bob82 Zgłoś #3641 Napisano 15 Kwietnia 2014 wiec tak z tego co sie dowiedziałem,do cewki dochodzą 4przewody,plus,masa,sterowanie,masa,i tak jak kolega wcześniej pisał łączymy parami po 2 sztuki,wystarczy sprawdzić w oryginalnej cewce sterowania,i po robocie.Gadałem z kumplem który jest elektrykiem w vw i powiedziała że żadnychproblemów nie będzie,już inne auta z grupy vw tak przerabiał i latają.Pozdrawiam i do roboty panowie usprawniać swojeg v-ki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GzyGzy Zgłoś #3642 Napisano 19 Kwietnia 2014 Witam szykuje się do wymiany amortyzatorów powiedzcie mi jakiej firmy założyć aby były jak najbliżej oryginału lub co polecacie bo mnie czeka wymiana 4 sztuk oprócz amortyzatorów wymienia się poduszki górne lub coś takiego?? pozdrawiam i proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3643 Napisano 21 Kwietnia 2014 Ja kupiłem Monroe i jestem zadowolony - bardzo ładnie wybiera krótkie nierówności , a jednocześnie wygodny . Generalnie lepszy byłby KONI Street , ale jak ja potrzebowałem to nigdzie nie było. Z przodu warto poduszki wymienić coby dwa razy nie rozbierać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #3644 Napisano 22 Kwietnia 2014 Ja kupiłem Monroe i jestem zadowolony - bardzo ładnie wybiera krótkie nierówności , a jednocześnie wygodny . Generalnie lepszy byłby KONI Street , ale jak ja potrzebowałem to nigdzie nie było. Z przodu warto poduszki wymienić coby dwa razy nie rozbierać . Jaki koszt by tył to chyba drogi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3645 Napisano 22 Kwietnia 2014 Cześć, padła u mnie sonda lambda, Bank 1 Sensor 2 czyli za katem , gdzie znajdę i po jakim numerze szukać tej sondy , możecie podpowiedzieć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3646 Napisano 22 Kwietnia 2014 Jaki koszt by tył to chyba drogi? Za komplet KONI - 1060. Za komplet Monroe - 850. Jakby się dało kupić KONI warto dorzucić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3647 Napisano 23 Kwietnia 2014 Powiedzcie mi jaka jest różnica w przewodach zapłonowych Beru ZEF 1219 a Beru ZE 765 ? Te i te wg katalogów pasują m.in do mojego silnika. Czyżby oryginał na pierwszy montaż i zamiennik tego samego producenta ? Przykładowe aukcje: http://allegro.pl/przewody-kable-zaplonowe-beru-vw-audi-v6-2-6-2-8-i4163876991.html http://allegro.pl/beru-przewody-zaplonowe-audi-vw-skoda-2-6-2-8-v6-i4146338090.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #3648 Napisano 23 Kwietnia 2014 Kolego za te 565zł to byś sobie cewki sprawił jak ja u siebie i po robocie.Teraz wymienisz kable a potem cewke za 700zł Powiedzcie mi jaka jest różnica w przewodach zapłonowych Beru ZEF 1219 a Beru ZE 765 ?Te i te wg katalogów pasują m.in do mojego silnika. Czyżby oryginał na pierwszy montaż i zamiennik tego samego producenta ? Przykładowe aukcje: http://allegro.pl/przewody-kable-zaplonowe-beru-vw-audi-v6-2-6-2-8-i4163876991.html http://allegro.pl/beru-przewody-zaplonowe-audi-vw-skoda-2-6-2-8-v6-i4146338090.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3649 Napisano 23 Kwietnia 2014 U mnie układ zapłonowy jest troszkę inny a przewody mam do kupienia oryginały za 335 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #3650 Napisano 24 Kwietnia 2014 Jak to inny, miałem Passata 98r z silnikiem ACK i zapłon jest identyczny jak AMX z 07 r.Wiązka 160 na allegro ,300-400 za montaż, chyba że lubisz podłubać to sam połączyć i gotowe. U mnie układ zapłonowy jest troszkę inny a przewody mam do kupienia oryginały za 335 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jurek323 Zgłoś #3651 Napisano 24 Kwietnia 2014 U mnie tyle samo pali 2,8 v6 193 km w mieście 13-16 zależy od korków w trasie 8,5 to najniżej jak zeszłem i to na tempomacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
