Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

W moim passku bylo cos kombinowane, nie wiem dokladnie co i jak, ale 240 leci bez wiekszego trudu. Trzeba na to miec dystans, bo od 220 to wolno przyspiesza, ale daje rade :) zeby nie bylo, mierzone dwoma nawigacjami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co u mnie moze byc nie tak ze auto jest zmulone i tylko 190km/h i ani grama wiecej? :( czego to moze byc wina czego sie czepic Panowie co sprawdzic bo rece opadają :/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A może to opona huczy a nie łożysko? Sam miałem przypadek ze przy kupnie samochodu koleś mówił ze to łożysko a jak się okazało winna była opona.

 

Byłem u wulkanizatora załozył na probę inne opony (ale nie pierwszej jakosci i twierdził ze troszke były wyząbkowane) i po jezdzie probnej było nie wiele ciszej podczas jazdy i hamowania.

Po tej probie stwierdziłem ze wymienię łozysko ale problem pozostał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktos moze wie co dolega.. bo masakra jakas...:(

854 Wyświetlacz radia na tablicy przyrządów

magistrala CAN brak sygnału

17833 zawor przewietrzania zbiornika zwarcie do masy

17829 zawor ukladu wtrysku powietrza dodatkowego zwarcie do masy

17843 wskaznik pompy dodatkowego powietrzazwarcie do masy

17923zawor przelaczajacy kolektora ssacego 1 zwarcie do masy

17938 nastawnik

17826 pompa hamulca

17633 obwod wtrysikwacza cylinder 1 zwarcie do masy

17636 cylinder 4

17635 cylinder 3

17638 cylinder 6

931 Siłownik zamka centralnego prawy tył-F223

nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY

476 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa

B0920847D KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08

sprawdż masę bo nie łączy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy jakie mogą być objawy awarii zaworu EGR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem filtr paliwa i założyłem go tak samo jak stary nie zwracajac uwagi na strzalke, dopiero teraz zauwazylem ze strzalka jest skierowana w strone zbiornika paliwa, czyli ktos juz dawno tez zle go zalozyl?. Ide zaraz to podmienić ale chcialem sie upewnić

 

Edit. Zaglądałem teraz i widzę że niby strzalka jest do bagażnika ale ten przewód zakreca i idzie w strone silnika wiec chyba jest jednak ok? Jaj macie panowie u siebie

Edytowane przez Archimonde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!!!

Przepraszam Jestem nowy na forum od maja tego roku nie wiem czy dobrze sie wbijam z pytaniem w ten temat, jestem posiadaczem passka b5 1999r 2.8 v6 4 motion.Z samochodu jako jednostki jestem zadowolony,lecz trochę musiało to zaboleć kiedy przyszła chwila na serwis.....

Obecnie auto pochłonęło jakieś 4 tyś.zł.a to jeszcze nie koniec(sprzęgło do wymiany około 3tyś.jak dwumasa bedzie)dużo by pytać ale mam w sumie dwa pytania....Czy uszczelki pod pokrywami zaworów trzeba dodatkowo uszczelniać silikonem bo np. mogą być odkształcone pokrywy tak mi mechanik zasugerował dodam iż sam je wymieniłem (erling oczywiście)a mechaniką zajmuje się osobiście ale ze względu na wyjazd za granice zostawiłem auto u mechanika... A drugie pytanie to:czy można sprawdzić w jakiś sposób bez rozbierania czy autko posiada dwumasę np.po numerze vin lub coś w tym stylu.....

pozdrawiam wszystkich forumowiczów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Uszczelki można dać na sylikon , aczkolwiek u mnie założone oryginały bez i już parę lat jest dobrze.

Co do dwumasy , to niby dlaczego miałaby być do wymiany : w benzynach nie pada ot tak , sprzęgło kosztuje od 600 do 800 zależnie od modelu plus wymiana , także na zapas bym się nie martwił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o sprzęgło to wiesz nigdy nie mialem diesla ani benzyny z dwumasa wiec nie wiem jak z żywotnością tego wymysłu inżynierów...mechanior wycenił wymianę sprzęgła jakby nie było dwumasy na 1100zł razem z wymianą....Mam nadzieje że masz racje tym bardziej że nie ma objawów jakiegoś zużycia dwumasy....poza ciągnięciem sprzęgła jak mu wciśniesz na jedynce...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ps.ciekawe jaka żywotnośc takiej dwumasy w benzynie...150-200-300 tyś.km?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro sprawdzę i jeszcze raz zdiagnozować:) a może to być wina baterii?

##Konrad##

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Skan był robiony vag 4.9. A w aucie dużo było już wymienione m.in. Silnik, sterownik silnika i moduł komfortu

 

;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Skan był robiony vag 4.9. A w aucie dużo było już wymienione m.in. Silnik, sterownik silnika i moduł komfortu

 

;)

Edytowane przez Lukapuka231

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, orientuje się ktoś czy do B5 2.8 Synchro podejdzie jakaś skrzynia 6 biegowa? Z diesla naprzykład?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No też jestem tym tematem zainteresowany.......dajcie znac jak ktoś ma pomysł na takie mody....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z diesla skrzynie są "krótsze" i raczej jazda nie należałaby do przyjemnych. Pomyślałbym raczej o skrzyni z audi, może coś by podeszło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 100% pasuje skrzynia z 2.7 biturbo - to praktycznie ten sam silnik , te same bloki , różni się dolotem. Z kimś tam korespondowałem kto miał szóstkę w 2.8 i potwierdzał że to skrzynia z audi.

 

Problem w tym że te skrzynie nie są tanie :( Cena oscyluje w granicach 1,5-2k

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na 100% pasuje skrzynia z 2.7 biturbo

 

Myślałem o 3.0 albo 4.2 że podejdzie ale to nawet lepiej że z 2.7 pasi choć ceny do wszystkich w/w są wysokie....

 

Panowie, po wymianie świec na budżetowe denso faluje mi na wolnych obrotach a przy skręcie kierownicą( obciążenie ) potrafi nawet zgasnąć. Przyspieszanie normalnie, ma siłę ;) Może to być wina świec czy zbieg okoliczności i szukać usterki gdzie indziej ?

 

Mam plan założyć z powrotem stare bo mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem na tych tanich Denso i nie było problemu. Ja bym obstawiał że jest problem z podciśnieniem - popatrz , może z tyłu przy przepustnicy coś się obluzowało .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej.

 

Posiada ktoś opis poszczególnych bloków pomiarowych silnika po podłączeniu pod VAG-COM?

 

Dokładnie chodzi mi o korekty czasów wtryskiwaczy (długie i krótkie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam takie pytanie. W najbliższym czasie chciałbym zmienić silnik z 2.8 na r32. Czy muszę też zmieniać skrzynię, czy ta od 2.8 manualna będzie pasować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie będzie pasować. W R32 masz zupełnie inne rozwiązanie napędu, inaczej umiejscowiony jest silnik itd...

 

Moim zdaniem gra niewarta świeczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej.

 

Posiada ktoś opis poszczególnych bloków pomiarowych silnika po podłączeniu pod VAG-COM?

 

Dokładnie chodzi mi o korekty czasów wtryskiwaczy (długie i krótkie).

 

Kanał 32 - korekty długoterminowe

 

Kratka 1 - bieg jałowy BANK 1

Kratka 3 - bieg jałowy BANK 2

Kratka 2 - korekta średniego obciążenia BANK 1

Kratka 4 - Korekta średniego obciążenia BANK 2

 

Kanał 33 - korekty krótkoterminowe

 

Kratka 1 i 2 - BANK 1

Kratka 3 i 4 - BANK 2

 

info ze strony: http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=56145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności