Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, spróbuję szybko i na temat....jadąc nagle wyskoczył mi komunikat oil pressure stop engine zatrzymalam auto, odpalając je ponownie juz usłyszałam lekkie pukanie w silniku przerażona od razu Aso tam sprawdzili ciśnienie i mówią pompa do wymiany, wymiana pompy czujnika wyjechałam z serwisu dalej to samo wróciłam i tu katastrofa: silnik nie ma ciśnienia......porażka....kupiłam drugi używke z przebiegiem 150 km ( niby ) wymieniłem silnik a tu nadal ta kontrolka!!!! Ciśnienie sprawdzone wszystko w normie, nowy silnik ładnie cicho chodzi ale komunikat dalej wyskakuje....zalamka co robić? Ma ktoś jakieś sugestie? Czujniki 3 sprawdzone wiec to nie czujnik....

Edytowane przez Strzygunia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra , komunikat wyskakuje , a co VAG pokazuje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nic. Żadnego błędu, był błąd odnośnie klimy ale przy ściąganiu silnika musieli ja spuścic. Błąd został usunięty i czysto.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. dzis był podłączany VAG. wyszło ze napinacz jest na 8 , czyli rozrzad mi przeskoczył? klepie w głowicach i gasnie sam jak nie dodaje gazu

Edytowane przez kamiliano12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakres pracy napinacza to nawet +- 15. A ile miał drugi jak ten miał 8 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciezko mi powiedzec, bo ten vag zbytnio nie chcial nic pokazac, nawet nie chciał pokazac dowolnego błędu... i przy okazji ja ciemnota, choc ja nie bawilem sie tym. wiem tyle ze po depnieciu w gaz dzwonia zawory lub popychacze, ale odgłos idzie z dwóch głowic..

 

czy wymiana rozrzadu moze pomóc? szukam po allegro rozrzadu ale mam ciezko, sa paski o jakies rolki napinające, i tez widze ze sa jakies ogólne napinacze łańcuch które kosztują ponad 5stówek, co dokładnie do takiego motoru trzeba kupic? ten silnik jest na pasku czy łańcuszku? z góry przepraszam za zadawanie tylu pytan i prosze o jakaś porade, bo juz jestem blisko zdecydwania na wymioane silnika, bo nie wiem czy sie da juz tego odratowac...

Edytowane przez kamiliano12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No raczej :) Jazda z uszkodzoną sondą jest problemowa...

 

 

Ja mam inny problem. Silnik po uruchomieniu ładnie pracuje i w chwili przełączenia na gaz jakby pracował na 4 garki, jest przymulony, słabo reaguje na gaz i po kilku dosłownie sekundach wszystko wraca do normy.

Myślałem że to wina świec ale są nowe NGK i nowe przewody Beru. W sumie wszystko zaczęło się dziać po wymianie świec, przewodów i odmy...

Problem rozwiązany :D

Jak wymieniałem przewody WN to odpinalem wtryskiwacze lpg no i zamieniłem przez przypadek 4 z 5....ehhhh,a tak czułem ze to jest to. Kolejna przeslanka żeby robić fotki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciezko mi powiedzec, bo ten vag zbytnio nie chcial nic pokazac, nawet nie chciał pokazac dowolnego błędu... i przy okazji ja ciemnota, choc ja nie bawilem sie tym. wiem tyle ze po depnieciu w gaz dzwonia zawory lub popychacze, ale odgłos idzie z dwóch głowic..

 

czy wymiana rozrzadu moze pomóc? szukam po allegro rozrzadu ale mam ciezko, sa paski o jakies rolki napinające, i tez widze ze sa jakies ogólne napinacze łańcuch które kosztują ponad 5stówek, co dokładnie do takiego motoru trzeba kupic? ten silnik jest na pasku czy łańcuszku? z góry przepraszam za zadawanie tylu pytan i prosze o jakaś porade, bo juz jestem blisko zdecydwania na wymioane silnika, bo nie wiem czy sie da juz tego odratowac...

 

łańcuszki masz w głowicach, one tylko łączą wałki rozrządu i je napinają te cuda po 5 stówek, natomiast sam rozrząd masz na pasku i ja zacząłbym od sprawdzenia paska rozrządu, czy przypadkiem coś Ci nie przeskoczyło, jeżeli klepie to raczej rozrząd przeskoczył, już nie próbuj go odpalać, tylko rozbieraj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jureo mechanik ma ustawic rozrzad i sprawdzic czy nic hnie uszkodziło, bo jak uszkodziło to bedzie bieda ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. wyszło niestety ze mam silnik do wymiany. rozrzad jest cały, lecz korbowód poszedł..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. wyszło niestety ze mam silnik do wymiany. rozrzad jest cały, lecz korbowód poszedł..

 

Czasami tak bywa, że jeden z nich chce się przejść na wycieczkę i się oddziela od stada, powodzenia w szukaniu drugiego, oby Ci się trafiła dobra sztuka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki ;) drugi silniczek jest juz załatwiony i z pewnego zródła i za okazyjną cene ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie odświeżam temat oleju do silnika. W lutym zalałem go Motulem 10w40. Fakt faktem silnik mniej go bierze niż wcześniejszy BP visco 10w40 lecz bardziej słychać napinacze łańcucha rozrządu. Teraz znów się przymierzam do wymiany i chciałbym się zapytać czym go zalać.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie odświeżam temat oleju do silnika. W lutym zalałem go Motulem 10w40. Fakt faktem silnik mniej go bierze niż wcześniejszy BP visco 10w40 lecz bardziej słychać napinacze łańcucha rozrządu. Teraz znów się przymierzam do wymiany i chciałbym się zapytać czym go zalać.

 

Pozdrawiam.

 

 

Posiadałem kiedyś identyczny motor w A6 i zalałem go początkowo 10w40 Valvo Max Life później przeszedłem na 5w40. Nic to nie dało spalanie oleju było w granicach 300-400 ml 1000km ogólnie bardzo słabo. Napinacze było słychać również, szczególnie przy odpalaniu. Bez wymiany się nie obejdzie. Koszta takie, że nie wiem czy warto... no chyba że ktoś planuje ten motor na dłużej. Ja jeździłem tak 2 lata i sprzedałem. Byłem sceptycznie nastawiony zawsze do diesla ogólnie byłem fanem benzyny. Z perspektywy czasu nie wróciłbym do benzyny. Spalanie 3 krotnie mniejsze. Silnik nie bierze oleju i pracuje jak na prawdziwego klekota przystało. Nic nie stuka nie puka nie interesują nie żadne napinacze. 1.9 to bardzo trwała jednostka można jeździć latami bez remontu motoru. Używam identycznego oleju jak do 2.8

Edytowane przez piotrek24dm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, jasne, nie interesują Cie żadne napinacze a nas w 2.8 turbiny, wtryski, egry i inne badziewia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jakiś super zadowolony właściciel silnika , który poza spalaniem absolutnie nic nie potrafi się zabłąka w wątku.

Przed wymianą oleju zalej płukankę LM (nie słuchaj głupot i opowiadań - silnikowi nic się nie stanie ) , potrzymaj na wolnych ze 20 minut i zlewaj olej. Zalej go LM TopTec 4100 5w40. Po kolejnych 10tys płukanka , znowu LM 5w40 i do tego Ceratec LM (znowu nie słuchać że to badziew i pozatyka tylko lać ). Jest bardzo duża szansa że pomorze na napinacze i na spalanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam trochę doła... Rano po odpaleniu niebieski dym i po chwili zanika. Po wymianie świec wszystkie zaolejone. Łyka 200-300 ml na tysiaczek....

Tak się zastanawiam co to moze być, po cichu liczę na błędy kompa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie no, jasne, nie interesują Cie żadne napinacze a nas w 2.8 turbiny, wtryski, egry i inne badziewia...

 

Czy to klekot czy benzyna jak ktoś kupi gówn... to żadne rewelacje mu już nie pomogą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam trochę doła... Rano po odpaleniu niebieski dym i po chwili zanika. Po wymianie świec wszystkie zaolejone. Łyka 200-300 ml na tysiaczek....

Tak się zastanawiam co to moze być, po cichu liczę na błędy kompa ;)

 

Raczej obstawiaj na uszczelniacze zaworowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No też bym powiedział że uszczelniacze , komp raczej nic nie ma do niebieskiego. Zastosuj kurację którą napisałem wyżej ;) 200-300ml na tysiąc to bym powiedział że norma .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności