Skocz do zawartości

hugo_19

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hugo_19

  • Urodziny 17.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Hubert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce/Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Tarłem ręcznie normalnie na dłoń tylko trzeba co trochę moczyć papier w wodzie. Maszynowo tylko polerowałem ale to na bardzo małych obrotach żeby ci się klosz od ciepła nie odkształcił. Ja nie zabezpieczałem zadnym środkiem UV - jak ponownie zmatowieją to wtedy zakupie taki środek, ale jak na razie nic się nie dzieje.
  2. Moim zdaniem spokojnie możesz zrobić to moim sposobem zaczerpniętym od innych, bo chyba tylne lampy też są wykonane z tego samego materiału co przednie.
  3. Witam wszystkich postanowiłem pokazać moje efekty renowacji klosza (B5 FL). Już nie mogłem patrzeć na moją przednia lampę zresztą widoczność w nocy była marna. Byłem już bliski kupna nowej lampy jednak postanowiłem poszperać na forum i znalazłem receptę . Po przeczytaniu postów i zobaczeniu efektu jaki można uzyskać byłem zaskoczony więc postanowiłem samemu odnowić lampę. Wszystko robiłem bez wyjmowania lampy (wykręciłem tylko 4 śrubki trzymające żeby mieć troszkę lepszy dostęp). Zderzak i błotnik zabezpieczyłem taśmą papierową i zabrałem się do roboty. Zaczynałem tarcie od gradacji 1000, 1500, 2000 i 2500 (tu mogę polecić papier wodny: http://allegro.pl/polerowanie-regeneracja-lamp-papier-wodny-i3074747082.html). Po uzyskaniu odpowiedniego efektu polerka pastą tempo za pomocą filcu (filc: http://allegro.pl/filc-polerski-polerowanie-lamp-reflektorow-i3065811523.html) i lampa jak nowa i ile kasy zaoszczędzone. Niżej moje efekty. Przed: Po:
  4. Moim zdaniem najlepiej na odpalonym sprawdzać przynajmniej w moim przypadku tak było ale jeżeli będzie z tego krućca to szczeże mówiąc jak ja sam patrzyłem nie miałem pojęcia gdzie to może uciekać niby widziałem ale cięzko było okreslić z kąd dopiero znajomy mechanik zobaczył i od razu wiedział i pomęczył się troche wyjął kruciec i faktycznie to to było lekkie peknięcie i to była przyczyna wycieku. Na fotce zaznaczylem gdzie się znajduje kruciec http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1d8cdcc90e0b42d.html
  5. Witam to podjedz gdzieś do mechanika najlepiej takiego z którym się znasz lub ktoś ci poleci bo różnie bywa z mechanikami. A nawiązując do tematu zobacz kolego tak zwany kruciec bo może tu będzie przyczyna wycieku (może być lekko peknięty plastik) ja przynajmniej tak miałem jak samochód stał w garażu było ok ale po krótkiej jeździe płyn ubywał jak nie wiem. Masz tu przykładowy link jak to wygląda musisz tylko poszukać jaki ty masz w danym silniku: http://www.allegro.pl/item686690051_kruciec_chlodzenia_audi_a4_vw_passat_1_9tdi_od_ss.html
  6. Witam mam problem z odszukaniem kilku kodów: H4B, J1D, D2C, 5RR, 5SH, QG0, T1E, 8US, 7GJ. GMR LA7T BH TDI AG5 BHW Z góry dziekuję za pomoc.
  7. Witam chciałbym się spytać czy pas przedni i chłodnica z passata b5 FL 1,9 TDI manualna skrzynia 2003 rok będzie pasować do passata b5 FL 2,0 TDI automat 2005 rok. Z góry dziekują za odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności