Skocz do zawartości

bob82

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bob82

  • Urodziny 23.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WS

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2007
  1. Proszę o podpowiedź,jaki numer i kolor ma czujnik temperatury na węży przy chłodnicy.Z góry dziękuję i pozdrawiam Dla potomnych numer 078919501c kolor czarny.
  2. Kompletny rozrząd nowy wsadzony wraz z pompa
  3. Korek podmieniałem nic się nie zmienia, w piątek zrzucam przód i zmienię termostat.
  4. Wiskoza zmienione temperatura na postoju 98stopni wisko i wiatrak elektryczny nie dają rady schłodzić płynu.Jakies podpowiedzi może....
  5. Na uszczelkę nic nie wskazuje,olej ok,płyn też brak jakichkolwiek ciśnień w układzie.Zaczne od wiskoza jutro będzie nowa na 100 sprawna,potem będę zajmował chłodnice i szukał wygląda to tak jakby był ograniczony przepływ w układzie i płyn wolniej przepływał i przez to się bardziej grzał.
  6. Witam,mam problem z temperaturą silnika caly czas nagrzewa się do prawie 100stopni,mały wentylator załącza sie przy 95 i sie nie wyłącza.okazało się że mam uszkodzony czujnik temp ten przy chłodnicy,wymieniłem na nowy i dalej to samo.wiskoza niby się kręci więc powinna być ok.Termostat teżwymieniony niedawno przy okazjiwymiany rozrzadu.Płyn w porządku.Jakies pomysły gdzie szukać.Ps czujniki wymienione oba na nowe i dalej blisko 100stopni. Pozdrawiam
  7. Nigdy nie jechałem na zimnym silniku 140 więc nie wiem ale powyżej 2tyś obrotów jest spokój.na ciepłym też jest dobrze.
  8. Witam mam problem z dziwnymi wibracjami podczas jazdy, występuje uczucie jakby nie wyważone koło(kołysanie autem).Układ zapłonowy ok (przerobiony na fajkocewki, świece nowe)wibracje są odczuwalne podczas jazdy ze stałą prędkością najbardziej do 2tyś obrotów, nwystarczy dodać delikatnie gazu i wszystko ok.odczuwalne na Pb i lpg ,(na gazie bardziej wyczuwalne)na wolnych równo pracuje.zauważyłem że najbardziej trzęsie gdy jest zimny silnik.błędów brak, lpg ponownie zestrojenie na podstawie korekt benzynowych.mechanik rozkłada ręce.proszę o pomoc
  9. Jak to inny, miałem Passata 98r z silnikiem ACK i zapłon jest identyczny jak AMX z 07 r.Wiązka 160 na allegro ,300-400 za montaż, chyba że lubisz podłubać to sam połączyć i gotowe.
  10. Kolego za te 565zł to byś sobie cewki sprawił jak ja u siebie i po robocie.Teraz wymienisz kable a potem cewke za 700zł
  11. wiec tak z tego co sie dowiedziałem,do cewki dochodzą 4przewody,plus,masa,sterowanie,masa,i tak jak kolega wcześniej pisał łączymy parami po 2 sztuki,wystarczy sprawdzić w oryginalnej cewce sterowania,i po robocie.Gadałem z kumplem który jest elektrykiem w vw i powiedziała że żadnychproblemów nie będzie,już inne auta z grupy vw tak przerabiał i latają.Pozdrawiam i do roboty panowie usprawniać swojeg v-ki.
  12. od 2.0 też mogą,wszystkie z czerwonym łbem,starszego typu były w 2.7 biTurbo,i starszych 1.8 t,a potem to większość już pasuje,ja kupilem od 4.2 bo tak jak pisałem koleś sprzedaje w dobrej cenie 160 zł,a teraz policz 6x15=90zł,i cewki średnio 6x50=300 a tak zostają jeszcze 2 w zapasie i kable oryginalne do kostek do wykorzystania,jutro będe u sąsiada to podpytam,o schemat bo niechciałbym swojej z izolacji obdzierać.Sterownik nie widzi różnicy podaje sygnał do cewki i tyle,wcześniej dawał sygnał do 3 podwójnych cewek a teraz daje na 6 pojedyczych.Błędów nie zanotowałem jeździ 3 dzień,delikatnie i dynamiczniej i wszystko gra.
  13. Nie wiem jak podłączone,zrobie zdjęcia w wolnej chwili,a w wawie będe 19 kwietnia na lotnisko jadę.
  14. zapytam sąsiada może zdradzi mi tą tajemnice,a jak nie to zrobię zdjęcia kostek i połączeń,podam info jakie otrzymałem gdy się do niego zgłosiłem żeby mi zrobił instalacje do cewek,to są dwa wyjścia:1.kupić jak ja wiązke z jakiegoś auta z takimi cewkami(mamy wtedy gotowe przewody,kostki,przekaźnik,bezpiecznik do wykorzystania w naszej nowej inst) 2.kupić wszystko oddzielnie (1szt kostki w aso 75zł,troche dużo bo jest 6szt,można kupić nowe na allegro za 15 zł-szt i dodatkowa praca z uzbrajaniem kostek w przewody,przewody tez są różne z tego co widziałem to 2 grube pewnie zasilanie,2 cienkie-sterowanie.Cewki można kupić w necie 120zł nówka sztuka,lub za jakieś 20-70 używka,najlepiej wszystkie z auta z takim samym silnikiem,są różne numery tych cewek ale czym się różnią to nie wiem,druga sprawa na cewki palcowe była duża akcja serwisowa,więc można trafić na te trefne,po czym poznać też nie wiem,sąsiad oprócz audi 90 4.2 turbo gdzie tez zakładał cewki,ma s4 4.2 też turbo i w niej wymieniał w serwisie cewki,tłumaczył mi że się grzeją i puchną.Ja podobno trafiłem już po wymianie,porównywał ze swoimi i jakiś tam numer jest taki sam. Ja kupiłem od tego gościa z piaseczna,sprawdzałem ma jeszcze jedną taką wiązke ja ja kupiłem za 160zł.http://allegro.pl/audi-s4-4-2-bbk-wiazka-silnika-cewki-2004-i4137456508.html - - - - - aktualizacja - - - - - Taniej chyba nie kupicie 8 cewek,8 kostek i gotowe przewody,za 160zł.Jak ktoś jest zdecydowany to polecam tą aukcje,ja szukalem czytałem o tym 2 m-ce i przeliczyłem i wziołem od tego gościa,zawsze 2 cewki w zapasie.
  15. Niestety schematu nie mam i nie mam pojęcia jak sąsiad to podłączył,wiem że jest wszystko podpięte pod wtyczkę od starej cewki,miałem jedną uszkodzoną i poprosiłem żeby z niej wyciął kostkę i wykorzystał.Teraz jak chce wrócić do oryginału to tylko kostę odpinam.Plus do cewek jest dodatkowo poprowadzony z aku,każda cewka ma swój plus,więc jest 6 szt i zostało to wykonane na przekaźniku i dodatkowo bezpiecznik,przekaźnik sterowany jest plusem z wtyczki cewki,a dalej nic nie wiem bo nie było mnie przy łączeniu wiązki.Cewki nie pasują w otwory po oryginalnych fajkach,trzeba z nich zdjąć gumkę która znajduje się przy główce cewki,i zeszlifować dwa plastikowe bolce po 5mm każdy,reszta pasuje długość,szerokość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności