to tylko jeden optymistyczny wariant ;-) ), czytalem m.in cos o zatartych lozyskach itp. jezeli probowales n75, to sproboj jeszcze przeplywomierz(g70) oraz g71, moze jeszcze egr a potem pozostaje juz tylko nowe turbo, tzn. najprosciej kup sobie jakies na szrocie za 200-300 euro. albo jak wolisz zacznij od konca, jezeli inny n75 nic nie pomogl to pewnie bedzie turbo. daj nam potem znac co rozwiazalo problem :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miałem to samo na 90% to turbina teraz tylko znajdz jakiegoś kumatego mechanika co ci to zrobia bo jak jakis pseudo to ci wymieni wszystkie czujniki w aucie czyli bedzie wymieniał to co najprosciej i czesal cie z kasy. Może to tylko nagar na kierowniczkach w turbinie opcja tansza lub regeneracja.Dobry mechanik podłączy vaga bedziesz jechał a on zobaczy czy turbina pompuje za duzo choć zawór odcina.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja mam taki przypadekm żę, w pasku B6 2.0tdi 170PD podczas jazdy spada mi moc i włacza się mrugajaca kontrolka świecy żarowej. po wyłaczeniu zaplonu i zapalenia auto znowu jedzie ok. Czasami ma też taki objaw że auto zaczyna jechać dopiero od ok2500 obrotów i to z przerwani ciągu, a w tle słychać świszczenie. jadnak zdaża sie to niecodziennie.

Auto ma zaledwie przejechane 70tys km. Czy ktoś ma wiedzę co mu jest ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Ja mam taki przypadekm żę, w pasku B6 2.0tdi 170PD podczas jazdy spada mi moc i włacza się mrugajaca kontrolka świecy żarowej. po wyłaczeniu zaplonu i zapalenia auto znowu jedzie ok. Czasami ma też taki objaw że auto zaczyna jechać dopiero od ok2500 obrotów i to z przerwani ciągu, a w tle słychać świszczenie. jadnak zdaża sie to niecodziennie.

Auto ma zaledwie przejechane 70tys km. Czy ktoś ma wiedzę co mu jest ???

Mam obecnie dokładnie to samo ale bez przerw w ciągu. Załączam silnik i miga kontrolka świec żarowych. Po podłączeniu do komputera okazało się że problemem jest czujniki ciśnienia doładowania. Mechanicy wyjęli, wyczyścili i ponownie wmontowali. Kazali kupić nowy i z nim przyjechać. Dziś będę wymieniał: koszt czujnika 86zł w intercars (z moimi zniżkami).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może być tylko przepustnica w turbinie, za którą zapłacisz około 300 zł. Musisz jechać do serwisu, oni podłączą pod komp i wszystko będzie wiadomo.

A jeśli to turbina to za nową zapłacisz 12 tyś. zł

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To może być tylko przepustnica w turbinie, za którą zapłacisz około 300 zł. Musisz jechać do serwisu, oni podłączą pod komp i wszystko będzie wiadomo.

A jeśli to turbina to za nową zapłacisz 12 tyś. zł

Pozdrawiam

a gdzie w turbinie jest przepustnica ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety nie wiem. Ja byłem w serwisie podłączyli mi pod kompa i wymienili. Bo ja miałem to samo. No tylko że ja mam samochód w benzynie 300 konny. Nie wiem czy diesle mają to samo. Ale sprawdź kolego, w serwisi najlepiej.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam obecnie dokładnie to samo ale bez przerw w ciągu. Załączam silnik i miga kontrolka świec żarowych. Po podłączeniu do komputera okazało się że problemem jest czujniki ciśnienia doładowania. Mechanicy wyjęli, wyczyścili i ponownie wmontowali. Kazali kupić nowy i z nim przyjechać. Dziś będę wymieniał: koszt czujnika 86zł w intercars (z moimi zniżkami).

 

Witam.

Mam podobne objawy do opisywanych przez Ciebie. Daj znać, czy wymiana czujnika poskutkowała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wieczorem sprawdzę w notatkach, w moim serwis wymieniał 2 razy, nie pamietam dokładnie nazwy ale jakiś czujnik różnicy ciśnienia, padają po około 70 tys, km. wieczorem sprawdzę i podam numery części,

 

 

 

VW AUDI SKODA DIFFERENTIAL PRESSURE SENSOR 03G906051A

 

przez w/w sensor były problemy z dynamiką auta i może w waszym przypadku on jest sprawcą ale przed wymianą warto odczytać błędy

Edytowane przez s27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, proszę o pomoc w pilnej sprawie. Dziś w nocy niechcący przeciągnąłem mojego passata 160Km/h na 4 biegu. Proszę nie wyciągać pochopnie wniosków że jestem piratem, miałem sytuację awaryjną w domu i musiałem się w nim natychmiast znaleźć.

Standardowo powinna się załączyć blokada i komputer powinien wejść w tryb awaryjny. Jednak tak się nie stało i nagle auto straciło moc. Mogę nim jechać normalnie ale jest zupełnie mułowate jak auto z silnikiem 1.0 na gazie.

W chwili kiedy wciskam pedał gazu z pod maski słychać że coś głośno szumi, jakby wirowało. Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się że coś stało się ze sprężarką.

 

Czy może mi ktoś podpowiedzieć co zepsułem? Jestem z Tychów, czy zna ktoś w okolicach zaufanego mechanika? No i jeszcze kwestia kosztów :(

 

Dziękuję za poświęcony czas i odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Najprawdopodobniej masz dziurę w dolocie, może spadł wąż od IC. Otwórz maskę i obejrzyj dobrze wszyskie połączenia węży do turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności