Ptoq Zgłoś #3701 Napisano 10 Czerwca 2014 W moim passku bylo cos kombinowane, nie wiem dokladnie co i jak, ale 240 leci bez wiekszego trudu. Trzeba na to miec dystans, bo od 220 to wolno przyspiesza, ale daje rade zeby nie bylo, mierzone dwoma nawigacjami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heisenberg797 Zgłoś #3702 Napisano 10 Czerwca 2014 To co u mnie moze byc nie tak ze auto jest zmulone i tylko 190km/h i ani grama wiecej? czego to moze byc wina czego sie czepic Panowie co sprawdzic bo rece opadają . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #3703 Napisano 11 Czerwca 2014 A może to opona huczy a nie łożysko? Sam miałem przypadek ze przy kupnie samochodu koleś mówił ze to łożysko a jak się okazało winna była opona. Byłem u wulkanizatora załozył na probę inne opony (ale nie pierwszej jakosci i twierdził ze troszke były wyząbkowane) i po jezdzie probnej było nie wiele ciszej podczas jazdy i hamowania. Po tej probie stwierdziłem ze wymienię łozysko ale problem pozostał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koned Zgłoś #3704 Napisano 11 Czerwca 2014 Ktos moze wie co dolega.. bo masakra jakas...854 Wyświetlacz radia na tablicy przyrządów magistrala CAN brak sygnału 17833 zawor przewietrzania zbiornika zwarcie do masy 17829 zawor ukladu wtrysku powietrza dodatkowego zwarcie do masy 17843 wskaznik pompy dodatkowego powietrzazwarcie do masy 17923zawor przelaczajacy kolektora ssacego 1 zwarcie do masy 17938 nastawnik 17826 pompa hamulca 17633 obwod wtrysikwacza cylinder 1 zwarcie do masy 17636 cylinder 4 17635 cylinder 3 17638 cylinder 6 931 Siłownik zamka centralnego prawy tył-F223 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 476 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa B0920847D KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 sprawdż masę bo nie łączy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koned Zgłoś #3705 Napisano 12 Czerwca 2014 koledzy jakie mogą być objawy awarii zaworu EGR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Archimonde Zgłoś #3706 Napisano 12 Czerwca 2014 (edytowane) Zmieniłem filtr paliwa i założyłem go tak samo jak stary nie zwracajac uwagi na strzalke, dopiero teraz zauwazylem ze strzalka jest skierowana w strone zbiornika paliwa, czyli ktos juz dawno tez zle go zalozyl?. Ide zaraz to podmienić ale chcialem sie upewnić Edit. Zaglądałem teraz i widzę że niby strzalka jest do bagażnika ale ten przewód zakreca i idzie w strone silnika wiec chyba jest jednak ok? Jaj macie panowie u siebie Edytowane 12 Czerwca 2014 przez Archimonde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek_gsii Zgłoś #3707 Napisano 15 Czerwca 2014 Witam wszystkich!!! Przepraszam Jestem nowy na forum od maja tego roku nie wiem czy dobrze sie wbijam z pytaniem w ten temat, jestem posiadaczem passka b5 1999r 2.8 v6 4 motion.Z samochodu jako jednostki jestem zadowolony,lecz trochę musiało to zaboleć kiedy przyszła chwila na serwis..... Obecnie auto pochłonęło jakieś 4 tyś.zł.a to jeszcze nie koniec(sprzęgło do wymiany około 3tyś.jak dwumasa bedzie)dużo by pytać ale mam w sumie dwa pytania....Czy uszczelki pod pokrywami zaworów trzeba dodatkowo uszczelniać silikonem bo np. mogą być odkształcone pokrywy tak mi mechanik zasugerował dodam iż sam je wymieniłem (erling oczywiście)a mechaniką zajmuje się osobiście ale ze względu na wyjazd za granice zostawiłem auto u mechanika... A drugie pytanie to:czy można sprawdzić w jakiś sposób bez rozbierania czy autko posiada dwumasę np.po numerze vin lub coś w tym stylu..... pozdrawiam wszystkich forumowiczów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3708 Napisano 15 Czerwca 2014 Cześć Uszczelki można dać na sylikon , aczkolwiek u mnie założone oryginały bez i już parę lat jest dobrze. Co do dwumasy , to niby dlaczego miałaby być do wymiany : w benzynach nie pada ot tak , sprzęgło kosztuje od 600 do 800 zależnie od modelu plus wymiana , także na zapas bym się nie martwił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek_gsii Zgłoś #3709 Napisano 15 Czerwca 2014 Jezeli chodzi o sprzęgło to wiesz nigdy nie mialem diesla ani benzyny z dwumasa wiec nie wiem jak z żywotnością tego wymysłu inżynierów...mechanior wycenił wymianę sprzęgła jakby nie było dwumasy na 1100zł razem z wymianą....Mam nadzieje że masz racje tym bardziej że nie ma objawów jakiegoś zużycia dwumasy....poza ciągnięciem sprzęgła jak mu wciśniesz na jedynce... - - - - - aktualizacja - - - - - Ps.ciekawe jaka żywotnośc takiej dwumasy w benzynie...150-200-300 tyś.km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukapuka231 Zgłoś #3710 Napisano 25 Czerwca 2014 (edytowane) Jutro sprawdzę i jeszcze raz zdiagnozować a może to być wina baterii? ##Konrad## - - - - - aktualizacja - - - - - Skan był robiony vag 4.9. A w aucie dużo było już wymienione m.in. Silnik, sterownik silnika i moduł komfortu - - - - - aktualizacja - - - - - Skan był robiony vag 4.9. A w aucie dużo było już wymienione m.in. Silnik, sterownik silnika i moduł komfortu Edytowane 25 Czerwca 2014 przez Lukapuka231 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iceman_n Zgłoś #3711 Napisano 27 Czerwca 2014 Cześć, orientuje się ktoś czy do B5 2.8 Synchro podejdzie jakaś skrzynia 6 biegowa? Z diesla naprzykład? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek_gsii Zgłoś #3712 Napisano 27 Czerwca 2014 No też jestem tym tematem zainteresowany.......dajcie znac jak ktoś ma pomysł na takie mody.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3713 Napisano 27 Czerwca 2014 Z diesla skrzynie są "krótsze" i raczej jazda nie należałaby do przyjemnych. Pomyślałbym raczej o skrzyni z audi, może coś by podeszło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3714 Napisano 27 Czerwca 2014 Na 100% pasuje skrzynia z 2.7 biturbo - to praktycznie ten sam silnik , te same bloki , różni się dolotem. Z kimś tam korespondowałem kto miał szóstkę w 2.8 i potwierdzał że to skrzynia z audi. Problem w tym że te skrzynie nie są tanie Cena oscyluje w granicach 1,5-2k Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3715 Napisano 27 Czerwca 2014 Na 100% pasuje skrzynia z 2.7 biturbo Myślałem o 3.0 albo 4.2 że podejdzie ale to nawet lepiej że z 2.7 pasi choć ceny do wszystkich w/w są wysokie.... Panowie, po wymianie świec na budżetowe denso faluje mi na wolnych obrotach a przy skręcie kierownicą( obciążenie ) potrafi nawet zgasnąć. Przyspieszanie normalnie, ma siłę Może to być wina świec czy zbieg okoliczności i szukać usterki gdzie indziej ? Mam plan założyć z powrotem stare bo mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3716 Napisano 28 Czerwca 2014 Ja jeździłem na tych tanich Denso i nie było problemu. Ja bym obstawiał że jest problem z podciśnieniem - popatrz , może z tyłu przy przepustnicy coś się obluzowało . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3717 Napisano 5 Lipca 2014 Hej. Posiada ktoś opis poszczególnych bloków pomiarowych silnika po podłączeniu pod VAG-COM? Dokładnie chodzi mi o korekty czasów wtryskiwaczy (długie i krótkie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
N'DRU Zgłoś #3718 Napisano 5 Lipca 2014 Witam. Mam takie pytanie. W najbliższym czasie chciałbym zmienić silnik z 2.8 na r32. Czy muszę też zmieniać skrzynię, czy ta od 2.8 manualna będzie pasować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3719 Napisano 5 Lipca 2014 Nic nie będzie pasować. W R32 masz zupełnie inne rozwiązanie napędu, inaczej umiejscowiony jest silnik itd... Moim zdaniem gra niewarta świeczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco2.8 Zgłoś #3720 Napisano 5 Lipca 2014 Hej. Posiada ktoś opis poszczególnych bloków pomiarowych silnika po podłączeniu pod VAG-COM? Dokładnie chodzi mi o korekty czasów wtryskiwaczy (długie i krótkie). Kanał 32 - korekty długoterminowe Kratka 1 - bieg jałowy BANK 1 Kratka 3 - bieg jałowy BANK 2 Kratka 2 - korekta średniego obciążenia BANK 1 Kratka 4 - Korekta średniego obciążenia BANK 2 Kanał 33 - korekty krótkoterminowe Kratka 1 i 2 - BANK 1 Kratka 3 i 4 - BANK 2 info ze strony: http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=56145&postdays=0&postorder=asc&start=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach