Skocz do zawartości

andrzejac

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O andrzejac

  • Urodziny 08.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    olsztyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam mam passata 1,9tdi avb ze skrzynia ag4 automat problem polega na tym ze na trasie przy roznych predkosciach drzy cale nadwozie tak ze widac to na kierownicy czasami. obroty podczas drgan na chwile zwiekszaja sie o 200 powtarza sie to co kilka sekund. na miescie jest to prawie nie odczuwalne. biegi w calym zakresie wchodza plynnie. gdy wrzucam recznie z D 3bieg na trasie drgania dalej wystepuja Gdy utrzymuje stala predkosc. na biegu jalowym obroty sa stale. jak przyspieszam drgania znikaja. problem jest wtedy gdy trzymam stala predkosc lub mam wlaczony tempomat kilka lat temu serwisowalem skrzynie w zurominku gdy dzialo sie cos podobnego. Zregenerowano mi sprzeglo hydrokinetyczne i zaworki. chociaz nie wiem ile w tym prawdy czy to nie bylo cos zupelnie innego.zaplacilem prawie 2,5k i do tej pory bylo ok Czy tym razem obstawiac skrzynie czy moze to byc cos innego. oleju i filtra nie zmienialem od czasu naprawy a bylo to kilka lat temu. nawet nie chce robic prob typu wymiana olej filtr bo to kosztowna proba ktora jak wyczytalem moze pomoc lub nie musi a czasem na bardzo krotko Czy w poblizu warminsko mazurskiego ktos zna serwis DOBRY automatow?
  2. Mam pytanie a nie chce zakładać nowego tematu ile zapłacę za wymianę samego paska alternatora w passacie 1,9TDI avb z 2004 żebym nie został wydymany, wiem że nie trzeba ściągać już całego zderzaka, przynajmniej tyle na początek więc takiego kitu nikt mi nie wciśnie. wie to ze stronki http://turbodiesel.hswg.pl/wymiana-alternatora-w-passacie-b5-fl/
  3. Opcja informacje drogowe TIM rozładowuje mi akumulator czy ktoś wie jak to wyłaczyć? Mam takie radio nie wiem co to za model https://plus.google.com/u/0/photos/109247282695018965263/albums/5649244274166459057/5649246232470557618?authkey=CJ7AzqbB2OHkaA Siedziałem ze 2 godziny, próbując to wyłączyć. Jak wyjmuje kluczyk ze stacyjki pojawia sie TIM 24H wcześniej było 2H Widze że mało ludzi zagląda do car audio więc pytanie kieruje tutaj
  4. Chodzi o to że wyczytałem że załączona opcja tim czyli informacje drogowe ciągnie dużo prądu , do tego stopnia że gdy mój pasek postoi 5-7 dni napięcie na aku spada z 12,6(12,7) do 12,3 i w zimie mam przez to problemy Użyłem wujka google szukam i nie wiem jak to cholerstwo wyłączyć Mam passata 2004 1,9 AVB w automacie nie wiem jakiego typu mam radio ale chyba jakiś standard bez navi, dwóch znajomych ma takie samo. Dzięki za odpowiedz ---------- Dodano o 14:53 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:51 ---------- Hmm... moje radio https://plus.google.com/u/0/photos/109247282695018965263/albums/5649244274166459057/5649246232470557618?authkey=CJ7AzqbB2OHkaA
  5. Podobną opinię usłyszałem w warsztacie który "specjalizuje" sie w naprawie automatów. Tylko że ja przełączam z P na D ale chyba to miałeś na myśli. Powyżej temp 0, nie ma tego objawu. Zauważyłem natomiast że przy -15 wrzucam D autko bez dodania gazu nie rusza, ale gdy już ruszy nawet metr po przełączeniu ponownie z N lub P na D autko rusza OK. Dzieje się tak tylko wtedy gdy samochód stoi ze 3 dni, gdy używam codziennie nie ma takich "zjawisk":) Czy mógłby ktoś wypowiedzieć sie jeszcze w tym temacie, ktoś z doświadczeniem bo skrzynie mam jeszcze na gwarancji po naprawie. Będe wdzięczny a nie chce niespodzianek ignorując jakieś błache objawy bo jak to bywa zwykle po gwarancji zdarzają sie przykre niespodzianki.
  6. Nie chce zaczynać nowego tematu więc: Jak biorę auto po dluższym postoju(np.nocy) wrzucam D i autko przez dłuższą chwile stoi w miejscu, po dodaniu gazu bardzo powoli rusza. Na gorącym silniku wygląda to tak że... po wrzuceniu D po dwóch sekundach czuć że zmienił się bieg, puszczam pedał hamulca i autko rusza OK. Czy tak jest dobrze czy coś zaczyna sie dziać, może to normalne? Dodam że miałem już skrzynie w serwisie, miałem regenerowane sprzęgło hydrokinetyczne i reg 4 biegu. To moj pierwszy automat więc prosze o wyrozumiałość jeśli to głupie pytanie a to co jest.... jest normą
  7. wielkie dzieki za pomoc pozdrawiam
  8. Witam, potrzebuję elementy mocowania przedniego zderzaka nr. katalogowe oraz rysunek poglądowy, w szczególności interesują mnie ślizgi(inaczej łyżwa) oraz główna belka podłużna (plastikowa) Passat B5 2004 FL Z góry dziękuje za pomoc
  9. Potrzebuje numer wzmocnienia lub tzw pasa przedniego. W serwisie ASO i autoryzowanym punkcie sprzedaży nie chcą mi go podać a inaczej nie mogę kupić zamiennika mam na myśli allegro bo w autoryzowanym punkcie dobierają go po nr nadwozia(1200zł). Ściągnąłem ETKE ale nic nie moge znaleźć chyba stara wersja. Dowiedziałem sie że pas przedni jest taki sam dla manuala i automatu. Nie moge postawić do znajomego warsztatu na 7 dni aż zobaczą numer na oryginalnym a ja będe zamawiać Passat 1.9 GP AVB TDI 2004 skrzynia automat AG4 z klimatyzacją Jeśli potrzeba nr VIN to podam na PW - a jest to najlepsza metoda Z góry dzięki ---------- Post added at 11:03 ---------- Previous post was at 11:00 ---------- Z tego co wiem z katalogu to są trzy takie same które różnią sie numerami katalogowymi, wizualnie są identyczne, być może różnią sie rozstawem śrub na podłużnicach lub odległość podłużnia-podłuznica
  10. odświeże temat żeby nie zaśmiecać forum Czy pas przedni po lifcie do passata 2004 1.9 AVB w automacie jest taki sam jak w manualnej skrzyni? Z góry dzięki za odpowiedz
  11. AVB 2004 automat Wymieniałem filtr paliwa, profilaktycznie.... bezmyślnie połamałem podgrzewacz, który znajdował sie na filtrze kupiłem jakiś zamiennik (50pln) ale... nr katalogowy różnił sie od oryginału chyba ostatnia literą teraz mam "F" nie wiem co było wcześniej bo wyrzuciłem stary. Czy ktoś mógłby sprawdzić mi co mam w oryginale w swoim samochodzie, etce ect. żeby znowu ktoś nie wcisnął mi kitu że to taki sam. Od tamtego czasu autko przestało palić "na dotyk" a teraz powiedziałbym że prawie mam z tym problem, zanim wymienie świece i udam sie na logi do mechanika chce wrócić do oryginału na ktorym wszystko było OK Czemu w niektórych tematach na innych forach nazywany jest ten podgrzewacz zaworem zwrotnym, na paragonie miałem napisane podgrzewacz? Czy do pompowtryskiwaczy można używać STP do czyszczenia wtryskiwaczy zwykłego diesla na wtryskach ?
  12. Odgrzebuje temat z tamtego roku ale chyba warto... Mam skrzynię w automacie w moim passacie niedawno wymieniałem czujnik stopu, źle zamontowany zablokował mi skrzynie biegów. Zastanawiam sie nad przecięciem np przewodu + na tym włączniku... i na włącznik poprowadzony w trudno dostępne miejsce Dobrą metodą dla złodzieja który odpala fure ze złącza diagnostycznego i laptopa jest zamiana pinów gdzieś przy sterowniku lub na trasie przewodu, im trudniejsze miejsce tym lepiej.Na tyle łatwe by można do niego dojść jak fura rozkraczy sie na drodze, lub przejściówka do gniazda z właściwym wyprowadzeniem. Jak już ktos pisał... najtrudniejsze metody to te najprostsze "Jasia Fasoli" Znajomy elektronik zaproponował mi zestaw za 1000zł z założeniem (czujniki ruchu, ukryte alarmy, odcięcie zapłonu itp.) Zastanawiam sie po przeczytaniu tych 4 stronek nad swoimi patentami za 100zł i jakimś dniem roboty. Sposobów są miliony... można odciąć zasilanie np pompy paliwa i dać na włączniczek w środku lub nawet pilot jak ktoś lepiej siedzi w elektronice. Moje zdanie podobne jak przedmówców... im prościej, prymitywniej, oryginalniej tym lepiej. Gość może umieć rozbroić alarm, odpalić fure z laptopa, ale czy przyjdzie mu do głowy wcisnąć guzik w dolnej części zagłówka? Nie polecam chowania w schowkach bo to dopiero opiera sie na tandecie i zbytnim prostactwu ---------- Post added at 16:20 ---------- Previous post was at 16:17 ---------- W gruncie rzeczy jak już było w tym temacie, mogą wysadzić Cie na czerwonym świetle razem z Twoją kobietą, dziewczyną czy żoną, albo skroić wszystko razem z dokumentami i kluczykiem w sztucznym tłoku gdzieś w sklepie
  13. Link padł Czy w moim silniku AVB sterownik wygeneruje taki błąd i jakie dalsze są tego konsekwencje. Nie mam dostępu do swojego VAGA i będe musiał potem płacić za skasowanie błędu. Bo jak wynika z logiki... podłączenie z powrotem nic nie pomoże. Czy silnik wpadnie w tryb awaryjny czy będzie walić po oczach tylko kontrolka na desce?
  14. Pytanie bo za dużo na forach przeczytałem Wystarczy zaślepić wężyk sterujący czy koniecznie trzeba rozkręcać i zaślepiać EGR blaszką między kolektorem? Jeśli na wysokich obrotach EGR sie zamyka a w tym momencie wypne mu sterowanie podciśnieniem to będzie zamknięty,zaślepie sterowanie i po sprawie. Dodam że EGR u mnie wiesza sie wydając mało przyjemne dzwięki
  15. Czy montując na wciśniętym hamulcu nie "atakuje" bezpośrednio styków. Mógłby ktoś potwierdzić taki sposób wymiany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności