Skocz do zawartości

misiu passat

  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O misiu passat

  • Urodziny 31.10.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polakowice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To ja wprowadziłem w błąd.. przepraszam Chodzi o tą płyte sterującą czy co tam w środku jest i tym steruje
  2. Panowie przepraszam że tak z innej beczki i trochę w wątek się wmieszam... Konkretnie mam taki problem rok temu wymieniałem płyte sterującą skrzyni która znajduje się wewnątrz niej ponieważ objawem było to że skrzynia zamiast zmieniać bieg na wyższy wżucała luz. Kosz tego to 1200 zł (używka) Teraz po większych mrozach problem powrucił na nowo tyle tylko że przy zmianie z 3 biegu na 4-ty. Czy macie może jekieś sugestie co do tego co może mieć wpływ na uszkodzenie tego ? Aha olej po wymianie tego sterownika w skrzyni był wymieniany filtr również.
  3. Ja ostatnio wymieniałem u siebie. Jest jedno duże łożysko obustronnie zakryte w środu są jakby dwa łożyska czyli jedno łożysko w którym są dwa łożyska. Trochę namieszałem ale tak to wygląda.
  4. A zdrowie panowie dzisiaj festyn u mnie także piwa pod dostatkiem
  5. Ten temat był już wałkowany kilka razy. Najprawdopodobniej to sprzęgło siada. ---------- Post added at 21:00 ---------- Previous post was at 20:56 ---------- http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=58610 podobny problem poczytaj ---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:00 ---------- http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2886
  6. Dziękuje że mogłem pomóc Pozdrawiam
  7. Jak sam widzisz wszyscy jednogłośnie mówią że to wąż z turbo do icka więc pozostaje tylko sprawdzić ktory . Jak sprawdzisz to daj znać
  8. Raczej nie powinno węże powinny być szczelnie złączone
  9. Tak jeśli nie będzie odpowiedniego ciśnienia to turbo nie będzie działało poprawnie a co za tym idzie także spadek mocy i kopcenie...
  10. Zakładam na 90 % że pęknięty wąż od turbo który idzie z turbo do intelcoolera. Miałem ten sam problem kiedyś szukałem z dwa miesiące i okazało się że to te węże ;] Posprawdzaj je niech ktoś lekko gazuje autem a ty przykładaj ręke do węży i sprawdzaj czy nie ucieka z nich powietrze jeśli ucieka no to masz przyczynę
  11. Sprawdz węże które idą z turbiny do intelcoolera czy nie ucieka gdzieś powietrze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności