Skocz do zawartości

Xecutioner

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Xecutioner

  • Urodziny 12.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tychy

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam, mam nadzieję, że nie powielę tematu. Mam pytanie czy ktoś może się orientować co mi się przytrafiło. Chodzi o to, że w nocy padły mi wycieraczki. Na szybie było trochę mokrego śniegu i po włączeniu auta zadziałały wycieraczki. Doszły do połowy szyby i można było usłyszeć lekki trzask. Więcej się już nie poruszyły. Teraz można nimi swobodnie machać używając ręki. Ktoś wie czy da się to pod blokiem zrobić? Ewentualnie co mogło strzelić i orientacyjnie ile mi jutro krzykną w serwisie? Dzięki
  2. Witam, nie chcę zakładać nowego tematu więc się podepnę. Czy może mi ktoś na szybko w pkt. napisać jak zdejmuje się podsufitkę z przodu? Niestety mam ciemno a przepaliła się żaróweczka i nie chciałbym czegoś połamać. Dzięki za odpowiedź. PS. jeszcze prosiłbym o informację jaki symbol ma żaróweczka znajdująca się po środku podsufitki (ta która zaświeca się przy otwartych drzwiach).
  3. Witam, mam szybkie pytanie. Byłem na przeglądzie i powiedziano mi, że powinienem już wymienić tylne tuleje przednich wahaczy. Dziś udałem się do mechanika a ten stwierdził, że wymienia się całe wahacze. Trochę mnie to zdziwiło ale laik jestem więc wszystko można mi wmówić. Czy możecie to potwierdzić? Ewentualnie czy jest ktoś z okolic Śląska - Tychów który zna dobrego mechanika? Autko to B6 z 2005r. Dzięki za pomoc.
  4. Witam, proszę o pomoc w pilnej sprawie. Dziś w nocy niechcący przeciągnąłem mojego passata 160Km/h na 4 biegu. Proszę nie wyciągać pochopnie wniosków że jestem piratem, miałem sytuację awaryjną w domu i musiałem się w nim natychmiast znaleźć. Standardowo powinna się załączyć blokada i komputer powinien wejść w tryb awaryjny. Jednak tak się nie stało i nagle auto straciło moc. Mogę nim jechać normalnie ale jest zupełnie mułowate jak auto z silnikiem 1.0 na gazie. W chwili kiedy wciskam pedał gazu z pod maski słychać że coś głośno szumi, jakby wirowało. Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się że coś stało się ze sprężarką. Czy może mi ktoś podpowiedzieć co zepsułem? Jestem z Tychów, czy zna ktoś w okolicach zaufanego mechanika? No i jeszcze kwestia kosztów Dziękuję za poświęcony czas i odpowiedzi.
  5. Podepnę się pod temat. Mam oświetlenie kabiny ale tylko przez światło znajdujące się w tylnej części kabiny czyli nad tylną kanapą. Kiedyś natomiast miałem oświetlenie również z przodu obok lusterka podczas np. otwierania auta. Na dzień dzisiejszy nie potrafię ustawić przełączników tak aby było oświetlenie z przodu. Ktoś wie co mam zrobić aby takie oświetlenie ustawić? No chyba że też powinienem szukać problemu w bezpiecznikach?
  6. Witam, czy może mi ktoś podać jakie powinienem zakupić śruby do felgi stalowej? Mam 16 calową felgę a auto to Passat B6 z 2005r. Jeśli był już taki temat to proszę skasował mój i prosiłbym o wysłanie linka na PW. PS. Bardzooo mi zależy na szybkiej odpowiedzi Dzięki i pozdrawiam.
  7. Witam, w sobotę odebrałem auto od mechanika. Jeździ teraz jak szalone co mnie bardzo cieszy Problemem znaczącym w moim aucie był brak smarowania w silniku i uszkodzenie wałka rozrządu oraz popychaczy. Elektryka jak i sterowniki były OK. Obecnie jedyne co pozostało do zrobienia to regulacja zapłonu ponieważ nie pali od strzała, skasowanie ogranicznika który uaktywnia się przy prędkości 200KM/h oraz przyciemnienie tylnych szybek ponieważ moja pięciomiesięczna córka nie lubi być oglądana z zewnątrz. Wszystkim którzy zabrali głos w mojej sprawie serdecznie dziękuję. Pozdrawiam.
  8. Witam, to że został już podkręcony lekko silnik czyli turbina włącza się wcześniej bo już przy 2000obr. zmieniło tylko tyle że szybciej auto kopci. Nie zmienię tego już bo jak na razie nie widzę sensu. Auto stało już u mechaników jak i w serwisie VW w Katowicach. Praktycznie zgodzili się oni wszyscy w 95% że winę za taki stan ponosi sterownik silnika. Było już przy nim coś grzebane ale nie wiadomo co. Jutro auto odstawiam do elektryka zajmującego się właśnie sterownikami. Podobno jeden z najlepszych w mojej okolicy więc zobaczymy cz coś poradzi i ile mnie to będzie kosztowało. Szukałem również na allegro sterownika do mojego auta ale nie ma takiego. Numery seryjne sterownika który aktualnie mam włożony do auta potwierdziłem w serwisie VW i okazało się że ten co mam włożony to jest dokładnie ten który być powinien zamontowany. Jeszcze mam pytanie ponieważ wydzwaniając tu i tam powiedziano mi, że ważne jest abym miał spisany numer jaki nadaje BOSCH. Po tym numerze szybciej znajdę sterownik ponieważ, bosch wypuścił również zamienniki. Zamienniki te zbudowane są z płyt które można zaprogramować tak że odpowiadają oryginalnemu sterownikowi. Powiedziano mi, że nie ważne jakie będzie oprogramowanie na początku na tym sterowniku ponieważ i tak trzeba wgrać nowe z powodu np. zaprogramowania kluczyków. Stąd też można kupić taki zamiennik i nic się nie będzie działo. Mam nadzieję, że przekazałem to na tyle jasno i ktoś się połapie o co mi chodzi Pozdrawiam. PS. Nie zamierzam kupować innego silnika, mój jest sprawny mechanicznie. Układ wydechowy i katalizator też zostały dokładnie sprawdzone i wszystko jest OK.
  9. Witam, niestety zmuszony jestem odnieść się w trochę arogancki sposób do niektórych wpisów: 1. Missiu - nie wiem co uważasz za złom, bo wyczytać mogę z Twojego profilu że sam takowym jeździsz. Dla mnie to nie złom a dość fajne rodzinne auto. 2. Ir0n - kupiony był za dobrą cenę ale nie za połowę swojej wartości jak to niektórzy sugerują. 3. Mark3k - auto nie było żyłowane i podkręcane do granic swoich możliwości przez virusa. To że nikt nie jest tutaj Bogiem na forum to dobrze wiem i nie proszę o zdalne naprawienie a o opinię czy ktoś słyszał już o podobnym przypadku jaki ja mam. Auto sprawdzane było VAGiem i nie pokazywało błędów. Tak jak kolega poldeczek1 napisał, jeden ze sterowników mógł zostać celowo uszkodzony abyśmy przy kupnie nie byli w stanie sprawdzić czy występują błędy. Obecnie ten komputer został naprawiony. Nie mogę w chwili obecnej określić jakie błędy wskazuje ale na pulpicie pojawiła się ikonka pomarańczowa z silnikiem. Wcześniej tego nie miałem. 4. Point - takiego paska jak mój możesz kupić już za 15tyś. Pytanie jak bardzo będzie uszkodzony i jak wielkiego dzwona zaliczył a może ile razy licznik się przekręcił bo auto dzielnie walczyło na taxówkach. Auto które kupiłem ma autentyczny przebieg. Do 165tyś serwisowane było w ASO we Francji. 25tyś km przejeździło w Polsce gdzie niestety do ASO nie było oddawane. 5. GURAL - Napisałeś że ten sterownik może być do Tourana ale taki numer pokazuje WAG jako prawidłowy Dziękuję za odpowiedzi. Natychmiast Wasze uwagi przekazałem mechanikowi z prośbą aby się ustosunkował do nich. W chwili obecnej poszukuję sterownika na różnych serwisach aukcyjnych ale jak na razie z mizernym skutkiem. W poniedziałek jeszcze raz przedzwonię do serwisu VW w celu sprawdzenia tych numerów sterowników. Obiecali mi pomóc więc trzeba to delikatnie wykorzystać
  10. Witam, po wyczerpaniu prawie wszystkich możliwości związanych z doprowadzeniem niedawno zakupionego paska postanowiłem zwrócić się do Was. Zakupiłem od osoby prywatnej paska 1,9 TDI B6 z 2005r. Samochód przy kupowaniu dawał oznaki że nie wszystko w nim jest sprawne. Główne wady to było dymienie z rury przy przekroczeniu 3000 obrotów oraz brak mocy. Auto na liczniku ma 260km/h a z trudem rozpędzało się do 140km/h. Początkowo mechanicy myśleli, że powodem tego jest turbina. Została sprawdzona i jej stan jest bardzo dobry. Kolejnym posunięciem było sprawdzenie pompowtrysków. I tu się okazało, że są one w tragicznym stanie. Zostały wszystkie 4 wymienione. Nic się nie zmieniło, auto nadal chodziło jak wcześniej. Mechanicy zabrali auto na prawie 3 tygodnie. W międzyczasie naprawiono mi komputer (sterownik) odpowiadający za prawidłowe wyświetlanie błędów i kontrolek (nie wiem jak się nazywa ten sterownik ale wcześniej był uszkodzony na tyle iż odcinał podłączony komputer serwisowy). W międzyczasie podmieniono prawie cały osprzęt silnika z innego auta o tym samym silniku. Nie podmieniono tylko 1 rzeczy a mianowicie sterownika silnika. Po oględzinach tego sterownika stwierdzono, że to może być przyczyną tych problemów. Na samym sterowniku było widać próby otwarcia i możliwe że ingerencji w elektronikę. Dziś natomiast okazało się coś takiego co mnie zaskoczyło: Obecnie mam włożony do auta sterownik o numerach 03G 906 021 DP. Jednak wg. numeru VIN powinien być sterownik o takich numerach 03G906016CD Czy jest mi ktoś w stanie odpowiedzieć, czy może to być faktycznie wina tego sterownika? PS. Wymieniono mi pompowtryski na te z silnika większego aby można było podkręcić nieco koniki ze 105 do xxx. Zmieniono mi również oprogramowanie i tu stały się jaja jeszcze większe ponieważ auto teraz jeszcze bardziej kopci a prędkość maxymalną jaką osiąga to 70km/h. Obecnie jeździ się autem niczym pralką podczas wirowania ponieważ takie straszne wibracje idą z silnika Proszę o pomoc Was jako specjalistów i miłośników znaczka VW ponieważ sam nie wiem co robić _tytul1
  11. Tomek Rury wszystkie sprawdzono mi pod kontem dostawania fałszywego powietrza i nic nie znaleziono. Odłączono też turbinę i coś kombinowano ale co to nie wiem dokładnie więc nie piszę. Też nic nie wyszło. Co do uszkodzenia zderzaka to uszkodzenie jest niewielkie i jedynie odgiął się ten kawałek plastiku który jest pod głównym zderzakiem. To jest początek mocowania płyty pod silnikiem prawdopodobnie
  12. Tomasz sprawa wygląda tak: nie jestem mechanikiem, jestem zwykłym użytkownikiem samochodu który puki jeździ to jest dobrze. Kupując te auto zobaczyliśmy jakie ma objawy a mianowicie: 1. Brak mocy po przekroczeniu 3000 obrotów. Pierwszy raz jechałem dieslem więc myślałem że to jest ta turbo dziura czy jak to się tam nazywa. 2. Na postoju przy gazowaniu go powyżej 2000 obrotów z rury wydobywa się czarny dym. Podobnie ma się sprawa w czasie jazdy jak go przygazuję czy jak włączy się turbina. Miało to miejsce przed zakupem i obecnie mimo zmiany wszystkich pompowtrysków na używane. Wcześniej przed zmianą podpięto do kompa auto i sprawdzano dawkowanie paliwa. Wszystkie pompowtryski oprócz 1 który był regenerowany podawały do 3 razy więcej paliwa niż powinny. Po zmianie podają idealnie paliwo wg. tego co pokazuje komputer. Nie mniej nadal brak mocy i dymi ale może wynikać to z następnego punktu. 3. Problem z komputerem prawdopodobnie centralnym. Z tego co się orientowałem to w pasku występują 2 komputery: centralny w okolicach lewej nogi kierowcy i jeszcze jakiś o którym za dużo nie wiem. Podjechaliśmy do osoby zajmującej się komputerami samochodowymi. Podpiął on swój komputer serwisowy do auta i nie mógł połączyć się z kilkoma rzeczami: -z poduszkami powietrznymi, -z absem, -kontrolkami pojawiającymi się na pulpicie. Mam nadzieję że dobrze wymieniłem. Stwierdzono że mam uwalone coś z komputerem a więc będą to robić od jutra. Muszą też zmienić oprogramowanie z uwagi na zmianę pompowtryskiwaczy na mocniejsze. Nie jestem pewien co do przepływomierza ale poprzedni właściciel coś z nim robił. Możliwe że regenerował lub naprawiał. Co do pompowtrysków to też poprzedni właściciel był w serwisie gdyż miał problem z odpalaniem w ostatnią zimę. Odpalało auto za piątym razem. Po regeneracji pompowtrysku pierwszego odpala od strzału stąd mój wniosek że 1 popmpowtrysk odpowiada zasadniczo za rozruch. Tyle w temacie. Obecnie jestem "lekko" zaniepokojony tym brakiem mocy i dymieniem a doszedł jeszcze jeden mniejszy ale za to problem z wygiętym przednik zderzakiem jak go żona załatwiła na krawężniku To jednak plastik więc może uda się odgiąć a jak nie to żona kupi nowy Pozdrawiam.
  13. Witam, mam paska z 2005r. 105 koników. 2 tygodnie temu go kupiłem. Sprawdzaliśmy go pod każdym względem z kumplami mechanikami i początkowo myśleliśmy, że poszła turbina bo po przekroczeniu 3000 obr. nie było mocy. Po zakupie jednak okazało się, że to wina pompowtrysków. Auto ma przejechane 186tyś. Pierwszy prawdopodobnie padł 1 pompowtrysk który odpowiada za odpalanie auta. Mądry mechanik poprzedniemu właścicielowi zregenerował go a później zamienił z drugim. Niestety ten drugi jakim cudem włożył pod kątem i paliwo nie tryskało na wał. Tak przynajmniej mówili moi mechanicy, ja niestety specem nie jestem. Wymieniłem wszystkie 4 wtryski na mocniejsze z silnika 140 konnego. Teraz w środę jadę na zmianę oprogramowania aby podkręcić autko. Obecnie nadal nie ma mocy i kopci ale mam nadzieję że zmieni się to po zmianie oprogramowania. Aby było zabawniej autko moje ma tak sprytny komputer który odcina po podłączeniu komputer serwisowy. Prawdopodobnie jeszcze coś z kompem jest nie tak. Pompowtryski kupione zostały przez allegro. Koszt całej operacji to 2000zł z wymianą i ustawieniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności