wasyllo007
-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wasyllo007
- Urodziny 17.01.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (ARM)
-
Rok produkcji
2000
-
To jak możesz to podaj. Chętnie kupię z chociaż trochę sprawdzanego źródła.
-
Mechanik powiedział ze kupi taki z gwarancją rozruchowa i złoży mi coś dużo pewniejszego niż mój po remoncie a za podobna kasę. Znalazłem firmę w sosnowcu która sprzedaje przetestowane silniki nawet z 2 miesieczna gwarancją ale cena 3900 to za dużo jak dla mnie i do auta wartego 15000.
-
Dzięki panowie. Mam nadzieję ze w takim razie mój nowy mechanik nie będzie miał problemów ze znalezieniem dawcy dla mojego zniszczonego w wyniku niefachowej wymiany rozrządu.
-
Witam. Mam zamiar wymienić silnik jak w temacie tylko mam problem ze znalezieniem ARM. Jest mnóstwo Ahl i tu moje pytanie i prosba o pomoc - czy inny 1.6 podejdzie zamiast mojego? Ewentualnie jakie problemy mogę napotkać. Dzięki za pomoc.
-
To znowu ja! Auto znów trafiło dziś na lawetę. Wczoraj zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka oleju i o zgrozo dolałem 1.5 litra oleju. Od wyjazdu po remoncie u mechanika przejechałem 700 km. To mnie "troszkę" zaniepokoiło ale dziś to sobie o mało nie klęknąłem jak podczas jazdy auto zaczęło nagle szarpać i zaczął strasznie dymić. Stanąłem i sprawdziłem olej i ledwo było go widać na bagnecie a przejechałem od wczoraj 80 km. Odstawiam go do innego mechanika a z tamtym jak nie będzie chciał zapłacić pójdę do sądu. Macie może jakieś komentarze, spostrzeżenia lub rady? Chętnie ich wysłucham! Dzięki!
-
Chciałbym mieć turbo! Jutro podajde do serwisu.
-
Ta zębatka na zdjęciach to tylko pozostałość - mechanik mówił mi że ona miała jeszcze jakiś kołnierz i była prawie 2x szersza - na grubość paska. Teraz (zdj) ma nieco ponad cm. Nie znam się na tym wiec sorki za łopatologiczny opis. Poza tym teraz to mniej ważne. Prosił bym o paradę związaną z niepłynnym przyspieszaniem. Mam wrażenie że to nie ma nic wspólnego z awarią silnika i niedawnym remontem bo problem występował już przed ale w minimalnym stopniu. Wczoraj działo się tak prawie za każdym razem, głównie na 2 i 3 biegu przy dynamicznym przyspieszaniu chyba w zakresie między 2 a 4 tysiące obrotów.
-
Witam ponownie! Postanowiłem napisać Wam jak to wszystko się skończyło: Mechanik zrobił wszystko na swój koszt choć twierdził, że to nie jego wina tylko tej zębatki (zdj). Odebrałem auto, wziąłem fakturę z zakupu części, planowanie głowicy (mówił że to było niepotrzebne ale jak nalegałem to zrobił), oraz oświadczenie, że wykonał taką naprawę. Od razu przejechałem się autkiem - wszystko wydaje się oki. Tylko po jakimś tygodniu zaczął zamulać przy przyspieszaniu. Znalazłem kilka wątków i wiem, że to nie filtry ani świece bo są prawie nowe. Myślicie, że kable? Ktoś pisał też o czujniku położenia wału korbowego. Podpowiedzcie co to może być i gdzie zaczelibyście szukać! Dzięki! http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/bn505_DSC00035.JPG http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/hu6230_DSC00036.JPG http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/dv6035_DSC00037.JPG
-
Dzięki Panowie za odpowiedź i dobre słowo! Pewnie was to zdziwi ale ja ze względu na to, że ten mechanik to znajomy mojego ojca odstawiłem auto do niego i pozwoliłem mu go naprawić tylko powiedziałem, że przy odbiorze ma mi dać rachunki na wszystkie części i prace które np podzlecił (planowanie głowicy) razem z opisem uszkodzeń i sposobem ich usunięcia. Trochę mam pietra i jestem na siebie zły, że nie odstawiłem do porzadnego serwisu i nie pojechałem po wszystkim do gościa z rachunkiem ale po prostu szkoda mi się go zrobiło. Swoją drogą nawiązując do wypowiedzi Tomiego to największe pretensje to mam do siebie bo jestem cep że nie oddałem z taką naprawą w pewne rece! Ehhhh.... Pozdrawiam
-
Dzięki Panowie! Generalnie chyba musze z nim mniej uprzejmie porozmawiać!
-
Chciałem ale powiedział ze to naprawi jak coś spieprzył. Poza tym potem bym się z nim pół roku o kase strzępił! Kisszka!
-
Świetnie. Macie jeszcze jakieś dobre informacje? Ale w sumie to m=nie ja za to będę płacił! A mógłby ktoś odpowiedzieć na pozostałe nie dające mi spać pytania? Dzięki z góry! ---------- Post added at 20:12 ---------- Previous post was at 20:10 ---------- Niestety tak! Przynajmniej tak twierdzili mechanicy u których dziś byłem!
-
Witam wszystkich! Mam mały problem i kilka pytań z nim związanych. W piątek mechanik wymienił u mnie rozrząd (pasek, rolka, pompa). Po odebraniu i przejechałem 40 km po czym samochód po prostu zgasł podczas jazdy. Odholowałem do innego "zaprzyjaźnionego" mechanika bo myślałem że to jakaś elektronika a sam się na tym nie znam. Niestety okazało się że rozleciał się nowy rozrząd - nie wiem dokładnie ale pasek był przecięty wzdłuż a zębatka taka na samym dole (nie wymieniana) miała ukruszonych kilka zębów. Panowie doradzili mi żebym odholował do tego co to robił i tak też zrobiłem po czym po oględzinach usłyszałem, że on to naprawi ale on nie popełnił błędu bo to ta zębatka się rozpadła i wszystko zniszczyła!? Co o tym sądzicie? Możliwe, że to nie jego wina? Co mogło sie zepsuć i jaki jest orientacyjny koszt takiej naprawy? Czy przy zdjęciu głowicy trzeba ją bezwzględnie zawsze planować? Bo mój spec twierdzi że nie! I jeszcze jedno - jak sprawdzić jakość takiej naprawy po wszystkim - jakaś diagnostyka? Proszę pomóżcie bo mnie ręce opadły i troche mnie to przerasta!
-
Maniek przekonałeś mnie - zacznę szukać od sprawdzenia chłodnicy Hehe!
-
Tak właśnie myślałem żeby samemu poszukać wycieku w wolnej chwili tylko powiedzcie mi czy lepiej z silnikiem na chodzie czy wyłączonym. Nie chciałbym się poparzyć Do znajomego mechanika już jestem umówiony. Aha nawiązując do pytania wcześniejszego temperatura nie skoczyła a termostat jest oki bo prawie nówka.