dgasek Zgłoś #3661 Napisano 2 Maja 2014 Ja bym kupił Assistance -- koszt śmieszny , spokój bezcenny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davideee Zgłoś #3662 Napisano 3 Maja 2014 Witam z gury przepraszam za moje bledy ale od dziecinstwa mieszkam w Austri i pisze jak pisze no to dolaczam do malego grona posiadaczy 2.8 super auto moj ma przebieg 393tys i nadal rosnie zero wyciekow zero problemow moze dlatego ze od nowosci jezdzi i jest serwisowany na Austri kupilem go od pierwszego wlaciciela jest w stanie idealnym zero srodek zadbany skura nieprzetarta nic niestuka niepuka ale mam maly problem skrzynia ( automat ) nieraz macha obrotami przy spokojnej jezdzie czy to moze oznaczac koniec skrzyni?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3663 Napisano 15 Maja 2014 a przewody mam do kupienia oryginały za 335 zł możesz zdradzić gdzie taką cenę można dostać ? też muszę kupić kable Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3664 Napisano 15 Maja 2014 Polecany na forum sprzedawca http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=334850 może nie mieć w ofercie, pytaj go Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3665 Napisano 15 Maja 2014 Dzięki kuczlaw. Przed zakupem zapytam jeszcze Was o zdanie. Przy równomiernym, delikatnym przyspieszaniu odczuwalne szarpnięcie. Tak samo jest i na benzynie i na gazie. Najbardziej to czuć tak w zakresie 1800-2000obr/min przy 60-70km/h oraz na 4 lub 5 biegu. Jak stanę na światłach to co jakiś czas zatrzęsie budą. Pojawiają mi się też błedy 16539 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Heating Circuit Malfunction P0155 - 35-10 - - - Intermittent 16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction P0135 - 35-10 - - - Intermittent Dziwne jest to, że pojawiły się błędy, jednocześnie dwóch sond a sondy, jak popatrzę na logi to działają prawidłowo w przedziale 0.1-0.8 V. Błędy skasowałem i po jednej przejażdżce powróciły Nie wiem od czego zacząć, przewody czy sondy wymieniać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3666 Napisano 15 Maja 2014 Zanim coś wymienisz to napisz jaką masz korektę w bloku 31 silnika. Nie wiem czy już pisałeś , ale co tam masz za gazik --- takie błędy i to w dwóch sondach naraz to korekty poza zakresem , albo rozjechane strony silnika od jazdy na gazie . Często jeden wtrysk niedomaga , leje za mało albo za dużo i problem gotowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #3667 Napisano 15 Maja 2014 Witam Panowie mam pytanie do posiadaczy napędu 4x4: Czy można podnieść jedno koło do góry i np. rozpędzić je na 2 biegu do danej prędkości aby sprawdzić czy to akurat to łożysko huczy ?? (konkretnie chodzi mi o lewe przód ) Pytam ponieważ z napędem standardowym na 2 koła można coś takiego zrobić ale co jeśli ma się 4x4 ?? Czy jest ryzyko uszkodzenia napędu przez taką próbę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3668 Napisano 15 Maja 2014 Z tego co wiem, nie wskazane sa tego typu operacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #3669 Napisano 15 Maja 2014 Z tego co wiem, nie wskazane sa tego typu operacje. oki dzięki może ktoś inny jeszcze się wypowie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3670 Napisano 16 Maja 2014 Nie można. Nawet wysokość bieżnika opon na jednej osi ma znaczenie i wpływa na żywotność mechanizmu różnicowego ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #3671 Napisano 16 Maja 2014 dziekuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3672 Napisano 19 Maja 2014 Zanim coś wymienisz to napisz jaką masz korektę w bloku 31 silnika Damian , jechałem w sobotę do rodziny, część autostradą, później krajówką. Dzień był deszczowy i szarpało dosyć mocno, nie szarpało przez pierwsze przejechane 30-40 km, po 10 km jest już samochód zagrzany. Jak przełączałem biegi powyżej 2 tys obrotów i trzymałem go powyżej tych obrotów to rzadko szarpał. Wracając w niedzielę w dzień słoneczny, szarpanie było znacznie mniej odczuwalne i rzadsze. Skoro szarpało jak było wilgotno a dużo mniej przy ładnej pogodzie to chyba jednak przewody ? Skoro poruszamy temat korekt ,zerknij proszę na moje logi, domyślam się że chodzi Ci o korekty długo i krótko terminowe, u mnie są w 32 (długoterminowe) i 33 bloku(krótkoterminowe) . Logi zrobiłem na autostradzie http://vaglog.rtnet.pl/kockodo_173598.html następnie na krajowej drodze http://vaglog.rtnet.pl/kockodo_173600.html i dzisiaj jeszcze zrobiłem po mieście http://vaglog.rtnet.pl/kockodo_173661.html Nie wiem czemu, ale u mnie po odpuszczeniu nogi z gazu, korekty krótkoterminowe rosną , wskakują znacznie w górę i na chwilę są w przedziale 10-20 na plusie. Po dwóch , trzech sekundach spadają. Widać to szczególnie na logach z miasta. Nie wiem jak to opisać, jak przyspieszam na trójce, wkręcę go na wysokie obroty i zdejmę nogi z gazu to korekty od razu są na zero ale jak przyspieszam na 5 biegu delikatnie i zdejmę nogę za gazu to korekty rosną na chwilę w górę. Jeżdżąc i patrząc na korekty nie zauważyłem zależności z szarpaniem. Rosnące korekty krótkoterminowe są zapewne przyczyną dużego spalania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3673 Napisano 20 Maja 2014 Dziwne to zachowanie . Z tym szarpaniem to mogą być przewody - warto podjechać gdzieś w ciemne miejsce w nocy i zobaczyć czy iskry przeskakują - powinno być widać . Jak nigdy nie zmieniałeś , to prawdopodobnie mogą się kończyć , podobnie jak świeczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3674 Napisano 23 Maja 2014 Panowie, duzo roboty jest z wymianą świec ? W vr6 jak wymieniałem to trzeba było uważac na kilka drobiazgów a w V6 ? Na co zwrócic uwage i co może zaskoczyć ? Roboty nie dużo , trzeba się zaopatrzyć w długą przedłużkę bo głęboko są , no i dobrze jakby klucz był z gumą żeby świeczkę dało się wyciągnąć z dziury i później ją wsadzić. Z trzecią jest trochę zabawy , bo przeszkadza rura od filtra do przepustnicy , ale idzie zrobić bez rozbierania wszystkiego. Czasami (jak nigdy nie było robione) może się urwać przewód zapłonowy przy zdejmowaniu ze świecy - powinno się użyć takich "specjalnych" ściągajek (powinny być na wszelki wypadek zostawione na którejś fajce). Świece pół roku w bagażniku jeżdżą no ale że mam przewody do wymiany i juz je zakupiłem to biorę się za wymianę i pytanie moje brzmi - jaki nr klucza pasuje ? Jakiś tam mam , chyba 19-tke ale wole się przygotować i nie chodzić na piechotę po sklepach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3675 Napisano 23 Maja 2014 Zmierz świecę i będziesz wiedział na 100% Najlepiej jest zaopatrzyć się w klucz do świec dzięki któremu łatwo wyjmiesz świecę z otworu bo inaczej możesz mieć niezłą gimnastykę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3676 Napisano 23 Maja 2014 Najlepiej jest zaopatrzyć się w klucz do świec dzięki któremu łatwo wyjmiesz świecę z otworu bo inaczej możesz mieć niezłą gimnastykę No własnie wyżej pytałem o rozmiar klucza do świec - - - - - aktualizacja - - - - - No ale nowe świece w sumie tez mogę zmierzyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #3677 Napisano 23 Maja 2014 Prawdopodobnie 16mm będzie pasował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3678 Napisano 24 Maja 2014 Prawdopodobnie 16mm Potwierdzam , operacje robiłem tydzień temu , trochę męczarnia ale dałem radę takim kluczem http://allegro.pl/klucz-do-swiec-16mm-rozne-wymiary-i4187433554.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3679 Napisano 24 Maja 2014 We wtorek zabieram się do roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3680 Napisano 24 Maja 2014 Potwierdzam , operacje robiłem tydzień temu , trochę męczarnia ale dałem radę takim kluczem http://allegro.pl/klucz-do-swiec-16m...187433554.html Jak świece są stare to taki klucz ukręci się na pierwszym cylindrze. Ja używam nasadki z gumą w środku żeby swobodnie wsadzić i wyjąć świeczkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach