brysio76 Zgłoś #1 Napisano 1 Listopada 2009 Mam passata b6 140KM przy wkręcaniu go powyzej 3000 obr czasami silnik traci moc i wchodzi w awaryjny tryb.Po ponownym uruchomieniu jest niby w porządku.Słyszałem różne mozliwości awarii czy ktos moze mnie bardziej poinformować? Czasami tez lepiej idzie ,a czasami jest jakis zamulony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #2 Napisano 1 Listopada 2009 Mam passata b6 140KM przy wkręcaniu go powyzej 3000 obr czasami silnik traci moc i wchodzi w awaryjny tryb.Po ponownym uruchomieniu jest niby w porządku.Słyszałem różne mozliwości awarii czy ktos moze mnie bardziej poinformować? Czasami tez lepiej idzie ,a czasami jest jakis zamulony. kolega tak miał w B5.5 TDI 105km też jak wcisnął gaz do dechy to tryb awaryjny się od razu włączał i nie wiem dokładnie ale miał zapchany "filtr" coś chyba jak EGR i co mu kazali zrobić z VW pojechać na autostradę i go trochę przypiłować np na 4 biegu i zrobił tak i go przewietrzył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #3 Napisano 1 Listopada 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=44537 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #4 Napisano 1 Listopada 2009 Bez odczytania błędów to sobie można wróżyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brysio76 Zgłoś #5 Napisano 1 Listopada 2009 amatorskiego podł komputera był błąd coś z recyrkulacją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #6 Napisano 1 Listopada 2009 amatorskiego podł komputera był błąd coś z recyrkulacją To sobie "coś" napraw... A tak na poważnie - nie ważne jaki komputer - jak odczytał błąd to było go zapisać i poszukać na forum lub założyć nowy temat podając nr błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu passat Zgłoś #7 Napisano 1 Listopada 2009 A samochód kopci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brysio76 Zgłoś #8 Napisano 1 Listopada 2009 Na niskich biegach przy ostrym ruszaniu kiedys zauważyłem czarny dym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu passat Zgłoś #9 Napisano 1 Listopada 2009 Sprawdz węże które idą z turbiny do intelcoolera czy nie ucieka gdzieś powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodo Zgłoś #10 Napisano 17 Listopada 2009 z tego co mi sie zdaje to turbo potrafi sie rozpieprzyc na kilka roznych sposobow (zapieczenie to tylko jeden optymistyczny wariant ), czytalem m.in cos o zatartych lozyskach itp. jezeli probowales n75, to sproboj jeszcze przeplywomierz(g70) oraz g71, moze jeszcze egr a potem pozostaje juz tylko nowe turbo, tzn. najprosciej kup sobie jakies na szrocie za 200-300 euro. albo jak wolisz zacznij od konca, jezeli inny n75 nic nie pomogl to pewnie bedzie turbo. daj nam potem znac co rozwiazalo problem :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlos Zgłoś #11 Napisano 18 Listopada 2009 Witam Miałem to samo na 90% to turbina teraz tylko znajdz jakiegoś kumatego mechanika co ci to zrobia bo jak jakis pseudo to ci wymieni wszystkie czujniki w aucie czyli bedzie wymieniał to co najprosciej i czesal cie z kasy. Może to tylko nagar na kierowniczkach w turbinie opcja tansza lub regeneracja.Dobry mechanik podłączy vaga bedziesz jechał a on zobaczy czy turbina pompuje za duzo choć zawór odcina. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IR-KO Zgłoś #12 Napisano 26 Maja 2010 Witam Ja mam taki przypadekm żę, w pasku B6 2.0tdi 170PD podczas jazdy spada mi moc i włacza się mrugajaca kontrolka świecy żarowej. po wyłaczeniu zaplonu i zapalenia auto znowu jedzie ok. Czasami ma też taki objaw że auto zaczyna jechać dopiero od ok2500 obrotów i to z przerwani ciągu, a w tle słychać świszczenie. jadnak zdaża sie to niecodziennie. Auto ma zaledwie przejechane 70tys km. Czy ktoś ma wiedzę co mu jest ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo80 Zgłoś #13 Napisano 27 Maja 2010 Witam Ja mam taki przypadekm żę, w pasku B6 2.0tdi 170PD podczas jazdy spada mi moc i włacza się mrugajaca kontrolka świecy żarowej. po wyłaczeniu zaplonu i zapalenia auto znowu jedzie ok. Czasami ma też taki objaw że auto zaczyna jechać dopiero od ok2500 obrotów i to z przerwani ciągu, a w tle słychać świszczenie. jadnak zdaża sie to niecodziennie. Auto ma zaledwie przejechane 70tys km. Czy ktoś ma wiedzę co mu jest ??? Mam obecnie dokładnie to samo ale bez przerw w ciągu. Załączam silnik i miga kontrolka świec żarowych. Po podłączeniu do komputera okazało się że problemem jest czujniki ciśnienia doładowania. Mechanicy wyjęli, wyczyścili i ponownie wmontowali. Kazali kupić nowy i z nim przyjechać. Dziś będę wymieniał: koszt czujnika 86zł w intercars (z moimi zniżkami). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarex Zgłoś #14 Napisano 22 Lipca 2010 To może być tylko przepustnica w turbinie, za którą zapłacisz około 300 zł. Musisz jechać do serwisu, oni podłączą pod komp i wszystko będzie wiadomo. A jeśli to turbina to za nową zapłacisz 12 tyś. zł Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 22 Lipca 2010 To może być tylko przepustnica w turbinie, za którą zapłacisz około 300 zł. Musisz jechać do serwisu, oni podłączą pod komp i wszystko będzie wiadomo.A jeśli to turbina to za nową zapłacisz 12 tyś. zł Pozdrawiam a gdzie w turbinie jest przepustnica ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarex Zgłoś #16 Napisano 22 Lipca 2010 Niestety nie wiem. Ja byłem w serwisie podłączyli mi pod kompa i wymienili. Bo ja miałem to samo. No tylko że ja mam samochód w benzynie 300 konny. Nie wiem czy diesle mają to samo. Ale sprawdź kolego, w serwisi najlepiej.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
la.bouche Zgłoś #17 Napisano 24 Lipca 2010 Mam obecnie dokładnie to samo ale bez przerw w ciągu. Załączam silnik i miga kontrolka świec żarowych. Po podłączeniu do komputera okazało się że problemem jest czujniki ciśnienia doładowania. Mechanicy wyjęli, wyczyścili i ponownie wmontowali. Kazali kupić nowy i z nim przyjechać. Dziś będę wymieniał: koszt czujnika 86zł w intercars (z moimi zniżkami). Witam. Mam podobne objawy do opisywanych przez Ciebie. Daj znać, czy wymiana czujnika poskutkowała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #18 Napisano 24 Lipca 2010 (edytowane) wieczorem sprawdzę w notatkach, w moim serwis wymieniał 2 razy, nie pamietam dokładnie nazwy ale jakiś czujnik różnicy ciśnienia, padają po około 70 tys, km. wieczorem sprawdzę i podam numery części, VW AUDI SKODA DIFFERENTIAL PRESSURE SENSOR 03G906051A przez w/w sensor były problemy z dynamiką auta i może w waszym przypadku on jest sprawcą ale przed wymianą warto odczytać błędy Edytowane 24 Lipca 2010 przez s27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xecutioner Zgłoś #19 Napisano 31 Stycznia 2011 Witam, proszę o pomoc w pilnej sprawie. Dziś w nocy niechcący przeciągnąłem mojego passata 160Km/h na 4 biegu. Proszę nie wyciągać pochopnie wniosków że jestem piratem, miałem sytuację awaryjną w domu i musiałem się w nim natychmiast znaleźć. Standardowo powinna się załączyć blokada i komputer powinien wejść w tryb awaryjny. Jednak tak się nie stało i nagle auto straciło moc. Mogę nim jechać normalnie ale jest zupełnie mułowate jak auto z silnikiem 1.0 na gazie. W chwili kiedy wciskam pedał gazu z pod maski słychać że coś głośno szumi, jakby wirowało. Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się że coś stało się ze sprężarką. Czy może mi ktoś podpowiedzieć co zepsułem? Jestem z Tychów, czy zna ktoś w okolicach zaufanego mechanika? No i jeszcze kwestia kosztów Dziękuję za poświęcony czas i odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #20 Napisano 31 Stycznia 2011 Witaj! Najprawdopodobniej masz dziurę w dolocie, może spadł wąż od IC. Otwórz maskę i obejrzyj dobrze wszyskie połączenia węży do turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach