la.bouche
-
Liczba zawartości
69 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O la.bouche
- Urodziny 01.02.1988
Informacje osobiste
-
Imię
A
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TSI 220KM DSG6
-
Rok produkcji
2017
Ostatnie wizyty
658 wyświetleń profilu
-
Ja mam w sedanie pełną 19tkę i w niej suba od Dynaudio. Wszystko fabrycznie zamontowane.
-
Nie można. Usługa wyłączona po stronie serwerów VAG.
-
Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody
la.bouche odpowiedział dirve → na temat → Poradniki i instrukcje
Czy możesz podesłać kodowanie dla TJA? -
W passatach od drugiej połowy 2017 nie ma Google Earth nawet po wykupieniu dostępu do CarNet. VW wycofał się z tego.
-
Wykładzina z Arteona pasuje idealnie do sedana. Pozdrawiam.
-
U mnie ten element nie jest podświetlany.
-
Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody
la.bouche odpowiedział dirve → na temat → Poradniki i instrukcje
Cześć, Czy ktoś już próbował/zrobił zamykanie samochodu z przycisku w klapie bagażnika w passacie b8? Mam u siebie automatyczne zamykanie klapy i tylko tyle. Brakuje mi rozszerzenia tej opcji o automatyczne zamykanie klapy i pojazdu. Takie coś funkcjonuje w Arteonie i tam jest podwójny przycisk w klapie obsługujący właśnie tę funkcję. Jakby ktoś, coś to chętnie skorzystam z doświadczenia :). Pozdrawiam, A. -
2.0TSI 220- jak ze spalaniem oleju?
la.bouche odpowiedział Tomczosi → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Bazując na swoich dotychczasowych doświadczeniach mogę potwierdzić, że problem z "braniem oleju" w 2.0 tsi nie występuje. W poprzednim 2.0 TDI PD dolewałem olej, teraz nie muszę. -
U mnie ta listwa odgięła się przy 100 km/h na autostradzie. Auto 10000km przebiegu. Serwis wymienił na nową. Zdziwieni nie byli, bo to nie pierwszy u nich taki przypadek. Najbardziej rozbawiło mnie stwierdzenie serwisu: "Dobrze, że Pan jej nie zgubił, bo trudno byłoby udowodnić usterkę gwarantowi" :). Pozdrawiam,
-
-
Tak, chodzi o taki silniczek, tylko trzeba uważać z zakupem, bo jest jeszcze jakaś zależność rocznikowa. Po 2008 roku coś tam poprawili w tych lampach i chyba silniczek się różni. Tak mi tłumaczył magik, u którego to wymieniałem.
-
Cześć! Miałem to samo. winnym okazał się silniczek ustalający położenie lewo-prawo. Wymiana silniczka (koszt 100 zł) rozwiązała problem. Pozdrawiam, A.
-
Cześć! Na Twoim miejscu zacząłbym od aktualizacji softu komputera. Poproś w ASO o wgranie aktualnej wersji. Trochę to kosztuje, ale warto od tego zacząć. W moim przypadku to pomogło, ale ja przed wymianą pompowtrysków miałem zrobiony chiptuning. Wszystko było ok do momentu wymiany pompek na nowe. Po wymianie pompek samochód szarpał przy ok 4000 obr. Wymiana pompy paliwa nic nie dała (przy okazji to też sprawdź), a objawy wskazywały na padające turbo. Oddałem auto do ASO i pierwsze co zrobili, to wgrali najnowszy soft i... po problemie. Silnik zaczął pracować ciszej i bardziej równomiernie. Później pojechałem do tunera i powiedziałem mu co i jak i stwierdził, że robiąc program zwiększył m.in. dawkowanie paliwa w pompkach. Nowe pompki są wydajniejsze, bo są po prostu nowe i prawdopodobnie jego program na nowych pompkach podawał za dużo paliwa i komputer przycinał dawkę i stąd szarpanie... Pozdrawiam, A.
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
la.bouche odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Zaryzykowałbym stwierdzenie, że w tych dwóch ogłoszeniach jest ten sam samochód Ps. I dziwnym trafem w obydwu przypadkach sprzedający zapomniał dodać, że na wyposażeniu jest również podgrzewana przednia szyba -
RNS510 - Tuner DVB-T - co i jak?
la.bouche odpowiedział Beni0 → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Cześć! Wygląda na to, że jest. Gość na filmie wykorzystuje jakiś tam "Smartphone Mirroring Interface". Wrzuć w google to znajdziesz więcej info. Tutaj w audi : http://www.youtube.com/watch?v=qSGLbwOBRH4. Pozdrawiam. A.