hugo_19
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O hugo_19
- Urodziny 17.04.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Hubert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kielce/Warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
-
Rok produkcji
2005
-
RENOWACJA Kloszy Reflektorów Przednich
hugo_19 odpowiedział nakonr → na temat → Poradniki i instrukcje
Tarłem ręcznie normalnie na dłoń tylko trzeba co trochę moczyć papier w wodzie. Maszynowo tylko polerowałem ale to na bardzo małych obrotach żeby ci się klosz od ciepła nie odkształcił. Ja nie zabezpieczałem zadnym środkiem UV - jak ponownie zmatowieją to wtedy zakupie taki środek, ale jak na razie nic się nie dzieje. -
RENOWACJA Kloszy Reflektorów Przednich
hugo_19 odpowiedział nakonr → na temat → Poradniki i instrukcje
Moim zdaniem spokojnie możesz zrobić to moim sposobem zaczerpniętym od innych, bo chyba tylne lampy też są wykonane z tego samego materiału co przednie. -
RENOWACJA Kloszy Reflektorów Przednich
hugo_19 odpowiedział nakonr → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam wszystkich postanowiłem pokazać moje efekty renowacji klosza (B5 FL). Już nie mogłem patrzeć na moją przednia lampę zresztą widoczność w nocy była marna. Byłem już bliski kupna nowej lampy jednak postanowiłem poszperać na forum i znalazłem receptę . Po przeczytaniu postów i zobaczeniu efektu jaki można uzyskać byłem zaskoczony więc postanowiłem samemu odnowić lampę. Wszystko robiłem bez wyjmowania lampy (wykręciłem tylko 4 śrubki trzymające żeby mieć troszkę lepszy dostęp). Zderzak i błotnik zabezpieczyłem taśmą papierową i zabrałem się do roboty. Zaczynałem tarcie od gradacji 1000, 1500, 2000 i 2500 (tu mogę polecić papier wodny: http://allegro.pl/polerowanie-regeneracja-lamp-papier-wodny-i3074747082.html). Po uzyskaniu odpowiedniego efektu polerka pastą tempo za pomocą filcu (filc: http://allegro.pl/filc-polerski-polerowanie-lamp-reflektorow-i3065811523.html) i lampa jak nowa i ile kasy zaoszczędzone. Niżej moje efekty. Przed: Po: -
Moim zdaniem najlepiej na odpalonym sprawdzać przynajmniej w moim przypadku tak było ale jeżeli będzie z tego krućca to szczeże mówiąc jak ja sam patrzyłem nie miałem pojęcia gdzie to może uciekać niby widziałem ale cięzko było okreslić z kąd dopiero znajomy mechanik zobaczył i od razu wiedział i pomęczył się troche wyjął kruciec i faktycznie to to było lekkie peknięcie i to była przyczyna wycieku. Na fotce zaznaczylem gdzie się znajduje kruciec http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1d8cdcc90e0b42d.html
-
Witam to podjedz gdzieś do mechanika najlepiej takiego z którym się znasz lub ktoś ci poleci bo różnie bywa z mechanikami. A nawiązując do tematu zobacz kolego tak zwany kruciec bo może tu będzie przyczyna wycieku (może być lekko peknięty plastik) ja przynajmniej tak miałem jak samochód stał w garażu było ok ale po krótkiej jeździe płyn ubywał jak nie wiem. Masz tu przykładowy link jak to wygląda musisz tylko poszukać jaki ty masz w danym silniku: http://www.allegro.pl/item686690051_kruciec_chlodzenia_audi_a4_vw_passat_1_9tdi_od_ss.html
-
Witam mam problem z odszukaniem kilku kodów: H4B, J1D, D2C, 5RR, 5SH, QG0, T1E, 8US, 7GJ. GMR LA7T BH TDI AG5 BHW Z góry dziekuję za pomoc.