N'DRU Zgłoś #3652 Napisano 24 Kwietnia 2014 Witam wszystkich! Piszę bo mam następujący problem. Strasznie śrutuje mi na jedynce i tylko na jedynce. No może jeszcze jak wrzucę na wsteczny też pojawia się ten problem ale nie w takim stopniu jak na pierwszym biegu. Czy ktoś może miał taki problem? Nie wiem o co chodzi i chciałbym poznać waszą opinię na ten temat bo nie wiem co jest grane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3653 Napisano 24 Kwietnia 2014 Moglbys wytlumaczuc, co znaczy "śrutuje"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3654 Napisano 25 Kwietnia 2014 Powiedzcie mi jaka jest różnica w przewodach zapłonowych Beru ZEF 1219 a Beru ZE 765 ? Hejka Niestety trzeba kupić te droższe, tańsze są do poprzedniego 2.8 (AAH chyba - katalog niestety kłamie) --- jak masz do kupienia oryginał za 335 to jak za darmo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3655 Napisano 25 Kwietnia 2014 Niestety trzeba kupić te droższe, tańsze są do poprzedniego 2.8 (AAH chyba - katalog niestety kłamie) Tez się doszukałem. jak masz do kupienia oryginał za 335 to jak za darmo Zastanawiam się jeszcze nad Bremi, bo te szły na pierwszy montaż , są za 400 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
N'DRU Zgłoś #3656 Napisano 25 Kwietnia 2014 Moglbys wytlumaczuc, co znaczy "śrutuje"? wydobywa się strasznie hałaśliwy,przerywany metaliczny dźwięk. No i dodam że nie rozpędza się tak jak powinien na pierwszym biegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3657 Napisano 25 Kwietnia 2014 Ja mam podobnie. Na 1 wydaje dziwne dzwieki tak jak piszesz, natomiast nie odczulem roznicy w przyspoeszaniu. Normalnie wchodzi na obroty, wciska w fotel, tylko powyzej 3k obrotow dzwiek jest bardzo niemily dla ucha. Mech powiedzial mi, ze jedynka i automatycznie wsteczny bedac na jednej "osi" sa zajechane. Po wymianie oleju skrzyni(bardzo gesty, metaliczny) poprawilo sie delikatnie, ale cudow nie ma. Pozostaje poczekac, az beda wieksze problemy ze skrzynia i ja po prostu wymienic. Ponoc czasem da sie to zregenerowac, ale nikt nie da Ci jakiejs sensownej gwarancji na taki zabieg. Ja juz z tym uporczywym dzwiekiem przejechalem ponad 50k km, nie nadwyrezajac pierwszego biegu i jeszcze wszystko jakos hula. Oby jak najdluzej. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3658 Napisano 25 Kwietnia 2014 Zastanawiam się jeszcze nad Bremi, bo te szły na pierwszy montaż , są za 400 ... Teraz śmigam na Bremi ( w takim ładnym plastikowym oplocie ) i są ok. Faktycznie takie miałem w oryginale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #3659 Napisano 29 Kwietnia 2014 Witam Dziś spotkała mnie wielka przykrość ze strony mojego kochanego autka parownik do wymiany a ze to prins 1200 w plecy ale teraz pewnie będzie chodził jak złoto i tu moje pytanie czy jest sens go regenerować i gdzie można dostać części do tego parownika bo chce go zregenerować i mieć na zapas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3660 Napisano 30 Kwietnia 2014 Witam. Szykuje mi sie spora trasa Passkiem, okolo 3k km. Prosze o podpowiedz, jak przygotowac auto, zeby bez problemu taki dystans pokonac. Do tej pory zrobilem zawieszenie, uklad hamulcowy, plyny i filtry, swiece i przewody. Czeka mnie jeszcze nabicie klimy, ale to kosmetyka. Macie jeszcze jakies pomysly jak ustrzec sie przed niechciana przygoda w obcym kraju? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach