-
Liczba zawartości
62 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O misiu passat
- Urodziny 31.10.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Polakowice
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
-
Rok produkcji
1997
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Problem z automatyczną skrzynią(czujnik czy pada skrzynia?)
misiu passat odpowiedział andrzejac → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
To ja wprowadziłem w błąd.. przepraszam Chodzi o tą płyte sterującą czy co tam w środku jest i tym steruje -
Problem z automatyczną skrzynią(czujnik czy pada skrzynia?)
misiu passat odpowiedział andrzejac → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Panowie przepraszam że tak z innej beczki i trochę w wątek się wmieszam... Konkretnie mam taki problem rok temu wymieniałem płyte sterującą skrzyni która znajduje się wewnątrz niej ponieważ objawem było to że skrzynia zamiast zmieniać bieg na wyższy wżucała luz. Kosz tego to 1200 zł (używka) Teraz po większych mrozach problem powrucił na nowo tyle tylko że przy zmianie z 3 biegu na 4-ty. Czy macie może jekieś sugestie co do tego co może mieć wpływ na uszkodzenie tego ? Aha olej po wymianie tego sterownika w skrzyni był wymieniany filtr również. -
Ile łożysk występuje w przedniej piaście?
misiu passat odpowiedział netadmin_47 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ja ostatnio wymieniałem u siebie. Jest jedno duże łożysko obustronnie zakryte w środu są jakby dwa łożyska czyli jedno łożysko w którym są dwa łożyska. Trochę namieszałem ale tak to wygląda. -
A zdrowie panowie dzisiaj festyn u mnie także piwa pod dostatkiem
-
Rozmowy na każdy temat, bez pytan technicznych!!! Istnieje opcja "SZUKAJ"
misiu passat odpowiedział paput → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
Na bardzkiej przy wylocie z Wro jest kilka przy poboczu -
Ten temat był już wałkowany kilka razy. Najprawdopodobniej to sprzęgło siada. ---------- Post added at 21:00 ---------- Previous post was at 20:56 ---------- http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=58610 podobny problem poczytaj ---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:00 ---------- http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2886
-
Demontaż podłokietnika PASSAT B5
misiu passat odpowiedział killer_84 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Wrzuć fotke tej śruby -
Dziękuje że mogłem pomóc Pozdrawiam
-
Jak sam widzisz wszyscy jednogłośnie mówią że to wąż z turbo do icka więc pozostaje tylko sprawdzić ktory . Jak sprawdzisz to daj znać
-
Raczej nie powinno węże powinny być szczelnie złączone
-
Tak jeśli nie będzie odpowiedniego ciśnienia to turbo nie będzie działało poprawnie a co za tym idzie także spadek mocy i kopcenie...
-
Zakładam na 90 % że pęknięty wąż od turbo który idzie z turbo do intelcoolera. Miałem ten sam problem kiedyś szukałem z dwa miesiące i okazało się że to te węże ;] Posprawdzaj je niech ktoś lekko gazuje autem a ty przykładaj ręke do węży i sprawdzaj czy nie ucieka z nich powietrze jeśli ucieka no to masz przyczynę
-
Sprawdz węże które idą z turbiny do intelcoolera czy nie ucieka gdzieś powietrze
-
A samochód kopci?
-
Dzięki panowie za pomoc ;]